Jump to content

Probleme DPF


KopiluTDI
 Share

Postare recomandată

Uitandu-ma in catalogul de piese pentru modele 2007 de Octavia am constatat ca exista "retrofit kit for DPF" pentru O2 si culmea, chiar si pentru O1...

Asta cam inseamna ca in viitor toate masinile pe motorina o sa vina cu DPF... probabil ca e o cerinta EU.

La Superb catalizatorul e separat de DPF si de asta e nevoie de aditiv.

Pe Passat e acelasi sistem ca si pe Octavia, DPF+catalizator+teava esapament impreuna.

Pe Audi DPF e impreuna cu catalizator dar arata cu totul altfel si e separat de esapament.

Modificat de hyper
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 559
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • KopiluTDI

    47

  • DORU_14

    35

  • BLiTZ

    33

  • spyddy

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ARDEI_IUTE pe mine nu ma intereseaza de relatia dealer-fabrica. Eu am cumparat o masina de 27 000 E pe care vreau s-o folosesc in conditii normale. Am de 2 (doua) luni masina si am fost la service de 8 (opt) ori adica o data pe saptamana. Daca tie ti se pare normal ...

Nu ma intereseaza ca fabrica nu coopereaza, nu ma intereseaza catusi de putin. Este datoria dealerului sa-mi rezolve problema, nu am cumparat masina din bazar. Nu am nevoie de scuze si nici de explicatii, vreau sa pornesc de dimineata masina fara sa-mi fie frica ca-mi raman aprinse check engine sau alte bazaconii in bord.

Vorbeai de "banii inapoi". Vrei dovada ca masina nu functioneaza ? Cum explici vizitele la service ? Crezi ca mi se face dor saptamanal de mutrele acre ale celor din service si de ridicatul din umeri la intrebarile mele ? Te asigur ca nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru orice alte defecte pe care voi le veti reclama la OPC trebuie sa faceti dovada ca dealerul nu a facut nimic ca sa va rezolve aceasta problema - ceea ce pentru multi dealeri nu este cazul .

Nu sunt eu omul care sa puna paie pe foc dar in cazul despre care vorbim, intreb si eu ce a facut (face) dealer-ul pentru rezolvarea problemei?

OK...poate ca led-ul DPF nu e o defectiune, dar fault engine sau check engine, denota o problema pe care nu o poate rezolva nimeni.Cel putin asa se pare deocamdata.

OPC parea o solutie extrema dar dupa un timp mai mult decat rezonabil pt rezolvarea acestui caz, devine singura cale de a rezolva aceasta problema. Organizati-va, cereti note de constatare de fiecare data cand ajungeti in service, iar apoi deschideti dosar la OPC pentru a rezolva intr-un fel sau altul aceasta chestiune tehnica care nu va face decat zile negre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ ARDEI IUTE - check engine-ul din ce cauze se poate stinge singur????

pana acum am patit de doua ori ca tocmai cand ma hotaram sa fac o vizita service-ului sa mi se stearga eroare respectiva, check engine-ul sa stins singur. o data la pornire dimineata si a doua oara in timpul mersului.

cu aprinsul incerc sa inteleg........ok.......dar cu stinsul singur nu pricep???????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Service-ul nu stie de ce se aprinde si acum tu vrei sa stii de ce se stinge...tare curios si pretentios mai esti... :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si prot daca as fi nu m-ar lasa suma data pe masina sa tac

am mai sous ca ajung la limita rabdarii si pe zi ce trece mai mult ma inraiesc

de putin timp bag EFix E5 - pare buna, poate foarte buna dar in schimb constat altceva:

destul de des se accelereaza la 900, 1000 pentru ceva timp dupa care se opreste

ce se intampla??????? (inainte nu facea asa decat inainte sa se aprinda filtrul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spyddy - asa cum a spus si ARDEI IUTE au fost comandate aceste relee de 2 luni, printre care si unul al meu dar dupa cum constata toata lumea inca nu au sosit.

probabil cei de la fabrica intentionat vor sa ne chinuie in continuare!!!!!

surprinderea mea este alta, acelasi releu de pe masina (care da informatii despre bujiile incandescente si care intra in acest joc de-a regenerarea) este schimbat cu acelasi releu, IDENTIC, si gata nu se mai aprinde check engine-ul si informatia despre bujii este intotdeauna asa cum trebuie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

are cineva o explicatie logica in afara de faptul ca eu cred ca difera ceva la aceste relee???????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau aceasta rocada a releelor este facuta pe bajbaite, service-ul nefiind sigur ca aici este o problema, la acest releu, chiar daca Vag-ul aici semnalizeaza aceasta problema.

