Jump to content

Probleme DPF


KopiluTDI
 Share

Postare recomandată

Sal All

Eu mi-am petrecut saptaman premergatoare Craciunului si pe cea premergatoare Revelionului in traficul infernal care a fost in Bucuresti. Totul a pus capac intr-o seara inainte de craciun, cand am reusit " performanta" de a face de la gara de Nord pana la Obor 2 ore. am facut zilele alea cam 200km in trafic infernal si nu s-a mia aprins becul de la DFp, cu toate ca am avut destul ridicari ale relantyului la 100 sau trepidatii la sta pe loc. Nu am mers decat pe OMV Alpine. Dupa Revelion am mai facut ceva drumuri si afara, si probabil ca s-a mai curatat filtrul, dar tinand cont ca am pana acum 1700km, din care vreo 700 in oras si am "beneficiat" de o singura aprindere a martorului de DFP, consider ca e acceptabil.

Cei care si-au schimbat deja acel releu, sa ne tina si pe noi la curent cu ce se mai intampla, si daca ei considera ca este o solutie, macar partiala, a problemelor cu DFP-ul, ma gandesc ca cei de la service ar trebui sa ne cheme pe toti sa-l schimbam.

In rest, un an nou cu cat mai putine probleme si, de ce nu, cu rezolvarea definitiva a acestei stresante povesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 559
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • KopiluTDI

    47

  • DORU_14

    35

  • BLiTZ

    33

  • spyddy

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Releul schimbat nu are nici o legatura cu filtrul de particule al masiunii. Prin schimbarea releului care comanda bujiile s-a eliminat aprinderea aleatorie a martorului Check engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce am citit tot topicul asta deja sunt bagat in ceata...probleme marunte, dar extrem de enervante..Tot stau in dubiu daca sa-mi iau totusi RS TDI sau benzina (cam in 2-3 luni o comand

).

Vad totusi ca v-ati luat destul de multi tdi-ul, dar la toti apar respectivele probleme..Pe langa eterna tdi vs benzina mai trebuie sa fiu atent si la treaba asta acu..of! Un sfat? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RS TDi desigur. Daca esti dispus sa accepti un zgomot de tractoras si o suspensie ferma ...

Cuplul insa este cireasa de pe tort, iert tot ce s-a intamplat pana acum cand apas pe acceleratie. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baga aditiv daca vrei dar daca iti plesneste vreun injector (aprox 900 eur) sa nu zici ca nu ti-am zis....

Treaba e ca poti sa cureti injectoarele sa le faci bec , filtrul DPF e ala care se infunda , despre asta este topicul .

Asta-i tare :) cum adica sa-ti plesneasca un injector de la aditivul de carburant ? Ne poti explica ? Asta ar fi inca o gaselnita a servisului sa dea vina p e client pentru defectarea injectoarelor

"Service: Domnu' client, ati pus motorina Euro 8 ?

Clientul: Nu domne', ca nu scrie asa in carte.

Service: A, pai gata, de aia s-a spart injectorul ca ai pus motorina varza in ea, EUR 5 care de fapt in Romania e EUR -4

sau

"Service: Domnu' client, ati pus motorina Euro 8 ?

Clientul: NDa domne', ca desi nu scrie asa in carte, m-am gandit sa-i dau "catzelului" tot ce-i mai scump, ca tine loc si de amanta....

Service: Hm.... dar aditiv ati pus in motorina aia Eur 8?

Clientul: Da domne, sa nu inghete la -25 si pentru ca m-am gandit sa-i dau "catzelului" tot ce-i mai scump, ca tine loc si de amanta....

Service: A, pai gata, s-a spart injectorul ca ai pus aditivul ala varza in motorina aia varza din ea, EUR 5 care de fapt in Romania e EUR -4, iar aditivul din Romania 2+2 din State e de fapt -2+ -2 la noi."

Parera mea... :)

Asa este cum spuneti voi : este neinteresanta pentru voi relatia dintre dealer si producator . Dar daca producatorul nu da nici o solutie pentru rezolvarea problemei , voi cum vreti sa se rezolve ?Asa din senin ? Nu se poate nu credeti ?Daca mie , ala care a fabricat masina, nu imi spune ce are masina lui mie imi este foarte greu sa o repar , nu ?

Intelegeti ca toti dealerii de Skoda cunosc aceste probleme . Si eu nu cunosc nici un client de Skoda RS care sa fi venit la mine la service si sa nu il ajut.A, ca sunt probleme care nu tin de dealer (piese de schimb care nu vin la timp , lipsa documentatie de reparatie ) si totusi dealerul rezolva aceste probleme cum poate asta este alta treaba .Dar nu e asa , e greu de inteles ......nu? :)

Hai ca deja sunt off topic .....

