Jump to content

Polo GTI 2006 in Romania


...Roadrunner...
 Share

Postare recomandată

Ma doarere sufletul s-o vad asa, dar se mai intampla...

post-13611-1195724017_thumb.jpgpost-13611-1195724027_thumb.jpg

Asa arata puntea spate a GTI-ului "meu" acum..

Poveste lunga, altcineva la volan, lovita intr-un scuar de tramvai...

jantele fata si spate sunt praf....

Doar puntea spate e lovita..

Intrebarea e ce jante sa-i pun acum pe ea?

De Cup?

Mie personal imi plac mult cele de serie chiar daca sunt pe 16". Dar recunosc ca nu am vazut in realitate una cu jantele de Cup..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 283
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ...Roadrunner...

    47

  • RoSonic

    39

  • Zyx

    22

  • sorinxxx

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

...Roadrunner...

Pai sunt o gramada de modele pe piata, mult mai ieftine decit cele de Cup, si cu design ~identic.

Acum decizia e a ta daca treci la 17" sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare super rau ca ti-ai lovit masina..... vis-a-vis de jante runner are dreptate - eu mi-am comandat jantele de pe gti cup dar le montez de abia la vara, au costat 1500 de euro fara tva; exista bineinteles si jante mai ieftine unele chiar f bune, depinde numai de tine ce bani esti dispus sa dai, ce design vrei si performantze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Probabil le stiti... eu postez oricum, sper ca neamtu sa nu se supere (defapt cred ca ar fi mandru)... cel rosu este RoadRunner666 :icon_thumright:

post-1815-1197576914_thumb.jpg

post-1815-1197576929_thumb.jpg

post-1815-1197576949_thumb.jpg

post-1815-1197577009_thumb.jpg

Modificat de Luc BGN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Roadrunner...

M-ai deconspirat :huh:... este masina mea din viitor. :)

Hmm... mai putin jantele, care or sa ramana cele actuale, sau poate le schimbam cu 18" :-" ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

:D sry n-am vrut :)

Modificat de Luc BGN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Pana de curand citeam ce probleme ati avut toti cei care au un polo Gti si pot sa spun ca si eu le-am avut cam pe toate. Ma refer la zgomot punte fata incepand de la 2500 km , comsumul in oras de 11-12 iar dupa resoftare 13-14 l/100. In rest sunt foarte multumit de masina. La modificari estetice nu prea m-am gandit in afara de jante pe 17 de la team dynamics modelul pro race 1.2 matt black incaltate cu Falken 420 205/40/17, deoarece neamtu stie ce stie si nu are rost sa-i pun kit de cup edition pt ca nu va fi niciodata cup edition. Daca tot bag bani in masina mai bine ii bag in performanta decat in estetica.Alte poze cu animalul...si cu jantele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa resoftare i-am pus si o supapa blow-off de la forge plus strut-bar tot forge deoarece supapa bosch nu facea fata si oricum sunt facute aiurea. Masina merge acum foarte bine numai ca franele stock nu prea mai fac fata. Stie cineva unde gasesc un kit de frane ca lumea? Cei de la brembo nu fac si nici cei de la tarox. Cand sa-mi comand toba cei de la milltek nu mai produc pentru polo gti. Cica au fost probleme si ca reproiecteaza tot ce aveau pana acum si abia in primavara scot ceva nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
...Roadrunner...

Supapa de la Forge este un gunoi. Vorbesc strict de supapa Split-R, conceputa pentru 1.8T. Am avut si stiu ce vorbesc. Pune inapoi supapa originala. Este cea mai buna supapa pentru motorul nostru. Nu stiu de unde ai tras tu concluzia, cum ca supapa Bosch nu este buna. Au fost intradevar probleme cu supapele Bosch, insa la modelele vechi, ce echipau TT-urile si S3-urile vechi. Intre timp supapa a fost revizuita de mai multe ori, si modelul pe care-l ai tu pe masina este cel mai bun lucru pe care-l poti avea pe motorul tau, din acest punct de vedere.

Frine gasesti la Brembo, insa nu cred ca esti dispus sa investesti atit. Vezi site-ul APR Australia pentru detalii.

Daca vrei evacuare Milltek, si nu vrei sa astepti noul model, poti comanda linistit evacuarea de Ibiza FR. Este absolut acelasi lucru.

Jantele sunt foarte misto, mai putin culoarea... dar asta e parere personala. Mie nu-mi plac jantele negre.

Nu am inteles faza cu neamtu', si ce stie el mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sicu: LOL! Cum de ai realizat tu ca supapa bosch nu facea fata? Pe bune, chiar sunt curios de acest lucru... Din anumite surse, gen oameni care stiu ce inseamna motorul asta, si nu numai, aceasta supapa, care este pe polo gti, este identica cu cele dupa RS6-ele de 450/480cp si ar fi cele mai bune. Atat de bune, ca, pe langa faptul ca le pastreaza pe rs6 dupa ce le modifica, le mai pune lumea si pe S4/RS4 vechi (motor 2,7 la fel de biturbo ca si RS6) modificate "nitel" mai mult decat in mod normal... Whatever! Sa stapanesti masina sanatos, sa te bucuri de ea si sa ne mai spui ce iti mai pui pe masina, sa invatam si noi unii de la altii... Nu de alta, dar de asta sunt forumurile!

