Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Tot aceleasi eroori au ramas?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa mufa ECU si curata contactele cu un spray de contacte.Uita-te cu atentie la cablaje si verifica sa fie toate firele/pinii curati si neoxidati.Apoi,daca tot nu merge tev pregatesti de ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Erorile nu stiu care au rămas,nu am avut laptopul la mine.

spido- Am sa încerc sa dau cu spray de contacte,am mai patit asta de vreo 2 ani si atunci am dat cu spray si nu am mai avut probleme pana acum.

Sper sa nu trebuiască schimbat ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfa si partea din spate a mufei si vezi si acolo cum stai cu oxizii....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai nevoie de un alt ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe care va trebui sa il inveti cu restul componentelor ce tin de pornire (immo)

Dar se adapteaza fara probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

 

ma poate ajuta si pe mine cineva cu aceate rezultate?

 

Address 01: Engine        Labels: 036-906-014-AHW.lbl
   Part No: 036 906 014 CF
   Component:  MARELLI 4AV       3094  
   Coding: 00000
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 56A360D3B2F286AE9EF-4A9C
 
2 Faults Found:
00609 - Ignition Output 1 
            26-10 - Output Open - Intermittent
00610 - Ignition Output 2 
            26-10 - Output Open - Intermittent
Readiness: N/A
 
 
 
am tot cautat dar nu gasesc nimic. 
 
 
stima!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bobina(e)

Sau ecu cu probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pffffff. e scumpa? se schimba greu? 

 

care sunt simptomele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseară a venit un electrician,s-a uitat la ECU si a spus ca s-a sters din el EEPROM-ul.

L-a dus la el acasa si a spus ca o sa-l rescrie si ca îmi garantează 100% ca o sa meargă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 01: Engine        Labels: 036-906-014-AHW.lbl

   Part No: 036 906 014 CF

   Component:  MARELLI 4AV       3094  

   Coding: 00000

   Shop #: WSC 00000  

   VCID: 56A360D3B2F286AE9EF-4A9C

 

2 Faults Found:

00609 - Ignition Output 1 

            26-10 - Output Open - Intermittent

00610 - Ignition Output 2 

            26-10 - Output Open - Intermittent

Readiness: N/A

 

 

mai stie si altcineva ce semnificatie au valorile celor 2 erori?

am cautat peste tot si se pare ca nu exista aceste erori. chiar nu stiu unde sa mai caut.

nu prea cred ca este de la bobine atata timp cat eu nu am probleme la relanti.

cateodata mi se oprea motorul in mers si de aceea ieri am facut o curatire a clapetei de acce.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile alea nu au semnificaţie, doar definesc eroarea.

Erorile chiar există dar nu ai căutat tu bine. Uite aici semnificaţia şi cauze posibile

http://workshop-manuals.com/volkswagen/golf-mk4/power_unit/simos_injection_and_ignition_system/self_diagnosis_v.a.g_inspection_service/fault_table_fault_codes_00533...17978/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms de raspuns. chiar nu am gasit acest link nicaieri.

ma gandeam ca eroare pt bobine trebuie sa fie de ex p0301, p0302...

o sa incerc sa schimb bobinele cu toate ca mie nu mi se pare nimic suspect acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cumva un amplificator de curent intre ECU si bobina, un fel de modul de aprindere ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu sa identific ECU :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit astazi sa pornesc masina.A trebuit scris alt EEPROM.

Cel original nu l-a mai putut rescrie electricianul.

 

Acum totul merge OK.

Modificat de mariuscj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e cam simpla treaba. Daca era originala nu mai aveai acum pe ea doar versiunea 11.11, ca VCDS original e pe la 15.xx    :D

plus ca VCDS original este stabil in functioare, nu da erori, nu se deconecteaza, etc

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inchidem discutia - ca nu discutam de clone !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. De un an de zile mi se aprinde, aleatoriu, martorul in bord pentru motor. La fiecare scanare pe care am facut-o apare aceeasi eroare:

16804 - Catalyst System; Bank 1

            P0420 - 002 - Efficiency Below Threshold - MIL ON

La ultima scanare facuta ieri mi-a mai aparut in plus si urmatoarea eroare:

17501 - Bank 1; Fuel Measuring System 2

            P1093 - 008 - Malfunction - Intermittent

Am cautat pe forum si nu am gasit ceva concret de la ce ar fi eroarea. Am incercat cu toate tipurile de benzina si tot se aprinde(uneori mai repede, alteori dupa vreo 600-700km). Motorul este 1.6 FSI, cod BLF. Consumul este foarte dubios: in afara orasului este in jur de 5.2-6.7 iar in oras intre 12-17. De asemenea parca nu are putere motorul (trebuie sa o accelerezi usor nu brusc). Alte erori nu are. Orice sugestie e bine venita. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalizator pe duca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nasol moment. Multumesc de informatie.


Din cauza catalizatorului e consumul asa mare in oras?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km are masina (daca ii stii pe cei reali)? ai consum mare de ulei?

 

Consumul nu cred sa aibe legatura cu CAT-ul, mai degraba cu lambde-le

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are 212500 km. La ultimul schimb mi-a consumat aproximativ 500 g de ulei. Are un tremurat mic la relanti. Bujiile le-am schimbat de vreo 15000km, dar si dupa ce le-am pus face la fel. Are momente cand consum mult si momente cand nu. Pana acum nu cred sa fii schimbat ceva pe la motor in afara de egr si vreo 3 bobine si consumabilele.

Modificat de crocodilul77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acestea sunt erorile la masina mea , isi pote da cineva cu parerea ce ar fi, si ce este de facut

precizez ca de 2 zile prima pornire dimineata nu o ia din prima , de fapt dupa ce am pus testrul si am incercat sa sterg eroarea

influenteaza acest egr si sonda consumul, cat mai por merge cu aceasta problema

 

va multumesc

 

Monday,17,August,2015,20:35:10:37412
VCDS Version: Release 11.11.0 (x64)
Data version: 20111111



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine       Labels: 036-906-032-AXP.lbl
Control Module Part Number: 036 906 032 P
  Component and/or Version: ME7.5.10            3547
           Software Coding: 00031
            Work Shop Code: WSC 00000  
                      VCID: 1D3BA8D097AAD16
4 Faults Found:

17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2
            P1118 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent
16525 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2; Heating Circuit
            P0141 - 35-00 - Malfunction
16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2
            P0140 - 35-10 - No Activity - Intermittent
17852 - Potentiometer for EGR (G212)
            P1444 - 35-00 - Implausible Signal

Readiness: 0000 0000
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • powerhorse
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!