Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

  • Administrator

Aha...

Probabil ca inca nu e un "beta final" :) si de aceea nu l-au pus pe site inca.

 

Multumesc. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sters erorile, am obs ca altii au ramas in drum pe eroarea asta..... Aveam de facut un drum lung si am ales sa merg cu alta masina....

La contacte te referi la cele de la injectoare care se afla sub capacul de culbutori?

Modificat de proteus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In functie de pb semnalate de Cristi i-au trimis acel link. Stiu ca am avut ceva pb pe un audi cu o unitate rmc si mi-au trimis atunci ceva ptr test. O sa apara si pe site RT in curand. Asta e avantajul enorm al interfetelor originale INREGISTRATE-beneficiezi de support online.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o eroare la o Skoda Fabia din 97 . Eroarea este 65535 . O sterg , merg 1 metru , pun frana se aprinde ABS -ul . Aveti idee de ce ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza eroarea completa te rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

ai o problema cu cablajul /mufa modul abs sau modulul de abs in sine....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_boss53

17701 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265)
            P1293 - 35-00 - Short to Plus

 

 

 

cine poate sa imi spuna si mie ce este, mentionez ca apa nu trece de 90 de grade, iar ventilatoarele pornesc imediat cum pornesc masina,fara sa dau drumul la ac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verificate firele pana la termostat si daca sunt ok, masurata rezistenta termostatului si de schimbat daca este cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -

 

Exact asa apare la rubrica ABS . Si ce este de facut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai raspunsul dat de @gctinvalentin mai sus.Verifica mufa Abs eventual curata-o cu un spray contacte,verifica sigurante,daca nu dispare inlocuieste modulul Abs.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, Va multumesc frumos .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin_boss53

si care este rezistenta termostatului?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-00 - -

 

Exact asa apare la rubrica ABS . Si ce este de facut ?

 

Din pacate nu are nicio legatura cu mufa modulului ABS... nu e o problema de conectica. Singura varianta ramane inlocuirea modulului ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-00 - -

 

Exact asa apare la rubrica ABS . Si ce este de facut ?

 

Din pacate nu are nicio legatura cu mufa modulului ABS... nu e o problema de conectica. Singura varianta ramane inlocuirea modulului ABS.

 

Am inteles . Multumesc .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am ceva probleme cu masina golf5.1.4 74cp bca.Erorile sunt cele fin poza, am schimbat senzor radiator g62 dar degeaba.Daca sterg eroare nu apare imediat, apare cam in 3.4 zile

post-91962-0-70946100-1433770588_thumb.j

Modificat de sumi1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care din ele reapare?Masina se comporta normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P1696 apare imediat ce pun contactul dar nu am pilot automat pe masina asta si p0118 pt g62 apare la cateva zile.Cand am g62 eroare merge ventilatorul mare continiu pana se opreste masina.

Merge bine motorul, la rece sta la 1200 turatii apoi in 60 secunde revine la normal.

Cu vcds pe canal08 am temperatura corecta ca in ceasuri

P1672 apare ultimul dupa mai multe zile si aprinde martor motor in bord

Golful e folosit maxim 2 km pe zi,la scoala si acasa

Modificat de sumi1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Am schimbat astazi distributia la golful meu V 1.6 Fsi, cod BAG. Toate bune si frumoase dar imediat dupa schimbare trepideaza la relantiu destul de pronuntat iar pe tester apare cod 19490 - admisie sensor temperature aer 2(G299) - semnal prea mare P3034-002 limita inferioara depasita intermitenta. Voi ce parere aveti ? Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

P1696 apare imediat ce pun contactul dar nu am pilot automat pe masina asta si p0118 pt g62 apare la cateva zile.Cand am g62 eroare merge ventilatorul mare continiu pana se opreste masina.

Merge bine motorul, la rece sta la 1200 turatii apoi in 60 secunde revine la normal.

Cu vcds pe canal08 am temperatura corecta ca in ceasuri

P1672 apare ultimul dupa mai multe zile si aprinde martor motor in bord

Golful e folosit maxim 2 km pe zi,la scoala si acasa

-schimba senzorul de temp. este decalibrat 

-verifica cablaj - electroventilator mare

-verifica mufa modul coloana directie posibil contact imperfect 

Modificat de gctinvalentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Am schimbat astazi distributia la golful meu V 1.6 Fsi, cod BAG. Toate bune si frumoase dar imediat dupa schimbare trepideaza la relantiu destul de pronuntat iar pe tester apare cod 19490 - admisie sensor temperature aer 2(G299) - semnal prea mare P3034-002 limita inferioara depasita intermitenta. Voi ce parere aveti ? Multumesc !

NU ai bagat mufa la loc in senzorul din capacul motorului.

Salut am ceva probleme cu masina golf5.1.4 74cp bca.Erorile sunt cele fin poza, am schimbat senzor radiator g62 dar degeaba.Daca sterg eroare nu apare imediat, apare cam in 3.4 zile

Senzorul g62 nu e pe radiator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,acolo este.Pe lateralul chiulasei spre cutie sau in fata spre radiator,in zona indicata in poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

P1696 cred ca ar rezolva toate problemele mele.O sa verific si restul de cabluri, cele de la ventilatoare sunt ok.Am scos si mufele din dreapta motor toate, verificat fire de sub baterie ok

Am schimbat si g62 din poza acum dar vad ca acul din ceasuri merge cam ciu 10 grade in plus fata de ecu.Asta pana la 90 de grade apoi sunt la fel

Modificat de sumi1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diferenta e prea mare.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca acul urca mai repede la multe borduri fara de ce arata VCDS...

Pt. verificare senzor temp. conteaza daca senzorul e dublu, adica trimite separat temp. la ecu si ceasuri, adica cel cu 4 fire, daca are 2 fire atunci vei citi aceasi temp. in ecu si ceasuri cu VCDS.

Dupa ac nu te poti lua, de ex. la cele mai multe borduri el sta fix pe 90 grade, dar temp motorului fluctueaza 10-20 grade.

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!