Jump to content

Probleme DPF


KopiluTDI
 Share

Postare recomandată

acum sa revin la ce se discuta aici ....eu am tot citit pe forum-urile din germania ...(traduse in totalitate de google in engleza) ..despre aceasta problema cu RS ....si sa stiti ca si acolo se intampla, dar mai rar pentru ca nu este atat de aglomerat si acolo se merge destul de mult cu viteze peste 60 km/h ..si dea aceea nu are timp filtrul sa se umple. deci nu e ca la noi in bucuresti...dimineata sau seara cand mergi doar cu treapta 1 sau 2 timp de 30-40 min !...as vrea sa va zic ca numai in bucuresti mi s-a aprins filtrul....cu toate ca la fiecare sfarsit de sapt plec la ct ...de unde sunt de fel ..si acolo nu am avut prb...niciodata !

deci e vb ca masina trebuie sa iasa putin din aglomeratie ca sa se simta bine !.....nu mai fiti rautaciosi cu noi ...cei care nu aveti RS ...! ca nu e frumos !

edited by shkoda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 559
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • KopiluTDI

    47

  • DORU_14

    35

  • BLiTZ

    33

  • spyddy

    30

Top Posters In This Topic

Posted Images

Deezel, Dovada RS TDI si godoroja.... Incetati cu rautatile!

@Dovada Daca cineva se ia de tine si de RS-ul tau... moderatorii vor avea grija de el. Nu e nevoie sa-i raspunzi tu pe masura, pt. ca vei avea si tu de suferit.... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor sunt deja ingrozit dupa ce am citit topicul asta. m-au chemat maine dupa amiaza sa-mi ridic masina si parca nu ma trage ata sa ma duc sa o iau. Daca ma asteapata si pe mine ce ati patit voi pana acum imi bag picioarele in ea de problema.

Am vorbit cu un prieten care mi-a spsu ca in legea garantiilor scrie ca daca te duce de trei ori la serv ice cu aceeasu problema si aceasta nu este rezolvata, sunt obligati sa iti schimbe produsul. Nu stiu cat de adevarata este chestia asta, dar daca este asa o schimb mai mult ca sigur cu benzina. Parca regret din ce in ce mai mult ca nu mi-am luat benzina, si inca nu am mers cu dieselul.

Chestia cu OPC-ul este mai mult decat indreptatita, iar parerea mea ca daca problema persist,, nu am face rau sa face aceasta reclamatie. Stiti si voi ca in Romania lucrurile nu se rezolva decat cu presiuni.

Maine dupa ce o iau in primire, si dupa ce fac un plin cu Rompetrol o sa va spun parerea mea. la mine problema este ca merg foaret mult in oras, si chiar nu prea am tipm deplimbari extraurbane pentru regenerare. O sa le pun in vedere de la inceput la service ca daca am probleme, o s aaiba si ei cu mine. Nu mi s epare normal sa zac cu masina prin service. Afara la astfel de probleme ti se ofera alta masina pana la rezolvarea problemei, si cred ca nu ar stica sa le sugeram si asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , BogdanRSTDI iti dau si ei o masina la schimb dar trebuie sa platesti pentru asta. Cred ca va trebui sa astepti mult si bine pentru schimbarea produsului chiar daca o sa ai probleme cu masina, si o sa vezi ca o sa apara unele, minore zic eu, dar care se rezolva destul de greu in service din cauza mai multor factori intre care lipsa softului original Skoda pt. RS TDI sau necunoasterea acestui motor de catre mecanici.

Pe de alta parte eu zic sa fii optimist in privinta masiii tale cu toate ca nu prea i-mi inchipui un RS TDI intr-un trafic urban aglomerat si asta constant fara aprinderea DPF-ului. Or sa se mai aprinda si altele pe acolo prin bord nu numai asta.....SUCCES! :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu M-AM SATURAT de problemele pe care le face tdi-ul asta de 170 cp.

