Jump to content

Planetara? cap planetara? burduf ?


netplay
 Share

Postare recomandată

Claudiun21
 
cred ca ai aceeasi problema care am avut-o si eu, la mine a fost de la discul de frana, l-am indoit cand am derapat de pe carosabil, s-a rezolvat prin inlocuirea discurilor si placutelor de frana.

 ca sa fii sigur ridica masina pe cris si invarte de roata trebuie sa mearga uniform, la mine la un moment dat discul prindea in placute.

Cand franezi nu-ti trepideaza?

.


A schimbat cineva planetara la 1.9 TDI 6 trepte? am nevoie de carcasa in care se prinde colierul dinspre cutie, ca al meu l-am indoit si-mi iese mereu burduful de pe carcasa de prindere astfel planetara ramane fara nici o protectie. Il platesc dc e.

Astept raspunsuri si oferte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu Trepidează deloc la frânare, discurile si plăcuțele sunt schimbate. Mecanicul a zis ca e de la capătul de planetara dinspre cutie , Acu nu știu dacă sa m-a iau după el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce tip de cheie am nevoie sa desfac suruburile la planetara dinspre cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tin bine minte, M8. M e sigur, nu stiu daca de 8

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

La viraj stanga maxim cloncane capul de planetara.

Intrebarea este:daca la viraj maxim stanga cloncane este dus capul din stanga sau cel diñ dreapta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ştiu că cel din dreapta, dar nu bag mâna în foc. Ca să fii sigur pui pe cineva să stea afară şi să spună pe care parte se aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca virezi stanga e dus cel din dreapta 100% si daca virezi dreapta  e dus cel din stanga

aceeasi problema am avut si eu si am remediat problema ieri am schimbat toata planetara am dat 200 de lei pe ea si am schibat eu (se schimba usor si repede) nu merita sa dai bani la mecanic si nu mai am de loc probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat este ca eu aud pe partea stanga cloncanitu.

daca ridic masina de bot si virez stanga maxim cu ambele rotii fata in aer se aude oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema mea s-a rezolvat , era capu de planetara dinspre cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai schimbat toata planetara, sau doar capu? Si de unde ai cumparat piesa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare am si eu o problemioara,am o bătaie pe partea dreapta la al meu golfuleț ,gen tac tac tac chestia e ca la început când bagăm piciorul in ea pe la 100 abia se auzea când luam piciorul de pe accelerației nu se mai auzea.Lucrurile acum s-au schimbat bătaia a devenit foarte mare de zici ca se rupe roata si apare si dispare când vrea ea,o săptămana merge nu are nimic trag de ea in plecare de pe loc ,o virez,scârțâieli nimic când apare zici ca sare roata.Sunt in Belgia si am fost pana acum la 10 mecanici ba ca bate motorul(am presiune ok la ulei)bă ca e cutia(o căruța de bani aici) la reprezentanta e planetara (500 de euro manopera si piesa nou),suporti la motor buni.am ridicato pe elevator astăzi la altul si a mișcat de bara planetarie si cică avea un pic de joc gen înainte si înapoi si cică ar fi de la suspensia coborâtă,nu mai lucrează ea in plan orizontal.Am mai văzut pe forum la alt coleg aceeași problema,o avea filmata cu tel si se auzea exact la fel ca la mine dar nu mai dau de el la un audi a3.poate cineva sa ma ajute mulțumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 va rog frumos daca se poate sa mi spuneti si mie daca stiti dimensiunea tubularei in 12 colturi de care este nevoie pt a desface piulita de la axul planetar de la un golf 4......am atasat poza cu piulita respectiva

post-125557-0-72144900-1425401770_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

nu este de 32.....de 30 ......am cumparat si este mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am o problema la planetara presupun pentru ca am vazut ceva urme de ulei am pus poza. 

Dar am si un sunet ciudat cred ca de tot de la planetara cand e suspendata si in viraj stanga maxim se aude un huruit in dreptul motorului spre stanga , nu stiu de unde vine .

post-146762-0-71052500-1427268260_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia din poza nu e planetara :) e burduful de la caseta de directie (parca). Cu lichidul de servo cum stai ?

Modificat de Bogdamn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu lichidul stau bine e la nivel si nu am observat impuritati in el ... sau se poate sa fie ceva vaselina ...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva a curs de sus probabil.

Capatul de planetara dinspre cutie, sau diferential.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Am si eu niste prbleme la al meu mk4,dar sa incep cu inceputul.

Acum 2 ma duc la vulcanizare linistit sa o incalt de vara.Dupa ce baiatul de acolo imi pune roata fata stanga imi arata ca aveam putin joc la roata.Imi lasa masina jos si amortizorul dreapta fata imi rmane putin blocat.Tata mia spus ca este de vina flansa.

Astazi in drum spre munk se aude pe partea dreapata la gropi bufnituri,masina nu imi trage in nici o directie nimic.

In seara asta zic sa o mai fatai putin sa vad daca se mai aude.Ma invart cu ea prin curte la mers usor in prima treapta ca mai mult nu imi permite curtea sai dau nu se aude nimic.Incerc sa urc cu ea bordurile cu partea dreapta atat cu roata din fata cat si cu cea din spate si la fel nu aude nimic,dar in schimb am observat ca volanul imi merge mai greu.

Cand virez dreapta/stanga maxim iar nu se aude nimic.

