Jump to content

Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4


cristi511
 Share

Postare recomandată

@zidannefelicitari! este corrida rosu?

@Geoham platit avans in 30 dec dar inca nu a venit...

 

RS benzina nu se califica pe rabla din cauza emisiilor :( Carligul, senzori parcare fata, vopseaua si butoane de blocat geamuri spate  am pus ca optiuni si inseamna 1500 EUR. Deci pret final 33500, dar cu discount va fi 30.

Avand in vedere dotarile standard (mai ales cele exclusive doar la RS), mi se pare best buy... Ma gandeam sa incerc ceva premium anul asta dupa 5 Skode in familie, dar se pare ca o voi lua pe a 6-a... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

27 minutes ago, nsm said:

@zidannefelicitari! este corrida rosu?

@Geoham platit avans in 30 dec dar inca nu a venit...

 

RS benzina nu se califica pe rabla din cauza emisiilor :( 

:( Inseamna VW group nu a mai bagat banuti in  development-ul acestui motor.... la emisii de 153g CO2 in 2020 e cam clar, probabil va ramane numai cel de 1.4 de PHEV  ... de fapt ei s-au remarcat mai mult cu TDI...

Modificat de ovidius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@razvan.ac , @zidanneUnii oameni cu care am vorbit au zis  sa ma feresc de rosu deoarece sunt greu de vandut... Oare asa o fi?

Eu am ales rosu deoarece asta e culoarea in care a fost prezentata versiunea RS.. plus ca are interior negru cu rosu, etrieri rosii, banda rosie in spoiler spate si am zis sa nu fac un papagal si sa mai pun inca o culoare. Rosu e mai vizibil in trafic sau in parcare...

 

Sunt curios daca difera velvet red de corrida red ...

4 minutes ago, zidanne said:

@nsm nu e EA888 evo4? adica ala fara MPI? :D

nu stiu clar.. pe vechiul RS si Superb era/este gen 3.. Pe Golf 8 e evo 4.. Acum stiu eu ce au pus pe Octavia? amandoua au 245HP si 370Nm

Modificat de nsm
spelling
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nsm eu am ales rosu pentru ca am interior crem. La prima vedere cam doua treimi din colorile disponibile se potriveau ca nuca in perete...  aveam maroul pamantiu (magnetic brown), un gri albastiu (titan gray?) si rosul. 

Diferenta intre velvet red si corrida e ca primul are si lacul colorat. La corrida lacul este clar/transparent.

 

Nu imi fac probleme pentru revanzare, cand o voi vinde (de obicei tin masinile minim 10 ani) culoarea o sa fie ultima problema a cumparatorului :))

 

Si da... ascultand 40km/h... griul metalizat e la putere si azi. Mai vezi un Albastru Race si mai nou un Lava Blue dar cam atat. Si ici colo cate un verde. 

In rest culori inchise, rezistente la tavaleala. Cam cum se imbraca mojoritatea pe strada. Negru. Sau bleumarin. Sau prin zona.

Rosul este foarte vizibil in trafic, aproape ca nu se mai urca nimeni pe mine, mi se face loc, sunt lasat sa intru de pe stradutele laterale... vis. 

Prin comparatie, sotia are Bej Cappucino, si zilnic are 2-3 faze de trafictube :))

 

@Luciosu asta a zis si omul: dupa 5 skode voia ceva premium.... pana la urma s-a lasat de glume si a revenit cu picioarele pe pamant.

Modificat de zidanne
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nsm2.0 TSI chiar este un motor foarte foarte silentios.

1.8 TSI pe Octavia 3 (care e practic acelasi motor) este de vis la capitolul asta si cred ca il ajuta mult injectia duala, ca el practic merge cu injectia MPI dupa ce se incalzeste si aia este mult mai silentioasa. Cupleaza asta si cu blocul ala "invechit" de fonta, care antifoneaza bine si poti sa mergi cu el la 4000rpm fara sa te deranjeze. Un diesel la 1500rpm face mai mult zgomot.

Am mers si cu 1.4 TSI. Am mai mers si cu alte benzinare aspirate. Nimic nu se compara.

 

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Multumesc ptr opinii! Daca imi zicea cineva acum o luna ca urmeaza sa imi cumpar octavia, as fi considerat o gluma... dar noul RS mi-a luat mintile

 

@Luciosuasa e, Skoda nu e premium, dar ce vroiam sa subliniez e ca pachetul oferit de Octavia RS mi se pare satisfacator in comparatie cu ce ofera Audi A3/A4si BMW 325/330i de noi sau SH de 2 ani ...  (lexus, Infinitii, Jaguar,Mercedes nu ma intereseaza, sunt oldish parca)

 

Se pare ca RSul configurat de mine va fi o masina mai grea decat restul gamei Octavia deoarece are multe componente in plus din fier: susp indep, jante 18, carlig de remorcare (min 25 kg daca nu 50), dif blocabil mecanic, motor de fonta... De aici probabil si emisiile in plus.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, distributia e pe lant, dar din tot ce am citit pe forumuri (inclusia SUA), proprietari, service Skoda, etc, nimeni nu a avut probleme cu distributia, cel putin nu exista un defect comun cunoscut, cum e la fosta generatie. 

Referitor la zgomot, distributia nu se aude mai deloc, eu cel putin nu am sesizat sunete de lant pana acum. 