Nu-si tine turatia la relanti, scade sub 800 rpm, o turez scurt si-si revine (in conditiile in care nu functioneaza nici un consumator suplimentar, faruri, clima, radio sau incalzire in scaune).

Astazi pe seara a trebuit sa scot "catelul" la plimbare pentru ca-si suise relantiul la 1000 rpm, semn clar de imbacsire a FAP-ului.

Pur si simplu M-AM SATURAT si nu stiu ce sa fac.

Astept sfaturi de la voi. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rabdare si tutun... :)

Un an de zile ai garantie internationala...ce-ar fi sa faci o vizita in Austria la un dealer Skoda important ( din Vienna)...

(De fapt peste o luna si-un pic vom fi in UE deci nu vad motive pt care garantia sa nu fie in extenso pe tot intinsul UE).

Cel putin ti-ar putea explica fenomenul pe marginea diagnozei pe care sigur stiu sa o faca...

Totul e sa poti lega aceasta actiune (fortata) de placerea de a face turism in aceasta perioada a anului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super nasoala treaba asta. Eu am observat insa ca masinile diesel (vag) cu care se merge tare (adica multa pedala, mult timp, turarii relativ mari ~4000rpm) des, NU scot fum. Poate mergeti voi prea "frumos" cu ele.. incercati sa schimbati mai sus cu pedala mai grea ceva timp... poate ajuta cu ceva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Majoritatea masinilor VAG diesel (cum spui tu) nu au filtru de particule.

Si nu prea vad cum le-ar putea tura mai tare in mers in oras, in coloana cu treapta I si a II-a (caz in care intervine cel mai des problema legata 'umplerea filtrului de particule'.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles.. stiu ce e ala dpf.. nu m-am nascut ieri ce naiba...

Eu ziceam ca atunci cand se poate sa incerce sa mearga mai turat... Nu stiu daca ajuta sau nu.. am zis doar ce am observat. Poate ajuta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum am vorbit cu un prieten posesor si el de RS TDI si imi spune ca vor fi chemate masinile in service pentru schimbarea filtrului DPF cu unul "compatibil cu ROMANIA"!!!!!!!!!!!!!!!!!

o sa incerc sa verific informatia ....... tare sunt curios daca asa este!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tare rau asta "combatibil cu romania". Eu cred ca skoda trebuie sa isi asume greseala facuta si o repare demn. Fraze de genu "traim in romania si motorina e proasta" e o tampenie si e posibil sa fie dati in judecata de unii sau altii. In romania motorina e la fel de buna ca peste tot. Cel putin de ceva timp, vechile povesti de groaza sunt istorie cu motorina proasta. (vorbesc aici de benzinariile mari.. nu de gelbenus import export).

De ce pe alte masini nu are nimic? Nu am auzit pe nimeni cu a6 sau gt tdi sa se planga de asemenea probelem. Am auzit la cineva cu un A6 ca s-a aprins o data cand a mers extrem de mult in oras in aglomeratie.. asta e de inteles.. asa merge el. Sa se aprinda insa zi de zi nu e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Passat B6 170CP nu am patit "inca" aceasta problema.

Merg numai prin Bucuresti si alimentez numai cu euro5 de la OMV Gara De Nord.

Ca o fi motorina mai buna acolo, ca o fi alt soft pe Passat decat pe RS...nu stiu ce sa zic, dar stiu ca inainte sa introduca masinile cu DPF in Romania s-au facut o groaza de teste, daca motorina de la noi poate produce probleme masinilor de acest gen. Sin din moment ce au ales sa le vanda si la noi...ar trebui sa intrebati la PBN sau PBV sau de unde ati luat masina, ce spanac de benzinarie recomanda ei?

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fratilor de suferinta, de aseara am intrat in randul vostru, deocamdata doar cu posesia masinii, nu si cu suferinta. Sper sa aman cat mai mult posibil acel fatidic moment cand se va aprinde acel senzor de cosmar.

