Jump to content

Cumparare masina din Germania


barton
 Share

Postare recomandată

Nu prea conteaza de unde iei o masina, atata timp cat ai vag com-ul cu tine si cunosti destul de bine marca/modelul respectiv :).

Ca avantaj, masinile din Germania merg in preponderenta pe drumuri bune si nu prin gropile si praful romanesc. Marele dezavantaj este faptul ca nemtii fac kilometrii...nu se joaca. Chiar ma uitam la Passaturile din 2009 si sunt o gramada cu 90-100 mii de km la bord. 100 mii intr-un an !!! Nemtii au si bani sa puna motorina si au si drumuri pe unde sa mearga. La o masina din 2009 nu ar fi problema cifra asta. Dar la una din 2006...daca inmultesti 100 mii cu 4 ani, nu prea mai e ok...chiar daca masina a mers doar pe drumuri bune. Zicea cineva pe aria de Passat B6 ca a testat kilometrii la vreo 25 de masini aduse din Germania (fabricatie 2006-2007)...si doar vreo 6-7 aveau km reali...si aia peste 200 mii.

Eu personal prefer sa iau fie o masina din Germania cat mai noua (1- an max 2 vechime) si cu km reali (ca mai mult de 100 mii pe an nu poate nici neamtu sa faca), fie una cumparata de primul prorietar din Romania, pentru ca am vazut ca, in general, primul prorietar nu-si da kilometrii inapoi...in general...caci desigur, sunt si exceptii. Si oricum, sunt foarte rari romani care ajung sa faca 100 de mii de km pe an (poate doar taxiurile).

Indiferent de provenienta masinii, neaprat voi cere sa mi se permita sa pun eu vag-com-ul pe ea si sa vad cu ochii mei kilometrii si eventualele probleme, sa mi se permita sa merg putin cu ea astfel incat sa vad problemele comune la toate masinile vag (volant, ambreiaj, turbina, egr etc). Clar trebuie verificata in amanunt integritatea tablei si a vopselei pentru a se stabili dc masina a suferit un accident grav sau doar tamponari usoare (ca 0 accidente nu prea cred k posibil pe o masina mai veche de 2-3 ani; si daca ai tu grija de ea si mai ai si noroc sa nu te tamponeze vreunul in trafic, are grija cel care parcheaza langa tine la bloc sau pe la supermarket sa ti-o "tuneze" un pic).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestiunea achizitionarii unui autoturism, recuperat ca urmare a rezilierii unui contract de leasing pentru care nu s-au platit ratele, as spune ca este ceva mai nuantata: voi relata din propria experienta, chiar daca masina in cauza nu era produsa de Grupul VAG.

Anul trecut, dupa ce imi vandusem Octavia II, am concluzionat ca o masina noua nu o sa-mi mai cumpar o perioada, datorita devalorizarii accentuate.

Ok, mi-am stabilit un buget pentru alta si am plecat "la vanatoare", orientandu-ma in exclusivitate pe auto cu max 3 ani vechime si 50.000 km si cu min. un an garantie, oferita de producatorul/importatorul oficial.

In perioada aceea nici nu mai stiu cate masini am testat, probabil ca minimum 30: de la Mondeo la Insignia, de la clasele B/C la 300c/Sebring, de la Maza CX-7 la 320d, de la Alfa 159 la X-Type, etc. Toate, oferite de societati de leasing/reprezentantele oficiale in Ro.

Niciuna dintre ele nu parea cosmetizata: fiecare avea zgarieturi/infundaturi mai mult sau mai putin evidente, interior mai mult sau mai putin curat, insa complet si care parea a fi original iar, in test drive, fiecare dintre cele conduse a avut o tinuta de drum buna. Pentru o parte dintre ele mi s-a spus direct ce anume este inlocuit/revopsit iar majoritatea aveau carte de service completata cu ce anume s-a facut/cand anume. La intrebari precum: daca masina poate fi verificata tehic si daca in contract poate fi trecut numarul de km. si declaratia pe propria raspundere ca masina nu a suferit niciun accident major sau daca se intocmeste proces-verbal de predare-reluare cu specificarea problemelor tehnice, raspunsurile au fost afirmative.

