Jump to content

Scanarea cu VCDS - coduri de eroare


suzu
 Share

Postare recomandată

Senzorul de impact e una-igniterul e alta.Senzorul e pe masina/igniterul impreuna cu airbagul in scaun.Desfa scaunul si vezi ce gasesti acolo,in ce stare e airbagul,daca mai e...se schimba igniterul impreuna cu airbagul.Sau scaunul cu totul.

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are rezistenta pe traseu...posibil sarit.De-aia i-am zis sa desfaca scaunul.Martorul e stins/au lucrat cu atentie baietii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, deci sunt senzorul de impact si ignifier sunt 2 lucruri diferite, multumesc pt lamurire.

@Turbocip -Daca mesajul referitor la mufa era pt mine-la mufa am gasit o rezistenta, iar cand am umblat pe acolo( cu aspiratorul) s.a miscat si mi sa aprins becul- acum am lipit.o bine si becul s.a stins (vcds).

Am gasit un scaun-sper sa fie ok airbag.ul, dupa ce il cumpar revin cu noutati.

Multumesc

Modificat de alexm1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog , stie cineva ce inseamna 17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation . Se aprinde EPC si asta imi arata in VAG COM . Asta doar dupa ce ajung la 5000 RPM ... Am curatat clapeta acc , EGR. Fuck , nu stiu ce sa ii mai fac 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca apare o diferenta prea mare de presiune intre senzorul din galeria de admisie si senzorul ce masoara presiunea atmosferica (se afla in Ecu)

Trebuie vericate niste lucruri la motor : senzor galerie - contacte imperfecte la mufa si fire, aer fals la galeria de admisie, senzori decalibrati...

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca pot verifica eu senzor galerie sau daca trage aer fals pe undeva nu ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

New update:

The Current version is:
Release 15.7.1
Data Version 20150904
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

UPDATE: azi am vazut ca folosind ultimul update instalat se pot coda si noile unitati de ABS fara a mai fi nevoie de suport online de la ross tech. din LC se poate selecta platforma si functie de motor, optiuni etc se poate coda (la platformele initiale de golf iv, passat b5, 5.5 se calcula codul din interpretarea codurilor PR) - acum merge si la platformele noi. toata stima pentru echipa de la ross tech!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si a mers pe passat b6. O sa ma uit si la golf vi.

LE: parca in lista de valori de pe bite 1 era si golf-sunt date toate motoarele .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare tampita poate, cum si daca se poate seta frecventa stergatoarelor daca ai senzor de ploaie.

Pe treapta cea mai "rara" da tampitu din stergatoare parca ar fi potopul...

Passat B6 2005 daca are importanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate seta frecventa. Eventual codezi un alt tip de parbriz sa vezi daca se modifica comportamentul-RLS-ul integreaza si pe cel de lumini si pe cel de ploaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

UPDATE: azi am vazut ca folosind ultimul update instalat se pot coda si noile unitati de ABS fara a mai fi nevoie de suport online de la ross tech. din LC se poate selecta platforma si functie de motor, optiuni etc se poate coda (la platformele initiale de golf iv, passat b5, 5.5 se calcula codul din interpretarea codurilor PR) - acum merge si la platformele noi. toata stima pentru echipa de la ross tech!!!

Din pacate inca nu au scos label pentru G6, scirocco, O2FL, etc, adica cele la care codarea se face dupa seria de caroserie. Deci tot pe labelul facut de mine ma bazez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa stii ca si a mea  mi a facut la fel de 2-3-4 ori .. am schimbat portul usb in care era bagata.. si am INCERCAT DIN NOU..si a mers... :) mai face din cand in cand asa :) 

dar TOT E FUNCTIONALA :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut mă poate ajuta cineva ca mă doare capul nu îi dau de cap menționez ca nu mi se aprinde nici un senzor în bord dar când pun testerul apare eroarea .17833.supapă aerisire rezervor N80.scurt la masă. .p1425.35_00.

Îmi rămâne turata la 1000 la relanti și ia crescut și consumul de acea am pus testerul și am văzut eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi supapa de la canistra carbon ca e defecta.Supapa e pe furtun sau pe capacul canistrei.Scoate-i mufa si vezi daca mai face..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum arată această supapă ca eu am schimbat supapă care intră furtunul de la vacum și aceeași problemă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vrut să spun sub clapetă de acceleratie

Modificat de tite
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, furtunul de la supapa de purjare a canistrei (N80) intra sub clapeta, seamana cu un furtun de combustibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • WooZie changed the title to Octavia 2 2011 motor CGGA
  • vdragos a închis acest topic
  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!