Jump to content

Probleme DPF


KopiluTDI
 Share

Postare recomandată

Parca zicea ca i l-au facut cei de la Compexit. Asa tin minte din ce-a zis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 559
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • KopiluTDI

    47

  • DORU_14

    35

  • BLiTZ

    33

  • spyddy

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sunt cu cartea de service in mana:

- la 1.486 KM inlocuire senzor temperatura(inainte de filtru de particule) la PORSCHE BUCURESTI

- la 9.300 KM am ajuns cu ea in service la COMPEXIT dupa ce masina a intrat in "ENGINE FAULT" (pe langa senzorul DPF, s-au aprins in bord becurile de preincalzire motorina si cel de evacuare gaze, moment in care tot regimul de functionare al motorului a scazut la 40 %) .

- la 10.377 KM s-a inlocuit capac chiulasa si inlocuit senzor presiune catalizator

Totodata mi s-a spus ca s-a facut si updateul soft dar acesta nu e notat in cartea de service. Toate acestea au fost facute la PORSCHE ROMANIA.

Dupa asta nu mi s-a aprins senzorul pt aproape 3.500 de km (am fost plecat din tara). La intoarcere totul a revenit la normal in oras, adica dupa fiecare 200 de km se aprindea. Se aprinde si la drum intins in afara orasului. Desi masina nu a vazut alta motorina decat EURO5 de la OMV.

Acum masina are 16.800 km, si tocmai am revenit de la un drum pana in Turda pt a stinge senzorul DPF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Andrei,

Mama da iti face ceva probleme filtru asta nenorocit :icon_thumright:. Imi pare rau pentru situatia neplacuta.

Am si eu acest filtru pe masina din semnatura, dar mi s-a aprins de doua ori doar. Acum am 9850 de km cu ea si filtru mi s-a aprins la 9100 de km de doua ori, in aceeasi zi. Am mers in regimul indicat de cei de la service (2000 de ture, treapta a 4-a), s-a stins, si am mai facut 700 de km doar in oras, fara sa se mai aprinda martoru de bord de la DPF.

Eu zic sa mergi la service din nou si sa ceri expres verificare versiunii de soft.

Cat despre motorina folosita, eu bag petrom euro 4 (cea mai ieftina) si nu am avut probleme cu ea. Merge chiar mai bine masina decat cu OMV euro 5. Le-am incercat pe toate si am ramas la asta, pt ca se comporta chiar ok.

Mentionez de asemenea ca in momentu cand mi s-a aprins martorul pentru DPF, masina fost forjata foarte mult (schimbat la 4500 ture, accelerari bruste pe distante scurte etc.). Doar in conditiile astea mi s-a aprins filtru, altfel la mers normal nu am avut nici o problema.

Cert e ca trebuie neaparat sa rezolvi aceasta problema, si e de datoria celor de la Porsche sa vina cu o solutie permanenta. Nu e normal sa ai tu de suferit pentru un defect de care e producatoru vinovat. Daca crezi ca te ajuta cu ceva, putem chiar sa ne intalnim, sa facem o comparatie intre masini, intre stilu de mers, sau orice alte chestii care le doresti tu. Adica eu sunt dispus sa-ti ofer tot sprijinu pentru a gasi un raspuns la problema asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu mi-am facut updetul la Aviamotors printre primii. Nu era nimic oficial anuntat, dar mi-a spus un prieten de el si m-a dus peste ei. Asta se intampla prin iunie, daca nu ma insel. De atunci nu mi s-a mai aprins martorul DFP niciodata. E adevarat ca toata vara nu am prea umblat cu ea prin oras, mai mult de 3-400 de km fara sa am drum in afara, dar nu am mai avuta aceasta problema, si ma rog sa nu mai apara. Am deja 16000 km si in afara de micii greierasi care apara si dispar nu am de ce sa ma plang de masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://wiki.ross-tech.com/index.php/3.0l_V...I_(BKS/BMK/BUN)

Coding

[edit]

Coding-II

* 10016 = Particle Filter Emergency Regeneration

[edit]

Adaptation

[edit]

Basic Setting

[edit]

Special Functions

[edit]

Injector Quantity Adjustment (IMA) and Injector Voltage Adjustment (ISA)

These values represent the behavior of an injection valve (Piezo injector). Caused by manufacturing tolerances the injectors have a unique behavior and get divided into separate classes. In combination with the automatically determined learning values of the engine control module the pre- and post-injections are being calculated individually for each valve. The behavior of an injection valve is also mileage dependent, so a valve with e.g. 10000 km has a different behavior then one with 70000 km. The control module determines these automatically while driving so the learning values change against the mileage. When altering one of the following values the learning values being reset because the ECU things you are adjusting a new valve.

