Jump to content

SEAT Leon 1.8T Sport


toni

Postare recomandată

Mersi!

frumos sambata in Herastrau? :) excelent arata masina. iese in evidenta, in sens bun.

Prea aglomerat pentru gustul meu  :lol: 

Link către comentariu
  • Replies 288
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • toni

    125

  • Bogdan_wrc

    26

  • andrei.toledo

    16

  • Muale

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

clar. si pe mine m-a enervat asta. dar printre atatea masini, am remarcat masina ta :)

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Ce-am mai facut in ultima vreme...

 

Pompa de ambreiaj Sachs - scartaia cand apasam pedala si era cam tare; pare sa fie ok acum

sachs_clutch_master_cylinder.jpg

 

Tavita de portbagaj

trunk_mat.jpg

 

 

Link către comentariu

Ce-am mai facut in ultima vreme...

 

Pompa de ambreiaj Sachs - scartaia cand apasam pedala si era cam tare; pare sa fie ok acum

sachs_clutch_master_cylinder.jpg

 

Tavita de portbagaj

trunk_mat.jpg

salaut...legat de cilindru de la ambreiaj....scartaia tot timpul sau cand se incalzea motorul. Cat a costat??

Link către comentariu

Scartaia cand vroia  :) Intr-adevar parca ceva mai mult cand mergeam mai mult prin oras cu masina. A costat 220lei.

Modificat de toni
Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Am primit marfa :)

- bielete bara stabilizatoare

- capete de bara

- suporti esapament

- senzor presiune servodirectie

 

parts.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...
Publicat (modificat)

Am montat azi piesele pe masina.

- capetele de bara nu aratau prea rau, "pivotul" se misca destul de greu cu mana, dar pare ca am scapat de usoara vibratia ce aparea uneori la trecerea peste denivelari (aveau 235k km si 14 ani, originale)

- bieletele de la bara stabilizatoare erau ok, dar am considerat ca si-au facut datoria suficient, nefiind schimbate niciodata

- suportii de esapament de la toba intermediara erau mult mai moi decat cei noi. Diferenta este insa la materialul folosit: cele originale erau din cauciuc siliconic VMQ pe cand cele puse acum (marca HJS) sunt din EPDM, care are temperatura maxima de lucru mai mica (200C vs 150C); sper sa fie suficient

- suportul de esapament de la toba finala era moale rau, incomparabil cu cel nou

- senzorul de presiune servodirectie pierdea ulei pe la imbinarea cu mufa electrica

 

Era sa uit... am montat si arculetele "de upgrade" pentru frana de mana conform topicului de aici. Frana de mana este mult mai ferma la actionare si pare sa tina mult mai bine. Inainte tinea okish la 4-5 dinti, acum tine mai bine dupa 3 dinti. Un "upgrade" foarte bun, mai ales la 30lei/2buc.

Modificat de toni
Link către comentariu

realizezi ca arcurile alea nu au legatura cu cat de bien tine, ci cu departarea placutelor de pe disc cand eliberezi frana.

cu ele sau fara ele, frana tine la fel de tare. sau ca sa fiu si mai exact, cu ele ai un mic procent in minus, fiind forta contra cablului.

Link către comentariu

realizezi ca arcurile alea nu au legatura cu cat de bien tine, ci cu departarea placutelor de pe disc cand eliberezi frana.

cu ele sau fara ele, frana tine la fel de tare. sau ca sa fiu si mai exact, cu ele ai un mic procent in minus, fiind forta contra cablului.

banuiesc ca a si reglat frana de mana corespunzator, revenirea completa a platelor peritandu-ti sa o faci mai exacta.

un mare plus in orice caz pentru franele spate!

Link către comentariu

Nu s-a umblat la nimic, doar au fost montate arculetele. Eu va relatez comportamentul, inainte tinea mai sus acum tine mai jos.

Mecanicul imi zicea ca e posibil ca fara ele sa traga cablul cu tot cu camasa si astfel frana de mana nu mai este la fel de eficienta.

 

 

De care ai comandat 1K0 sau 7M0?

1K0

Link către comentariu
Publicat (modificat)

The horror happened!  :icon_confused: Probleme in camera motoarelor.

 

 

Pornesc de dimineata cu avea o usoara vibratie si oscilatie a ralanti-ului, mai facea ocazional cu motorul rece. Plec usor ca de obicei, merg vreo 50m, urc panta sa ies din garaj iar in varful ei masina incepe sa nu mai traga, sa zguduie si sa faca ca un tractor. Opresc si o las la ralanti, bataia si zgomotul de tractor persistau :(

Opresc motorul, repornesc, la fel. Fac cale intoarsa, parchez, urc sa iau laptop-ul gandindu-ma la o bobina dusa, ca doar e 1.8T si sunt cele originale.

Pun Vag-com, nici o eroare; canal 20 nici un missfire.

O pornesc iar si inca batea si facea ca toate cele... O mai las putin si galagia pare sa dispara si merge normal. O turez putin si zgomotul revine  :tuktuk:  Imi aduc aminte de intinzatorul de la lantul de distributie (dintre axele cu came) si o turez peste 2500rpm. Tineam mintea ca pe acolo s-ar dezactiva si daca e o problema cu el, zgomotul dispare, si asa a fost. Revine turatia la ralanti si iar face urat  :(

Mai tarziu o tractez pana la mecanic sa-si dea cu parerea si sa o desfaca cand are timp. Sper sa fie doar intinzatorul/lantul, ca altfel nu suna deloc bine :icon_confused:

Modificat de toni
Link către comentariu

Am dus pacientul la doctor iar la prima vedere pare a fi o biela indoita (sau rupta) :(

A ramas sa dea jos baia de ulei si sa vada ce gaseste pe acolo. In orice caz zgomotul vine din partea de jos a motorul si nu de sus (chiulasa, supape, lant etc).

