Jump to content

Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4


cristi511
 Share

Postare recomandată

Masinile vor deveni mai ieftine daca nu vor sa se uite lung dupa clienti. Macar si-au umplut buzunarele in astia 2 ani de specula.

Curand Octavia, ca despre ea vorbim, va reveni acolo unde ii e locul, adica 20k un Ambition si 22-23 un Style.

 

Industria germana e in declin si de ani buni traieste doar din imagine iar trendul asta cu electrificarea nu face decat sa intareasca ofensiva chineza.

Pana la urma sa fim seriosi, masinile din ziua de azi sunt un lego format din diferiti producatori de subansambluri, nici nu prea conteaza ce marca iei, e cam acelasi lucru.

Modificat de akon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa fiu penalizat ptr off-topic, dar nu sunt de acord cu tine: masinile nu sunt la fel, exista diferente substantiale de comportament rutier intre marcile asiatice si cele germane (ex  un Golf este mult mai stabil si mai placut de condus decat Kia Ceed, la fel si Tiguan fata de Kia Sportage). Adica diferenta de bani pe care o dai in plus la achizitia unei nemtoaice se justifica cumva. La fel si Skoda Octavia, mi se pare mult mai buna decat Kia Ceed sau Toyota Corolla. Si cu asta am terminat cu off-topicul.

@Gabriel*77: reducerea la Rabla este de 2600 euro, din care mai dai pe cele 2 tichete Remat aprox 7500 lei (inca 1500 euro). Deci ai avantaj net de 1100 euro, daca nu te grabesti poti sta pana in septembrie sa iei cu Rabla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@akon NU te contrazic, dar eu am dubii cu privire la faptul că mașinile se vor ieftini. În cel mai bun caz, părerea mea, vor rămâne la prețurile actuale. Bineînțeles că m-aș bucura să se ieftinească, dar realitatea ne demonstrează altceva.

 

@vizitatorAdevărat ce spui. Mulțumesc! În cazul meu reducerea netă este de 1000 €. Așa m-a sfătuit și dealerul și așa aveam și eu de gând să fac.

Rabla etapa II începe la 1 septembrie din câte m-am  informat și demersurile nu cred să dureze mai mult de două zile. Apoi, în trei săptămâni cred că vine și mașina. La sfârșitul lui Septembrie, începutul lui Octombrie cel târziu voi intra în posesia ei.

Zic eu că încă două luni de asteotare nu e foc. Septembrie nu e Februarie/Martie.

 

Curiozitatea mea mare este cum cade Phoenix Orange pe O4 nonRS. Am văzut în foto, dar nu în realitate.

În realitate am văzut Fabia și Karoq, iar vopseaua e deosebită. 

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am vazut, este o masina dupa care intorci capul. Singura conditie este sa nu ai jantele stock, este ca si cum tu ai avea un costum marca Calvin Klein si ti-ai pune la el o pereche de tenisi de panza luati la mana a doua de pe OLX. Cat despre pretul celor 2 tichete, cred ca il poti scoate la 6500 lei, daca stii sa negociezi cu dealerul. Important este sa ii dai banii inainte, sa apuce sa il cumpere, ptr ca fondurile se vor epuiza foarte rapid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jantele sunt Rotare Aero, pe 17", nu sunt stock. Cele stock sunt pe 16", însă problema este că NU PREA ai de unde să alegi. 

Mai exact pe 17" nu au decât două modelele. Rotare Aero și Pulsar Aero.

Din astea două mi-a plăcut prima variantă care este clasică, adică au nuanță argintie.

 

Jantele pe 18" deja îmi par mari, personal nu le văd rostul pentru o mașină de familie utilizată preponderent în oraș și... evident, ceva mai scumpe.

Cele pe 19" nu mai zic. 

 

Poate voi găsi între timp alt model de jante care să-mi placă și dacă merită le voi schimba.

 

Nu știu dacă pot negocia cu dealerul aspectul tichetelor dar voi aborda subiectul. Mulțumesc de sfat!

 

Da. Cu siguranță suma va fi achitată înainte pentru că știu că fondurile se vor epuiza repede.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele pe 17 ar trebui sa fie la fel de confortabile ca si jantele pe 16 la O3 avand acelasi perete cauciucul, 205/55. Am avut pe Golf 6 225/45 R17 si e compromisul perfect intre confort si tinuta de drum, deci jantele pe 18 la O4 nu sunt de speriat avand acelasi raport cauciucul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, Gabriel*77 said:

@akon NU te contrazic, dar eu am dubii cu privire la faptul că mașinile se vor ieftini. În cel mai bun caz, părerea mea, vor rămâne la prețurile actuale. Bineînțeles că m-aș bucura să se ieftinească, dar realitatea ne demonstrează altceva.

Daca te uiti pe stoc online Skoda deja poti vedea masini cu pretul taiat, oare de ce ?

Sa nu mai zic ca incep sa se umple parcarile, Skoda peste 200 masini pe stoc, Ford peste 1000 , Renault 500 si exemplele pot continua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot spune de ce pentru că nu mă pricep și nu cunosc strategia  lor de marketing.