The IMA-ISA values need to be adapted when:

* One or more injection valves have been replaced. Make sure not to adjust the valves which have not been changed!

* The engine control module has been replaced.

* Do NOT adapt these values when you did not replace one of the above parts, also not for training or demonstration purposes.

The adjustment code can be found on the injector itself, it is a 7-digit value and does only use the following chars: 1,2,3,4,5,6,7,8,A,B,C,D,E,F,G,H,K,L,M,N,O,P,R,S,T,U,V,W,X,Y,Z. A value of AAAAAAA is also not valid.

Prerequisites:

* Ignition ON

* Engine OFF

[select]

[01 - Engine]

[Adaptation - 10]

Channel 071: IMA-ISA Value for Cylinder 1

Channel 072: IMA-ISA Value for Cylinder 2

Channel 073: IMA-ISA Value for Cylinder 3

Channel 074: IMA-ISA Value for Cylinder 4

Channel 075: IMA-ISA Value for Cylinder 5

Channel 076: IMA-ISA Value for Cylinder 6

[Test]

[save]

[Done, Go Back]

* Switch Ignition OFF, wait 10 seconds and switch Ignition ON again. The values should be saved now, please verify them by double checking the adaptation values.

[edit]

Particle Filter Emergency Regeneration

Prerequisites:

* Ignition ON

* Engine ON (Idle)

* Oil Temperature above 70

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot citit parerile voastre,si trebuie sa recunosc ca m-au ingrijorat la maxim.La jumatatea lunii octombrie, trebuie sa ridic o octavia 2 rs tdi.Citind problemele voastre cu dpf-ul imi vine sa renunt la contract si sa comand un tfsi (200 CP).Nu stiu ce sa fac, am vorbit cu dealerul si pot face asta, problema e ca trebuie sa astept inca 3 luni pentru livrare, lucru care ma dispera,dar decat sa-mi blestem zilelele cu tdi-ul mai bine astept.Nu-mi cumpar masina noua in fiecare an.

Ce ma sfatuiti, sa renunt la tdi sau nu?Oare rs tdi fabricat in septembrie a rezolvat problema dpf-ului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:hainoroc: adauga si tu la profilul de pe forum orasul de unde esti.

Cheerz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.

Nu v-am mai scris de mult.

Nu stiu ce sa zic de cei care inca nu au rezolvata problema cu DPF-ul dar tinand cont ca eu am facut primul update (Avia) si tinand cont ca dealerii din tara si acum habar nu au de acest update si probabil si de cum se face asta (nu cunost date tehnice si nici nu am intrebat cand mi sa facut mie) este foarte rau si vina este numai a importatorului ca nu isi face ordine inre cei ce ii vand masinile si le intretin plus ca si pe nesimtitii de dealeri ii doare undeva.........de problemele clientilor!!!!!!! Ca sa va spun exact eu am mers atunci (aprilie-mai) pentru o alta problema minora si cand mi sa adus masina mi sa spus ca mi sa facut si un update de soft motor strict pe problema DPF. Nu am crezut pana cand nu am mers cu masina si am inceput sa constat ca nu se mai aprinde (atunci cred ca aveam in jur de 13000) iar acum am ajuns la 30000, am facut si a doua revizie (11mil. rev.II+placute spate) si nu sa mai aprins nici un filtru. In oras merg marea majoritate din total km (70% oras) si motorina doar euro4 petrom. Singurele simtome sunt doar din cand in cand urcarile in turatii pentru scurt timp si care sunt mult mai silentioase si mai rare decat in perioada cand se aprindea si filtrul.

Ca si concluzie pot spune ca doar unii dealeri sau o mica parte a personalului lor stiu ce au de facut si fac bine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot citit parerile voastre,si trebuie sa recunosc ca m-au ingrijorat la maxim.La jumatatea lunii octombrie, trebuie sa ridic o octavia 2 rs tdi.Citind problemele voastre cu dpf-ul imi vine sa renunt la contract si sa comand un tfsi (200 CP).Nu stiu ce sa fac, am vorbit cu dealerul si pot face asta, problema e ca trebuie sa astept inca 3 luni pentru livrare, lucru care ma dispera,dar decat sa-mi blestem zilelele cu tdi-ul mai bine astept.Nu-mi cumpar masina noua in fiecare an.

Ce ma sfatuiti, sa renunt la tdi sau nu?Oare rs tdi fabricat in septembrie a rezolvat problema dpf-ului?

