Jump to content

Aditivi si tratamente - pro si contra


Golfer
 Share

Aditivi  

633 voturi

  1. 1. Utilizez aditivi/tratamente pentru ulei

    • DA
      106
    • NU
      531
  2. 2. Utilizez aditivi/tratamente pentru combustibil

    • DA
      213
    • NU
      424


Postare recomandată

Doar Dan Nano care il si comercializeaza iti poate raspunde la intrebarea ta. E scump, "de nisa" si singurul loc unde il poti gasi este la Dan Nano.

 

Daca te decizi sa-l folosesti sa ne spui si noua cum se comporta motorul.

 

 


Urmeaza sa fac si eu schimbul de ulei si sunt un pic indecis asupra carui aditiv sa folosesc

 

Engine Protect sau Cera Tec, ambele de la Liqui Moly.

 

Ce parere aveti ?

 

 

 

Stima!

Modificat de Bravo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

niciuna. sau mai bine acel tungsten, macar aflam ceva nou. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as alege intre Ceratec sau MoS2. Motor protect nu prea am inteles ce face...

Ceratec este mult mai scump, ceea ce pe mine m-a facut sa aleg MoS2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Trebuie sa fac schimbul de ulei și m-am gandit să-i fac un engine flush. Am vazut ca sa recomandat PRO-TEC GERMANY, e bun sau recomandati altceva? Masina are 315000 km si cred ca nu ar face rau un engine flush la km astia. Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am folosit 2 ani tratamentul de aditivare ulei motor Dura Lube pt.protectie pt.masina din semnatura.Asa imi recomandase un "mecanic" pe care il stiam de cand aveam un Opel Astra 1.6 16V sport si pe care il foloseam deoarece avea 250k km. Foloseam atunci produsul pt. motoare pe benzina si pot sa spun ca a ajutat pt. ca a scazut consumul de ulei la 1k de km.Pe Passatrezultate benefice nu au fost. Dimpotriva la schimbarea uleiului , la termen, acesta era extrem , extrem de negru si foarte lichefiat in conditiile folosirii aceluiasi ulei si in conditiile aceluiasi mod de mers. Deci ceva nu era in regula, asa ca am renuntat la el.

Sonax Diesel System Cleaner am folosit si cf.Vcds injectoarele s-au "aliniat" fiind destul de dezechilibrate anterior.

Parerea mea personala NU folositi Dura Lube si Da pentru Sonax ,doar 1 singura data pe an , la un singur plin vara si la drumuri lungi cu conditia de 2500-3000 rot/min.

Andreiss, cum faci Engine Flush ? Ce presupune practic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce faci si acel Engine Flush nu iti e teama ca o sa ramana putin din acea substanta pe fundul baii si o sa se amestece cu noul ulei. Eu am vazut la un prieten cand a facut aces lucru la un Megane 1.6 si cand a dat drumu la ulei zici ca era apa.... ma gandesc sa nu contamineze si noul ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt Danut, engine flush-ul reprezinta o metoda de curatare a motorului pe interior inaintea schimbului de ulei. Practic se toarna in motor o solutie de curatare si se lasa la relanti timp de 10 min aprox. dupa care faci schimbul de ulei normal. Eu am facut aprox. acum o luna si motorul toarce perfect. Eu am lasat cam 20 de min. sa se scurga uleiul si am si ridicat-o de cric pe partea stanga masina sa se scurga mai bine(am facut acasă schimbul), plus ca am extras tot uleiul din filtru de ulei cu o seringa. Multumit de rezultat.

Modificat de andreisss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dura  cucu  ADITIVII CU PARAFINA CLORINATA(clor in motor) dati in judecata de FTC  in SUA (FEDERAL TRADE COMISION)  guvernul adica....inca mai exista  oameni ce introduc pe dopul de la ulei produse nerecomandate de un constructor macar

 

http://www.ftc.gov/news-events/press-releases/2000/03/dura-lube-motor-settle-ftc-charges

 

 

cand exista testatele de viata timp si constructori consacrati  

 

HYUNDAY  ---- RECOMADATE

http://www.customercare.hyundai.co.in/subindex_Additives-24.aspx

 

PLAN PROTECTIE folosit de reprezentantele GM in SUA

 

http://www.hudsoncadillacbuickgmc.com/BG_DIY_Products

 

 

ADITIVUL din uleiurile folosite de armata SUA (FURNIZOR de ulei al US ARMY) Tehnologia   MICRON MOLLY si PENETRO 

http://www.schaefferoil.com/engine-oil-treatment.html

 

 

cum ar trebui sa arate fisa unui ulei  nu pocnitori de zemuri cu buline pe eticheta sa dea cu unghia pe ea  usor de pacalit fraierul.....

