Jump to content

Cumparare masina din Germania


barton
 Share

Postare recomandată

Si daca doamne feresti faci un accident sau intra unu in tine ce faci? :) Nu te mai ajuta aia 20-30 euro.. Nu te complica aiurea.

Modificat de Bebeee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi mno, sunt unii pentru care 50 Euro conteaza, mai ales cand isi iau A4 TDI din 2009 :)

Da' pe de alta parte, asa simti ca traiesti, daca mergi cu numere galbene desi stii din capu' locului ca nu-i voie. Nimic nu se compara cu filingu' cand ajungi acasa si zici: "Ai vazut? I-am facut pe fraieri!. Numa' incepatorii dau bani pe verificare si asigurare..."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine ca in Belgia macar e 21% si nu 24% ca la noi :) O diferenta de 2 procente fata de DE mi se pare ok.

Eu inca mai caut, am scos din filtru masinile "noi", ca 24% nu le dau hotilor de la noi :))

Succes cu achizitia :)

Masina am inmatriculat-o in Belgia, iar azi am primit si TVA-ul german inapoi, de la delaer.

Merci inca o data pentru informatiile tale, ca doar asa m-am dus si eu cu lectiile facute cand am luat masina si am inscris-o ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-o stapanesti sanatos, si zero accidente :)

ps: cat a durat pana la urma returnarea tva-ului, de cand ai cumparat-o si pana ti l-au dat?

Modificat de livescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci,

Am platit-o pe 13 Noiembrie, am ridicat-o pe 17, am inscris-o pe 30, am trimis actele pe e-mail pe 3 decembrie si azi aveam banii in cont :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wow, s-au miscat rapid baietii :)

sunt curios cat ar dura aceasta operatiune in romania, adica sa-ti iei tva-ul de la o reprezentanta de la noi :))

(scuze pentru offtopic, gata, nu mai fac)

Modificat de livescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, si eu sunt surprins. Vanzatorul mi-a spus ca va dura cateva saptamani. Oricum mi-a facut o surpriza placuta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intervin si eu cu o intrebare care poate e interesanta si pentru altii

un prieten se gandeste sa-si aduca o masina din elvetia fiindca a vazut ca au preturi mai bune acolo, dar problema lui e ca nu stie unde sa caute modul cum se calculeaza taxa vamala, sau macar de ce anume depinde si ca idee niste sume orientative...

oare nu este undeva pe net un calculator online pentru calcularea taxei vamale in functie de caracteristicile masinii sau e suma fixa dupa niste bareme?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cred ca-i bancul serii :)) "masinile din CH sunt mai ieftine..."

Am un prieten din TM care sta in Elvetia de 7 ani, parca. Acum e la a doua lui masina, are un Accord sedan, inainte a avut o Corolla HB din 2004. Tin minte ca a cautat de i s-au strepezit dintii si se gandea la un moment dat daca merita sa mearga in Germania sa-si ia de acolo, chiar daca are de platit taxe de import, etc.

Pana la urma s-a lasat pagubas si si le-a luat pe amandoua din CH. Din Elvetia merita sa-ti aduci masina doar daca e cadou, in rest nu merita. Eu as privi cu maxim de suspiciune o masina din CH care-i mai ieftina decat una similara din Germania.

My two cents...

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si mie mi-a parut suspicioasa treaba fiindca nivelul de trai e mai ridicat si banuiam ca si preturile sunt pe masura...

acuma tipu asta e sofer de meserie si circula mult in europa si noi am vorbit la modul serios

el zicea, ca in zonele mai rurale/limitrofe sa zic asa, a trecut pe langa parcuri auto care aveau oferte bune zice el

acuma el m-a intrebat, eu i-am zis ca ma interesez pe net, sper ca pentru nestiinta mea sa nu ma desconsiderati

@Bwwlan - multumesc pentru info. si promptitudine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te desconsidera nimeni, relax :) mi s-a parut nostm ceea ce ai zis, fiindca nu cred ca a trecut o luna de cand am stat cu omu' la o bere si discutam despre faptul ca nah, i se naste al doilea copil si Accordul devine cam inghesuit, si ca studiaza piata sa-si ia un minivan, evident, tot SH si tot din Elvetia (desi, daca ai auzi cat castiga pe luna, ai ramane cu gura cascata...). Bine, la el sunt alte considerente la mijloc, fiind rezident acolo, insa acuma sincer, Elvetia ar fi cam printre ultimele locuri in care m-as uita daca as cauta un SH.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, merci inca odata, o sa incerc sa fiu mai bun in spiritul sarbatorilor si sa mai las lumea sa viseze, ca omu' era tare convins nu era chip sa-i pui la indoiala gandirea :winter:

sarbatori fericite si mosul sa ne aduca doar bucurii ! :santa[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu ca taxele vamale pentru import auto sunt 10% din valoarea masinii, dar cel mai sigur suna la un comisionar vamal si te lamuresti rapid.

