Jump to content

Leon generatia 4 (MK4) - discutii generale


Cristian
 Share

Postare recomandată

trebuia sa ai optiunea sa le pui pe cele matrix

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai o sa ai, dar mai tarziu. stiu ca era postat aici pe alta pagina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am cam renunțat la ideea de Leon de când am văzut noul A3 live. E primul A3 care chiar îmi place atât la exterior, cât și la interior. 

Scuze de off-topic 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc ca diferenta de pret nu conteaza... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În cazul de față, nu prea. Eventual îl iau cu mai puține opțiuni, dar oricum în Franța mi se pare că diferența de preț între ele e relativ mică. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 minute în urmă, optzeci a scris:

Eventual îl iau cu mai puține opțiuni

vezi ca la a3 din lista de dotari standard lipsesc dotarii precum cotiera, climatronicul. Cand incepi sa le adaugi, diferenta fata de leon se mareste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În Franța, de unde-l cumpăr eu, atât climatronicul cu 2 zone, cât și cotiera sunt incluse în prima versiune de echipare, Basic. 

Cu câteva chestii care mi se par mie utile, ajunge la 33 860, fără vreo reducere de la dealer. 1.5 TFSI cu S-Tronic(aka DSG). 

La Leon au câteva FR pe stock cu aceeași combinație de motor și cutie și au deja o reducere de 3500 aplicată, ajungând la 30 800. E mai dotat, evident, dar pot trăi fără ceea ce are Leon în plus.

Se simte diferența de materiale la interior și chiar mi se pare că au crescut mult de la A3-ul vechi. După A1 și Q3, parcă nu aș trece la Seat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@optzeci nici nu stiu sa zic daca e leonul prea scump sau a3-ul prea ieftin in situatia ta. Dar si eu as alege tot a3-ul la diferenta asta de bani pt ca cel putin 50% din diferenta o vei recupera la revanzare. De plus de calitatea al materialelor din interior nu mai discutam.

Eu personal am configurat un a3 pe site-ul din Romania iar in echiparea s-line nu avea climatronic si nici cotiera. La polul opus, Leon-ul in echiparea FR are cam de toate. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, si eu am configurat un leon dotat cu tot ce vreau eu si un a3 si diferenta a fost de cam.....8-9k euro. de banii astia ma lipsesc de orice a3. ca sa nu mai zic ce se intampla cand ajungi la service. orice piesa e dublu ca pret. o fi altfel la francezi, cand le iei de noi. ciudat e ca ieri am vazut video pe carwow cu noul leon in anglia si acolo nu vine cu independenta nici la 150cp. din ce tin eu minte la noi vine cu independenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 minute în urmă, mandelu a scris:

si acolo nu vine cu independenta nici la 150cp. din ce tin eu minte la noi vine cu independenta

Undeva e o greseala. Exista diferente la preturi si optiuni intre tari, dar mecanica este aceeasi peste tot. Eu citisem la lansare ca s-au pastrat regulile cu suspensia de la generatia precedenta, adica golful si a3 primesc suspensie independenta de la 1.5 tsi si 2.0 tdi (cel de 150 de cai), iar leon-ul si octavia de la puteri mai mari (cel mai probabil incepand cu 2.0 tsi 190 si 2.0 tdi 200).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Matt de la CarWow zice ca nicio versiune "normala" a Leonului nu va avea suspensie independenta...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la el ma refeream si eu. dar poate o fi pt anglia asa.

mihai: dar motoarele alea nu exista inca pe aceste masini si nici nu au zis ca vor aparea. ceea ce nu inseamna ca nu vor aparea candva, evident. dar puteau preciza macar intentia cand au prezentat masinile, macar sa stie oamenii.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista asa ceva. :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In materialul de prezentare se specifica clar ca va exista 2.0 TSI 190 CP, insa nu va exista 2.0 TDI 190 CP. Probabil 2.0 TSI 190 CP urmeaza sa se lanseze in cateva luni, impreuna cu plug-in hybrid-ul 1.4 TSI.

Cat despre suspensia independenta, eu nu am gasit nicaieri nici o referire la acest aspect, mai caut si revin, daca e cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 minute în urmă, cristi511 a scris:

Matt de la CarWow

Ma gandeam eu ca despre el e vorba ?

3 minute în urmă, Cristian a scris:

insa nu va exista 2.0 TDI 190 CP

Eu ma gandesc ca sigur vor aduce pe leon si 2.0 tdi 200 cp de pe golf gtd. Mai mult ar pierde daca nu il ofera decat daca il ofera. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 minutes ago, mandelu said:

la ce te referi?

...sa existe diferente de genul "in Anglia nu dar in Romania da". 

