Jump to content

Polo GTI 2006 in Romania


...Roadrunner...
 Share

Postare recomandată

Exista si o rezolvare la problema cu cloncanitul motorului ? A luat careva vreo masura ?

Se poate rezolva pe garantie ?

Sorine ... bravo! S'o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea! Si daca te trage ata poate'i calci pe urme lu' domnu' Zyx.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 283
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ...Roadrunner...

    47

  • RoSonic

    39

  • Zyx

    22

  • p.i.g

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am fost astazi pe la PBN

(dealerul care are impresia ca masinile lor se vand singure si ca nu este nevoie absolut deloc sa cunoasca detali despre masinile pe care le vand, dar'amite sa tile le mai si prezinte)

si am fost neplacut surprins sa nu vad nici un POLO GTI in showroom

(nu sunt cerute mai deloc, domnule! Anul asta nu am vandut decat una - eu unul nu ma mir. Imi pare rau ca nu am stiut sa'i spun cate s'au vandut anul asta in tara si cate au venit in Bucuresti).

Dupa vizita asta mi'am reamintit si despre niste poze vazute pe vwforum si vin cu o intrebare: pentru ce este display-ul dintre cele doua ceasuri de pe bord avand in vedere ca informatiile computerului de bord, inteleg ca, sunt afisate pe display-ul de sub turometru ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dun : Incercati la Porsche Bucuresti Vest 1. Ultima oara cand am fost aveau un Polo GTI rosu in 4 usi expus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Confirm... acum cateva saptamani era respectivul Polo in showroom-ul lor... cred ca un telefon in prealabil rezolva dilema :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

nu va mai duceti fratilor la nord.....ca acei oameni(daca pot sa ii numesc asa) sunt cei mai mari NESIMTITI din tot Ilfovu.cel putin asa au fost cu mine.parerea este a mea si tot ce am spus pana acum pot demonstra daca vine cineva sa ma contrazica(asta pentru cei ce lucreza acolo si viziteaza forumul)

revenind la alte probleme

am in jur de 3500 km si am impresia ca nu se mai fac masinile asa cum se faceau acum 4 ani.in ce sens: deja suportul de motor a devenit insuportabil pe gropi, si mai am o nelamurire; este normal sa se auda un fasait de la amortizor cand trec peste gropi?nu am mai intalnit zgomotul acesta la nici o masina si de aceea intreb.

bafta si sa ne auzim cu bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

constantinu

In primul rand vreau sa te felicit pentru alegere, este o racheta intr-o caroserie de masina. In al doilea rand tin sa precizez ca imi pare nespus de rau ca si tu ai problema cu pacanitu/cloncanitu acela. Nu credeam ca sant facute azi asa de slab masinile. Poate o fi numai la Polo, dar e PACAT sa dai atata amar de bani pe o bijuterie de GTI si sa it icolcane (si sa mai iei si pe altu in masina si sa te faci de ra$#% - cum am patit eu, de nu stiam cu s-o mai imbarlig).

Va rog mult, daca are cineva timp si drum prin vreun service sa scrie aici cam cat costa schimbarea acelui suport, ca eu cu siguranta nu am timp in irmatoarele 2-3 saptamani.

P.S. la mine se aude destul de rau si cand trec peste bube limitatoare de viteza, la numai 5 km/h, de zici ca acum se dezmembreaza - nu-i admis.

Modificat de constantinu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mai am o nelamurire; este normal sa se auda un fasait de la amortizor cand trec peste gropi?nu am mai intalnit zgomotul acesta la nici o masina si de aceea intreb.