La prima impresie masina este super. Cei de la service chiar mi-au dat o brosura speciala pt PFD in care spune ce si cum functioneaza, si la sfarsit indicatia cu regenerarea la 60km/h timp de 15 min

Legat de acel lot de DPF-uri pt Romania, ei nu aveau nici o informatie legata de acest aspect, ba mai mult, cica nu ar fi venit nimeni pana acum din Cehia pentru acesta problema. Asa ca mai avem mult si bine de asteptat pt solutionarea pb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari. Multi km fara evenimente & beculete aprinse.

Am o rugaminte. As vrea sa stiu si eu ce contine brosura pe care ai primit-o si in ce consta tehnica de regenerare la 60 km/h. Ti-as ramane indatorat. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a3des - de la un dealer dar deocamdata se pare ca nu se confirma zvonul :hainoroc:

BogdanRSTDI - felicitari, fara evenimente neplacute si stingere cat mai rapida a beculetelor din bord :D

poate punem brosura pe forum scanata!!

de 2 zile aveam aprins in bord becul cu sistemul de evacuare (defectul fals de bujii inc.) si am ramas socat astazi de dimineata cand dupa 50m parcursi de la prima cheie, imi scapa piciorul de pe ambreiaj si mi se opreste mototul :( , pornesc din nou dar foarte foarte scurt si mare uimire dupa ........ sa stins idiotul ala de bec "robinetul".

lucrul asta se poate face doar in service cu vag-ul, se sterg erorile si se stinge, am pornit eu prea repede si din cauza asta sa ii fi produs un soc si a uitat ca sunt defecte bujiile in. ????????????? :P

daca repet faza si la fel se stinge trag concluzia ca nu mai ne miscam curul pana la dealer sa ne steraga erorile, tratam masina cu niscaiva socuri pe instalatia electrica ca se sterg singure :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu regeneram filtrul la 100km/h in viteza a VI-a pe o distanta de aprox 8-9 km.

Dupa 20 dec vreau sa plec in Austria si mi-e cam frica, cine stie cate beculete se aprind pe parcurs ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vrem sa vedem brosura cu DPF-ul. Daca e ceva interesant sau important, nu ar fi trebuit sa o primim si noi macar prin posta. Ma refer la cei care avem deja RS-urile! Sa intrebam la dealer despre brosura asta?

Observ ca aprinderea martorului care arata defectul fals pe bujii este universal valabil pe RS TDI :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu regeneram filtrul la 100km/h in viteza a VI-a pe o distanta de aprox 8-9 km.

Dupa 20 dec vreau sa plec in Austria si mi-e cam frica, cine stie cate beculete se aprind pe parcurs ...

incearca in a 3 cu 65km/h sa vezi ca se curata mult mai repede

am curj sa fac pariu ca nu o sa ti se aprinda filtrul deloc poate dor martorul legat de bujii dar cu asta se poate merge fara sa fie afectate performantele masinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc si asta cu 65 km/h.

Sunt curios totusi ce scrie in brosura aia si de ce nu am primit-o si noi astia cu RS-urile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aoleu cate probleme aveti...macar merita ca nu ati luat TFSI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e una singura. Filtrul de particule. Sa nu exageram totusi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca merita. Daca se da un search pe forum, se va vedea ca motoarele FSI in general sunt sensibile la carburant. Problema cu DPF-ul se va rezolva pana la urma, iar diferenta de consum intre TDI DPF si TFSI e destul de consistenta.

Just my 2 cents :).

Modificat de bigmarry
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bigmarry tu ai idee despre o brosura ce contine indicatiile de regenerare ale FAP-ului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am doua FSI-uri,unul aspirat si unul turbo ambele de 2L,dar n-au comentat niciodata la benzina si pana nu demult n-am avut OMV Carrera 100 in Sibiu.Scuze de OT.

Sper sa rezolve Skoda RO problema cat mai elegant si sa aveti parte de ele! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!