Daca acest releu este schimbat cu unul IDENTIC iar check engine-ul nu se mai aprinde inseamna ca noul releu nu a fost chiar IDENTIC cu cel venit din fabrica pe masina ....Da Doamne sa fie asa! :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai trebuie sa dea Domnul pentru ca s-au facut teste si intradevar nu se mai aprinde :unsure: :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie trebuia sa-mi vina piesa (releul cu pricina) astazi dar nu am avut timp nici macar sa dau un telefon sa verific.

@KopiluTDI stai linistit, si mie imi merge neregulat, am dezvoltat o psihoza, la stopuri sunt cu ochii lipiti de turometru. :o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai fratilor, atat m-ati speriat cu problemele astea ale voastre, ca nici nu mai scot masina din garaj decat cand am neaparata nevoie de ea. Si de cate ori ies ma rog sa nu fie acea data cand se va aprinde si la mine ceva in bord. Am facut deja 670 km, dar din iei doar veo 120 inoras, si pana acum nu am avut nici o probema d emotor, poate dar cateodata la relanty simt ca nu merrge rotund motorul si tremura un pic masina, foarte usor, dar relntyul nu se misca. Totusi, trebuie sa ne hoataram ce vom avea de facut in continuare, daca de la fabrica nu vine nici o solutie, iar pentru asta cred ca nu ar strica sa ne intalnim cu totii la un pahar de suc, sau orice altceva si sa stam un pic la taclale sa punem tara la cale. Ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt de acord cu intalnirea. Daca voi credeti c-am rezolva ceva impreuna ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

legilsatia prevede ca daca un autotturism in garantie are de trei ori aceeasi garantie, vanzatorul are OBLIGATIA fie sa-i schimbe masina fie sa-i dea banii inapoi. Optiunea cumparatorului...

faceti ceva de genul asta, cu facturi si carte de service completata si veti vedea cum producatorul va incepe sa depuna diligente pentru a rezolva problema...

insa timp si bani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este cum spuneti voi : este neinteresanta pentru voi relatia dintre dealer si producator . Dar daca producatorul nu da nici o solutie pentru rezolvarea problemei , voi cum vreti sa se rezolve ?Asa din senin ? Nu se poate nu credeti ?Daca mie , ala care a fabricat masina, nu imi spune ce are masina lui mie imi este foarte greu sa o repar , nu ?

Intelegeti ca toti dealerii de Skoda cunosc aceste probleme . Si eu nu cunosc nici un client de Skoda RS care sa fi venit la mine la service si sa nu il ajut.A, ca sunt probleme care nu tin de dealer (piese de schimb care nu vin la timp , lipsa documentatie de reparatie ) si totusi dealerul rezolva aceste probleme cum poate asta este alta treaba .Dar nu e asa , e greu de inteles ......nu? :vaidecapulmeu:

Hai ca deja sunt off topic .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai baieti, puteti sa ma felicitati cu brio, ca de azi am intrat si eu in randul lumii bune. Mi s-a aprins renumitul bec de la DPF dupa 112 km facuti in oras. cat de mult am sperat eu sa fiu o exceptie, nu mi-a reusit. Asa ca in seara asta ma duc la plimbare de regenerare, si sper sa-mi reuseasca, ca e prima data.

Skoda sa traiasca ca are grija sa ne mai scota si pe noi din orasul asta poluat. Asa mai luam si noi cate o gura de aer curat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uraaaaaaaa

am reusit prima regenerare de DFP din viata mea. uite asa omul cat treieste invata. Mi-a trebui de la iesire din Tei pana in Pipera unde se face stanga catre gradina Zoologica.

Acum sunt curios cat ma va tine pana la urmatoarea alarma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie si la ce tip de uleiuri folositi in motorul asta cu DPF.

Ultimele generatii de uleiuri sa lauda ca ar fi special concepute pentru acest filtru DPF (de ex: http://www.mobil.com/UK-English/Lubes/PDS/...mula_5W-30.asp)

Uite si de la Castrol ceva : http://www.castrol.com/castrol/genericarti...ntentId=7001894

In general e recomandat un ulei low SAPS (sulfat-Ash, phosphorus, sulfur).

