Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Salut. Am un golf 4 4motion, 1.9 TDI, 115 hp. Am o problema cu un senzor de abs pe partea dreapta, îmi infraneaza roata la plecarea de pe loc, si asta pana la 10 km/h. Alteori, se aprinde abs in mers, moment in care, daca efectuez o plecare de pe loc nu mai infraneaza nimic. Ma puteti ajuta. Am schimbat 3 senzori turatie roata, cauciucuri identice pe toate 4 roti, inclusiv 3 testere.Azi am facut din nou un test-diagnoza si a aparut eroare Cod 01279 senzor acceleratie longitudinala. Aveti idee ce este cu acest senzor, unde este situat, cat costa ??? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E 4x4 masina ta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de acceleratie longitudinala este sub coloana de directie (cam in dreptul genunchilor soferului) si da , se strica destul de des.

La roata trebuia vazut in mers ce se intampla cu turatia rotii respective cand apareau problemele (cum varia viteza acelei roti in raport cu celalalte 3, posibil de la inelul dintat de semnal sa fie ceva problema, sau de la distanta senzorului pana la inel. Ca primul senzor sunt convins ca l-ai scos cu dalta, pe urma poate nu au mai intrat corect senzorii urmatori )

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru informatie. O sa revin cu o postare dupa remedierea sesizata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Mi.am achizitionat de curand stopuri oem led pe g6. Le.am montat si codat corespunzator. Masina e CL 2012. Intrebare. Pozitiile nu mai sunt la intensitate maxima si luminile de zi raman pornite pe comutatorul fixat pe comanda de pozitie si pe pozitia de faza scurta. Cand opresc luminile de tot initial trebuiau sa porneasca luminile de zi dar se opresc de tot. Codarea era pe modelul de gti in vcds. Ma poate ajuta cineva cu o codare ca sa functioneze ca inainte? Mentionez ca sunt halogene. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,am o problema cu un Golf V 1.9pdtdi 105cp

dupa inlocuirea volant si kit ambreiaj au aparut urmatoarele coduri de eroare si motorul porneste mai greu

 

   Address 01: Engine       Labels: 03G-906-016-BKC.LBL
Control Module Part Number: 03G 906 016 FS    HW: 028 101 195 5
  Component and/or Version: R4 1,9L EDC 0000SG  6124
           Software Coding: 0000071
            Work Shop Code: WSC 66565 257 00032
                      VCID: 79FDE9D74B19
2 Faults Found:
 
16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High  
            P0118 - 000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 882 /min
                    Torque: 32.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.06 V
                    Bin. Bits: 11000100
                    Temperature: 8.1°C
                    Temperature: 41.4°C
 
18617 - Engine Coolant Temp Sensor on Radiator Outlet (G83): Signal too High 
            P2185 - 000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 147 /min
                    Torque: 42.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 11.17 V
                    Bin. Bits: 00000100
                    Temperature: 58.5°C
                    Temperature: 43.2°C
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au legatura cu volanttul. Sterge-le, daaca reapar, verifica contactele, daca nu banuiiesc ca sunt de inlocuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

salutare,am o problema cu un Golf V 1.9pdtdi 105cp

dupa inlocuirea volant si kit ambreiaj au aparut urmatoarele coduri de eroare si motorul porneste mai greu

 

   Address 01: Engine       Labels: 03G-906-016-BKC.LBL
Control Module Part Number: 03G 906 016 FS    HW: 028 101 195 5
  Component and/or Version: R4 1,9L EDC 0000SG  6124
           Software Coding: 0000071
            Work Shop Code: WSC 66565 257 00032
                      VCID: 79FDE9D74B19
2 Faults Found:
 
16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High  
            P0118 - 000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 882 /min
                    Torque: 32.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 14.06 V
                    Bin. Bits: 11000100
                    Temperature: 8.1°C
                    Temperature: 41.4°C
 
18617 - Engine Coolant Temp Sensor on Radiator Outlet (G83): Signal too High 
            P2185 - 000 -  -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    RPM: 147 /min
                    Torque: 42.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 11.17 V
                    Bin. Bits: 00000100
                    Temperature: 58.5°C
                    Temperature: 43.2°C

 

 

verifica cablajul si conector G62. Daca nu scapi de eroare/nu isi revine, cumpara alt G62 - recomand Hella sau OEM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Vorbim de senzorul de viteza ? la modelul tau, nu trebuie sa dai jos cutia - are capac la planetara stanga pe unde poti accesa/schimba coroana.