Legat de frane... Cam toata lumea face: Brembo - Tarox - trebuie minim roti pe 17', Willwood - pot ramane rotile de fabrica dar cu distantier... Mai poti lua discuri si placute sport si vei simti o diferenta in bine, asta garantat.

Intrebare: de la cine ai softul? Cam maricel consumul, parerea mea... Eu, la trafic de Bucuresti - zi normala plus alergatura un pic cand si cand am consumul fix 11. Plus ca mai am si evacuarea cap-coada, care in mod normal si obisnuit creste consumul. Acum de cand cu ninsorile astea, e undeva la 13...

Apropo, fa un topic in aria "Masina mea" si prezintati masina, daca vrei bineinteles...

LE: Mai sunt si StopTech la frane... Sau upgrade de la 288 la 312 si dupa, etrieri de Porsche. Sau direct, frane de Porsche! :somnmare:

Si, legat de evacuare, ii zice bine "alergatorul dupa drumuri", sau mai e posibilitate tot de la APR, care spre deosebire de frane - care de fapt sunt Brembo - e posibil sa fie facuta de ei...

Modificat de Zyx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am spus ca stie neamtu ce stie ma refeream la faptul ca daca ei avand o echipa de design care au elaborat proiectul polo Gti probabil ca asa au vazut ei ca ar da bine exteriorul la un polo gti. Acum fiecare face ce ii place cu masina lui dar eu m-am gandit sa o las asa ca arata foarte bine. De supapa am citit si eu pe www.stratmosphere.com acestia fiind distribuitori milltek in america si apoi pe site-ul oficial milltek. Eu nu pot spune ca am avut probleme cu supapa mea dar nici nu cred ca Zyx a avut probleme cu evacuarea... Banuiesc ca toti cand incepem sa umblam la masini o facem pentru a le creste performantele iar daca cei care vand astfel de produse dau si explicatii logice eu nu pot decat sa le iau de bune. Dar daca gresesc in legatura cu supapa ma gandesc ca la fel de bine o sa gresesc si atunci cand imi voi lua evacuare de la milltek deoarece ei vand ambele produse...----What the heck does a diverter valve do and why do I need a HyperBoost diverter valve?Your stock valve in your car regulates your turbo power. At idle, your valve is open from vacuum pressure. When you depress the throttle, the diverter valve begins to close. When fully closed, turbo boost is allowed to be delivered to your engine. When you lift the throttle, the boost pressure is released from the valve into your air cleaner box. Inadequate/defective valves have extended lag, loss of boost, sluggish throttle response. A HyperBoost valve can clear up the previously mentioned problems. Also, if you have a chip, you need a HyperBoost valve now. Chips simply overtax standard diverter valves.Iata ce spun cei de site-ul milltek: Replaces the factory-fit Bosch diverter valve to provide a faster response and more reliable operation. Reduces lag and sharpens throttle-response - meaning faster acceleration and improved driveability. Same width as your factory Bosch valve and only 20% taller. Fits under engine covers for VWs and even in the Porsche Twin Turbo.The Hyperboost valve reduces turbo lag as it recovers faster when you 'hit the throttle' reduced lag = faster acceleration. Throttle modulation is smoother and feels more accurate under your foot. These valves also perform accurately and reliably time and time again, even in the most extreme conditions. Inadequate/defective standard valves have extended lag, loss of boost, sluggish throttle response. A HyperBoost valve can clear up the previously mentioned problems and offers reliable action, time and time again. If your car has been chipped, a HyperBoost valve will optimise the performance benefits.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alt argument nu am in legatura cu supapa. Daca toti cei care au schimbat ceva la masina , ma refer la evacuari , frane , jante mai usoare sau resoftari nu au facut nimic altceva decat sa aiba incredere in ceea ce spun cei care fac tuning de ani de zile asa si eu nu am facut decat sa imi dau cu parerea la supapa bosch dupa ce am citit ce am postat adineauri. Am sa fac un post in Masina mea dupa ce ma voi intoarce din germania luna aceasta unde voi merge la mtm. Am avut soft de la dimsport dar am renuntat la el si am ales de la mtm- Umbaukit VW POLO GTI 200 PS (148 kW)- Sper sa-mi gasesc si un kit de frane si sa le montez tot in germania. Pentru cei care nu au aflat inca va anunt ca VW a scumpit POlO GTI cu aproximativ 2000 euro, iar POLO GTI CUP EDITION -porneste de la 18.660 euro in doua portiere fara nici o optiune. Aproape ca un GOLF V GTI. Pana acum am avut preturi mai mici ca in germania dar de acum vom plati aceleasi preturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

supapa bosch nu facea fata si oricum sunt facute aiurea

...