Asa cum e firesc, fiecare a avut plusuri si minusuri. La o parte din ele, am fost dezamagit sa constat ca imaginea de marca nu este in concordanta cu ceea ce masina/masinile respectivei marci ofera. Nu intru in detalii pentru a nu fi off-topic.

Dupa cateva zile de deliberare am ales ceva "recuperat" dintr-un leasing: un Chrysler Sebring, cu 8 luni vechime, 10.400 km, 2 l diesel (provenienta VW), cu dotari precum: jante 18 inch, 10 air-baguri, tapiterie din piele crem, scaune incalzite, volan multifunctional, cup-holdere incalzite/racite, scaun sofer fata cu contol electric, climatizare automata, DVD-player cu 10 incinte acustice, touch screen color si HDD de 32 giga, sensori pentru diverse, etc. Minusuri: culoarea negru, volan cu insertii din lemn, bara fata, spate, zgariate. Nimic alceva!

Pretul masinii cumparate de noua, cu toate dotarile enumerate ar fi fost 25.000. Pretul celei descrise, 14.500. Dupa negociere, 13.500. Foto atasate nu sunt cele reale si sunt postate cu tittlu de exemplu. Am tinut-o un an, in care, in afara de o revizie si un set de stergatoare, nu am "bagat" nimic in ea si nici nu am avut vreo problema.

Concluzie: dincolo de preferintele si deciziile personale, scuzata fiindu-mi lipsa de modestie, mi-as permite sa autocaracterizez experienta ca fiind una reusita. Voi prefera oricand aceasta vaianta solutiei cumpararii din Germania.

post-2695-1287655804_thumb.jpg

post-2695-1287657470_thumb.jpg

post-2695-1287658089_thumb.jpg

Modificat de OII
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara nici o suparare dar "urata masina" . este doar umila mea parere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost cu masina la mecanic sa schimb distributia, la golf 4.A venit un prieten al mecanicului, sofer de tir, cu peste 20 de ani vechime s-a uitata la masina: masina avea aripa stanga infundata, pe bord 200 000 de km (275 reali) si nespalata.Nu la interesat aceste lucruri, m-a rugat sa deschid capota si sa pornesc motorul.A vrut sa il auda cum toarce lucru identic cu ce am facut si eu in urma cu 4 ani cand am cumparato.

A zis ca e dispus sa dea 5000 de euro, dar masina nu e de vinzare.

Deci: "vaca buna se da din grajd"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum a afirmat si colegul nostru cristianionut la o masina conteaza cum merge motorul mai pe romaneste Cum Toarce, deaorece degeaba are el putin KM daca " bate motorul, cum e vorba la romani tacane "; chiar daca are KM mai multi nu trebuie sa iti faci o grije prea mare deaorece asta inseamna ca s-au facut schimburile la timp; si intotdeauna la o masina conteaza MOTORUL, deaorece el este cel care iti da multumire, satisfcatie, placere;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te pricepi sa repari una alta o inlocuire de motor poate sa fie o operatei mult mai simpla decat o vopsire de caroserie.Depinde despre ce masini vorbim.Un sh la mine e pe la 20 de milioane(gasesc si la 12) si deci se apropie de costurile unei volante sau a unei casete de directie.Deci nu cred ca motorul e primordial la o masina daca te pricepi cat de cat.

Nu vorbesc acum de masini cumparate pentru putere ci pentru masini cu buget redus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@antonio ferra

categoric orice ai spune tu, e mult mai bine sa-ti iei masina din Germania. Eu am fost de mai multe ori in Germania, sa vizitez orase si fabrica VW iar in 2009 am fost si sa-mi iau Golf IV. Si mi-am luat exact cum ai spus si tu, cu bani dati pe combustibil dus- intors cu bani de cazare la hotel in viena si munchen, cu bani de vignete la austrieci si unguri cu bani de masa cu taxa de prima inmatriculare (numai aia vreo 3500 euro) cu rar cu toate alea si vreau sa-ti spun ca sunt foarte multumit de Golful meu si daca as fi gasit unul identic in RO cu 2 mii mai ieftin, tot pe cel din Germania l-as fi luat.

