Jump to content

Polo GTI 2006 in Romania


...Roadrunner...
 Share

Postare recomandată

Am vazut si eu de departe la un momentdat, ca stateau ca fratii :icon_cry:... dar eram prins intr-o discutie.. iar cand am ajuns pe langa masina nu mai erai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 283
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ...Roadrunner...

    47

  • RoSonic

    39

  • Zyx

    22

  • sorinxxx

    19

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut,

In speranta ca vom fi din ce in ce mai multi posesori de Polo GTI, va atasez citeva poze cu micul meu Polo.

In momentul asta am inteles ca sunt doar 2 in Romania.

Dupa primii 900 de km... foarte multumit. Masina face toti banii.

heeei unde sunt pozelee???

cat a costat ? :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am fost azi si mi-am luat numere si talon... si m-a mirat ca la masa in talon scrie 1298kg fata de 1164kg cat stiam eu de pe specificatii... atat sa cantareasca, sau e greseala?

(ah, si odata cu drumu asta, am avut si un record de consum, de la mine pana la PBN.... 23%... asta la 10km@2ore :| )

Modificat de RoSonic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Roadrunner...

Ehe... sa vezi la mine 1316 kg in talon. :)

Ideea e asa : Aia din talon e greutatea cu rezervor plin si un om de ~75 de kile in ea. A mea a fost cintarita la RAR atunci cind i-am facut omologarea de tip si atit a iesit, 1316 kg. Deci atit a iesit , atit au scris.

Cintarita mai apoi cu rezervorul la sfert si fara omulet in ea - 1180 kg.

Eu am scos maxim 16.7, saptamina trecuta, de la Obor pina la SIAB in 3 ore ...

Modificat de ...Roadrunner...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am reusit si eu un "top speed" (3 oameni, benzina 95 de la petrom)... am ajuns undeva la 225-230km/h (pe bord) - pe-acolo pe undeva era acu', intre cele doua liniute, dar eram cu ochii mai mult la drum, iar turometrul era undeva pe la 6000rpm (tot asa, nu am "ochit" exact valoarea)...

Nu stiu daca mai mergea ca a trebuit sa franez... dar nu cred oricum ca mai urca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Roadrunner...

M-am intilnit aseara cu un prieten, proaspat posesor de Polo GTI. Se pare ca masinuta a primit ceva imbunatatiri : material moale pe bord, miner hayon fara yala, un parasolar mic la retrovizoare...

L-am rugat sa intre pe forum, sa ne povesteasca mai in amanunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine manerul de la hayon este fara incuietoare.

Iar parasolarul de care zici, e ca cel din imaginea atasata?

post-1880-1194447456_thumb.jpg

Modificat de RoSonic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Roadrunner...

Dap... ala.

Mie sincer nu-mi trebuie, ca e tocmai in fata detectorului... dar ziceam ca si noutate.

Hayonul in schimb, arata mult mai misto fara yala, iar bordul e super misto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Materialul ala de pe bord este numai pentru modelul GTI sau o fi pe toate modele POLO? Sau doar pe echiparile de al ... nu-stiu-care incolo ?

Prietena mea asteapta si ea un Polo in doua-trei saptamani si chiar as vrea sa stiu care sunt noile modificari aduse masinii in versiunea 2008.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare salutare, de mult nu am mai postat pe aici si observ ca ne-am inmultit, ceea ce este un fapt bun :icon_cheesygrin: am si eu o intrebare.......in curand vin zapezile si nu stiu daca sa imi cumpar sau nu cauciucuri de iarna.ideea este ca trebuie sa fac un drum in decembrie pana in viena si acest drum ma ingrozeste, eu avand continental contisportcontact 2.nu as vrea sa schimb jantele iar ofertele pt 205/45/r16 sunt rare.tot ce ma sperie este romania....daca e zapada pe dealul negru sau pe valea oltului nu stiu sigur daca voi putea sa misc masina.am mai avut o experienta de revelionul trecut cu un ford st cu p0 nerro care nu mai putea sa urce podul de la intrarea in brasov.respectele mele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca pleci la drum lung, in miezu' iernii... cred ar fi bine sa ai macar ceva all-season , daca nu chiar de iarna, fiindca nu stii peste ce vreme dai (si asta e valabil si in afara, nu doar la noi), sportcontact astea fiind exclusiv de vara :|

Si cum ziceai si tu 205/45/r16 este o dimensiune destul de rara... (am observat si aruncand ochiu' prin niste oferte de pe diverse site-uri) si cu atat mai rare cele de iarna cu dimensiunea asta (si cuatat mai putin la oferte de genu 3+1, 2+2)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit niste cauciucuri 205/55/r16 dar nu stiu daca pot sa le pun.singura chestie deranjanta ar fi sa imi atinga roata la bracaj maxim.practic 55 fata de 45 ar fi roata cu 2 cm mai inalta.si sa arunc o galagie de bani si sa nu mearga m-as oftica rau.inca mai caut....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca intre 205/55/r16 si 205/45/r16 diferenta ca diametru e de 4,1cm, nu 2.

(ca informatie, cerusem eu la augsburg oferta, si mi-au zis de BRIDGESTONE BLIZZAK LM 25 - 590 lei cu tot cu tva.)