Eu nu pot spune ca am avut probleme cu supapa mea dar nici nu cred ca Zyx a avut probleme cu evacuarea

Deci, care sa fie, ca eu nu vad legatura intre ce ai scris prima oara si ultima oara... Evacuarea nu am schimbat-o pentru ca nu facea fata (desi dupa soft se poate spune asta...) sau ca era oricum facuta aiurea ;) ci pentru ca... asa am vrut ;) Ceva mai multa performanta plus un sunet incredibil...

Legat de supapa, la teorie suntem toti buni, practica ne omoara. Asa parca era, nu?!

Deci, pana la urma de unde ai softul si cum e? Strut-bar-ul cum e? S-a simtit o diferenta (curbe, plecare mai fortata) S-a potrivit fara nici o problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa terminam cu micile rautati si daca tot postam pe forum sa o facem intr-un mod constructiv. Deci supapa am schimbat-o deoarece nu am vrut sa risc sa se crape cea originala iar acum va pot spune ca se simte diferenta la cum urca in ture. Am avut soft de la dimsport dar am renuntat si voi pune de la MTM. Bara nu am putut sa o montez deoarece nu se potriveste . Nu stiu de ce sunt doua variante una care nu are o conducta in partea stanga si de aceea nu a incaput bara si varianta cealalta care se poate vedea in poze in prezentarea oficiala a masinii care nu are acea conducta. Am tot cautat sa inteleg de ce sunt facute 2 variante dar nu am gasit o explicatie. La inceput am crezut ca s-au incurcat pozele cu Polo Cup Edition dar nu a fost asa. Am gasit pe polo 9N.info in galerie un polo cup edition si are aceiasi conducta ca la polo gti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa arata poza cu motorul in prezentarea oficialaIar in poza asta e motorul de pe cup edition care are aceiasi conducta in partea stanga. Deci poate sa ma lumineze cineva de ce este aceasta diferenta intre motoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primele poze sunt cele oficiale... unde acea conducta intr-adevar, nu era. Acea conducta este rezonatorul care face sa se auda asa in masina, acel huruit sportiv - sa ii zic asa, cand se merge cu masina. Din cate se vede, toate au acelasi rezonator, fie ca sunt GTI sau CupEd...

De asta am intrebat daca s-a potrivit pentru ca pana acum, doar o singura bara am gasit sa se potriveasca pe "setarea" fizica originala a motorului, respectiv bara care se poate lua ca accesoriu original pentru Ibiza CupraR, facuta de Momo.

Pe de alta parte bara care ai luat-o de la Forge se poate pune pe masina, dar trebuie renuntat la acel rezonator... Daca iti pui evacuare, parerea mea ca se poate renunta la acel rozonator (doar din punct de vedere acustic - ca pana la urma doar pentru asta este, sa se auda mai altfel - sunet similar venind si de la evacuare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am impresia ca acel rezonator lipseste la modelele cu volanul pe dreapta. Si daca nu ma insel, forge face barile pentru piata din UK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: good point... am mai auzit asta undeva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Roadrunner...

Acel rezonator lipseste intr-adevar la masinile cu volan pe dreapta. E logic... :) ...nu mai e loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Roadrunner...

Sicu... tu pina la urma ce supapa ai montat... de la Forge sau de la Milltek ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am montat de la Forgemotorsport

FMCL007P - Fast Road Closed Loop Diverter Valve

si vreau sa va spun ca e diferenta la cum urca in ture fata de supapa de serie de la bosch. Dar cand am spus ca cele stoc sunt mai slabe m-am bazat pe ceea ce spun cei de pe site de la milltek si mai am cateva articole din revistele de specialitate multe articole fiind si despre japonezele cu turbo care avand motoarele modificate au schimbat si supapele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
VW a scumpit POlO GTI

abia azi am vazut si eu cat l-au scumpit...

la sfarsitul lui 2006 parca era pretu de baza cu cateva sute sub 14000...

apoi cand am inceput eu sa iau in serios varianta asta, prin aprilie-mai era 14050cip

cand am facut actele la inceputul lui iunie era deja 14500cip...

iar acum vad ca apare in oferta cu 15753 cip...

Deci fac ce faci si mai adauga cate-un pic la pret :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Roadrunner...

Deci am intrat pe configurator si am constatat ca am masina de 22.000. La banii astia fac schimb cu Golf V GTI... Oferte ?

:Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cilcul "ce se poate" - fmic de pe ibiza cupra r (180hp)

gasisem mai demult pe net poza asta post-1880-1201085888_thumb.jpg

iar acum acum am reusit sa-mi bag in etka baza de date pentru seat si am gasit schema cu intercooleru de pe ibiza cupra r (motor BBU, care pe Polo CUP e fara FMIC)si cu preturile

post-1880-1201085800_thumb.jpgpost-1880-1201085812_thumb.jpg

La ochi pare cam mare, si ca dimensiune (nu stiu cum ar fi vara ca acopera tot radiatoru) si ca lungime traseu ca e cu doua treceri... dar totusi daca l-au pus pe Ibiza, inseamna ca si-ar face treaba ok si pe Polo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Roadrunner...

Foarte interesant. ~750 Euro cost total.

Avind in vedere ca o parte din piese le avem deja, iar altele se pot face, nu doare chiar asa rau...

Se retine :lol:.

Multumim Rosonic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!