Jump to content

Pierde apa din vas destul de multa


AlexandruGalati
 Share

Postare recomandată

Vă salut, în urmă cu 2 sapt mașini a cerut antigel, era puțin sub minim. Am completat cu aprox 150 ml, ultima completare fiind acum mai bine de 2 ani. Insa ieri am observat antigel sub masina, era umed inca, azi e uscat, deci a curs după ultimul drum cu masina(urban). Se vede pe sub borcan cum s-a scurs, știți cumva pompa de supra plin la bitdi unde e? 

IMG_5489.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari.Posed o Skoda Octavia 2.0 tdi cu DSG din 2017.Masina cumparata de noua,acum are 125.000 km.Am observat ca de cateva luni regenerarea filtrului de particule se face mai des decat inainte.Adica undeva la 200-250 km indiferent de deplasare.Mentionez ca lucrez in domeniul reparatiilor auto de aprox.25 de ani,avand atelier specializat doar pe reparatii pe partea electrica.Am hotarat sa dau jos filtrul de particule si sa-l trimit la Gordius.Mentionez ca toba este extrem de curata fara nici cea mai mica urma de funingine.Acolo surpriza.Ma anunta ca filtrul nu s-a curatat la prima incercare,avand ceva calcaros in el.Reusec sa-l curete la a doua incercare.Intradevar am avut pierderi de antigel,dar nesemnificative,aprox 1l in 50000.km.Am pus-o pe seama largirii furtunurilor de apa.Am trecut la verificarea racitorului de gaze,unde am si gasit defectul.L-am taiat pt a putea vedea mai bine,.Cred ca este defect de fabricatie.Am montat unul pe producator,respectiv NRF,achizitionat pe firma mea la pretul de 800 lei,iar problemele au disparut.Regenereaza acum la 450-500 km extraurban si 300 km urban.Antigel nu a mai disparut.Aceste concluzii le-am tras dupa aprox.1500 km rulati.Atasez mai jos si cateva poze.Concluzie.Nici VW nu mai este ce a fost o data.

IMG-20231019-WA0000.jpg

IMG_20231019_174307.jpg

IMG_20231019_174257.jpg

Modificat de schummyford
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de unde vorba asta pentru ca probleme au fost cu fiecare generatie. As avea curajul sa zic ca ultimele modele sunt relativ fabile pentru complexitatea pe care o au. E nasol pentru tot sistemul de evacure cand masina consuma antigel, pentru ca lichidul de racire are aditivi care se transforma in depuneri solide in urma evaporarii. Fii sigur ca si turbina a avut de suferit, iar daca scapi fara sa iti "agate" geometria considera-te norocos. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat turbina. Are zero uzura. Slava Vw... 

A trebuit sa demontez evacuarea pt. a scoate filtrul de particule. Deci fi sigur ca am verificat turbina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba de joc, e vorba de cat de liber se misca geometria turbinei (acele vane din interior) . O sa iti dea eroare daca e ceva, are senzor pentru monitorizarea pozitiei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Si eu am o problema la Passatul meu tot B8 2.0tdi 190cai cod motor DDAA imi arunca apa afara din vas mers normal prin oras arunca mai putin cand merg pe autostrada imi arunca de raman fara apa in vas si mie se aprinde martorul de apa in bord ,am schimbat vasul de expansiune si tot asa face la deschiderea capacului cand raman fara apa creste nevel de antigel la loc.Masina in rest merge normal si apa nu mia crescut niciodata mai mult de 90 de grade distributia si pompa de apa am schimbato la 218mii si acuma masina are 230mii.Am mai verificat sa vad daca imi vine antigel pe furtunul de retur ce intra in vasul de expansiune si a venit cativa picuri si dupaia nu a mai venit deloc am si turat motorul si venea foarte foarte putin pe retur si dupaia deloc.Am facut si test CO2 sa vad daca am gaze in vas si nu am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Radiator incalzire habitaclu

Pompa apa

Garnitura chiulasa 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADE daca era radiatoril de caldura nu mai baga caldura nu?la mine baga caldura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/18/2024 at 4:58 AM, Horatiuuu said:

Si eu am o problema la Passatul meu tot B8 2.0tdi 190cai cod motor DDAA imi arunca apa afara din vas mers normal prin oras arunca mai putin cand merg pe autostrada imi arunca de raman fara apa in vas si mie se aprinde martorul de apa in bord ,am schimbat vasul de expansiune si tot asa face la deschiderea capacului cand raman fara apa creste nevel de antigel la loc.Masina in rest merge normal si apa nu mia crescut niciodata mai mult de 90 de grade distributia si pompa de apa am schimbato la 218mii si acuma masina are 230mii.Am mai verificat sa vad daca imi vine antigel pe furtunul de retur ce intra in vasul de expansiune si a venit cativa picuri si dupaia nu a mai venit deloc am si turat motorul si venea foarte foarte putin pe retur si dupaia deloc.Am facut si test CO2 sa vad daca am gaze in vas si nu am.

 

E problema clasica de care ne tot ferim si speram sa fie altceva, inlocuim vas expansiune ca e ieftin, apoi radiator habitaclu si in final ajungem la concluzia cu care toti ne-au confruntat si am incercat sa evitam: inlocuire garnitura chiulasa si rectificare chiulasa (dupa caz) 

Am patit la Passat B6 si cand la Superb 2016 am avut aceleasi simptome nici nu am mai stat sa investighez/investesc, am stiut exact unde sa caut si ce sa inlocuiesc.Sunt si cazuri rare cand e altceva dar majoritatea cazurilor e garnitura de chiulasa sau garnitura+ractificare chiulasa din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mishu achihaitei

@Horatiuuu schimba garnitura de chiulasa.

Din pacate motorul ala DDAA nu e chiar asa de fiabil.

Un cunoscut care a tras din Franta in Ianuarie o platforma cu o masina Skoda Octavia2 cumparata de acolo, cum a ajuns in Ro ii arunca apa din vas, a fiert motorul. A continuat sa mearga asa pana spre PH cand nu se mai putea merge deloc.

A schimbat motorul cu alt motor SH.

Deci Passatul cu acel motor nu e chiar atat de fiabil, daca nu e in stare sa faca 2500 km cu o platforma + masina (asa zicea propietarul masinii)

Modificat de mishu achihaitei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!