Este perfect normal . Si la mine la Golf V se aude.Toate cele bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

constantinu

Mie sincer chiar imi place cum fasaie amortizoarele, zici ca are suspensii pe perna de aer. Cum a zis si Demenzial, este normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da nu stiu ce sa zic.....probabil o sa ma obisnuiesc cu fasaitul amortizoarelor dar in privinta suportului motor cred ca o sa fac mare scandal la service.nu e posibil asa ceva sa platesti 19.000E pe o masina noua care dupa numai 3 luni de zile sa iti faca figuri; si asta nu numai la mine.inca o chestie dubioasa ce mi s-a intamplat: acum 3 zile am pornit masina si am dat drumu la clima pe maxim rece.am stat sa fumez o tigara cu un vecin in jur de 7 min (sa fie racoare cand intru in masina). am terminat de discutat si cand sa ma urc in masina sa ies din parcare nu mai intra in nici o viteza.acum fiind in criza de timp ca trebuia sa ajung la un examen, trebuia sa gasesc o solutie.ma gandesc eu asa mai bine, opresc motorul si constat ca intra in viteza cu motorul oprit.bag direct in marsarier si pornesc motorul, moment in care are un zvac dar atat.dau cu spatele bag in prima viteza si totul era ca nou.nici pana acum nu am gasit o explicatie logica la ce s-a intamplat. poate ma lamureste cineva care s-a confruntat cu problema aceasta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

constantinu

Sorin, sa scrii aici te rog ce ai "rezolvat" ca si eu vreau sa ma duc cu galagie, ca am observat ca cu vorba buna te cam ia de prost. Si cand cineva ma ia de prost ma supar "cam" tare.

Si la mine este foarte deranjant zgomotul si nu mai pot de draci.

Daca citeste aici cineva de la vreun vreun dealer/service VW ii rog foarte mult sa nu isi mai bata joc de noi asa de tare, macar asa mai putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

Am si eu pe mana o jucarie din asta, (alba, bineinteles) 4 usi (practicabilitate mai mare) achizitionata anul trecut in august, maine o trimit in service pentru revizia de 15.000 Km. Si la mine se aude acelasi zgomot pe fata, foarte probabil acel tampon/suport de motor. In cateva zile revin cu impresii dupe revizie.

Ce vreu eu insa sa va intreb este ce parere aveti despre tinuta de drum a masinii la limita.

OK, tractiune fata rezulta subvirare dar mie mi se pare ca este prea accentuata. Orice i-as face nu reusesc sa am suficienta aderenta pe fata astfel incat sa plece spatele primul decat, bineinteles, daca folosesc frana de mana. Din punctul asta de vedere sasiul cred ca isi arata limitele. As iubi-o la nebunie daca ar fi putin mai neutra pe viraje. Ma intreb daca alte cauciucuri ajuta. Ea vine echipata cu Dunlop SP SportMaxx despre care am vazut ca au review-uri foarte bune desi pe mine nu ma impresioneaza prea tare. Cel putin pe ud, daca intru sportiv dar curat intr-un viraj, fara a forta prea tare tractiunea, ma duc caramida in tufisuri.

A pus cineva alte cauciucuri pe ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

djcojo de ce nu incerci cu o suspensie aftermarket? Cred ca ar ajuta destul de mult. Si bari de rigidizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Roadrunner...

@djcojo:

Salut, s-o stapanesti sanatos !

Si eu am remarcat comportamentul "nasol" pe viraje in echipare stock, si am trecut la actiune.

Anvelopele Toyo Proxes T1R, pe 17" si un set de arcuri H&R -35mm, au rezolvat problema in cazul meu.

Investitia nu e foarte mare si merita toti banii.

Am fost week-end-ul asta la Rasnov, pentru etapa de VTM si sunt foarte multumit de comportamentul masinii pe viraje.

Spor la cumparaturi !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

djcojo de ce nu incerci cu o suspensie aftermarket? Cred ca ar ajuta destul de mult. Si bari de rigidizare.

Da, la o bara spate ma gandeam si eu... Din mai multe motive, pe care este prea dificil sa le explic acum , prefer sa mentin numarul modificarilor la minim.

De aceea as fi inceput cu alte cauciucuri.. O bara stabilizatoare spate aftermarket ar fi urmatorul pas...La suspensie (amortizoare, arcuri) n-as umbla momentan...

Oricum, sunt curios de parerea pe care o au ceilalti posesori de Polo GTI in ceea ce priveste tinuta de drum... Fiindca intre Polo GTI si Golf GTI (V bineinteles) e o distanta colosala... Distanta care merita din plin diferenta de bani in favoarea Golfului....Dar, ma rog, acum dupa ce am facut alegerea, trebuie sa facem "the best of it" cu ce material avem :)

Iti multumesc mult pentru sfat, oricum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Roadrunner:

Iti multumesc frumos de sfaturi si urari.