Da este vorba despre senzorul de viteza vehicul, de pe cutie.Am lasat masina pe mana unui electrician auto, pentru ca s-ar putea sa fie ceva electric: cu motorul oprit, valoarea aratata de senzorul de viteza este 0Km/h iar daca pornesti motorul, arata 7km/h, chiar daca mergi cu masina, arata tot 7km/h.Senzorul este nou, cablajul arata ok, nu stiu ce poate fi........

 

Revin cu info: problema rezolvata=> reconditionat(demontat si refacut lipituri) si resoftat calculator ABS => 580 lei.............o fi mult, o fi putin, nu stiu, nu ma pricep :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tare sunt curios cu ce o fi resit sa refaca lipiturile la firele alea mai subtiri decat firul de par.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tare sunt curios cu ce o fi resit sa refaca lipiturile la firele alea mai subtiri decat firul de par.....

.....si eu dar ce sa zic, n-am fost acolo sa vad ce a facut, eu doar am platit cat a zis ca face si cel mai important, nu se mai aprind martorii de ABS si ESP + nu mai are nicio eroare privind senzorul de viteza vehicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ti-a rezolvat problema si ai platit , indeamna ca e ok . Nu te mai gandi acum ca a fost mult sau putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut la un polo 12 an 2006 benzina si gpl  dupa o scanare am si eu urmatoarele coduri de eroare

16556-p0172

16684-P0300

17833-p1425

166 86-p0302

ma poate ajuta cineva sa vad cat e de grav mersi .

Modificat de tite
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU crezi ca e mai usor pentru noi sa postezi tot ceea ce apare pe tester ?

 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16556/P0172/000370

 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16684/P0300/000768

 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16686/P0302/000770

 

Din experienta iti spun ca ai o supapa arsa pe cil 2.

DAr pana atunci, verifica injector, bujie si bobina de pe 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am scris doar codurile am crezut ca e suficient'si daca ar fi supapa arsa ce ar implica schimbarea ei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa celelalte testa inainte de a te duce cu gandul la schimbare, inclusiv test de compresie.

 

tu punand doar codurile ne pui pe noi sa cautam ce inseamna,. asa , daca puneai totul, nu mai cautam noi explicatiile....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai bujiile le am schimbat acum 10 mii am pus de gaz si cred ca am schimbat si bobinele acum nu mai stiu daca toate 3 sau doar doua dar ieri dupa ce am sters eroarile am facut cred ca in jur de 60==80 km si nu sa mai aprins nimic sa ma astept sa cada vreo bobina?

Si testul mi la facut un amic si nu mi a luat bani si am scris doar codurile .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi, cu VCDS, daca in timpul functionrii motorului la ralanti, apare misfire pe cil 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bobina, bujie... sau altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incalzeste motorul(fa o plimbare printr-o zona aglomerata) si stai la relanti cateva minute,vezi daca iti reapare eroarea.

Modificat de CataSR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Refacut iar scanarea

17833-supapa aerisire rezervor N80 scurt la masa P1425-35-30

16556-BAnk1 adaptor amestec P0172-35-00- prea bogat intermitent

Mentionez ca am si gaz pe ea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu info....postarea 4578(mod de rezolvare).Am dat jos senzorul turatie roata,polizat 3 mm ,montat la loc....masina functioneaza in parametri normali.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si de ce era nevoie sa-l polizezi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!