Deci cred ca 2.0 TSI pe Octavia 4 ar fi o alegere buna pentru cei care vor sportivitate si liniste, mai ales avand in vedere ca din 2017 parca, motorul asta a primit ciclu Budack si distributie variabila si pe evacuare, de aici rezultand consumuri si mai bune decat pe O3 pre-facelift. La consum nu cred ca e foarte departe de mult laudatul SkyActiv-X de pe Mazda, care ca tehnologie e super interesant, insa ca rezultate de consum, nu e wow.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rugamintea sa scoateti din conversatie motoarele care nu se regasesc in echiparea O4. Postarile in care informatia on si off topic este amestecata sunt greu de editat, a.i. daca se continua in acest stil, voi fi nevoit sa ascund toate postarile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, eu personal, la test drive am fost complet dezamagit de antifonarea pe noua Octavia (4)... de aceea am mers pe Leon, care efectiv mi s-a parut alta masina... in plus la Leon era si vant puternic in ziua testului, iar cand am fost cu Octavia nu se misca o frunza si la 140 uruia totul, nu ma asteptam... (am fost cu 1.5 TSI si 18 inch). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am testat 1.0 TSi pe autostrada si mi s-a parut silentioasa (cu roti de 16)... si am alergat-o la maxim. E drept cu eu merg de 14 ani cu diesel, chiar daca e CR...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conteaza dimensiunea rotilor putere motor greutate, probabil tot, dar da venind de pe diesel prob asa pare.

 

Dar nu era doar antifonarea in sine, ci parea ca nu “rezista” la vitezele alea si daca la 140 nu m am simtit confortabil, la mai mult am simtit ca sunt ca afara. Si m-am dat cu doua Octavii si sunetul rotilor spre exemplu se auzea f intrusiv chiar si la viteze 30-60 km/h in oras... f surprins am ramas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat cumva si tipul cauciucurior? vara/iarna si marca? Poate pe unele versiuni cu motoare mai mici, pun marci mai ieftine... Eu prima pe Octavie am primit-o cu Matador...

...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@corbu33 bestiuta mea a venit cu Nexen HD+... de departe cele mai slabe anvelope ever pentru mine (pe baba am Continental Premium Contact 5).

Dupa ce am facut swap de roti lucrurile s-au imbunatatit. Acum, pentru vara, am PS4. De departe unele dintre cele mai bune anvelope ever. Zici ca masina a fost proiectata cu acele anvelope in minte :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva optiunea Geamuri laterale fata cu protectie acustica la 104 EUR in ce consta ? amelioreaza zgomotul pe autostrada?

Se pare ca sapt de livrare e posibil sa fie 27... Comanda de la sf de decembrie... Mi se pare enorm de mult ptr o masina cu cutie manuala (pe care am pus doar senzori de parcare si carlig)

Modificat de nsm
am uitat ceva...
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Covid? Lipsa de chip-uri pe piata auto? Lockdown in multe tari? Decembrie e perfect normal.

LE: saptamana 27 voiam sa zic.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nsm in teorie, protectia acustica inseamna o folie laminata in geam... care reduce zgomotul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la A6 am accoustic glass si asta inseamna geamuri duble, nu folie. 

Iar diferenta este enorma fata de unul fara, merita cu siguranta. 

Acum nu stiu daca la Octavia e la fel, dar e cam ieftina optiunea sa fie geamuri duble si folie la 100 euro..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, sNaKeyy said:

uble si folie la 100 euro..

Am intrebat la dealer si mi-au spus ca sunt geamuri duble... e 100 EUR in plus la RS; la Ambition e 260 in plus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci dealer-ul zice multe, cea pe care am plimbat-o era full dotata, chiar am fost super fericit ca exista una dotata si cu protectie acustica (dar in practica zero barat) si geamul la fel, am pus mana pe el, l-am pipait sa vad cat de gros este (cred ca am simtit si putin placebo effect la un moment dat :) voiam sa cred ca e mai bine insonorizata etc) dar dupa ce am mers am ramas dezamagit... ideea este ca am plecat convingandu-ma ca e ok ca asa se aude ca totul e in regula etc, adica nu am plecat "in love" sa o cumpar, dar in schimb am plecat in love dupa test drive cu Leon (si am testat si eTSI si diesel si Cupra PHEV cu roti 19)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, nsm said:

Am intrebat la dealer si mi-au spus ca sunt geamuri duble... e 100 EUR in plus la RS; la Ambition e 260 in plus

Daca asa este, atunci e super. Cum am spus si mai sus, este diferenta clara intre cele simple si cele duble.

Ca idee, eu m-am uitat la Style si tot 104 euro era extra, de aceea si impresia mea ca e prea putin 104euro pt geamuri fumurii si duble. 

 

LE: dupa ce spune @corbu33 cred ca cel mai bine este sa te uita la o masina care le are si vei afla singur care e treaba cu ele. Se vede clar daca sunt duble.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nu mi s-au parut deloc duble (dar avea optiunea de protectie acustica), si fumurii sigur nu sunt pe fata. Eu la Avia am testat si au una full full (cred ca o mai au, ca am testat acum vreo 3 luni).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 21.01.2021 at 16:56, yeeeeman a scris:

mai ales avand in vedere ca din 2017 parca, motorul asta a primit ciclu Budack

Valabil doar pentru 2.0 tsi 190 de cai, nu pentru cel de pe rs/gti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!