Germany rulz!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai eu inteleg ca si antonio aduce masini din Germania.Daca era convins ca alea din Romania sunt mai bune nu mai aducea din Germania.Cred ca el este cel mai convins de aceste aspecte ptr ca nimeni nu se apuca de o activitate in care nu crede.

Si mai este un aspect si anume fiecare discuta aici de priceperea personala in a aduce masini si nu de faptul in sine.Sfaturile date sunt pentru cei cu un nivel mai redus de pricepere in achizitia de masini.Cred ca topicul trebuia sa se numeasca "cat de priceput sunt eu cand cumpar o masina chiar si fara bani".Doar daca te gandesti la numarul de locuitori ai Germaniei si tot ai o piata mai variata decat in Romania si deci mai multe prioduse la preturi mai bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

ma scuzati ca sunt offtopic dar tocmai am cititt un anunt interesant cu un golf 4 in germania numai in 122000 km REALI pt 3400-4500 Euro

Poate cineva e interesat as fi eu daca nu o as avea masina actuala.

mai multe pe siteul urmator

http://www.motor-talk.de/forum/was-ist-er-...ml#post26270559

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare forumisti,

Prin interesante imprejurari, viata mea se desfasoara in Germania de acum inainte.

In consecinta .. in zona Berlin Brandenburg mai pot sa dau un sfat.

Cheers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt divinewind daca ai fi acordat putin mai multa atentie la tot ceea ce am scris, nu am facut nimic altceva decat sa dau un sfat celor care ar dori sa achizitioneze o masina din germani si apoi, sa ofer o Alegere, O balanta pe care o pot inclina unele persoane, in alegerea/ile pt viitor.

am specificat clar faptul ca " acum se renteaza sa cumperi o masina din romania, deaorece te costa mult mai putin " dar daca cineva doreste ca sa isi cumpere din germania, este liber.

oricum, am ajuns la o concluzie si anume la Romani in general " daca esti sincer si spui adevarul, te Contrariaza deaorece cred ca Minti DAR in cazul in care minte omu, atunci te Aproba ".

acest ultima remarca este :D si imi cer scuze fata de moderatori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost asociat o vreme la adus masini din Germania. A mers bine. Am cumparat masini bune dar si masini rele care au cedat pe autostrada. Am avut de a face cu samsari de Autohaus mai rai decat romanii dar ne-am descurcat onorabil. In Romania ai sanse enorme sa fi inselat in targul de masini. Era sa o patesc si eu relativ recent cu un B6 la Targu Mures. Am mers in targ, am vazut masina, pretul era cam de Germania...toate bune. Am revenit acasa, am luat banii, una bucata cumnat mecanic si am purces la cumpararea masinii. Ajunsi acolo...surprizaaaa.....masina a fost si tamponata si furata. Cumnatul meu are niste ochi si o experienta serioasa si a vazut din prima problemele. Mai mult mai era si fata, prea cinstita, a vanzatorului. Acum imi pare rau ca nu am sunat la Politie. Poate cineva a luat teapa cu acest individ.

Ca sa nu deviez prea mult de la subiect: recomand cumpararea masinilor din Germania in ciuda efortului suplimentar, atat financiar cat si fizic. Merita 100%. Daca stii clar ce vrei nu poti fi fentat si service-ul e incomparabil superior celui romanesc. In plus masinile din Germania nu sunt atat de "obosite" ca si cele care au rulat in Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut de a face cu samsari de Autohaus mai rai decat romanii...