Si aia in care ne spui ca ce de treaba e dealerul sau ce efort face ca ajuta clientul si in conditiile in care NU are documentatie tehnica de reparatii mi se pare de plans, nu de laudat. Pai ce, dealerii fac munca de voluntariat sau fac profit la greu pe spinarea acestor reparatii ? Mie mi se pare ca de fapt dealerul NU e pregatit 100% sa asigure servisarea produselor pe care le vinde, de fapt...

SALUT

Am facut primul schimb de ulei la masina colegului meu Liviu . AM pus Mobil Emission System Protection 5W-30. Vreau sa vad cum se comporta si va anunt . Nu stiu de ce dar sa va spun ceva :Skoda baga Shell in fabrica , VW baga Castrol .DPF la Skode se aprinde din ceea ce ziceti voi mai des ca la VW.Ciudat nu? As vrea sa vad cum se comporta cu acest nou tip de ulei .

Bravo !

Foarte corect gandit. Asta sugerasem si eu acu cateva posturi.

Pai nu trebuia bagat tot Castrol ca la VW, in loc de Mobil ? :)

Modificat de compteam
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuza-ma te rog frumos Compteam dar topicul se adreseaza posesorilor de Octavia 2 RS Tdi , sau intr-un spectru mai larg , posesorilor de Octavia 2 . Din semnatura nu ar reiesi cum ca ai Skoda .Pe acest topic se discuta exclusiv despre problemele acestui tip de masina .

Daca ai altceva de discutat , vezi TDI Forum - Techincal .

Ca sa-ti raspund:asa este , un injector nu poate plesni , la propriu de la aditivi , insa se poate defecta. De aceea am folosit un termen atotcuprinzator si mai incisiv : a plesni .

A doua chestie : sa stii ca puteam sa-i trimit la plimbare pe toti clientii cu RS Tdi pentru ca de-abia acum ,pe 3 Ianuarie , am primit programele de testare si verificare ale motoarelor BNM. Dar datoria mea de dealer este in primul rand sa castig clienti si sa ii pastrez pe cei existenti . Asta insemnand niste eforturi in plus din partea dealerului . Daca tie ti se pare de plans , atunci plangi te rog.

Deja suntem Off Topic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compteam...

Nu imi face nici o placere sa te anunt ca ai un warning verbal pt bagarea in seama deosebit de off-topic(a) de mai sus.

Nu repet ce ti s-a spus deja, adaug doar ca poti folosi PM-ul pestru astfel de elucubratii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ARDEi, sa inteleg ca insfarsit a aparut rnumitul soft pt RD TDI? In cee ce priveste problema care ne seaca pe toti, nici o noutate de la fabrica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da dar atentie , SOFT DE DIAGNOZA , pentru testerul VAS 5051 . Nu update la calculatorul de motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o intrebare am si eu ....legata de RS tdi ....am adaugat 500 ml ulei Mobil 1... 5 W 30 peste ce are masina din fabrica ...ca se aprinsese becul de avertizare ca e sub nivel uleiul ......se poate intampla ceva ca nu am adaugat acelasi ulei ca ce-l din fabrica? nu de alta ...dar nu se gaseste in romania ulei ca ce-l care e pe masina cand vine din fabrica ....oricum...masina nu da nici un semn ca ar fi o problema ..dar intrebam si eu asa ..:frigbaitata:

alte prb nu sunt cu masina ..doar ca ma omoara mazga asta de pe jos ....patineaza masina in draci in treapta a 3-a cu rotile de iarna pe 16" !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DACA ESTE ACELASI BRAND dar difera numai un indice din xxWyy, atunci e OK. Dar DACA AI PUS ULEI DE LA ALT PRODUCATOR, eventual mai difera si vreun indice, atunci RISCUL este sa faca SPUMA ! Fii mai clar...ce ulei aveai - producator si cod.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Numai Skoda are probleme cu DPF-ul?Mie la Bmw nu imi specifica nimic despre ce motorina sa bag sau cum sa circul cu ea sau sa o curat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din fabrica a venit cu Shell Helix ...dar nu stiu exact daca era W40 sau W30 ....dar ce-i de la skoda au zis ca e bun si recomanda la RS tdi Mobil 1 ...5 W 30 cu codul acela 507.00 ..oricum am citit pe bidon pe spate si scrie ca e bun pt masinile cu filtru de particule ... eu eram ingrijorat ca le-am amestecat nu ca am pus ceva gresit...ca merg pe mana celor de la skoda si cred ca in masina am tot 5 W 30 ...cu toate ca alte persoane au zis ca vine cu 5 W 40 !!! in fine ...mai am 4000 de km si fac schimbul ! iar cu filtrul ...daca ai BMW ..mergi pe forum-uri de bmw frate !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce te ataci asa baiete?Nu am intrebat decat daca numai skoda are probleme cu DPF-ul.In plus mai am si 2 VAG-uri asa ca nu stiu ce te ataci asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ...era vb de focum vag ...intreaba doar de vag ;) nu am nimik cu tine ..doar ca nu imi place bmw ...ca e pe locul 3 :P ....in fine ...nu am mai auzit sa aibe si alta masina prb asa de dese cum are rs tdi cu filtrul de particule :P ...ca sa nu zica careva ca suntem pe langa subiect...nu ca nu ti-ai fi dat seama singur seama ca doar rs-ul are prb...dar ai vrut sa invarti cutitul in rana noastra a posesorilor de rs tdi !:P ...ma repet nu am nimik cu tine:D bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am vrut sa invart cutitul in rana nimanui pentru ca inainte de a alege Bmw-ul am vrut si eu o skoda rs tdi dar din pacate primul lucru care il doream era cutia automata pe care rs-ul nu o avea.Asta a fost singurul motiv pentru care nu am luat skoda.Bmw-ul e nou deci nu am cum sa stiu daca voi avea sau nu probleme cu dansul din cauza acestui filtru dar vroiam sa aud daca stie cineva daca mai exista si alti constructori care au probleme cu dpf-ul de la combustibilul nostru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva se intampla ....vad ca nu mai zice nimeni nimik de filtrul de particule ....sau ....s-a ajuns la ideea ca nu mai sunt probleme cu el ....adica ..ne-am obisnuit sa-l curatam....sau poate nu mai face figuri ..poate s-a adaptat la traficul de la noi ....cert este ca mi s-a mai aprins doar dupa ce am facut cam 5000 de km ...mixt ....oras...drum lung ...serpentine aglomerate...dar ..evident ....tot in bucuresti a cedat :):D):)...alti martori nu s-au mai aprins spre bucuria mea ...sper ca voi nu aveti probleme ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

no problem :screwy: nici macar cu filtrul dupa aproape 4000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La mine s-a mai aprins o singura data martorul de DPF, pe la inceputul lui ianuarie, dar m-am oprit pentru 30 de secunde undeva, si la repornirea motorului s-a stins singur. Nu mi-a venit sa cred prima data, dr am zis ca mai bine asa decat sa ies la plimbare.

De atunci am facut cam 4000 km pana in Austria si inapoi si nu am avut nici cea mai mica problema. Ciodata cala OMV Austria nu gasesti Alpine Diesel, ci numai Sprint. era sa raman si fara motorina la un moment dat, ca tot cautam o benzinarie cu Alpine. Aia imi explicau saracii ca la ei aia este singura motorina, dar eu nu si nu. pana la urma, fortuit, am bagat sprint si nu am avut nici o problema. Dar nu am bagat decat OMV.

Masina s-a comportat exemplar tot drumul, si chiar a trebuit sa o las mai moale ca nu se prea tinea restul gastii dupa mine. Consum mediu 7% in conditii de 160km/h pe autostrada, oras, urcat pe ghetar la 3200. Trebuie sa recunosc ca sunt mai mult decat multumit.

Nu mai are nimeni nici o veste despre o eventuala rezolvare definitiva a problemei cu DPF-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Vad ca nu mai zice nimeni nimic de DFP. Chiar toti v-ati rezolvat problema cu el, sau a devenit atat de banal sa faceti o curatare ca nu mai deranjeaza pe nimeni. Nu se mai aude nimic de vreo solutie definitiva?

Am facut acum cateva saptamani un plin cu EFIX, undeva pe langa Buzau. Dupa 150km innoras mi s-a aprin prima data martorul de DFP dupa mai bine de 4000 km. Si motorul era mult mai galagios cu motorina respectiva. Recunosc ca de la achizitionarea masinii am bagat numai Alpine Diesel. Am trecut inapoi pe Alpine dar dupa alti 150 km iar distractie. E adevarat ca in ultima vreme merg foarte mult in Bucuresti, dar si sa ma obisnuiesc cu ideea de a ma plimba din doua in doua saptamani pe chei prin Vitan nu-mi surade.

Deci, nimeni nu mai are probleme. Sper sa mai reactivam un pic topicul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai zis odata, nu e de la motorina. Uita aici un link din Anglia...si rezolvarea e departe....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar asa, ceva noutati de la posesori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu mi s-a mai aprins nici un martor in bord de cand mi-au schimbat releul cu pricina. Masina merge brici. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!