Jump to content

Climatronic - probleme


RedLiner
 Share

Postare recomandată

Chiar sunt curios de rezultat. Conform cu testele facute de tine din care a rezultat lipsa tensiunii pe pin-ul 8 acolo, trebuie sa mai incerci cu o alta unitate de comanda si sa vezi ce se intampla. Teoretic, ar trebui sa fie bine, practic, vezi la fata locului :) Sper sa rezolvi cu o alta unitate. Eu am aceeasi masina, 1.6 16V 2003 BCB, si daca te mai pot ajuta cu ceva, te ajut. Urmeaza sa aflu si eu daca o sa-mi cupleze compresorul dupa ce pun freon ca eu am facut swap de la  AC manual la climatronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la BCB releul are 2 mufe, din care una cu 14 pini. Daca nu ai curent pepinul 8 la apasarea butonului AC, atunci ai un fir intrerupt intre panoul de AC si releu.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am BCB si am mufa cu 14 pini.  Si pe pin-ul 8 vine semnalul de la panoul de comanda sa porneasca AC-ul. (Signal to turn on the AC via fresh air blower switch E9 and the AC switch E35)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, asa e , m0am uitat pentru un alt tip de motor. Si e la fel si la climatronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mea cu climatronicul persista...azi am calarit masina si tot n-am reusit mare lucru. Doar mi s-au confirmat mici detalii si anume "releul de climatronic" nu trimite impuls la compresor care nu cupleaza neavand tensiune. Punand tensiune direct pe el, cupleaza...totul ok. Ventilatoare, termocupla, sigurante...ok. Insa nu vrea sa bage aer rece sub nici o forma

 

 

 

1,9 Tdi AHF

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa verificarile descrise de mine in DIY DE DIAGNOSTICARE INSTALATIE AC. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat...pe pinii 3si 5 nu am tensiune...sau nu primesc impuls..deci nu cupleaza compresorul pe ac. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PE 5 nu trebuie sa ai tensiun. PE 3 da, si e explicat acolo de ce nu ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou. Intrun final mi-am procurat v71 nou și lam montat pe mașină, dar imediat am sesizat cursa ciudata a clapetei de la polen după care am încercat sa vorbesc cu florin, și am făcut un scan la mașină.  Imediat am observat ca eroarea de la v71 a dispărut în schimb a aparut o alta cu g68 - vehicle speed senzor in climatronic fiind afișată cu 119 cod de eroare. Am înțeles citind cu Google ca ar apărea din cauza ca dai output test din vcds, eu încercând sa calibrez v71 fapt pe care nu l-am reușit dandu-mi eroare din basic settings. Initial, când am văzut eroarea cu g68 am ridicat capota și am sesizat ca ventilatorul cel mare nu funcționa, dar cu metoda ruseasca a plecat de la al doilea ciocan. Seara am mai făcut un log ștergând g68 și am observat ca nu mai apare. În schimb nu știu ce sa cred despre funcționalitatea clapete v71 mai ales și ca astăzi după ce am igienizat clima cu spuma în timp ce sufla pe low la putere maxima am observat ca se închide clapeta eu știind ca ea se închide doar când dai pe recirculare, ceea ce mă baga într ceata totala și simt ca turbez caci stau de o luna cu torpedoul în casa și nu îi mai dau de cap. Atașat regăsiți log urile și clipul cu funcționalitatea clapetei. Log-192370km-17.00.txtLog-192380km-21.40.txtLog-Log.txt

20160407_101941.mp4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuia sa faci igienizarea cu spuma..... nu e ce trebuie, pentru instalatia de AC.

daca nu te lasa sa faci setarea de baza la servomotoare, inseamna ca ai o problema cu acestea. Da jos servomotorul cumparat, lasa-l bagat in mufa si vezi cum lucreaza clapetele cu el scos din suport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite cum lucreaza...m-am chinuit un pic fiind singur.

20160408_121837.mp4

 

Ps: am pus și tester și în basic settings pe grupa 000 văd ca încearcă toate clapete și toate valorile ajung pe 0. Acum motorașul merge cursiv. E bine sa îl montez?

Modificat de puma_k1ng
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, F l o r i n said:

nu trebuia sa faci igienizarea cu spuma..... nu e ce trebuie, pentru instalatia de AC.

M-ai bagat in ceata, chiar voiam sa iau un tub de spuma cu furtun, etc.

Dar ce ar trebui ? sprayul pus la picioarele pasagerului mi se pare mult mai ineficient

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saturat de tot felul de pareri si sugestii astazi am fost la un service specializat in instlatii de climatizare auto , dupa mai multe teste verdictul a fost sumbru ,,,,,compresorul este defect ,,,,,mai nasol este fapul ca la mine compresorul nu se poate repara , mi-au spus ca exista pe unele modele de golf 4 si compresoare care se repara , eu nu sunt asa norocos .Ce sfat i-mi dati sa cumpar unul nou AF la un pret decent de 7-800 lei sau unul SH la 3-400 lei dar original ?