Chiar ar fi interesant daca ai detalia putin acest aspect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da da , suntem interesati.....poti detalia te rog ?

da da , suntem interesati.....poti detalia te rog ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TheBoogieMan: cateva detalii legate de ce zicea colegu, samsari ..... adica tu cumperi masina din germania dar nu cumperi de la un neamt pentru ca majoritatea is turci si polonezi. se umbla si in germania la kilometri sa nu credeti ca ei is cu mult mai speciali. eu as recomanda pentru toti care vor sa isi cumpere o masina sa nu o cumpere de capul lor, adica ori cu un mecanic alaturi ori cu cineva care a mai vandut/cumparat mai multe masini. cei care au experienta in asa ceva isi dau mult mai usor seama daca e ceva in neregula.

Nici eu nu mi-as cumpara o masina care a rulat mai mult de 1 an in romania deoarece drumuri nu avem, de mecanici seriosi si piese originale de multe ori nu avem bani.(poate si unii dintre voi faceti aproape atatia km in 5 ani, in acest caz nu ar trebuii sa vi se para mult pentru ce germania e uriasa si drumuri au calumea) cam asta e realitatea desigur sunt si excepti nu spun ca nu sunt. Un mic sfat celor care isi cumpara o masina, nu va mai mirati daca o masina de 5 ani de exemplu are 200.000 km ca nu e mult (mai ales cu carte service si ultima stampila cu data nu este mai veche de cateva luni)! la ce drumuri au si calitatea pieselor care le monteaza este total superior cu ce avem noi. sunt foarte multi nemti care stau in orasele sau saturi si lucreaza in orasele mari, acestia poate fac zilnic 150-200 de km pe autostrada, normal ca se aduna mai repede km, deci nu se compara cu x`ulescu care lucreaza si sta in acelasi oras.

Eu nu ma pot satura sa ma sochez de fiecare data cand vad o parcare mai mare (zeci de locuri) si pe fiecare loc sunt pete de ulei, da pe fiecare !

Un lucru e clar, daca vrei o masina buna, intretinuta si cu putin kilometri sa nu te astepti la pretul pietei ci la mult mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un sfat va mai ofer si anume " sa va fertii de turci " in general de Musulmani, deaorece ei sunt cei care s-au perfectionat in " asa zisa " Modificarea Masinilor;

pt AkaManah macar de ai sti sa minti frumos " cum sa vina omu cu masina furata din afara, de moment ce el avea actele pe ea ( logic, ca sa vand masina avea actele doveditoare ca a cumparat masina in termeni legali ) si apoi, Nr Provizorii asa numitele " TOL " ti se dau numai in momentul in care, masina este verificat de Catre un Ofiter de Politie.

de altfel, MAI RAR germani care sa iti lase tie " ca si cumparator din alta tara " o masina cu numerele de Germania, deaorece in acest caz ei ar trebui sa PLateasca in Continuare Taxele Aferente.

pt toti cei de pe acest TOPIC " aveti grje si cu toate aceste sfaturi pe care le primiti aici pe sait "; de altfel, feritiva in General de Vanzatorii de Masini din ardeal, deaorece, ei sunt cei care, nu tin cont de Siguranta celui care cumpara acea masina, ci doar de ei insisi;

REPET " eu m-am ocupat de masini, ma ocup si o sa ma mai ocup daca o sa mai mearga " si tot ceea ce v-am spus aici, este din Propria Experienta

Modificat de antonio.ferra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un sfat va mai ofer si anume " sa va fertii de turci " in general de Musulmani, deaorece ei sunt cei care s-au perfectionat in " asa zisa " Modificarea Masinilor;

pt AkaManah macar de ai sti sa minti frumos " cum sa vina omu cu masina furata din afara, de moment ce el avea actele pe ea ( logic, ca sa vand masina avea actele doveditoare ca a cumparat masina in termeni legali ) si apoi, Nr Provizorii asa numitele " TOL " ti se dau numai in momentul in care, masina este verificat de Catre un Ofiter de Politie.

de altfel, MAI RAR germani care sa iti lase tie " ca si cumparator din alta tara " o masina cu numerele de Germania, deaorece in acest caz ei ar trebui sa PLateasca in Continuare Taxele Aferente.