Haide totusi sa nu lungim discutia asta pentru ca e para dezbatuta in zona de 5F, fiind nspe mii de pareri si idei cum ca "a celuilalt e mai buna". (Independenta vs bara de torsiune)

Intre timp, poate se inseala Matt...

@mihai.onu94 sa nu ne grabim, in momentul de fata trecutul nu mai poate fi etalon cand vine vorba de industria auto...

In plus, la cum sunt parerile presei internationale, ar fi un "stangu-n dreptu' " pentru VAG sa ofere un Leon cu aceleasi motorizari ca Golful. Vom vedea...

 

 

 

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristi511  e aceeasi situatie cum a fost si la Leon 2 fr cu golf 6 gtd, leon 3 fr cu golf 7 gtd. Nu se canibalizeaza, ci doar se ofera o alternativa mai ieftina, mai putin speciala la gtd.

Pe langa toata discutia asta cu suspensia independenta, de 4x4 s-a anuntat ceva? Va fi tot numai pe ST?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

daca vrea cineva sa vada cum e cu ledurile full de la seat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am testat versiunea FR cu 1.5 eTSI 150CP și DSG. 

Nu mi-a plăcut deloc suspensia aia tare, rigidă. Nu e pentru mine. M-a enervat și idiotul de dealer care folosea mașina ca mașină de job și își lăsase scaunul de copil în spate. A scârțâit la greu scaunul ăla, astfel încât să nu-mi pot da seama de alte eventuale zgomote din mașină. Poate e o tactică asta. 

Menționez că cu vreo 2 ore înainte testasem noul Audi A3 și poate să fi "ajutat" și asta la crearea acestei impresii. A3-ul are suspensia foarte comodă, chiar dacă am testat o versiune S Line. 

Mi-a plăcut în schimb jucăria aia de selectat treptele pentru cutia DSG. Foarte simpatic selectorul și ușor de utilizat. 

Voi încerca să găsesc să testez și o echipare Xcellence, dar cred că rămân la A3. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici măcar. Cu aceeași motorizare și cutie, dar evident mai slab dotat A3-ul, însă cu tot ceea ce-mi trebuie mie, diferența este sub 5k. Vorbesc însă de Franța, pentru că aici locuiesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nu ma mira, asa cum spuneam, suspensia Leonului este mai dura si mai putin rafinata in a filtra denivelarile sau gropile fata de fratii de platforma Golf, Octavia si A3.

Cine vrea o masina confortabila nu isi cumpara Leon. Am tot spus ca merg sa fac test drive cu noul Leon, insa mi-e lehamite de atitudinea dealerilor din Bucuresti, un test drive ar trebui sa insemne ceva mai mult decat 10 minute prin oras, cu agentul de vanzari in dreapta. Daca vrei sa vinzi o masina, da-i clientului masina pentru cateva ore, pentru a-l motiva. 

Optzeci, masina cum ti s-a parut ca si insonorizare si calitatea interiorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu pot spune nimic concret despre insonorizare. Am mers pe drumuri foarte peticite si cu destul de multe canale, astfel incat scaunul acela de copil a scartait aproape tot timpul si nu am putut sa observ mare lucru.

Referitor la calitate, mi se par decente materialele. Am avut ocazia sa vad si un Xcellence in showroom si mi-a placut mai mult tapiteria de pe el, cu exceptia marginilor din piele sintetica maro inchis. Aceeasi piele se regaseste si pe centrul banchetei din spate(al treilea loc) si sincer ii da un aspect ieftin in loc sa para ceva mai scump.

In rest bordul e ok in partea de sus, unde e material moale. Mai jos e mult plastic, dar nu pot sa spun ca m-ar deranja daca as fi sigur ca nu scartaie. Mi-au placut cele 2 ecrane si interfata noua. Nu mi-a placut prea mult portbagajul, care e cumva adanc, deci te apleci binisor de spate ca sa pui bagajele si cred ca nu are o suprafata plana daca rabatezi spatarul banchetei spate. In plus peste roata de rezerva este o mochetuta ieftina, pe care nu o pot numi capac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru un posesor de Leon, lucrurile gen portbagajul adanc, mochetuta ieftina sunt lucruri obisnuite, asa au fost inca de la Leon 1P. Totusi, retin ca la 5F mocheta din portbagaj are si un placaj de care e lipita, e destul de rigida. Da, portbagajul nu are o suprafata plana, pot trai si cu asta, e ok. Se vede ca ai Audi, din pacate Leonul nu e acolo si nici nu cred ca are voie sa fie, asta e pozitionarea in grup: o masina nu foarte confortabila, nici foarte calitativa, insa cumva sa atraga generatia mai tanara, deci cu design mai indraznet. Mie la Xcellence nu imi place materialul maro de pe bord si nici tapiteria in aceeasi culoare. E drept, am reusit sa vad doar un FR, asa ca ce spun despre Xcellence e doar din poze, din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!