 

Eu unul nu mi-aș cumpăra mașină de pe stoc, am mai explicat de ce și anume că poate avea ce nu îmi trebuie sau nu îmi place și învers, nu are ce aș vrea și ce mi-ar plăcea. Așa că mi-o configurez eu cum vreau. Probabil că or mai fi ca mine, cine știe. 

Chestia cu "vreau mașina acum cu orice preț" nu mă caracterizează și refuz stocul. Ca atare... să umple stocurile cu mașini la preț redus.

 

Să fie așa cum spui tu. Să se ieftinească, dar repet, am ceva dubii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum cateva zile a dat grindina si le-a tocat caroseria la masinile pregatite ptr export la Toyota ( e langa Audi , probabil si acolo a fost la fel )

Le-au refacut si le trimit in continuare unde erau destinate

De frica au inceput sa le bage in garajul special ptr masini noi impreuna cu cele de la Audi , care e inca in constructie , se plimba muncitorii cu roabele pe langa Q8 noi , o adevarata placere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa au facut mereu, si Mercedes fooseste tinichigeria fara revopsire ptr a indrepta infundaturile de la grindina, apoi le vinde clientilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stati linistiti ca se lovesc si de la Curtici pana la Bucuresti. Se repara si se vand ca noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut mașina atinsă de grindină la un an și jumătate după ce am luat-o, dar doar câteva îndoituri. 

Am făcut-o pe casco la o firmă care cu asta se ocupa și care lucra la vremea aia cu Skoda, și vreau să spun că am fost foarte mulțumit de rezultat. Mai mult decât atât, am fost uimit.

Nicio urmă nu a rămas pe mașină. Absolut nimic! Profesioniști!

 

Asta ca o paranteză, însă în mod normal ar trebui să le protejeze totuși de intemperii pentru că banii tot ăia ți-i cer.

 

Pentru a verifica dacă a fost lovită de grindină trebuie să o desfaci, să vezi pe dedesubt urme de reparații ori... cine se apucă să desfacă o mașină nouă doar pentru a face verificări?

 

Orice neregulă sau problemă "nu există" atât timp cât nu se manifestă și nu știi de ea.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...sau iti iei un tester de vopsea si vezi daca are puncte de chit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se revopsesc elementele în cazul ăsta decât dacă sare vopseaua.

Se rezolvă cu ventuze și diferite ustensile care trag sau împing tabla și o aduc la forma inițială. 

A mea așa a fost remediată. Nu s-a folosit niciun gram de vopsea.

 

Dar... orice e posibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singurele urme de reparatie se vad pe cartonul de pe plafon, care ramane perforat de la sculele lor ascutite cu care imping in exterior tabla. Am stat cateva ore si am vazut cum lucreaza pe BMW-uri noi noute afectate de grindina: Se desfac fetele de usi, capitonajele si se impinge cu niste tepuse ascutite de la interior spre exterior, dupa care se loveste tabla cu un ciocan, pana cand aceasta revine la starea initiala. Totul sub o lumina puternica. Mai dificil e la modelele cu aluminiu. Nu se mai vede nimic, dar e destul de brutal procedeul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce carton de pe plafon faci referire? La capitonaj?

Dacă da, să știi că și pe acela îl dau jos  (sau ar trebui să o facă) și nu lucrează prin el. Procedeul nu necesită doar împingerea defectului, ci și rotirea ustensilei în jurul acestuia pentru o eficiență maximă.

 

Cred că urmele care ar putea da de gol o astfel de situație ar fi remontarea defectuoasă sau cu vicii a capitonajelor și a fețelor de uși, asta depinzând de măiestria celor care se ocupă de vehicul.

 

Dacă cumpărătorul ar ști la ce să se uite când face o achiziție și ar observa eventuale reparații (pe care vânzătorul nu i le aduce la cunoștință) ar putea cere explicații, despăgubiri sau o eventuală reducere.

 

Dar, după cum spuneam, e greu de observat și mai ales de demonstrat, din păcate.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau mai degraba din fericire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, din fericire doar pe jumătate.

În mod normal ar trebui să aducă la cunoștința cumpărătorului situația în cauză și să garanteze că defectul a fost remediat în așa fel încât nu au rămas urme sau nu va aduce probleme în viitorul apropiat.

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e numai in imaginatia noastra de cumparatori perfecti in lupta cu vanzatorii "speculanti" si lipsiti de scrupule. Si peste ani, când îți vei vinde mașina altuia, la rândul tău vei povesti noului cumpărător pățania ta plus toate întâmplările mai puțin fericite aparute in timpul exploatarii.

Modificat de Cristi_V
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, Gabriel*77 said:

La ce carton de pe plafon faci referire? La capitonaj?

Dacă da, să știi că și pe acela îl dau jos  (sau ar trebui să o facă) și nu lucrează prin el. Procedeul nu necesită doar împingerea defectului, ci și rotirea ustensilei în jurul acestuia pentru o eficiență maximă.