pt toti cei de pe acest TOPIC " aveti grje si cu toate aceste sfaturi pe care le primiti aici pe sait "; de altfel, feritiva in General de Vanzatorii de Masini din ardeal, deaorece, ei sunt cei care, nu tin cont de Siguranta celui care cumpara acea masina, ci doar de ei insisi;

Ai merita un altfel de raspuns dar atat vreau sa spun: omul avea acte dar aplicase un fel de stickere peste seriile orginale, foarte bine realizate. La prima vedere nu am observat. Se simtea doar la pipait si acolo trebuia sa fii destul de atent.

Cred ca vanzatorii de masini din Ardeal sunt la fel ca samsarii de peste tot deci afirmatia ta este deplasata.

Modificat de AkaManah
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

??? Antonio deja jignesti niste persoane pe acest forum. Nu este neaparat nevoie sa aiba mereu dreptate cel ce este mai vocal.

Aici ne expunem parerile personale si este normal sa fim mai mult sau mai putini subiectivi. Suntem oameni si este normal sa fie asa dar nu are rost sa ataci personal userii.

Ultima masina cumparata de mine din Germania a fost in august anul trecut si nu a venit nici un politai sa verifice masina. Mai mult, nu am avut nici inspectie tehnica valabila.

Genul asa de discutii se termina doar cu ajutorul moderatorilor din pacate.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar ar fi interesant daca ai detalia putin acest aspect

Cum spunea un coleg majoritatea dealerilor din Germania sunt arabi, polonezi sau romani. Am gasit acolo indivizi care au modificat kilometrajul, care iti pun o rezerva uzata si o cumperi daca nu esti atent. Am gasit , de asemenea, acele etichete la motor puse la verificari, schimburi de ulei etc scrise in mod suspect de aceiasi mana cu acelasi tip de pix. Mi-a dat de banuit si am cerut informatii suplimentare moment in care individul a devenit arici.

Pe de alta parte legea in Germania este foarte stricta si destul de putini risca sa faca manarii. De aceea , daca esti insotit de un mecanic priceput sunt sanse muult mai mici sa fi inselat. Trebuie sa verifici masina ca si cum ai cauta droguri si...amanutele conteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma eu sincer nu o inteleg p-asta cu "tre' sa asculti motorul sa auzi cum toarce". Pai asta e un test? Sunt o gramada de factori care pot face un motor sa "toarca frumos" fara ca acestia sa aiba o importanta: un ulei bun, o motorina buna, o temperatura exterioara favorabila vor imbunatatii sunetul oricarei rable de motor. Nu mai zic cum se schimba sunetul unui motor cand pui o prostie de DuraLube... ce frumos va "toarce" atunci...si dupa o mie de km il arunci. La fel de bine un esapament imperfect prins in coliere, un scut de motor lipsa, lipsa unui burete de izolatie fonica de sub capacul de plastic al motorului, pot inrautati destul de puternic sound-ul unui motor, foarte bun de altfel.

Daca testul "dupa ureche" inca functioneaza si in 2010 (cum functiona la fel de bine si in 1950), de ce au mai facut astia testere pe calculator, dyno etc?

Modificat de dbk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dbk, cateodata n-ai timp sa te duci cu masina la dyno in Germania, te duci sa vezi 3 masini in 3 orase diferite... nu mai stai sa o iei pe fiecare la dyno + testul pe calculator pentru ce? Sa-ti spuna ca ai o eroare la far? ;) Dc ea are chiulasa sudata sau e data peste cap de 3 ori, farul si eroarea de la climatronic sunt ultima ta problema. De-aia e bine sa ai un nea' "Gicu" cu tine, care stie meserie, s-o asculte, s-o gadile, s-o pipaie, s-o caute in portbagaj de rugina cum faci si tu :rolleyes: Nea' Gigu stie hardware, nu software.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt divinewind ceea ce am spus, nu este o jignire ci un fapt real iar daca cineva se simte, atunci e problema lui si nu a mea.