 

http://www.schaefferoil.com/documents/244-9000-td.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce faci si acel Engine Flush nu iti e teama ca o sa ramana putin din acea substanta pe fundul baii si o sa se amestece cu noul ulei. Eu am vazut la un prieten cand a facut aces lucru la un Megane 1.6 si cand a dat drumu la ulei zici ca era apa.... ma gandesc sa nu contamineze si noul ulei.

 

Ai dreptate deoarece ramane ulei contaminat prin toate traseele lui (epurator, rampa, linie arbore, chiulasa etc)

 

Stiu clar ca ramane destul ulei prin motor care nu poate fi scurs oricat ai lasa busonul de la baie scos, deoarece am scos uleiul folosit dintr-un benzinar (la sub 8000k si sub 1 an schimbul anterior facut la fel), joja stearsa pe carpa alba lasa pata neagra deja, s-a lasat uleiul sa se scurga, s-a schimbat filtrul de ulei, apoi s-a bagat uleiul nou, lasat cateva minute la relanti si apoi s-a scos, ei bine deja uleiul nu mai era transparent era un maro inchis contaminandu-se cu ce a mai fost prin motor (uleiul vechi s-a golit cu motorul fierbinte de la drum), partea interesanta e ca pe carpa alba sau pe degete uleiul pare curat si fara impuritati

 

ca sa va convingeti faceti experimentul de mai sus si veti ajunge la concluzia ca nu va veti risca sa va ramana din flush in motor si sa mergeti asa, eu am ajuns la concluzia ca mai bine schimb uleiul la jumatatea intervalului, si asa meu preponderent de oras e considerat "conditii grele de lucru"

 

bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce vad eu Schaeffer nu are norma vw 507.00 - 5w-30 pt diesel si DPF? ...ma insel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu Dura Lube , este clar si e bine ca s-a precizat iar . Dar atentie la reclame : Am avut   ( si la greu )  X1-R adidiv de toate felurile care , in reclame bate tot inclusiv ceea ce este mai sus . Ei au un test cu un avion care merge fara ulei !! Transportorul navetei care se lubrifiaza cu X1- R etc

X1-R singurul cu certificare NASA sthof-inductee.gifSingurul cu Hall of Fame  ( Space Tecnology Hall of Fame INDUCTTEE ) : X1RCorporation si veti vedea ca nu are rival !!! da in reclame . ( https://x1rcorp.com/ ) cautati la certificari NASA produse si nu veti gasi decat X1-R ca lubrifiant

 

In fisa tehnica data pentru omologare la X1-R in Romania scrie de-a dreptul la denumire de transport : Clorura parafinoasa !!!! ( LA TRATAMENTUL PENTRU MOTOR ! )

 

NASA ESTE PESTE ARMATA AMERICANA CA TEHNOLOGIE !!! daca cineva are o reclama mai buna la altceva astept !!!

 

RENEWABLE LUBRICANTS parca ei sunt cu armata americana !

 

 

eu totusi va recomand TUNGSTEN ( WS2 ) cred ca singurul bagat in seama de stiinta si laudat de toti fara sa aiba legatura cu vanzarea .

 

Mai nou dintr-un articol ( http://eprints.soton.ac.uk/360362/ ) WS2 nanoparticles - potential replacement for ZDDP and friction modifier additives : Ratoi Monica, Niste, Vlad and Zekonyte, Jurgita (2014) WS2 nanoparticles - potential replacement for ZDDP and friction modifier additives. In, 19th International Colloquium Tribology: Industrial and Automotive Lubrication, Stuttgart, DE, 21 - 23 Jan 2014. 9pp.

 

din lucrare , la care a participat si  un ing doctor roman de la Southampton si Oxford University :

 

" ....WS2 proves to be a suitable candidate for the replacement of problematic lubricant additives currently in use !!!