O sa fac un search mai serios si revin cu decizii si actiuni!

Toyo am cauciucuri de iarna (nu a fost decizia mea, din nou este prea lung de povestit) dar sau comportat surprinzator de bine. Am tot respectul pentru Toyo ca manufacturant de HP si UHP tyres dar de iarna !?! Eram sceptic dar m-au satisfacut. Probabil si datorita iernii (mai mult lipsa) dar m-a impresionat zgomotul exterem de redus la rulare (dar care am observat ca a inceput sa se accentueze putin spre finalul iernii) si tractiunea buna pe ud. De asemena tractiune EXTREM de buna pe noroi (am urcat un drum forestier extrem de noroiat si abrupt -stiu, sunt un tampit de am bagat masina pe acolo - si s-a comportat admirabil). Las pe iarna viitoare impresii pe zapada :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Roadrunner...

Crede-ma ...ca NU se pricep la anvelope de iarna, comparativ cu cele performance.

Le recomand cu caldura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

djcojo, golful gti are suspensie independenta pe spate... nu ca la polo semi rigida..

Modificat de Bebeee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Bebeee:

Asa este, suspensia spate cred ca este factorul cel mai important ce face diferentierea intre comportamentul celor doua...Dar gata! Daca vroiam sa vorbim despre Golful GTI scriam in alt topic...

In concluzie, azi am fost la service cu masina, revizie programata la PBN de 15.000 km.

Bineinteles, revizia in conceptia celor de la PBN inseamna doar schimbul de ulei si filtre, in rest daca vrei sa-ti verifice si altcava la masina trebuie sa faca programare separata in alta zi.... spre exemplu...peste o LUNA! Pe 9 IULIE. Asa ca problema vestita cu tamponul motor ramane pe 9 iulie. Nu m-am mai certat cu ei fiindca nu aveam nici timpul, nici rabdarea necesara. Ma rog, toti am avut experiente din astea deci nu mai insist. In concluzie filtre de: aer, praf&polen, benzina; schimb ulei (5 litri Castrol SLX 5W40); tester motor si verificat frane (unicul lucru pe care l-am mai obtinut de la ei) un total de 688 lei cu TVA. Singurele lucruri de mentionat: dupa ce am schimbat filtru polen, debitul de aer al Climatronic-ului a crescut considerabil (inainte era destul de anemic) si placutele de frana sunt uzate jumatate, lucru surprinzator fiindca eu ma asteptam sa trebuiasca sa fie schimbate din 2 motive: stilul de mers cu franeri destul de violente si ceva scartiituri ce au inceput sa apara in ultima vreme la franarile moderate. A! Si inca o chestie.. cele povestite mai sus au fost facute intr-un interval de 3 (TREI) ORE!!!!!!!! De la 7 la 10 dimineata. Incredibil ce nepasatori (ca sa fiu cu bun simt) sunt oamenii astia! :angry:

Daca mai aveti eventuale curiozitati, please ask.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Roadrunner...
@Bebeee:

In concluzie filtre de: aer, praf&polen, benzina; schimb ulei (5 litri Castrol SLX 5W40)

Esti sigur ca era SLX ... sau ca era 5W-40 ?

Din ce stiu eu, nu exista decit SLX 0-30 sau 5W-30, si TXT 5W-40.

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca era SLX ... sau ca era 5W-40 ?

Din ce stiu eu, nu exista decit SLX 0-30 sau 5W-30, si TXT 5W-40.

Mersi.

Da, cu siguranta.

Am vazut bidonul, asa scrie pe factura si fiindca m-ai facut curios l-am google-it putin si pe situl oficail castrol nu l-am mai gasit (slx a devenit Edge acum ) dar l-am gasit pe o versiune ne-updatata a sitelui in suedeza.

Am atasat poza.

post-13611-1181739566_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Roadrunner...