 

Cam asa se auzea (video nu imi apartine) - baiatul asta zice a fost de vina o bujie defecta  :censur:

 

Link către comentariu

:(

bafta sa ai sa nu fie ceva... iremediabil.

keep us posted!

Link către comentariu
andrei.toledo

Imi pare foarte rau pentru ce ai patit , am trecut si eu recent prin probleme de genul , dar nu la Leon.

Sa nu se fi invartit vreun cuzinet , da jos baia si capacele de la biela pentru a vedea mai amanuntit.

Uleiul in ce stare este ? Cati km are si ce ulei folosesti ? Exista sansa sa ai probleme pe la pompa de ulei sau sorb ?

Parerea mea este sa cauti un bloc motor complet sau macar arbore + biele si pistoane + cuzineti noi .

Multa bafta la reparatie si tine-ne la curent.

 

Link către comentariu

Nu m-am uitat la ulei, am fost pe fuga toata ziua, ma bucur ca am reusit sa o tractez pana la mecanic.

Uleiul are 8k km, Liqui Moly Synthoil cu aditiv MoS2 tot de la LM (adaugat pe la 3-4k km dupa schimb parca). Nu stiu ce sa zic cu pompa sau sorbul, posibil orice pana se desface.

Motor complet exclud pentru moment, nu am chef de batai de cap asa mari. Sa vad ce este de inlocuit intai.

 

Arborele si pistoanele de ce sa le schimb? Eu am gandesc la biele, cuzineti si probabil segmenti.

Link către comentariu
andrei.toledo

Pai in cazul in care s-ar fi invartit vreun cuzinet , probabil a afectat si arborele , fapt ce ar necesita o reparatie la cota si nu stiu daca ai vrea acest lucru , dar poate nu o fi asa grav si scapi cum ai spus si tu cu un set de biele , cuzineti si segmenti :)

Link către comentariu

Vesti bunicele as zice. S-a dat jos baia de ulei si nu se vede nimic in neregula. Urmeaza chiulasa.

Link către comentariu

imi pare rau.

sorbul era curat? ca se infunda ff usor. dar aia face paguba la turbina. 

daca e nevoie, daca vrei, (daca le mai am) si se potrivesc iti fac cinste cu biela. ca banuiesc ca e la fel(?).

ale mele erau perfecte, doar un piston parea uzat, si le-am schimbat pe toate sa fiu sigur. 

sau zi-mi daca e ceva, poate am. ca sunt scumpisoare. 

chiulasa gasesti la preturi ok fie la magazine de piese (bune) fie iti dau un site din germania cu un producator. eu m-am riscat in 2009 la una si e perfecta si acum. 

am desfacut motorul la a mea de vreo 2 ori pana acum,. si l-am dat afara de vreo 4 ori si am schimbat f multe :(( 

 

succes, iti tin pumnii sa nu fie nimic grav. stiu cum e sa fie la mecanic si sa astepti raspuns, si sa nu sune, sau sa sune sa spuna ca inca nu stie..sau nu e sigur. 

dar da-mi si PM daca e ceva, ca uneori nu intru. 

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu

Vesti si mai bune  :icon_rendeer: S-a desfacut si chiulasa si s-a constatat ca o bujie isi pierduse varful care se infipsese in piston  :001:

Mecanicul mi-a spus ca nu sunt alte pagube si ca restul arata bine. Urmeaza sa se asamblaseze la loc si sper sa toarca ca inainte. Poate reusesc sa dau o fuga pana acolo sa vad cu ochii mei "minunea" :)

Link către comentariu

bine ca nu e mai grav. e prima data cand aud asa ceva, totusi. 

Link către comentariu

Am mai gasit cateva cazuri in cautarile de zilele trecute despre batai la 1.8T :) Nu e ceva comun, dar nici vreun caz super-izolat nu sunt.

Am dat azi o fuga la service sa vad pacientul si era cu toate matzele pe afara.

 

Cam asa arata bujia fara electrodul de masa:

 

spark_plug_fault_02.jpg

 

spark_plug_fault_03.jpg

 

Zona unde a batut electrodul in chiulasa:

 

spark_plug_fault_04.jpg

 

spark_plug_fault_10.jpg

 

spark_plug_fault_11.jpg

 

Macar a curatat calamina prezenta la celelalti cilindri :)

 

spark_plug_fault_01.jpg

 

Electrodul buclucas:

 

spark_plug_fault_05.jpg

 

Cilindrii mi s-au parut ca arata ok, inca se vad urmele de honuire:

 

spark_plug_fault_07.jpg

 

spark_plug_fault_08.jpg

 

Si o poza de ansamblu cu blocul motor:

 

spark_plug_fault_09.jpg

 

 

Link către comentariu

Cum naiba s-a rupt aia?!

Oare sa fie legat (si de) aditivul folosit?

Link către comentariu

Presupunerea mea ar fi ca a dat scanteia intr-o parte si a mancat electrodul; oricum, tind sa cred ca a avut bujia un defect.

Aditivul nu vad cu ce sa influenteze, nu ajunge asa mult ulei pe bujii si s-ar fi vazut efecte negative si in restul blocului.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...
  • Vizitator a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!