 

deci WS2 poate inlocui  Zincul si Fosforul .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari.Stie cineva ceva despre Polytron MTC ? sau uleiurile polytron in general? As dori niste pareri mai avizate referitoare la aceste produse desigur daca cunoasteti ceva despre ele. Uleiul in sine e doar un mineral hidrocracat dar aditivul asta MTC pare a fi ceva f bun.am vazut pe un site care face un fel de clasament al uleiurilor / brandurilor ca foloseste Micro Lubrication Technology. suna fain dar nu stiu ce presupune tehnologia asta sau ce contine aditivul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

X1R   este in hall of fame NASA pt o vaselina(unsoare) care a uns roata la un cariucior de transport la naveta  spatiala... si nicidecum pt aditv de ulei

si au pus hall of fame pe tot ce vand stiind ca prinde la userul atehnic cumparator de magnaciuciu cu bulinuta pe eticheta....

 

teoria DURACIUCIU   WS2   SI  X1R e batuta de uleiul elf 10w40 schimbat la 10000 km  de 75 ron bidonul  din VITAN cu ;   care taximetristii cu Logan pe gpl ajung la 400000 km  cand orice masina de pasageri gama medium e cotet.... cu valoare sub 1000 eur.

sau de semisnteticul de exceptie de la valvoline     10w40 Durablend

 

http://www.millionmilevan.com/

sau  mobil 1 care daca tine doar 500000km nu cat zic turcii in reclama, e suficient

 

 

de ce as da pe un aditv mai mult de 30 ron   cum e (wynns friction proofing (professional formula) testatul de viata   si performant  cu aprobare si pt ulei low saps cu aprobare Hyunday  )

 

User calin de pe forum vw citat.....

 

Oarecum offtopic, am lucrat azi la un Golf4 cu motor ASZ sau AZS, nu stiu exact tipul, oricum cel de 96kw. Baiatul asta a avut masina de pe la vreo 80 mii km, in prezent aproape 400 mii. De cand a luat masina a bagat doar ulei ELF de la butoi, la 10 mii intre schimburi. Nu a avut nici un fel de problema cu motorul in afara de o turbina imbacsita. Chiar l-am intrebat ce probleme a avut cu ea, stiind ca ELF nu indeplineste cerintele pt. PD.

 

http://vwforum.ro/topic/58651-care-e-cel-mai-bun-ulei-pentru-tdi-pd/page-46

 

vanzatorii de vise pe rola scufundata in zamarlac sant cu sutele     si povestesc frumos... 

dar n-au o atestare a unui constructor consacrat decat putini... cum ar fi

 WYNNS(inclusiv lowsaps)    BG-MOA    BARDAHL   LIQUY-MOLLY   

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

launch transporterul uns la rotite cu vaselina x1r  doar....

 

  SI NICIDECUM aditivul de ulei  

 

citat de pe site

 X-1R is the only lubricant company to be inducted into the Space Foundation/NASA Space Technology Hall of Fame; no other lubricant technology than X-1R is exclusively accredited as, “Certified Space Technology". In the mid 1990s NASA discovered a serious problem with the original lubrication system for their "shuttle mobile launch transporter"; a moving set of tracks carrying a 12 million pound load.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce folosesc yankeii in motoare non dpf peste ocean in reprezentante GM si altele

pt intarzierea uzurii folosesc BG -MOA 

 

http://www.bgmiddleeast.com/index.php/bg/certified-bg-services/engine-oil-flush

 

unii aproba altii  recomanda  dintre greii fabricantilor...

 

http://www.bgmiddleeast.com/index.php/approval

 

gama BG se importa si in ROMANIA 

Modificat de nec100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

 

Am un drum maine pana in Viena si ma gandeam sa bag ceva tratament pentru motorina, sa curat putin injectoarele de posibile depuneri.

 

Metionez ca nu am mai facut nici un tratament de genu si as dori o recomandare pentru masina din descriere.

 

Mi s-a recomandat de la o cunostinta sa incerc SONAX Diesel system cleaner.

 

Ce parere aveti?

 

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este bun. Am folosit si eu. Parca se adaugă toata sticla (250 ml) la un plin, este concentrat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are importanta ca nu am facut inca schimbul de ulei? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca are importanță asta, dar nici eu nu l-am pus imediat dupa ce am facut schimbul de ulei. Cati km mai ai de facut cu uleiul actual ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Părerea mea e ca mai bine il schimbi acum, oricum pana in Viena si inapoi faci peste 2000 km. Plus de asta, pleci mai sigur pe tine [emoji4]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar ca azi nu mai am cand sa-l schimb:( despre LIQUI MOLY ce parere aveti? acum am discutat cu un prieten si el mi-a spus de acest aditiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!