 

Cred că urmele care ar putea da de gol o astfel de situație ar fi remontarea defectuoasă sau cu vicii a capitonajelor și a fețelor de uși, asta depinzând de măiestria celor care se ocupă de vehicul.

 

Dacă cumpărătorul ar ști la ce să se uite când face o achiziție și ar observa eventuale reparații (pe care vânzătorul nu i le aduce la cunoștință) ar putea cere explicații, despăgubiri sau o eventuală reducere.

 

Dar, după cum spuneam, e greu de observat și mai ales de demonstrat, din păcate.

 

 

 

Imediat sub tabla exista niste carton, din diverse motive. Evident, dupa ce dai capitonajul jos. Am fost foarte mirat sa vad cum arata o masina premium, dezbracata 😁

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dercosAcel material este un fel de pâslă, dacă nu au schimbat materialul, pentru absorbția șocurilor, rezistență la torsiune și insonorizare.

Toate mașinile au așa ceva indiferent de brand. 

 

@Cristi_VNu am spus niciodată că importatorul și reprezentanțele sunt lipsite de scrupule pentru a vinde, ci doar că ar trebui să fie ceva mai transparenți în anumite situații. 

 

Ai să razi, dar, da, când vând mașina îi spun celui care o cumpără, dacă e de bună credință și nu un samsar, ce probleme am avut cu mașina, cum le-am remediat și cum am întreținut-o.

Mi se pare corect ca omul să știe ce cumpără și la ce să se aștepte pe viitor.

 

Dacă mașina a fost întreținută corespunzător, dar, na, circulând cu ea zilnic mai apar anumite probleme sau evenimente care nu îți pot fi imputate, de ce să nu spui cumpărătorului adevărul?

 

Așa și cu mașinile noi.

 

Vara trecută am fost pe la reprezentanțele Skoda, și nu numai, pentru a mă interesa de un vehicul nou. La vremea respectivă am postat și aici faptul că reprezentantul Brady mi-a spus că timpii de așteptare sunt undeva la un an, un an și jumătate dar că lucrurile vor reveni la normal.

 

Comandând vehicul nou, cazul meu, și având la el termen de livrare 50 săptămâni, însă ești anunțat în 15 săptămâni că este gata, și adusă în țară, asta nu înseamnă că cel care m-a informat că piața își revine a avut dreptate?

 

O fi sau nu meritul persoanei cu care am demarat procedura de achiziție, nu știu, însă lucrurile s-au mișcat de 3 ori mai repede decât m-aș fi așteptat. Mașină care trebuia să vină în februarie, o ridic în septembrie. 

 

Ca atare, plusuri și minusuri peste tot.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...si mie mi se pare ca discutam discutii! Asa de unde stii ca acele cablaje din masina nu au stat in soare pana sa fie montate. De unde stii ca tabla (rola de tabla) cand au facut masina nu s-a pus la 2-3 ani de la fabricatie (si deci este deja "veche").

 

Cred ca unii suntem prea "chitzibusari"!

 

Masina a fost reparata/remediat defectul si gata! Nu trimite nimeni masinile inapoi la fabrica pentru lovituri de grindina. Pe vremuri aveam un prieten care lucra in Austria la Lagermax si la fel a vazut cum se reparau loviturile de grindina direct in parcarea Lagermax (la Audi, VW, etc). Erau niste baieti care numai asta faceau toata ziua, meseriasi, care le scoteau de nici nu iti dadeai seama. Ca sa nu mai zic de zgarieturi cand urcau/coborau masinile de pe platforma! Un polish rapid si totul era perfect! 

 

Pana la urma tabla e tabla si se repara! Exista doar doua feluri de masini: cele care au fost deja lovite si cele care vor fi lovite! 😄 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atât timp cât defectul este remediat și problema rezolvată, nu se vede, nu se cunoaște, nu se uzează prematur, este ok.

 

În rest... producția în masă are avantajele și dezavantajele ei.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

O întrebare am și eu.

Observ pe stradă diverse modele O4 și unele mi se par mai înalte decât altele. 

Cele mai înalte să fie cele dotate cu "pachet drumuri grele" sau e doar impresia mea?

Pachetul drumuri grele e același lucru cu ce era odată la Skoda "protecție suplimentară șasiu"?

Această protecție suplimentară nu am mai regăsit-o în configurator când am configurat mașina pentru că aș fi vrut să o adaug.

O3 pe care am avut-o era destul de joasă, nu avea pachetul de drumuri grele însă la vremea respectivă am optat pentru această protecție șasiu care însemna niște elemente din plastic ce îmbrăcau în anumite zone șasiul.

Păcat că Skoda a scos această opțiune, dacă a scos-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Gabriel*77 said:

Pachetul drumuri grele e același lucru cu ce era odată la Skoda "protecție suplimentară șasiu"?

Protectia suplimentara contine scuturi de plastic pe sub motor si pe bratele suspensiei. Pachetul de drumuri grele adauga si suspensia inaltata cu 1.5 cm. In ultima vreme Skoda si alti producatori renunta la anumite optionale din lipsa de componente. Si o mai fac si pe sestache. M-am convins de treaba asta cu un Kodiaq nou.

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!