Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Ai avut probleme cu bateria?Sterge erorile si scaneaza din nou,ai sa ai muult mai putine erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut probleme cu bateria ... le-am sters si a ramas numai

 

Address 7D: Aux. Heat        Labels: 1K0-963-235.lbl
   Part No SW: 1K0 963 235 D    HW: 1K0 963 235 D
   Component: PTC-Element         0404 
   Revision: 00700000    Serial number:              
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 2C5D75148F1028E

1 Fault Found:
00361 - Heater Element for Auxiliary Heater (Z35)
            014 - Defective

 

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact la asta ma asteptam sa-ti ramana,rezolvarea o gasesti in alt topic, trebuie refacute ceva lipituri de la sistemul de incalzire auxiliara,cauta pe forum topicul si ai s-o rezolvi si pe asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa remediez si eu azi problema.Dupa ce am dat corpul clapeta jos,curatat de tot jegul care se afla prin el,curata mufa cu spray contact,pus corpul clapeta la loc,masina la fel de prost mergea.Cu motorul pornit am pus mana pe un spray de curatat discurile de frana si am inceput sa dau pe furtunele de vacum din stanga galeriei de admisie si vedeam ca in momentul cand jetul ajungea sub galerie motorul ori se tura ori dadea sa moara.Am oprit motorul si l-am lasat sa se raceasca dupa care am demontat galeria si ....surpriza acele garnituri erau efectiv mancate,lipseau bucati din ele.Le-am schimbat si acum masina merge ca noua :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez si o imagine cu aceste garnituri:

post-4240-0-13558500-1439224207_thumb.jp

Modificat de adytzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Cu ceva timp in urma m-i s-a aprins in bord eroarea Check Engine la Fabia 2, 1.2, 60 CP. Dupa o verificare cu testerul la Skoda Braila s-a constatat ca sonda lambda 2 (cea de dupa galerie) da valori mult prea mari, fapt ce a dus la inlocuirea ei. Dupa aproximativ 300 km, iar apare aceeasi eroare in bord si dupa aprox 7 zile se stinge singura. Motorul merge bine fara trepidatii si cu martorul aprins sau stins. O noua verificare cu testerul (martorul era stins) si mi-au spus ca au fost ceva probleme (dar nu continue) pe sistemul de alimentare si nu stiu exact ce e si ca trebuie verificata intreaga instalatie de alimentare, (eroarea 16555 6 P0171) (de la pompa pana la bujii). Mi-au sters toate erorile din memoria calculatorului, dar dupa aprox 100 km iar s-a aprins si acum dupa 1500 km (10 zile) nu s-a mai stins. Ce credeti ca ar putea fi? Exista vreo metoda de resetare martor fara sa pun testerul pe ea? Atasez poza facuta la tester.

 post-132960-0-52770000-1439276350_thumb.

 

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Before inseamna inainte de cat.

P0171 este codul pentru senzorul din fata catalizatorului nu cel de control.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe acest site http://www.autodiagnoze.ro/vcds-14-10-ro-2015-interfata-diagnoza-auto-vw-seat-skoda-audi---bonus-tutoriale-ro

scrie: "Soft complet licentiat ,full !" Intrebare: nu este o ilegalitate sa afirme asa ceva, daca e clona? Daca e o firma ce vinde diferite testere care nu sunt clone, li se permite sa vanda si clone? in afara de pret, cum stiu ce cumpar? Poate fi si o clona la pret urias si de fapt e doar pretul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, deoarece interfata originala vine cu seria care este ... inregistrata la Ross Tech, vine cu hartiile aferente - nu mai imi aduc aminte, dar am primit si ceva hartii la ea, cand am cumparat-o de la Dragos (Voinea)

 

daca vrei una originala, cel mai bine vb cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sambata ma duc la un targ de masini cu un prieten sa isi cumpere un golf VI 1.4 de prin 2008, eu am o interfata VAGCOM 12.12, corectiile injectoarelor sunt pe acelasi canal ca si la TDI-ul meu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact - compensatiile le vezi pe 013

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi mi s-a oprit masina in mers si am putut sa o repornesc doar dupa vreo 10-15 minute.

Dupa ce am pornit-o am mers acasa,i-am facut o scanare cu VCDS-ul si am primit urmatoarele erori:

 
17925 - Power Supply Relay for ECU (J271 or J363) 
            P1517 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent
16990 - Internal Control Module 
            P0606 - 35-10 - Processor Fault - Intermittent
 
Dupa ce le-am sters nu au mai aparut.
Ce inseamna erorile astea?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil un ecu pe duca sau un releu cu probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am habar de versiunile soft VAG, dar vreau sa fac singur testarile la masina din semnatura,...ce imi recomandati...doar pt mine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O interfata originala, altceva nu avem ce recomanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am mers in jur de 2km cu masina,am oprit-o si nu a mai vrut sa porneasca de-atunci.Invarte,dar nu porneste.Are momente cand porneste,dar ceva parca ii taie alimentarea,nu sta pornita nici 5 secunde.

Am facut o scanare si mi-a dat urmatoarele erori:

 

18048 - Internal Control Module 
            P1640 - 35-00 - EEPROM Error
17987 - Throttle Actuator (J338) 
            P1579 - 35-10 - Adaptation Not Started - Intermittent
16990 - Internal Control Module 
            P0606 - 35-10 - Processor Fault - Intermittent
17794 - Control Module Malfunction - Knock Sensing Monitoring 
            P1386 - 35-10 -  - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer 
            P1570 - 35-00 - 
18020 - Engine Control Module Incorrectly Coded 
            P1612 - 35-00 - 
18018 - Internal Control Module 
            P1610 - 35-00 - Memory Check Sum Error
17925 - Power Supply Relay for ECU (J271 or J363) 
            P1517 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent
 
Mi-a dat o eroare de la imobilizator,dar eu am anulat imobilizatorul cand am schimbat ceasurile de bord.
 
Ma gandesc daca nu cumva a intrat apa la ECU,eu am schimbat parbrizul recent si poate nu au lipit ceva bine pe-acolo.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca intai sa le stergi sau sa scoti - bagi inapoi pe rand toatee siguratele

Sau ai schimbbat eccu?? Poate ai codat gresitt cceasurille sau ce ai schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceasurile le-am schimbat de mai bine de un an si nu am avut probleme cu ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atuncci fa treabaa cu sigurantele din compart. motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa incerc cand o sa ajung la masina ca am lasat-o acolo unde s-a oprit.

Modificat de mariuscj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva idee de ce se deconecteaza conexiunea cu ECU masinii la un Audi A4 B6 cand motorul este pornit?Cand este oprit nu se deconecteaza.

O data la 30 sec imi da "No response from controller" ,dau back de fiecare data si intru din nou pe Engine....foarte enervant.E prima data cand se intampla in 3 ani de cand o folosesc si pe multe masini

 

E 11.11 versiunea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O fi din cauza ca e o clona ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos toate siguranțele,am schimbat si releul 429,dar tot nu pornește masina.

Ma gândesc sa nu fie din ECU sau ceva mufa de la ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!