Jump to content

Probleme DPF


KopiluTDI
 Share

Postare recomandată

dar daca mergeti cu beculetul aprins are ceva??? de cand se aprinde beculetul se schimba comportamentul masinii....nu mai trage??? daca nu se intampla ceva eu unul l-as ingnora ca alta solutie nu este momentan.Este destul de stresant sa te duci in afara orasul sa plimbi masina ca si cum ai plimba cainele :blink:

La consum cum stati?? sare de 12%??? sa stim daca merita sa induram si noi beculetul sa sa ne indreptam spre benzinara !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 559
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • KopiluTDI

    47

  • DORU_14

    35

  • BLiTZ

    33

  • spyddy

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, cand se aprind beculetele-n bord se fleoscaie masina, nu mai trage deloc.

Mie-mi afiseaza consum mediu 7.8 % (modulul 2).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata nici o noutate. Totul este ca la inceput. Nu mai ai rabdare?

Vrei o masina? Eu zic sa mai astepti in privinta la RS tdi ca sa vezi ce se intampla cu noi, cobaii! :lol: :(

Chiar serios acum nu recomand la nimeni O II RS TDI. Sa vedem ce o sa fie de acum incolo poate vreo up-datare de soft, ceva.....

Eu personal de cand bag Efix nu am mai avut probleme cu filtrul dar stau cu inima stransa permanent si crede-ma ca nu e chiar bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca RS-urile TDI au o problema generala. Cat va fi de remediabila vom vedea in timp.Sper sa fie cat mai scurt acest timp.

Probleme identice cu ale lui Deezel am avut si eu, care am Skodilakul cam din acelasi timp cu el, asa ca eu confirm ceea ce el a spus mai sus....

Concluzia e ca in acest moment nu mai mi-as lua RS tdi daca ar fi sa-mi iau o masina, si aceasta concluzie am tras-o dupa o luna de zile de cand o am si la 1800 km. Asta e, acum mergem inainte.....

si apropo, luni trebuie sa merg la service...martorul stare motor aprins pentru a doua oara la interval de 2 saptamani....asta e , semnam condica la service-ul dealerului.... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se intampla saptamanal, le-am propus sa-mi faca si mie un loc de birou acolo si eventual sa-mi dea salariu. :D

Sper sa vina cat mai repede cu o solutie, asta a propos de topic (timp de asteptare). :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal regret ca am ales RS. In banii astia era o oferta 2.0 tdi Laurin & Klement.

Se mai intampla sa iei cate o teapa ... :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor ma speriati. Am aceeasi motorizare, 25k km ma pregatesc pt a doua revizie, iar becul pentru curatare s-a aprins de 5 ori pana acum. Motorina - Mol euro5 in general, 2 plinuri de euro 4, 2 euro5 de la omv, si 1 euro4 de la rompetrol. Am condus si 1500km numai in oras fara bec aprins. E adevarat ca face si drumuri lungi la max 1500km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu astept sa faca astia ceva. Voi sunteti cobai imi pare rau sa va spun. sa inteleg ca si tu johnny la passat ai avut/ai aceleasi probleme? Din cate stiam nu, passatul 170 CP e alta mancare .....

:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regenerarea filtrului se face exclusiv de calculatorul de motor , undeva pe la o turatie de 1500 - 2000 rpm , indeajuns de mare ca sa iti poata baga un avans puternic la injectie si indeajuns de mica astfel incat sa nu consumi toata motorina din rezervor. Vezi ca daca in timpul regenerarii o tii in talpa la 4000 rpm risti sa iei foc cu masina .

Regenerarea filtrului functioneaza in permanenta ,atat timp cat managementul electronic al motorului are intrunite conditiile de regenerare , fara sa te anunte pe tine.

Poti fi un pic mai explicit? Daca regenerarea filtrului se face fara sa te anunte, atunci din cele ce ai scris eu deduc ca poti lua foc cu masina oricund daca mergi cu ea la 4,000 rpm. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....Din cate stiam nu, passatul 170 CP e alta mancare .....

:hainoroc:

De ce? Poti sa detaliezi?

E aceslasi motor cu acelasi filtru. Esti chiar serios cand crezi ca VW au solutia si nu o impart cu Skoda?

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@godoroja: nu am avut probleme in 25000 km s-a aprins de 5-ori cam odata la 5000 km. Am postat in ideea ca ma sperie gandul de a a avea probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@godoroja: nu am avut probleme in 25000 km s-a aprins de 5-ori cam odata la 5000 km. Am postat in ideea ca ma sperie gandul de a a avea probleme.

Ai alt soft probabil. Ma batea gandul sa ma duc pana la dealerul VW pentru ca au sigur softul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merge softul de la Passat 2.0 TDI 170cp la Octavia RS TDI. Am incercat eu si nu se potrivesc !