Modificat de le banner
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Poi mno, sunt unii pentru care 50 Euro conteaza, mai ales cand isi iau A4 TDI din 2009 :)

Da' pe de alta parte, asa simti ca traiesti, daca mergi cu numere galbene desi stii din capu' locului ca nu-i voie. Nimic nu se compara cu filingu' cand ajungi acasa si zici: "Ai vazut? I-am facut pe fraieri!. Numa' incepatorii dau bani pe verificare si asigurare..."

Salutare JMECHERE

De ce nu l-ai făcut şi la buzunare? Sau eşti începător_

Deabia atunci ai fi simţit că trăieşti, ştiind că nu-i voie!

Modificat de Victor M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegu' Victor M, mai usurel cu pianu' pe scari... Nu de alta, da's-ar putea sa te afli intr-o grava eroare de logica.

O sa pun derapajul obraznicut pe seama incapacitatii tale de a distinge ironia de textul cursiv si n-o sa-ti iei report. De data asta doar, fiindca se apropie Craciunul si fiindca ma simt generos. :)

Pana una-alta, pune mataluta mana si citeste postul meu in contextul in care a fost scris, dupa care sper sa-ti spui in sine "aha! acum am inteles..."

Nu-i nevoie sa-mi ceri scuze public, atat doar te rog: nu mai sari asa aiurea la jugulara, ca te faci de ras :soothe[1]:

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutari tuturor,sunt in germania de ceva timp si vreau sa imi cumpar un VW passat model 2003,1.9 TDI de 131 cp,si am cateva nelamuriri daca se poate sa ma ajutati:

1. Masina are 198 de mii de km cu siguranta o sa o duc inainte la VW pentru o diagnoza completa,dar daca ar fi reali se renteaza la 5000 de euro ?adica nu sunt cam multi kilometrii ? la ce probleme ma pot astepta de la motor?

2. Cam la ce preturi de intretinere sa ma astept la acest model?ma refer la schimb distributie,uleiuri,filtre etc.

3. As avea o varianta si cu 2.5 V6 tdi tot din 2003 4 motion dar am inteles de pe la altii colegi din forum ca impozitul e foarte mare la noi in romania si cum ca acest tip de motor ar avea ceva probleme.

Va multumesc anticipat. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Daca reviziile au fost facute la timp si cu materiale de calitate atunci nu vad nicio problema. Tu trebuie sa te decizi daca merita cei 5000 de euro, depinde mult si de dotari...

2. O revizie nu te trece de 400-500 de lei.

3. Impozitul nu este din categoria 'foarte mare' este doar... mai mare :)) La un 2.5 tdi impozitul te duce undeva la 850 de lei. Pentru banii astia eu consider ca merita motorul de 2.5... si fiind V6 nu suna chiar ca un tractor cum suna 1.9 tdi.

Sper sa te ajute postul meu. Spor la cumparaturi!

Modificat de rifflections
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merita sa iei passat de 2,5 163 cai cand cel de 1,9 are 131 dar la care impozitul e 180 ron iar la 2,5 930/an-asa e la Bucuresti.Se mai adauga diferenta de la asigurare,deloc de neglijat...200tkm nu sunt multi daca sunt reali,avand in vedere ca esti vorbitor de limba germana ceri dealerului sa treaca km pe factura si il intrebi de garantie-daca iti da e ok masina.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricand un 2.5 impotriva lui 1.9...nu fac polemica,este doar parerea mea,dupa ce am mers cu ambele...alt sunet,alt zgomot,alt feeling,alta cultura.

Spor la cumparaturi...brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident alta masina dar si alte costuri....el intreba de cat costa revizia,eu am inteles ca urmareste aspectul practic.