Aveti idee ce are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

danielsan3000

Salut. Am incercat sa deschid topic separat dar n-am reusit. Am un scartait sub masina, ba pe la mijloc' ba roata spate dreapta. Mentionez ca am luat ditamai groapa cu cateva zile inainte. De asemenea in viteza a 4 a, pe la 2500 rotatii, cam uruie motoru. Uruia si-nainte de crater, dar acum parca mai tare. Abia am luat-o de-o luna si se comporta ff bn...Scartaitul se aude f rar...Are cineva idee ce ar fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dragomiricacristinel  discutii despre flansa amortizor gasesti aici: http://vwforum.ro/topic/84163-flansa-amortizor-nelamurire/

Daca ai bufnituri la gropi cel mai probabil sunt bucsele http://vwforum.ro/topic/28056-bucsele-la-golf-4-probleme/

 

@danielsan3000 bine ai venit printre noi.  Nu poti sa deschizi topic nou pentru ca esti nou pe forum, cauti despre problema pe forum in aria Golf IV & Bora sau discutii apropiate ca subiect si postezi acolo. Cum ar fi sa deschidem toti topic cu problemele pe care le avem ....

Referitor la scartait, cand se aude? la denivelari sau la inclinatii? incearca sa te apesi pe masina in fata  si sa ii faci balans, vezi daca scartaie. Daca e umed afara si mergi prin apa si nu scartaie atunci sunt bucsele de la bara stabilizatoare, dar asta e pe fata, nu inteleg cum zici ca scartaie pe la mijloc sau spate ca atunci nu sunt bucsele astea.

Huruitul este de la motor sau de la roata? rulment roata probabil .... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
marius1982.11

Am avut si eu o usoara bataie pe accelerare chiar si foarte usoara pe drum drept intre 1600-2500. Nu se accentua daca acceleram putenic. Daca luam viraj, pornire in tromba cu volan bracat sau deccelerare, nimic.

Suspectam planetara, insa nu stiu care din capuri. La ochi, singurul care mi se parea ca are un mic joc la miscare cu mana a rotii era cel dinspre cutie, dar nu eram deloc sigur asa ca am apelat la un mecanic pe care il recomand cu toata caldura. Am fost in test drive si fara sa-i spun nimic mi-a spus care e problema, cap planetara cutie stanga.

A pus-o pe stand de test bucse, amortozoare, frane.Totul era tapan, doar planetarele, care-s "date peste cap" pt ca e masinamai lasata cu 40mm.

Oarecum e logic sa cedeze aia prima, unghiul de lucru fiind mai mare, fiind planetara scurta.

 

Am schimbat piesa cu una GKN. In kit a venit cap, vaselina, suruburi de la flansa si cap planetara fuzeta, pasla de etansare si burduf. Burduf aveam relativ nou OEM, asa ca l-am lasat pe ala.

Stangerea suruburilor de la flansa se face in stea 10Nm initial apoi 40Nm final. Cel in 12 colturi de la fuzeta la 100N +60 de grade.

De curios am investigat cauza acelor sunete, singura problema fiind 3 canale(din 6) "batucite" sau nu stiu cum sa le spun.

Cred ca mai mergea inca mult cu siguranta, dar eu o las pana pica pe jos.

 

Pozele vorbesc de la sine:

 

Sper sa fie de ajutor si pt altii.

 

 

post-34985-0-97618300-1430941252_thumb.j

post-34985-0-80366300-1430941253_thumb.j

post-34985-0-79656200-1430941254_thumb.j

post-34985-0-73579200-1430941255_thumb.j

post-34985-0-96242400-1430941256_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Exact aceiasi problema cred ca o am si eu , tot la accelerare face , am suspectat volant , urmeaza sa cumpar si eu capul de planetara .

La miscarea rotii stanga-dreapta , are un joc de aproape 30 grade , un pic cam mult .

In viraje nu are nici o problema, deci intentionez sa nu amble la partea din spre roata .

Problema este , ce marca i-mi recomandati .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am demontat planetara cu pricina , capul de la cutie arata exact ca in pozele de mai sus, parca sunt surori, de aici si jocul respectiv.

Ca piesa am optat pentru spidan.

Partea la care nu ma asteptam este aceea ca burduful de la capatul opus ( de la roata ) , are foarte multe crapaturi si vreau sa-l schimb daca tot am dar planetara jos .Acum vine urmatoarea intrebare ......Tot pe spidan am gasit chit burduf termoplast, si chit burduf de cauciuc .Pe care recomandati sa-l cumpar , am auzit destule probleme la chiturile de termoplast , referitoare la strangere .

Și inca o problema peste care nu pot sa trec descoperita la demontarea planetarei, nu e topicul potrivit dar cu scuzele de riguare o dezbat aici .

În momentul cand am slabit piulita planetarei, butucul rotii are un joc cosiderabil in portfuzeta ( suspectez rulmenul ), cand strng piulita la loc si la cuplul eferent , jocul dispare in totalitate .

Stiu ca rulmentul la roata este alcatuit din doua randuri de bile, si doua camasi interioare aferente , oare prin strangere se diminueaza jocul intre cele doua randuri de bile ale rulmentului ?

Din ce stiu ca am demontat la cealalta roata si acolo chiar uruia rulmentul, nu aveam acel joc cu planetara desfacuta .

Astept parerile dumneavostra .

Cu stima .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Recomand sa iei kitul OEM de reparație burduf, eu am luat cu 100ron(partea dinspre cutie ce-i drept), fata de 65 GKN. Mai mult pt ca imi greșiseră aia comanda pe aftermarket si m-am enervat :). Însa materialul părea mai mult sau mai puțin identic...cauciucat, nu plastic, nu știu ce sa zic.

 

Nici la mine nu avea joc în fuzeta la demontare dar nici nu am insistat.

Rulmentul are 2 inele interioare, pentru cele 2 curse de bile, deci teoretic ar putea avea joc fuzeta cand nu e stransa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!