si acum revin la partea cu numerele tol " cand duci masina pt ca sa iti iei aceste nr tol si automat acele acte si anume brif-ul mare, brif-ul mic " masina trebuie dusa la un fel de RAR ca la noi unde acolo, lucreaa politisti, nu ca la noi, oamani normali si acolo, ei iti verifica vizual seriile si nu numai. dar intre timp, ei iti verifica in sistemul lor national dar si international daca acea masina este sa nu furata.

de altfel, cum a zis si o alta persoana pe acest sait, in germania nu prea intalnesti la tot pasula stfel de probleme, deci nu aveti de ce sa va faceti griji.

si credeti ca daca masina pusa pe tester si totul sa fie in regula, crezi ca nu iti poate face figuri pe traseu? eu mi-am luat teapa cu un fiat stilo si totul a fost pferct pe tester; dupa ce am mers cred c avreo 100 km mi s-au aprins becurile de abs-esp-asr si tot asa am mers pana in romania; cand am ajuns aici, am constatat ca era coloana de directie; deci, dupa cum se poate observa, iti poti lua teapa si cu tester-ul "

de altfel, cand s-a desfacut pt a vedea care era problema, am gasit un fel de rezistenta pusa la niste fire; deci, dupa cum se poate observa, iti poti lua teapa, chiar si cu Tester-ul in fata :unsure:

tot vechea varianta ramane " ascultare motor "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa cer o informatie userilor acestui forum si anume:in Germania pentru a obtine numere provizorii se face o inspectie a autovehiculului de catre un politist? Userul antonio.ferra sustine acest lucru iar eu personal nu am trecut prin o inspectie de acest gen. Langa targul de unde am cumparat masina era un birou la care mi-au fost cerute actele masinii si mi-au dat numerele pe loc. A fost schimbata legislatia germana din august anul trecut? Am fost pacalit de catre cei ce mi-au eliberat numerele?

Daca si aici exista o dezbatere inseamna ca eu gresesc sau antonio greseste. Nu se poate sa avem dreptate amandoi.

Va multumesc!

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@divinewind: depinde de judet(regiune/zona/sau cum isi delimiteaza ei teritoriile) si de numere. la numere galbene nu se uita nimeni, poate sa fie si pe 3 roti dar raspunzi pentru ce faci, poti lua si amenda cu numere galbene daca ti prea lovita, afecteaza directia sau alte chestii. la numere rosii depinde de politist si de zona, mi sa intamplat ca a trebuit sa vina sa citeasca seria de pe caroserie si doar dupa aceea mi-a lipit bulina rosie pe numere (fara bulina numerele sunt nule) dar am patit sa imi puna bulina in birou pe numere, eu am plecat le-am pus pe masina si catre casa. Aici nu is 100% convins ca difera de zona sau pur si simplu i-am inspirat incredere si nu sa mai deranjat sa iasa afara. Ce-i drept nu am intrebat deoarece mi se pare irelevant pentru mine daca o vede sau nu. Aaa da, ca sa fiu mai concret tu m-ai intrebat daca se face o inspectie, daca te referi la inspectia tehnica (la noi ITP) nu se face asa ceva, iti verifica doar seria sasiu in mai multe locuri inscriptionate pe masina si cam atata. NU iti da numere rosii daca tu nu ai la masina toate actele necesare (briful, certificatul ala ca ies noxele si itp`ul lor etc.).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara ITP poti sa importi o masina doar cu numere galbene(valabile 5 zile) unde nu-ti verifica nimeni nimic.

Daca optezi pentru numere de "zoll" valabile o luna saiu mai mult, masina trebuie sa aiba verificarea tehnica valabila. Verificarea seriei masinii o face un functionar de la primarie(care nu cred ca e politist, cel putin nu poarta uniforma) si se poate intampla sa nu faca verificarea seriei de sasiu a masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member unpinned this topic
  • laduncaag a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!