Jump to content

Climatronic - probleme


RedLiner
 Share

Postare recomandată

Marius Crisan

Scuze dacă deranjez dar am o problema cu clima fara rezolvare vw bora asz a omorît 2 compresoare în garantie presiune avea slaba 5 pe manometru rosu aproape 7 pe albastru nu baga rece deloc .Azi vine al TREILEA compresor + radiator + filtru uscator Asa mi-a zis un mecanic de clima .Nu am avut nimik pe parte electrica scanat cu VCDC vineri  .la43 pe klima presiune 0 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius Crisan
On 30.05.2016 at 20:06, Marius Crisan a scris:

Scuze dacă deranjez dar am o problema cu clima fara rezolvare vw bora asz a omorît 2 compresoare în garantie presiune avea slaba 5 pe manometru rosu aproape 7 pe albastru nu baga rece deloc .Azi vine al TREILEA compresor + radiator + filtru uscator Asa mi-a zis un mecanic de clima .Nu am avut nimik pe parte electrica scanat cu VCDC vineri  .la43 pe klima presiune 0 

 

 

S-a rezolvat problema cu:radiator clima nou filtru uscator nou+conducta sudata (por la frecare cu un plastic de la spoiler)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema s-a rezolvat prin inlocuirea celui de-al 5-lea compresor ( ultimul a fost nou ) , am fost nefericitul ghinionist sa am parte de 4 compresoare SH defecte ,

Recomand tuturor daca au acesta problema sa cumpere nou . Am cheltuit bani degeaba incat cumparam doua noi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wow .. bine ca s-a rezolvat. Si intradevar, ce ii nou ii nou.

Dar cele cumparate nu le ai dus inapoi?

 

Marius Crisan: ma bucur ca s-a rezolvat si la tine dar poate ca era mai bine de cumparai o conducta noua. Am vazut la un Sharan o conducta sudata ce a cedat dupa 2 ani si cand a testat-o de-a dreptul fasaia :)

 

sper sa nu fie si cazul tau si sa te tina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ce am achizitionat astazi un compresor sh...sper sa nu am aceiasi soarta ca a ta...maine ma duc sa l  schimbe si apoi la incarcat cu freon si ulei dar parca am ceva emotii :huh:...Revin maine cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat pana la urma...compresorul meu a fost scapat fara ulei pentru ca la turatii mari huruiau ca dracu pistonasele in el si presiune din parti...schimbat compresor apoi colectat resturile de ulei si freon de pe instalatie(adica mai nimic...)facut vacum apoi incarcare cu freon si ulei in cateva minute si merge ca nou...700 de lei cost total...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ce spuneti daca izolam termic  conducta care duce spre vaporizator ( cea groasa ) , cea pe care este mereu condens , s-ar mari eficacitatea instalatiei de AC .

Exact cum sunt izolate conductele de la ac , modelul casnic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu pe cineva care a facut acest lucru si nu a observat nicio diferenta. Este alegerea ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin_gti - Compresoarele (cele 4 defecte) le mai ai? sau le-ai returnat?

Am avut si eu aceiasi problema 9 bari pe inalte si 5 bari pe joase si s-a rezolvat prin reconditionarea compresorului original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am si eu o problema cu climatronic.ul , faza e ca azi am fost sa umplu instalatia cu freon . Toate bune si frumoase , pana cand am dat drumul , baga aer rece iar dupa 5-10 minute nu mai baga deloc... mentionez faptul ca instalatia nu are pierderi iar compresorul se aude mergand inclusiv ventilatorul .

Daca mai e cineva in situatia asta si stie despre ce e vorba poate imi ofera niste informatii de la ce ar putea fi .

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune tester ul pe ea. Stiu ca suna a cliseu dar uneori pentru 30 -40 lei rezolvi rapid. Poate sa fie de la motorasul climei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut băieți.

As dori să stiu dacă se încarcă instalația cu freon asta cât trebuie să ţină ? 

Asta e a 3a vară de când am masina si in fiecare an (vara) trebuie să-l duc la încărcat. Vara ţine n-am nici o problemă, nici iarna când dau drumul la dezaburire pentru că aerul rece vine, dar când vin căldurile si trebuie să dau drumul la climă, nu mai vine aer rece.

E normal? Sau se pierde undeva? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierde sigur. La vechea masina , octavia 1 din 2004 nu am incarcat niciodata cu freon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai incarcat cu substanta de contrast ? asa poti vedea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreb si eu ceva : cum ajung la vaporizator deoarece mi-am luat un spray cu dezinfectant pentru clima si spune sa dau jumatate de flacon pe vaporizator si apoi pe trasee...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vannilaboy - pune niste manometre si vezi ce presiune ai pe conductele de inalta si de joasa presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florynbadescu

Salut. Am aceasta eroare<>

Address 08: Auto HVAC        Labels: 3Bx-907-044.lbl

   Part No: 3B1 907 044 C

   Component: CLIMATRONIC     C 0.7.0 

   Coding: 01000

   Shop #: WSC 01317 

   VCID: 2149030FAB3C3116BBD-50E6

1 Fault Found:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

            37-10 - Faulty - Intermittent

si am citit ca este vorba despre motorasul care comanda clapetele de aer. Intrebarea mea este daca se poate ajunge usor la el dar mai ales unde este pozitionat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca nea ala care mi.a bagat freon a zis ca presiunea e buna si pe inalte si pe joase , dar am aflat de curand ca ar fi vorba de releul de sub baterie din cauza ca nu pornesc ambele ventilatoare cand dau drumul la ac..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎6‎/‎23‎/‎2016 at 7:54 PM, drazzy said:

Nu ai incarcat cu substanta de contrast ? asa poti vedea...