Personal as ocoli motorizarile cu DPF. Este doar o sugestie. Exista update pt DPF, dar in general DPF este f imatur pe Skoda. Deocamdata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare DPF-ul nu poate fi scos de pe masina (fizic?). Asa s-ar termina toate problemele. Eu am fost norocos. Touareg-ul poate fi comandat cu sau fara DPF. Am ales bineinteles fara. A fost si mai ieftin cu 600 Euro. Ambele variante respecta euro 4. Singura diferenta este ca cel fara DPF vine cu evacuarile orientate in jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a rezolvat problema cu DPF-ul. Oricum e de evitat, vorba lu` doru14. Astea scot fum frate, dieselurile vag, degeaba ii pui dpf fara sa umbli si la reducerea fumului. Si asta nu au cum s-o faca ( sa reduca fumul) decat poate la noile motoare Common rail care urmeaza sa iasa la sfarsitul anului 2008 - inceputul lui 2009. Atunci va fi altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ai de ales, normal ca alegi fara DPF. Ce te faci cu inca ceva care se poate strica si e si scump. Inteleg ca unii este ecologisti, insa cita vreme se poate si fara, asta e. Ca si cu oglinzile rabatabile electric.

Godo, inca ai probleme cu fumul ? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!!!!

Spuneti-mi voi mai aveti probleme cu DPF-ul???? Incep sa cred ca cei de la Porsche nu au facut acest UPDATE la masina mea?? Altfel nu-mi explic cum la a mea se aprinde saptamanal, iar eu vad ca majoritatea de pe acest forum nu mai au aceasta problema.

:Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca sunt UNICUL si cel mai GHINIONIST din tara care mai are inca probleme cu DPF-ul??? Si acum sunt cu becul in bord aprins :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vis a vis de problema cu DPF am vorbit cu un prieten care are Touareg cu DPF si l-am intrebat cum se comporta la el DPF-ul (asta dupa ce am citit topicurile)

Nu stia de problemele vehiculate pe forum pana nu i-am spus.

A vorbit la service si i-au spus ca acest filtu se poate infunda si masina nu mai are putere in general la mers mult in oras.

Problema se poate rezolva astfel ( din cate m-ia zis el) trebuie scoasa masina la drum si mers cu ea cu o viteza constanta de cel putin 70km/h timp de 20 - 30 min si filtrul se auto curata.

Incercati si varianta asta poate e de folos cine stie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta e si varianta discutata si nemultumitoare si dezbatuta pe tot topicul asta, insa e bine sa mai fie o reamintire asa de inceput de pagina :Driver:

Oricum, sa iti iei masina si sa o scoti la drum saptaminal doar pentru asta, e putin jenant, nu de alta insa unii poate nu au timp/chef/cunostinte etc :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut 72THX,

Multumim ca te-ai gandit la noi, dar rezolvarea data de tine e chiar cea din MANUALUL DE UTILIZARE A MASINII, si e cea pe care o urmez saptamanal, de aproape un an de zile. Tie ti-ar face placere sa faci asta in fiecare saptmana, cu o masina noua????

Iar in plus vorbim de SKODA si nu de Ferrari sau Lamborghini ca sa existe asemenea instructini de folosire a motorului, ca doar nu e masina de curse :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, sa iti iei masina si sa o scoti la drum saptaminal doar pentru asta, e putin jenant, nu de alta insa unii poate nu au timp/chef/cunostinte etc :Driver:
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori de cate ori deschid topicul asta, mi se zbarleste parul de pe cap. :Driver: :D Eu nu am primit inca masina(vineri se fabrica in cehia)si ma stept la ce este mai rau.Nu e un sentiment foarte linistitor pt cineva care da"o mica avere".In fine, sper sa nu am ghinionul coposesorilor de rs tdi.

Update-ul pt dpf de care ati facut vorbire, se opereaza in Ecu?

Oare o remapare, nu rezolva si problema asta a dpf-ului pe langa cresterea de performanta?Am o cunostinta, proprietarul unui vw passat cu acelasi motor, care nu a avut nici o problema cu dpf-ul,si a mers cam 50 000 km cu masina,se pare ca necazurile sunt exclusiv la Skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Blitz,pentru incurajari,esti un "dulce" !:) Ma gandeam in viitor la o remapare , eventual dupa garantie, sa o fac la MTM.Am inteles ca sunt profesionisti,noul soft este, ca sa zic asa,personalizat in Germania pentru fiecare masina in parte.Costa 630 de euro, iti urca puterea la 204 CP si cuplul la 410 Nm.Totusi ai dreptate,cei 170 Cp si 350 Nm, cred ca sunt suficienti, nu cred ca merita.Am vazut ca nici cresterea de performanta nu e spectaculoasa(+ 6 km/h la viteza maxima si -0,6 sec la acceleratia de pe loc). :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blitz: hai sa o luam putin ipotetic:

