Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Ai o interfata clona?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer nu stiu , e a firmei unde lucrez, nu e cumparata de mine, eu o folosesc mai mult pentru diagnoza ! Patronul zice ca e originala , dar stii cum sunt astia , zic orice vrei sa auzi, numai sa nu dea alti bani. Eu unul nu m-as baza pe spusele lui ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

va rog sa ma scuzati daca nu postez unde trebuie.Doresc sa achizitionez un vw bora 18 turbo 150 cp, KM 186000 din 2003 daca sunt reali nu stiu .Ce parere aveti de motor? Sa fac pasul ce ma sfatuiti?Mentionez ca am mai luat un audi a4 2.0 tdi si la o saptaman mi-a cazut turbo si am pierdut bani suficienti  si a trebuit a il vand.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Am un cablu vag12.12, cumparat acum un an, pe care l-am folosit de 3 ori. Astazi am vrut sa fac o scanare si nu am reusit, am apasat option, selectat usb, apoi test, imi spune "interface not found".

Am dezinstalat tot si am reinstatal driverul din nou si ultima versiune de vcds 15.7...din pacate primesc acelasi mesaj. Multumesc mult de ajutor :)

 

post-142331-0-78592900-1441096499_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interfata este clona. Tocmai ai "busito" definitiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interfata este clona. Tocmai ai "busito" definitiv.

Pffff, deci pot sa o arunc la gunoi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si se poate sa nu mai discutam de clone ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si se poate sa nu mai discutam de clone ?

Scuze, n-am stiut de care este!

De unde pot lua una buna ?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

dupa ce am aspirat prin masina si am culisat pe sine banchetele de la sofer/pasager, la capat de cursa (fata/spate) a ramas aprins, becul de la AIRBAG-eroare pe VCDS indica catre bancheta sofer.

Am desfacut bancheta si observ ca un "meserias" a intercalat o rezistenta pe un fir ce merge catre mufa destinata pt Airbag din bancheta. Precizez ca masina o am de cativa ani.

Care este motivul pt care s.a pus acea rezistenta, este defect airbag.ul din bancheta sau lipseste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, oricum ar fi e nefunctional; cred ca am si in stalp airbag, probabil ar trebui sa desfac si acolo sa vad ce surprize gasesc.

Modificat de alexm1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai ai airbagul și ia pus o rezistență ca sa nu stea martorul aprins...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate descoperi aceasta smecherie cu vcds?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am descoperit pt ca am desfacut bancheta sa dau cu spray de contacte,insa am vazut ca bandajul ala negru ce tine firele era putin desfacut, iar acolo era ascunsa si rezistenta.

Cu VCDS poti doar vedea/sterge eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu.Cu vcds vezi eroarea initiala.Dupa ce ai pus rezistenta nu mai apare eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noh asta e nasol. Acuma chiar si daca ii faaci diagnoza profi poti nimerri o masina rasturnata cu toate airbagurile manarite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am spus mai devreme ca as avea airbag si in stalpi, acum am verif pe stalpi si nu scrie nimic pe ei, banuiesc m.am inselat.Desi cand am decodificat codurile alea de pe eticheta din portbagaj imi arata ca am 6 airbag, in fine...

Acum ma intriga urmatorul aspect, daca doar airbag.ul din scaun a fost "detonat", senzorul care comanda selectiv dechiderea pernelor , in cazul meu se afla in prag sau usa?

Iar daca deja a comandat deschiderea o data, o va mai face si a doua oara(ma rog sa nu fie nevoie)? Adica deja caut sa schimb airbag.ul sau scaunul cu totul , dar are rost?

Modificat de alexm1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred am fost superficial si nu am postat exact eroarea si nici nu am citit.o prea atent:

1 fault found

01217 - side airbag ignifier; Driver side (N199)

32-10 - Resistance Too High -Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti.

 

Am o intrebare legata de o eroare pe care l-am gasit dupa o scanare:

 

1 Fault Found:

00526 - Brake Light Switch-F

             008 - Implausible Signal - Intermittent.

 

Am facut o cautare pe google si am gasit raspunsul.

DAR am mai dat peste un post pe un forum care m-a c-am pus pe ganduri si m-am gandit sa intreb:

 

It seems that DTC 00526 can and should be ignored if the brakes have not been pressed (or possibly the engine has not been started) before the scan.

Please scan your TCU again after having pressed the brakes and with the engine running. If the DTC 00526 goes away under those conditions, all is well!

-Uwe- http://www.Ross-Tech.com

 

Si intradevar cand am urcat in masina era pe liber, si cu frana de mana trasa deci n-am apasat nici frana nici ambreiaj nimic decat am dat contact.

Mentionez ca masina n-a fost pornita de cateva zile.

 

Ce parere aveti? Dupa scanare am apasat pedala sa vad daca-mi merg semnalizarile de frana dupa care am sters erorile si la rescanare n-au mai aparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca dacă pui rezistență pe circuitul de airbag nu-ti mai sta aprins martorul din bord și nici nu-ți apare la scanare cu vcsd-ul. La mine nu-mi este aprins martorul în bord dar la scanare îmi apare eroarea de arbag. Care este explicația? Cred ca nu am siguranță pe circuit atata timp cat imi apare la scanare. Dar totuși în bord nu am martorul aprins.

Modificat de valerian Cj-napoca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi cand pui contact iti apare martorul? (Ar trebui daca nu e acoperit/ai martor functional)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca se stinge ultimul sau odata cu cel de abs. Daca se sting simultan e pacalit si legat de el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred am fost superficial si nu am postat exact eroarea si nici nu am citit.o prea atent:

1 fault found

01217 - side airbag ignifier; Driver side (N199)

32-10 - Resistance Too High -Intermittent

Am gasit sa cumpar un scaun cu airbag, referitor la problema semnalata mai sus, acel senzor de coliziune-ignifier- se afla montat pe scaun sau undeva pe masina? Modificat de alexm1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!