Jump to content

Probleme DPF


KopiluTDI
 Share

Postare recomandată

E un tribut cam mare de platit pentru 70Nm in plus.

Dar..."de gustibus non est disputandum" :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 559
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • KopiluTDI

    47

  • DORU_14

    35

  • BLiTZ

    33

  • spyddy

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ca sa nu mai vorbim ca in momentul in care o sa arapa chip tuning pentru motrul asta, diferentele acelea o sa cam dispara. Sunt curios Dieselul asta dus la 200 CP ce stie sa faca, si dupa aia mai stam de vorba despre diferente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai la fel de bine poti sa faci chip si la TFSI. :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate pentru diesel, noile norme de poluare o sa-i cam dea in cap.

Renault nici nu a avut curajul sa aduca in Romania noul 2.0dCi, Renault Romania acuzand calitatea slaba a combustibililor, Peugeot pe 407 cu HDI FAP au avut si au inca destule batai de cap...

Pana la urma turbo benzina pentru performante, turbodiesel pentru puteri mai mici si consum pe masura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri mi-au schimbat releul care comanda aprinderea bujiilor incandescente si care (spun ei) este vinovat pentru aprinderea martorului de "check engine".

Sa speram ca problemele s-au terminat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vorbeam de chiptuning ca sa vedem si dieselul la 200 CP, ca sa putem compara mere cu mere si diesel cu benzina.

As vrea sa vad dieselul asta la 200CP si sa vad apoi diferentele intre cele doua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci corect ar fi sa-i faci si la TFSI chip. :D . Diferenta intre ele este cea de acum... Consumul, pretul sunt diferenta si zgomotul motorului.

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul, pretul sunt diferenta si zgomotul motorului.

Si DPF-ul cu bucluc, inca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm, eu sunt mai nou pe forum (am si eu rs diesel) , dar vin cu o propunere (am citit toate posturile dinainte) :

nimeni nu a adus vorba daca exista vreun aditiv care sa se puna in combustibil, similar cu cel care curata injectoarele sau ceva de genul asta, am cautat pe net si se pare ca ar exista, acum nu stiu daca si in romania, dar sunt sigur ca daca se comercializeaza se poate aduce usor. Voi ce credeti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga aditiv daca vrei dar daca iti plesneste vreun injector (aprox 900 eur) sa nu zici ca nu ti-am zis....

Treaba e ca poti sa cureti injectoarele sa le faci bec , filtrul DPF e ala care se infunda , despre asta este topicul .

Modificat de ARDEI_IUTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor!

Desi sunt posesor de Opel uneori citesc si acest forum. Am parcurs in intregime acest topic si sincer va sustin si, fiind pasionat de masini, stiu ce inseamna ceea ce vi se intampla voua. E regretabil ca se intampla acest lucru si sper sa fie rezolvat cat mai repede sa va puteti bucura la maxim de masini.

Am scris acest post mai mult pentru a va da o informatie despre ceva asemanator la Opel, in cazuri izolate insa. Motorul care il am eu pe masina (1.9 cdti 150 de cai) echipeaza atat Astra, cat si Vectra, Signum si Zafira. Pe Astra, Signum si Vectra nu exista absolut nici o problema cu acest filtru care are cam acelasi principiu ca si cel de la RS (ca despre el e vorba aici), se auto-regenereaza fara aditivi. La Zafira insa se intampla ca masina sa intre in "safe mod" din cauza DPF-ului. Opel-ul a rezolvat rapid aceasta problema printr-un update de soft care rezolva complet problema. Stiu aceste lucruri foarte bine din diferite surse. Totul pare foarte similar cu ce sa imtampla la VAG, la VW si Audi e ok iar la RS nu. Parerea mea este ca problema poate fi rezolvata printr-un update de soft din partea fabricii.

Intarzierea cu care fabrica raspunde problemelor voastre poate veni si din faptul ca poate doresc ca solutia cu care vin ei sa fie finala ca daca fac rechemare si aceasta nu rezolva total problema agraveaza si mai rau situatia. Cu toate astea prea mult va lasa sa asteptati. Voi urmarii in continuare acest topic si sper sa aveti rezolvare cat mai rapida. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUT

Am facut primul schimb de ulei la masina colegului meu Liviu . AM pus Mobil Emission System Protection 5W-30. Vreau sa vad cum se comporta si va anunt . Nu stiu de ce dar sa va spun ceva :Skoda baga Shell in fabrica , VW baga Castrol .DPF la Skode se aprinde din ceea ce ziceti voi mai des ca la VW.Ciudat nu? As vrea sa vad cum se comporta cu acest nou tip de ulei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo !

Foarte corect gandit. Asta sugerasem si eu acu cateva posturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu nu numai ca ti-am raspuns...dar sunt 100% sigur ca masinile au venit cu 507.00. Altfel....erau de mult duse DPF-urile. Pentru ca un ulei sa ia 507.00 trece prin de 5 ori mai multe teste decat 505.01. Oricare ulei ai folosi, cu norma 507.00 este fix acelasi lucru. Acum daca imi zice cineva ca Shell este o firma de rahat....tare m-as mira (nu ma refer la benzinariile astea ale noastre, foste Shell...ci la uleiuri si firma in afara tarii).