Dealerul Skoda din Bz este agreat de VW si deci face si garantiile pt. modelele VW. Am bagat RS pe softul lui Passat TDI de 170cp si nu a mers.

Pentru RS TDI inca nu au soft pe VAG-COM.

Ati auzit ceva pe undeva despre aparitia unui program dedicat motorului diesel de pe RS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce? Poti sa detaliezi?

E aceslasi motor cu acelasi filtru. Esti chiar serios cand crezi ca VW au solutia si nu o impart cu Skoda?

:blink:

da bog-ule e vorba de soft. Altfel nu se explica. Nu de diferenta intre motoare ci doar softul care-l gestioneaza. Probabil la RS e mai mult spre sport si la passat spre confort.

Oricum eu urmaresc cu un foarte mare interes acest topic si-i astept pe cobai sa scrie ca s-au rezolvat problemele lor....

Modificat de godoroja
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va saluta cobaiul galben:)):blink: dupa 2 sapt de mers cu masina ..am tot avut prb...dar ...m-a obisnuit ....cand incepe sa stea turometrul la 1000 rpm ...ies putin la plimbare ...de la mercedes la autovit de 2 ori si s-a rezolvat ...cu 100 km/h ! asa ca ...asta e fratilor..am vrut masina misto...trebuie sa ne conformam cu cerintele lor acum! in rest sa stiti ca merge bine bine ! astept si alte pareri de la alti posesori de RS care au avut prb cu DPF-ul ...sa vedem cum se mai descurca ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

doar Octavia RS 2.0TDI cu DPF face problema asta. La nici un Touareg nu am auzit sa aiba problema asta. La A4 2.0 TDI 136/140CP am intalnit doar un caz (si mute care sa nu aiba probleme). Nici pe Passat nu patesc probleme..

Cu siguranta un update de soft va rezolva problema si la Skoda RS TDI. Pana vine softul de la uzina singura solutie este sa faceti singuri regenerarea cu un drum pe langa oras (vezi exemplul de mai sus pe la Autovitpana la centura si inapoi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, gasim noi un loc unde sa ne regeneram :) , dar nu crezi ca ne-am plictisit sa asteptam si nu mai avem rabdare?

eu unu am cam ajuns la limita asteptarii si nu cred ca mai rezist mult!

deja m-am obisnuit sa fie ceva aprins in tabloul de bord in permanenta!

nu am inteles daca RSTDI vandute afara au aceleasi probleme sau nu????????

Modificat de KopiluTDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dovada RS TDI, daca merge bine mergi totusi cu grija pentru ca daca se intampla ceva cu motorul nu se poate inlocui nimic pe garantie. Spun asta deoarece fabrica nu accepta nici o diagnoza (citire defectiune), decat numai cea facuta cu softul pentru O II RS TDI. Cum deocamdata nu avem soft sa ne comportam cu masinutele mai cu grija!

In alta ordine de idei tocmai am venit din service cu masina. Nu se poate face nimic cu martorul "check engine" care se aprinde sporadic si cand vrea el deoarece asa cum am spus mai sus nu avem soft pt. motorul asta. Se pare ca e o problema la masa unui releu de la bujii. Ar trebui schimbat ceva pe garantie.

Pana la aparitia mult asteptatului soft, care speram noi sa rezolve totul, mergem pe la service saptamanal sau cand vrea "check engine"-ul doar pentru a sterge eroarea respectiva nu pentru a rezolva definitiv SI aceasta problema a RS-lui TDI. SUCCES

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

faceti asociatia cobailor cu RS. Stiu ca nu e de ras si uite acum sunt multumit ca am decis sa nu iau RS TDI cum am avut de gand.... :) :)

Mai asteptam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum priviti si voi partea plina a paharului...ajungeti mai des in service si astfel aveti ocazia sa va faceti niste relatii acolo... :) . Mai tarziu, veti avea sprijin in orice problema...pt ca, nu-i asa, ne cunoastem..?!!! :D

Mai facem si noi haz de necazul vostru...dincolo de asta...abia astept sa revina zambetul pe fata posesorilor de RS TDI...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On T: Sunt tare curios cat mai dureaza pana cand va aparea mult asteptatul upgrade.

edited by shkoda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Upgrade, update , service pack :(

Fie ce-o fi numai masina sa mearga bine. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revenind la subiect si lasand rautatile, tind sa cred ca problema este de la motorina proasta si de la softul si mai prost. Oare afara au astfel de probleme? cred ca le dadeau cu rs tdi-urile in cap daca pateau ce patiti voi aici.... Oricum, suntem toti curios cand se rezolva treaba.

Si imi pare rau sincer ca s-au gasit sa testeze tocmai pe voi.

edited by shkoda

Modificat de shkoda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!