Vine directorul de la nu stiu ce firma si vrea omul o masina. Se duce la o reprezentanta si consilierul recomanda si clientul accepta. Ai punctat bine treaba cu informarea. Desi se stie, nu isi dau deloc interesul in a explica clientilor ca unele masini trebuie scoase mai des pe afara si ca pentru 90% oras, alegerea X nu este cea mai potrivita. Omul isi ia masina si pleaca. Dupa o saptamina vine in service si le spune ca s-a stricat ceva ca vorba aia, are aprinse becuri in bord gramada si nici nu merge calumea. Sint unii oameni care poate merg foarte des prin oras si se lovesc de problema asta. Si nenea "consilier" nu a spus nimic. Sau a dat cu mucii in fasole. Sincer, mie nu imi convine ca dupa ce ies de la munca sa ma duc la dracu sa merg cu peste 70 timp de 20-30 de min ca sa se intimple ceva. Nu as lua masina ca sa am si astfel de griji. Basca ca omul nostru ipotetic e trecut de 40 de ani si nu stie ce e aia forum. Singura legatura fiind cu service-ul. (eventual si numai cu PBx).

Acum, posesorii de RS TDI sint tineri si mai accepta si astfel de lucruri. Mai ales ca la asa masina cu siguranta apuci sa iesi din oras destul de des. Insa ce te faci cind ai perioade cind pur si simplu nu poti pleca de nebun ? Te enervezi, pentru ai dat o mica avere, cum spunea cineva mai sus. Masina nu serveste poate numai interesului personal de FUN, ci si unui scop cu urmare de producere de "maruntis".

O fi scriind si in manual de treaba asta, insa tot nu e sanatos la inima :))

Parerea mea. (nu da cu batul :)) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

perfect de acord cu kasius.

si sincer, chiar daca sunt tanar, tot nu-mi convine sa ies din oras doar pt ca are masina nevoie. nu-mi convine sa nu pot sa plec cand vreau unde vreau cu masina si nu-mi convine sa merg 20 - 30 min pe banii si pe motorina mea, doar pt ca are nevoie masina. mi se pare inadmisibil ca nu s-a rezolvat inca problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kasius, n-ai facut decat sa nuantezi putin ce-am zis si eu defapt. Pana la urma tot la treaba cu aglomeratia urbana excesiva se va reduce discutia. Pentru ca neamtul isi ia masina de oras si masina de calatorii. Pe aia de oras si-o ia benzinara, de capacitate cilindrica mica si daca se poate raportul optionale/pret cat mai bun (vezi cererea de loganuri pe piata vestica) iar ca masina de calatorii isi ia ceva mare din toate punctele de vedere. Noi nu ne permitem sa tinem doua masini la scara, deci...

Sa nu ma intelegeti gresit, va rog frumos: n-am nimic cu nimeni si cu nimic, incerc doar sa gandesc cat mai la rece lucrurile pentru ca am posibilitatea sa le vad si din postura clientului si din postura celeilalte parti a baricadei. Motoarele sunt bune, softul de calculator motor a suportat (pentru Romania) si suporta in continuare imbunatatiri, dar pana la urma motoarele n-au nici o vina ca circula pe unde circula si circula in halul in care o fac. Asta este parerea mea. Si zic asta pentru ca exista o oferta destul de diversificata: bun, vrei masina de oras, este 1,4MPi, 1,6MPi/FSi; vrei masina de mixt: sunt bune 1,6MPi/FSi, 1,9TDi; vrei masina de alergat muuulti kilometri pe DN-uri, autostrazi etc etc exista 2,0FSi, 2,0TDi, 1,8TFSi.... Iata ca este oferta suficienta de unde sa alegi... nu exista insa o judecata si o consiliere mai ampla inainte de a cheltui o caruta foarte mare de bani!

Bun. In speranta ca nu am iscat vreun flame (departe de mine aceasta intentie, sunt de principiul unei discutii civilizate si argumentate temeinic), va doresc toate bune.

Cheers.

P.S. (acum am citit abia ce-a scris audi_fan :icon_thumright: ): audi, in mare parte s-au rezolvat problemele. Exceptie este Andrei4x4 dar sper sa se rezolve curand si la el. O intrebare la tine: de ce ti-ai luat 1,9 si nu 2,0TDi? Sunt curios de raspuns?

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!