Sincer eu ma indoesc ca uleiul ar putea avea o influenta prea mare asupra infundarii filtrului....dar daca aveti ocazia sa schimbati uleiul poate incercati un ulei special conceput pt asa ceva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fii sigur ca toate motoarele vin de la mama lor cu 507.00 adica 5w-30. Daca asta era problema, cred ca era rezolvata de mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, probabil ca ai dreptate. Observ acum ca toate uleiurile 507.00 sunt low SAPS. Face parte se pare din norma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)

Se pare ca nemtii sunt cam in urma cu tehnologia si isi bat joc de clienti cum ma asteptam din cauza asta am schimbat masina... concluzia la FIAT citez din documentatie

"Nu in ultimul rind, ca si motorul 1.3 Multijet, si propulsorul 1.9 Multijet ce echipeaza modelul Grande Punto respecta normele Euro 4 si dispune de filtru de particule (DPF), un sistem care retine particulele fine si care nu necesita regenerare"

NU NECESITA REGENERARE.... deci aici cred ca este problema voastra aveti filtru de particule prost concepute...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ultimul numar de Top Gear sunt 'aspru' criticati cumparatorii de RS TDI pe motiv ca nu si-au luat RS TFSI...pentru doi litri la 100km economie.

Articolul e scris cam in bascalie, dar intr-un fel parca ii dau dreptate autorului. Si eu eram un RS TDI-sceptic ( :) ) la momentul aparitiei RS TDI, nu ma asteptam sa aiba un succes prea mare la vanzari. Apoi nr. posesorilor de RS TDI pe vwforum s-a marit incet-incet...dar din pacate si problemele au insotit exemplarele...

Problema cu DPF-ul respectiv umplerea acestuia o vad cam asa...acest RS TDI nu are adresabilitatea expresa in utilizarea urbana (care e propice umplerii de particule a filtrului). Bineinteles ca aceasta nu e o scuza dar e poate una din explicatiile umplerii atat de frecvente si a necesitatii regimului de regenerare a acestuia.

Insa lucrul care da de gandit este faptul ca alte DPF-uri de la VAG nu creeaza astfel de probleme (sau cel putin nu sunt semnalate).

Sunt mai mult decat curios care va fi solutia definitiva in acest caz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferenta asta de 2 litri se poate regasi in mersul "la pas". In ture ma-ndoiesc sincer ca un tdi consuma doar cu 2 litri mai putin decat un tfsi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul am apucat sa fac un drive test cu un TFSI inainte sa o comand pe a mea, si sincer sa fiu nu mi s-a parut mare diferenta in reprizele de acceleratie. Diferenta de consumul , parerea mea, este mult mai mare de 2 litri, si afara, dar mai ales in oras. Cuplul pe care il are dieselul compenseaza destul de bine diferenta fata de benzina, iar masina in mers extraurban este fantastica. Cu toate aceste probleme legate de DFP, eu va spun sincer ca nu regret alegerea facuta, cu conditia ca problemele sa se opreasca la acest nivel.

Cei din Top Gear sant bascaliosi cu orice. Nu pot uita un articol despre Bugatti Veyron dupa lansare in care spuneau ca masina nu este nici pe departe ce pretind producatorii, iar doua numere mai tarziu, dupa ce au facut un drivetest cu ea si-au schimbat complet parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cu regeneratul DPF-ului e un factor de stres major.

Pe mine personal m-ar deranja mai mult decat un consum ceva mai ridicat.

Ca sa nu zic de datele astea, pe care le cunoasteti foarte bine:

200 CP TFSI, 280Nm

0 la 100 km/h in 7,3 secunde si viteza maximade 240 km/h

170 CP TDI, 350Nm

0 la 100 km/h in 8.5 secunde si viteza maxima de 225 km/h

Sincer nu am spus astea ca sa va pun sare pe rana, imi pare foarte rau pentru cei dezamagiti.

Poate printr-o actiune de grup, cu un pic de (amenintari cu) tam-tam in media ati reusi sa-i determinati sa va schimbe masinile pe TFSI. Bineinteles daca doriti acest lucru. Eu mi-as dori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine nu ma deranjeaza sa am in minus 1 sec la demaraj si 15 km/h la viteza maxima.

Ce ma atrage insa este cuplul. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!