Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Buna seara.Azi in mers s-a sprins martorul chek engine si cel de la ESP. Dupa o scanare am obtinut minunatele erori de mai jos.Daca imi puteti spune cu ce sa incep?Schimb sonda sau debitmetrul?

post-65662-0-99680400-1443460448_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica canistra de carbon si senzorul de temp mai intai...

Dupa aia te iei de sonda...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa le schimb maine pe amandoua pentru ca nu am mai auzit de ceva timp canistra aia ticaind si senzorul de temperatura il schimb ca nu e o avere oricum.Revin cu un rezultat pozitiv sper.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...senzorul de temperatura il schimb ca nu e o avere...

Sper ca nu te-ai dus cu gandul la senzorul de temperatura al antigelului (G62) care este relativ ieftin. Colegii se refera la senzorul de temperatura a aerului (G42) din interiorul MAF care este destul de scump (se schimba MAF).

Eu recomand sa-l verifici pentru a fi sigur 100% ca este de vina senzorul si nu cablajul/contacte/ECU. Vf. senzor temp. aer admisie(G42)-Passat 2,0_AZM.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am facut o scanare si mi-a  dat eroarea 00474 immobilizer control module / no communication / intermitent. ma poate ajuta careva? nu am gasit nici un raspuns clar din topicurile anterioare . ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara tuturor!Sa va spun ce am patit azi.De dimineata nu a pornit passatul lui taicamiu deloc nici mort.Invartea inavartea si tot nu a vrut.Pun testeru si imi da G62,am cautat la piese auto unul Hella si am gasit cu greu,am dat 96 de lei, l-am pus si a pornit la sfert.De erorile mele de mai sus tot nu am scapat.Am schimbat valva n80 canistra aia de pe carcasa de la filtru de aer si am scapat de 2 erori si anume 16825-EVAP emision control......si 17658-Fuel level too low iar acum imi da 16497- G 42 de care au zis baietii mai sus (dar nu sunt lamurit daca este un senzor in debitmetru sau trebuie sa schimb debitmetrul de tot?)si una mai noua aparuta dupa ploaie 17569- G72. Imi cer scuze pentru postul meu atat de lung dar prefer sa imi repar singur masina decat sa merg la mecanici. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am facut o scanare si mi-a  dat eroarea 00474 immobilizer control module / no communication / intermitent. ma poate ajuta careva? nu am gasit nici un raspuns clar din topicurile anterioare . ms

 

simptome ?

 

porneste si se opreste, nu porneste ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina porneste bine, nu are probleme....alte simptome nu are, decat un martor de airbag fault care a fost sters tot atunci. Chiar dupa ce am sters erorile am simtit ca trage mai bine......dar nu imi dau seama motivul (erorilor.)

Modificat de yonix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci, nu e panica.... daca eroarea a disparut.

 

daca nu pornea, atunci era o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 036 906 034 BH
   Component:  MARELLI 4MV       3773  
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 45217  
   VCID: 59B96BE6C3B97FD6B3D-4B82

1 Fault Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
            P1570 - 35-10 -  - Intermittent
Readiness: 0010 0001

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl
   Part No: 1J0 920 825 A
   Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V09   
   Coding: 03111
   Shop #: WSC 00186  
   VCID: 2643101AC247002ECEF-5198

   Subsystem 1 - Part No: IMMO
   Component: IDENTNR: VWZ7Z0A3397844         
   IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0A3397844       

1 Fault Found:
01176 - Key
            07-10 - Signal too Low - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Schimba bateria din cheie. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are treaba cu bateria din cheie.E o problema cu cititorul imobilizatorului,cu bobina din contact.Posibil si o problema cu cipul cheii,dar ma indoiesc.

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Marian,am schimbat bateria acum 1 saptamana :).

Miercuri o duc la doctor .

Un pret aproximativ aveti idee cat ar fi pentru remediere?

Modificat de dragomiricacristinel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa tii cheia in contact 30 minute (contactul pus-motor oprit). Este posibil ca pentru o perioada sa scapi de eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parca cineva pe forum zicea ca poate sa fie de vina si lipiturile de pe placa de la ceasurile de bord care vin de la bobina care citeste cipul de pe cheie .....exact nu stiu pini dar din ce mi amintesc 17 si 25 ori cum gasesti pe forum e bine sa verifici si asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

O sa verifice mecanicul miercuri dimineata,eu imi prind urechile :(

Modificat de dragomiricacristinel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sandor gherghely

da si eu recomand hella ,am pus febi de 30 de lei si nu e bun de nimic ,am hella de un an si merge bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.4 FSI 90CP BKG

VCDS Version: Release 11.11.0 (x64)

Data version: 20111111

2 Faults Found:

 

17441 - Sensor for NOx (G295) 

            P1033 - 002 - Signal too Low

17414 - Torque Difference Cylinder 3 

            P1006 - 001 - Limit Value Exceeded

 

Readiness: 0000 0001

 

Mentionez ca nu mi se face recircularea gazelor arse si consumul de combustibil este foarte crescut (undeva pe la 15 la 100 urban)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanic e ok motorul ?

Adica se aude bine ?

De nox senzor poti scapa prin resoftare ecu (sau poti sa il cumperi dar e mult mai scump)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand stau pe loc fluctueaza relantiul cu 50 rot/min, iar motorul a fost segmentat de curand, supape admisie si evacuare si semeringuri schimbate. Motorul suna bine si merge rotund. Mi s-a spus la un service ca ar fi de la sondele lambda sau vreun cablu ciupit care nu da comanda sa se faca recircularea.

Modificat de Santos90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marian,am schimbat bateria acum 1 saptamana :).

Miercuri o duc la doctor .

Un pret aproximativ aveti idee cat ar fi pentru remediere?

 

nu are treaba cu bateria din cheie, la generatia ta - ca nu ai kessy - problema - in cele mai multe cazuri, este din ceasuri - refa lipiturile la mufa verde de pe placa de baza a acestora.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Santos90 - un prieten cu 1.6 FSI (BAG parca) primea tipul acesta de eroare Torque Difference Cylinder 3, coincidenta pe acelasi cilindru, a ajuns de la oscilatii la relanti sa simti la semafor cum te leagana masina la relanti, a facut test de compresie si pe acel cilindru nu avea compresie, a fost de la supape - s-a reparat chiulasa, mai verifica compresia motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!