Modificat de RoSonic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pfff.....gata m-am hotarat merg cu tractorul(407 diesel) cu cauciucuri all seazon. ms de informatii.nu are rost sa dau 1500 roni pt 1 sapt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Roadrunner...

Eu am luat in calcul si varianta cu jante de tabla pe 15" (de Golf IV, de exemplu) si anvelope 195/55/R15.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti...LUC ma numesc si sunt posesorul noului polo gti (silverbird doua usi) despre care vorbea RUN. pot sa va spun ca sunt ff multumit (evident) astept sa vad daca se mai lasa consumul - am 1500 fix iar media este de 14 in oras cu mini forje. referitor la materialul bordului (spuma) este foarte tare chestia si ma bucur ca s au trezit oamenii, butucul din spate lipseste, cauciucurile sunt altele din cate a inteles (conti) , radioul nu mi face figuri deloc, boxele sunt super (parca 8 la numar daca nu ma insel). astept sa vad daca mi vor face bele si mie bucsele de la motor pt ca drumurile sunt groaznice. Astept sa ne vedem cu totii la intalnirea de saptamana viitoare.P.S. rog pe ZYX sau RUNNER sa dea o tura cu masina mea sa mi spuna daca trage sau nu pt ca mie mi se pare un pic puturoasa...stiu stiu ar trebui sa mai astept..dar na..Am sa fac maine sau poimaine poze la masina _ la modificarile aduse modelului 2008,iar referitor la discutia cauciucurilor de iarna eu am optat pt dunlop winter sport m3 - le am pus pe jantele stock urmand ca la vara sa mi iau jantele de pe gti cup 17" probabil tot cu dunlop. salutare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa-ti traiasca ;)

Ce cauciucuri sunt, nu tot Continental Sportcontact2 ?

Cu "puturosenia" e posibil sa fie si doar o impresie... fiindca trage destul de liniar de pe la 2000-3000rpm in sus, nu bruscheaza cum e la diesel de exemplu.

ps: sa vii, daca poti sambata, la intalnirea HotHatch (ora 11, sala polivalenta), sa ingrosi randurile gti-urilor junior :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa-ti traiasca ;)

Ce cauciucuri sunt, nu tot Continental Sportcontact2 ?

Cu "puturosenia" e posibil sa fie si doar o impresie... fiindca trage destul de liniar de pe la 2000-3000rpm in sus, nu bruscheaza cum e la diesel de exemplu.

ps: sa vii, daca poti sambata, la intalnirea HotHatch (ora 11, sala polivalenta), sa ingrosi randurile gti-urilor junior :P

da, cum sa nu. vin, vlad mi a zis de acum 2 saptamani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scuze pt eroare , am avut impresia ca sunt alte cauciucuri decat cele de pe modelul 2007 dar m am inselat.

Am vorbit si cu Runner de evacuare si m ar interesa kitul miltek dar finala mi ar placea sa fie mai deosebita - carbon, dar problema este ca din cate am vazut eu nu sunt finale carbon cu 2 terminatii ci doar cu una maaare. as vrea sa pastrez caracterul si sa pun o finala carbon cu 2 terminatii. daca stiti ceva plz...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare si bine ai venit pe forum.un lucru trebuie sa stii despre consum: il faci cu piciorul tau :rolleyes: masina e capabila de 9.8(ziua in semi-aglomeratie) si 19.6.acum totul depinde de starea ta de spirit si de cat de greu ai piciorul :lol:.in ceea ce priveste acceleratia, daca ii dai talpa la 2000 de ture normal ca nu o sa se intample nimic......abea daca sufla turbina aia, o sa ai un turbolag de 1 sec dupa care o sa accelerezi usor iar dupa 3250-3300 vei simti cum explodeaza. incearca sa te obisnuiesti cu turbina si sa stii cand sa ii dai talpa fara turbo-lag.si mie mi-a luat ceva timp dar m-am acomodat, ce-i drept e prima mea masina cu turbina.singura chestie care imi displace enorm este cutia de viteze care trebuia sa fie mai scurta, muuult mai scurta, si cu 6 trepte.daca vrei sa conduci agresiv pe serpentine trebuie sa nu tii cont de masina.(folosesti treapta I foarte des de obicei la acele de par).poate ne vedem sambata daca reusesc sa ma trezesc.in rest toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine personal nu ma deranjeaza cutia atat doar ca mai racaie cand bag in marsarier desi am mare grija - ma opresc astept 1 sec si dupa incerc sa bag in viteza si tot mai racaie din cand in cand. in rest imi place cutia , are rapoarte scurte sau cel putin asa le consider eu dupa ce am condus 3 ani de am rupt polo ul 9n 1.4 75cp. Am sa incerc sa merg cat se poate de normal :P si am observat ca la 3000 de ture consumul este 8 - instant. Va multumesc ca ati raspuns intrebarilor mele si astept in continuare propuneri pt toba chiar daca este un pic offtopic :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Roadrunner...

Mersi, mersi, foarte tari pozele.

Imi pare rau ca nici de data asta nu ne-am intilnit, eu venind mai tirziu...

Data viitoare :santa: ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte tari pozele... Imi pare nespus de rau ca nu am putut ajunge...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!