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult,m-ar atrage 2.5 mai mult ca e 4 motion,pe 1.9 tdi nu am gasit la banii astia 4X4,dar ma sperie impozitul la noi mai ales ca astia il maresc pe zi ce trece totusi ma gandesc pe viitor si la buzunar, orice economie e binevenita raman mai multi bani de motorina :10[1]: si aici nu iti ofera garantie decat daca o ti pe germania ,pentru export nu se baga nimeni sa dea garantie cel putin din cate stiu eu nu masini la banii astia,iar faza cu kilometrii daca sunt reali ma conving sigur la volkswagen daca o pun pe tester,ca dotari are asa :

climatronic

scaune incalzite

scaune Sport

highline

Xenon!

CD changer,

Sistemul de airbaguri cap (Garda Side)

Pachetul de afaceri (pachetul tehnologic, sistem de alarma furt cu senzor de mișcare interioară, oglinda interioara cu imersie auto, senzori de ploaie, lămpi de ceață integrate, multi-funcția de afișare / computer de bord, cruise control (pilot automat), sistem anti-furt de alarmă)

Volan cu butoane multifuncționale,

Audio-sistem de navigare cu un ecran monocrom

Roți de vară jante din aliaj, jante de otel iarnă

Alte echipamente:

Pachetul Chrome,

Coloana de direcție (volan) reglabil pe înălțime,

Tetiere spate (3-ori) (3-puncte centură de siguranță spate centru)

oglinzi electrice incalzite

Geamuri electrice față și spate,

Scaune sport,

Roată de rezervă,

Suport lombar în față,

Bancheta din spate și / sau spătarul divizat

Reglaj scaune pe inaltime, față stânga,

1.9 litri - TDI 96 kW,

Airbag-uri laterale față

Interior: Piele Alcantara,

Cotiera centrala pentru scaunul conducătorului auto,

Cotiera spate centru,

Pachetul de iarna (duze incalzite spalator parbriz, scaune față încălzite),

Eu zic ca ar merita banii astia mai astept pareri acum si imi cer scuze pentru aceasta imensa postare :RO flag:

Va multumesc mult pentru interes .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina e la dealer nu exista sa aibe km inapoi. In Germania sunt sanse minime sa iei masini cu km inapoi. Daca cauti numai ieftinaturi si mergi pe la toate parcurile de suspiciosi poate intr-un final ai sanse sa gasesti si cu km inapoi. Masinile curate chiar si la 300k le gasesti tot la dealer. Dealerul de obicei scapa de cele peste 200k in sensul ca le dau la samsarii din DE insa sunt sanse sa mai gasesti si la dealer masini la 300k km in stare f buna. In general dealerul nu i-a inapoi masini care nu au facut service la ei sau la alt dealer autorizat si nu sunt in stare decenta.

Eu recomand tot 2.5 in defavoarea 1.9 mai ales pentru tractiunea integrala insa sunt plusuri si minusuri pe care numai tu le poti decide. Ce se spune pe aici, ca faci soft la 1.9 si te apropii de puterea la 2.5 sunt copilarisme pe care le-as fi luat in seama daca eram la 18-20 ani. Tu ai nevoie de o masina "reliable" care sa-i dai cheie si sa pleci la Amsterdam maine.

P.S. "Pachetul de afaceri" suna funny. Lasa-l asa in engleza mai bine. :icon_rendeer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze am tradus direct din germana stiam ca la noi se foloseste ''business'' :icon_geek: m-am dezorientat total acum deoarece multi imi zic ca 2.5 nu renteaza nici la consum nici la taxe,si ca ar avea si ceva probleme in general pe la ''axa cu came'' daca am zis bine daca ar fi convenabil intradevar pentru 500 de euro in plus caut un 2.5tdi 4 motion si cu mai multe optiuni pe el acum nu mai stiu nici eu ce sa zic :icon_confused: .Daca ar fi de exemplu sa ma orientez la 2.5 cat cresc costurile fata de 1.9?

Multumesc va doresc o zi cat mai buna :001:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat renteaza,asta tu socotesti...meriti un litru de motorina in plus?impozitul e mai maricel dar nu de speriat.

Despre axele cu came,acei sfatuitori stiu ceva,dar nu tot...la prima generatie se cam 'rodeau' axele,pe la 150k km.apoi au fost inlocuite cu unele din titan...si gata problema.

Sapa un pic pe forum,gasesti si codul motor de care te feresti.

Succes.brgds

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

edit:Cele euro 3 si cu 180 cai haleau axele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member unpinned this topic
  • laduncaag a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!