Nu vreau sa te sperii, dar 5W-40 corespunde normei 505.01... si este pentru Diesel PD.

Ideea e, ca si eu am cautat 5W-40 sau 0W-40 la Castrol, si nu am gasit cind a trebuit sa fac revizia.

Daca imi arati tu SLX 5W-40, pentru motoare pe benzina, pe orice site din Romania, inseamna ca ai dreptate, si am gresit eu.

Cel din poza ta, nu exista in Romania.

Daca te uiti si la Edge - care inlocuieste SLX, nu exista 5W40 pentru benzina ( norme 503 si 505 )

Uite aici o discutie interesanta.

http://vwforum.ro/index.php?showto...29099&st=20

Modificat de ...Roadrunner...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-am speriat :P

Iti multumesc mult pentru sfaturi, sincer, sunt impresionat de cat de mult ajutor poti sa gasesti intr-un loc ca acesta (tinand cont ca eu m-am inscris pe forum de 4 zile).

Dar, lasand la o parte background-ul meu destul de legat de lumea auto si in special cea a uleiurilor, linkul catre acest produs pe respectivele site-uri Castrol (Elvetia si Suedia)

http://www.castrol.com/castrol/productdeta...ntentId=7030990

http://www.castrol.com/castrol/productdeta...tentId=7032642#

spun ca acest ulei este clasificat API SL si ACEA A3 deci super OK pentru benzina. De asemenea intruneste si specificatiile Porsche, care desi nu sunt un standard foarte uzitat in domeniu este un indiciu in plus ca acest ulei in mod evident nu se adreseaza motoarelor diesel.

Toate motoarele full sintetice "unless other specified" (de obicei in denumirea lor) se adreseaza atat motoarelor pe benzina cat si diesel. In ceea ce priveste faptul ca este un 5W si nu un 0W tinand cont de gradul de noutate al motorului ca si tehnica (are daca nu ma insel - si aici cu siguranta ma poti corecta - peste 10 ani de cand echipeaza modele din grupul VAG) cred ca este mult mai potrivit.

Nu ma intelege gresit, nu a fost alegerea mea exprimata specific, ci acesta a fost uleiul pe care ei mi l-au propus (probabil vor sa scape de stocuri :) si eu am fost de acord (intr-adevar, doar la sfarsit cand am citit pe factura si m-am uitat pe bidon) cu alegerea lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Roadrunner...

Nu ma intelege gresit...

Nu sunt genu' care se baga aiurea in discutii, pe teme timpite.

Chiar ma intereseaza subiectul. Tot ce ai scris tu mai sus, este perfect adevarat si ai dreptate, insa nu inteleg (si aici daca tot esti "in domeniu" poate ma luminezi si pe mine) de ce uleiul respectiv (5W-40) nu are si aprobarile celuilalt (0W-30).

In alta ordine de idei, eu as pune in motor la urmatoarea revizie Edge Sport 0W-40, insa la fel ca si 5W-40 nu are aprobarile pentru 1.8T.

Ma intreb de ce...

Multumesc mult.

Modificat de ...Roadrunner...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate motoarele full sintetice "unless other specified" (de obicei in denumirea lor) se adreseaza atat motoarelor pe benzina cat si diesel. I

Ce ai vrut sa zici aici? Banuiesc ca uleiurile full sintetice. Sper ca stii ca fostul TXT 5w-40 nu era nici pe departe full syntetic. Singurele uleiuri Castrol full-syntetic erau SLX LL2 si SLX LL3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai vrut sa zici aici? Banuiesc ca uleiurile full sintetice. Sper ca stii ca fostul TXT 5w-40 nu era nici pe departe full syntetic. Singurele uleiuri Castrol full-syntetic erau SLX LL2 si SLX LL3.

Am scris gresit. Vroiam sa spun uleiurile "full sintetice" nu motoarele "full sintetice" in mod evident :))

Sincer nu stiu despre vechiul TXT 5w-40. Intr-adevar, daca este sa ma iau dupa ce mai au Castrol acum in oferta 5w 40 (acel 505.01 special pentru diesel) acela este "ulei de motor pe baza sintetica" deci semisintetic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!