Nu am incercat, habar n-am cu ce se mananca :scratch: unde face la noi asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In general la orice service dedicat pt clima gasesti acest serviciu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum zice si kelu, oriunde au aparat pt incarcat freon auto, ar trebui oricum sa iti incarce cu substanta de contrast, dar la cum fac romanii, probabil multi n-au pus in aparat substanta de contrast.

N-am avut contact pe partea de AC cu serviceurile, la drwheel am vazut pe site ca au.

Oriunde te duci, poate imi spui cum se respecta ce zice colegul de forum :)

 

LE: cam asa http://imgur.com/a/BkjBP ar trebui sa arate cand ai o fisura :)

Modificat de drazzy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, florynbadescu said:

Salut. Am aceasta eroare<>

Address 08: Auto HVAC        Labels: 3Bx-907-044.lbl

   Part No: 3B1 907 044 C

   Component: CLIMATRONIC     C 0.7.0 

   Coding: 01000

   Shop #: WSC 01317 

   VCID: 2149030FAB3C3116BBD-50E6

1 Fault Found:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

            37-10 - Faulty - Intermittent

si am citit ca este vorba despre motorasul care comanda clapetele de aer. Intrebarea mea este daca se poate ajunge usor la el dar mai ales unde este pozitionat?

Doar sa il schimbi, este in partea dreapta a torpedoului, catre stalpul A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.

La un golf 4, benzina,nu imi functioneaza climatronicul.

Freon are(nu am eroare cu senz F 129,am apasat pe supapa de supraplin si iese afara,si am simulat ca are freon suntand firele 1 si 2 din mufa senzorului),ventilatoarele nu pleaca(ele functioneaza de altfel pe ambele trepte ) tensiune la mufa compresorului mai bine zis a ambreiajului compresorului nu ajunge.Pe direct porneste compresorul(doar l-am probat..nu l-am lasat mult)

Verificarile din DIY lui al bundy le-am facut.totul este ok mai putin tensiune la pinul 10 ..normal cel care duce catre compresor.Am achizitionat modul/releu j239 NOU marca topran.Tot nu vrea. 

Ce nu am eu fata de DIY, e pinul 3 din mufa cu 14 pini..dar el a functionat si asa.

Anul trecut l-am facut tot eu sa functioneze schimband radiatorul de clima si acest modul ..atunci cu unul din dezmembrari.Mi-a mers o perioada vara trecuta ,apoi au inceput sa-mi ramana ventilatoarele pornite...Dupa o perioada nu a mai mers clima dar nici ventilatoarele numai ramaneau pornite:)

Si acum am zis sa o fac iar crezand eu ca e de vina modulul..dar cu asta nou nu vrea...Codul era cu terminatia Q in coada ,acum mi s-a dat cu K.cica ar fi inlocuitorul. De mentionat ca sunt la fel la inscrisurile de pe capacul negru.

 

Pareri ceva...eu pentru azi le-am cam terminat....aaaa si nicio eroare pe engine sau clima....doar in momentul cand scoteam mufa din senzor dadea pe ambele..

 

Ca si materiale m-am documentat din DIY lui al bundy si din schma de mai jos

schema AC..doc

Modificat de Ionutz_JON85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionutz_JON85

Revin....Azi judecand la rece mi-am zis ca nu are ce sa fie altceva decat releul/modulul din moment ce aveam tensiunile necesare prezentate in DIY.Am mers la mag de unde luasem modulul nou TOPRAN .180 LEI si mi-au fost inapoiati banii.Apoi am purces la dezmembrari si dupa vreo 4 relee probate cu ultima lit K SI Q am gasit unul care in final aprope merge.Spun aprope pt ca nu pleaca pe treapta 1 ci dupa ce urca pres peste 16 bari pleaca direct pe treapta a doua.merg cateva sec. se opresc si tot asa..Zic eu ca e bine ca pleaca pe a doua tr....daca ar fi plecat doar pe prima ar fi fost mai nasol.Rece baga super ok...Singurul incovenient ar fi ca scade putin turatiile motorului cand pleaca ambele ventilat pe treapta a doua(motor mic..alternatorul incearca sa suplineasca consumul mai mare de curent......clapeta de acceleratie curatata).

Concluzie.Daca ati facut pasii din DIY respectiv ,eu zic ca nu ramanje decat modulul.

Seara buna si racoritoare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare colegi,de cateva zile climatronicul meu nu mai vrea sa bage aer rece doar un pic,instalatia a fost incarcata de vreo doua luni si ceva si pana acum cateva zile a functionat bine,la doua saptamani dupa ce am facut incarcarea am fost la o verificare si totul era ok,cand pornesc clima ventilatoarele pornesc,compresorul cupleaza,am verificat daca mai are presiune instalatia si are,cand apas pe supapa arunca jet puternic.La scanare nu apare nici o eroare  am facut cateva poze in blocurile de masura poate imi spune cineva care se pricepe daca este ceva neinregula acolo.Multumesc!

1.png

2.png

4.png

5.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • taz21 pinned şi locked this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • taz21 unpinned şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!