Oricum ARDEI IUTE daca ar fi fost de la ulei...de ce nu ati pus Castrol sau Repsol si ati ales Esso? Ca se pare ca nici la Seat nu exista probleme.

Modificat de Alextz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ti-am inteles convingerea ca intre uleiurile 507 nu exista diferente majore.

Dar daca tot a avut ocazia sa schimbe uleiul este bine ca a incercat altceva decat a avut masina inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noi avem la noi la firma un contract de cumparare lubrifianti numai cu o singura firma . Aceasta firma ne aduce Castrol , Mobil si Aral . De aceea nu am avut de ales .Sefi, contracte, comisioane .... nu este treaba mea >

Initial am vrut sa bag Castrol . Dar mi s-a spus ca Castrol nu mai este pe stoc , in schimb ne pot aduce Mobil ESP.Asa incat am bagat Mobil.

NU am incercat cu ulei Esso sau Repsol deoarece aia de la piese de schimb mi-au zis ca ar fi dezavantajos din pdv al pretului .Ma rog .... treaba lor.

Totusi ramane de vazut daca se schimba ceva in comportamentul masinii. Din fabrica , noi nu stim cu ce ulei vin masinile Skoda.Doua indicii : pe suportul de radiatoare :Skoda reccomends Shell lubricants , iar in instructiunile de folosire a masinii : din fabrica , motoarele de Skoda sunt umplute cu ulei de inalta calitate . Ce-o fi insemnand si asta nu stiu .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit gresit, imi pare rau. Dupa 10 citiri am vazut ca e vorba de Mobil.

Oricum daca Skoda (si Vw) obliga utilizatorul sa foloseasca 507.00 la masinile astea...crezi ca nu pun ei acest tip de ulei? Si la mine in carte aceeasi formulare era, si cred ca este doar o traducere aproximativa a cartii nemtesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din fabrica , noi nu stim cu ce ulei vin masinile Skoda.Doua indicii : pe suportul de radiatoare :Skoda reccomends Shell lubricants , iar in instructiunile de folosire a masinii : din fabrica , motoarele de Skoda sunt umplute cu ulei de inalta calitate . Ce-o fi insemnand si asta nu stiu .....

Pai inseamna exact ce spuneai tu la nivel Avia...adica:

Management, contracte, comisioane...

Oricum masinile noastre nu au vazut alt ulei decat Aral (dupa cumparare) si experienta arata ca nu am gresit nici o secunda alegand acest ulei.

Oricum...ne-am departat de subiectul initial: RS TDI si DPF-ul lui...

Deci...back on topic, s'il vous plais ... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles de la vlad problema s-a rezolvat. Era o problema cu un releu. Daca e asa e foarte bine. E pacat sa nu va bucurati de masina din cauza unei probleme mici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Rs-ul TDI a inceput sa se miste bine si fara sa se mai aprinda nimic neprevazut prin bord. Noul releu nu mai aprinde check-engine-ul iar filtrul nu s-a mai aprins deloc dupa aproape 2800 km. Super :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri m-am intors dupa un drum de 4000 km. Am bagat cea mai scumpa motorina de la BP (Austria) si tot a facut un pic figuri motorul(si-a ridicat turatia la relati la 1000, l-am plimbat 5 km cu 100km/h in ultima treapta si si-a revenit). Dupa un full cu BP am schimbat OMV cu acelasi rezultat. Daca nici austriecii nu respecta calitatea motorinei atunci eu nu mai stiu ce sa zic.

Concluzia mea este ca problema cu filtrul este strict legata de soft sau de ulei si nu de calitatea motorinei de pe piata.

In rest masina s-a comportat impecabil la un consum mediu de 6.7 l/100 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Eu mi-am ridicat RS TDI-ul in data de 23 decembrie 2006. De atunci am facut 1200km (adevarat, majoritatea in afara orasului) si inca nu am avut nici o problema cu filtrul DPF. Am alimentat doar cu EFIX Euro 4 de la Rompetrol.

Am grija de masina, nu o turez mai mult de 2000 - 2200 rpm inainte ca temperatura apei sa ajunga la 90 grade, iar dupa aceea nu mai mult de 3000 rpm (cu alte cuvinte incerc sa ii fac rodajul ca la carte).

Daca apar noutati, va tin la curent.

Legat de ulei, am si eu o intrebare. Am citit si eu in cartea tehnica faptul ca este necesar ulei 507.00. Imi puteti spune care uleiuri de la Castrol, Aral, Mobil respecta acest coeficient? Eu am "frunzarit" printre uleiurile dipsonibile la CORA, si nici unul nu era 507.00. Merci.

Modificat de bigmarry
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Castrol LL3 si Mobil Emission System Protection 5W-30(a scris Ardei Iute mai sus), de Aral nu stiu care.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Rs-ul TDI a inceput sa se miste bine si fara sa se mai aprinda nimic neprevazut prin bord. Noul releu nu mai aprinde check-engine-ul iar filtrul nu s-a mai aprins deloc dupa aproape 2800 km. Super :D

asteptam un feedback de la un RS din aglomeratie infernala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu o sa gasesti ulei 507.00 la cora pentru ca nu se vinde in reteaua de magazine de retail .Incearca la Meteor sau la Augsburg.

Chiar si Al Padrino - acolo gaseam eu mereu Castrol 505.01.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!