Modelul care i-l am eu pe masina este acesta .

44579006-43714138-87352323.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA tine, pus pe direct functioneaza ?

sau cum au dat verdictul ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-au spus ca presiunea de inalta nu mai urca peste 6 bari( din spusele lor trebuie sa fie 14 ) ,dupa cum am spus mai sus compresorul cupleaza la actionarea climatronicului dar nu-si mai face treaba !  Totusi la indicatia altor persoane mai vreau sa incer si o alta incarcare cu freon , inainte de a arunca cu banii pe compresor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut ceva probleme cu clima,pe motiv ca nu pornea nicicum compresorul.Intr-un final(dupa masuratorile indicate de Al Bundy in DIY DE DIAGNOSTICARE INSTALATIE AC.) am constatat ca imi lipseste siguranta S16 din panoul de sigurante din bord.Am pus siguranta de 10A si compresorul a pornit :wub:

Asadar atentie mare la masuratori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai la mine se vede cum la actionarea butonului de pornire fulia cupleaza , cand clima este oprita invarte doar fulia in gol , iar la actionarea comenzii de pornire se vede cum partea de centru a fuliei pleaca si ea .   deci in concluzie nu e o problema de parte electrica a compresorului !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am urmat un tutorial si am descoperit ca am niste erori pe climatronic si anume 25B 00 si 4FA 00 sunt singurele erori apoi apare 0 pe ambele parti...asta sa fie cauza de nu am aer rece vara si e putin caldut?Am fost in service anul trecut sa bag freon si dupa ceva timp de incarcare au spus baietii sa inlocuiesc compresorul ca cica e mort...(nu am mai facut nici diagnoza sa pape bani degeaba cand am auzit...)totusi ambreiajul cupleaza nu scoate zgomote, relantiul creste cand pornesc clima...oare sa fie casat desi se comporta normal...sigurantele le am verificat pe toate ca nu stiam care este...pana si pe capacul bateriei am verificat(curent am pe el de cupleaza ambreiajul...decuplat se invarte doar fulia...)Si am mai observat acel filtru dezumidificator neschimbat de cand este masina cred ca este coclit tot si nu pot vedea nimic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

erorile sunt pe  clapetele de aer 025B Footwell/Defrost Flap Servo Motor si 04FA Recirculation Flap Servo Motor, verifica compresorul/presiune instalatie etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Spoiler

 

Stie cineva un tutorial ceva cum se schimba partea de fulie la compresor , am gasit la un prieten un compresor care este defect la partea de cuplaj ( partea electrica ) si ma gandeam sa iau de la mine fulia si restul componentelor de la actionatea fuliei si sa pun la compresorul lui . Tinand cont de pretul pietei compresorul i-l primesc la un pret mai mult decat decent !

Am gasit ceva tutorial dar era ptr ford , in principiu cam sunt la fel dar poate vad si ceva ptr golf .

Cu stima !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune cineva pe ce fir este iluminarea la climatronic?vreau sa fac cumva ca display-ul sa se aprinda la punere contactului.

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut...nu știu unde sa postez dacă aici sau întrun topic cu senzorul de temperatura g62...problema mea este ca după ce am reușit sa termin cu montarea motorasului v71 și calibrarea acestuia mia apărut imediat eroarea cu g62 și nu știu ce legătură au sau este doar o coincidenta. Initial am șters eroarea și am mai verificat ulterior și nu a mai apărut. Astăzi însa a apărut din nou după o scanare, iar la ore distanta și folosire a mașinii am făcut din nou scan și nu a mai apărut. Ce sa înțeleg? Ori e mort ori nu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza eroarea completa sa vedem si noi ce zice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, puma_k1ng said:

Salut...nu știu unde sa postez dacă aici sau întrun topic cu senzorul de temperatura g62...problema mea este ca după ce am reușit sa termin cu montarea motorasului v71 și calibrarea acestuia mia apărut imediat eroarea cu g62 și nu știu ce legătură au sau este doar o coincidenta. Initial am șters eroarea și am mai verificat ulterior și nu a mai apărut. Astăzi însa a apărut din nou după o scanare, iar la ore distanta și folosire a mașinii am făcut din nou scan și nu a mai apărut. Ce sa înțeleg? Ori e mort ori nu....

verifica-i conectorul, curata-l cu un spray de contacte - daca o sa tot iti apara si cablajul/conectorul sunt ok, atunci schimba-l - cumpara numai Hella sau OEM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • taz21 pinned şi locked this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • taz21 unpinned şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!