Jump to content

Pierde apa din vas destul de multa


AlexandruGalati
 Share

Postare recomandată

Aer pe instalatie ? Nu iti da nici o eroare ? Din cate stiu la modelele dupa 2015 se poate face aerisirea cu Odis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Salut ! Nici o eroare nici o problema de functionare , practic ca una noua , doar problema cu apa in vas ... 

Aerisire la ce sa ii faca ? La circuitul apei ? Se face cu calculatorul ? Nu am stiu ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am stiut pana am fost cu ea la diagnoza si primea eroare de aer pe instalatie Pompa 3. Cu ocazia aia am aflat ca are 3 pompe  pe tot circuitul antigelului si ca aerisirea se face cu Odis.

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Si cum sa procedez mai exact ? Am VCDS eu , insa nu sunt erori ! Merge aerisire facuta si cu VCDS ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Revin : Am ajuns acasa ! 
500 km facuti cu masina Galati - Buzau - Urziceni - Otopeni ! ***km/ H pe pilot 
Otopeni - Autostrada Soarelui - Slobozia - Galati ***km/H pe autostrada pe pilot si ***km / H pana la Galati apoi ! 
Masina nu a luat gram de apa , a avut si o regenerare la drum , nu a dar apa afara din vas , nu a consumat apa deloc ! 
Ce anume sa se fi intamplat atunci oare ? Ca nu am fost in masina cu ea si nu stiu ce a putut face de a patit asa ceva ... ! Cert este ca m-am dat la masina la drum si nu a luat gram de apa , cu cat am plecat cu atat am ajuns in vas ! 

Modificat de Manuel N.
Viteza ilegala! Citeste regulamentul!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut aer in instalatie cum am spus in primele posturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu tind sa cred acelasi lucru.Daca vrei neaparat poti vorbi cu cineva care are odis sa iti faca o aerisire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Dupa cei 500 km facuti la drum , masina a mers doar in oras , s-a aprins din nou senzorul de lipsa apa in vasul de expansiune , acum e acum , prima data a pierdut apa la drum , in oras nu a pierdut-o , am plecat la drum cu ea tocmai sa vad ce se intampla si nu a luat gram de apa , acum in schimb s-a intamplat in oras , chiar imi da cu virgula rau cum se poate intampla asa ceva , ce pareri mai aveti ?

Cineva din Galati cu Odis pt o aerisire ? Sau procedura exacta unde gasesc in program sa fac aerisirea in caz de gasesc le cineva cu programul ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine da afara apa pe la vas dar numai dacă merg cu mașina mai in forța, dacă merg cu ea ca la plimbare nu scoate antigel pe la supapa de la vas.

Am fost in Sibiu la 3 service-uri autorizate si mi-au spus ca nu are nimic,probabil din lipsa de timp si nimeni nu știa de aerisirea instalației cu un program.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Am mers destul se tare cu ea la drum si nu a luat apa ... acum a luat-o pe oras , cum in ce fel nu mai stiu ce sa mai zic 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cateva cazuri de genul s-au rezolvat prin inlocuirea caloriferului din interior,care se infunda si bloca circuitul de racire inclusiv la racitorul de egr, exista si revizie noua de piesa cu canale usor mai mari TPI 2040004/9 Prüfplan zum Kühlmittelverlust beim EA288 Dieselmotor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Pai este caldura in masina si pe stanga si pe dreapta , cum sa il verific daca ar fi infundat altfel ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbati-va caloriferul de clima de sub bord.

 

A fost ceva problema cu antigelul care precipita si infunda acel calorifer partial. Probabil si eroare de proiectare.

Pe afara sunt multi cu problema asta, prima data o sa fie diferente de cateva grade intre gurile de ventilatie stanga dreapta. Apoi se infunda de tot si nu mai baga deloc cald pe o parte.

 

https://photos.google.com/share/AF1QipMuKRzynWGVJckEX9eAiZPbgcFHguS_G8v0hrXOm6DHqcymQe0fWZslPDIZjgdAww?key=TnE5T001VWZ6ek9icTlUNUU2d29rWnluSkdZSUFB

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Daca nu se ridica apa la 90 grade termostatul a ramas blocat pe deschis , nu e nimic grav , se schimba , bine ca nu a ramas pe inchis ! 

@deenman Verificata la mine manual baga caldura si pe stanga si pe dreapta nu par diferente de temperatura , stii cumva cum verific cu VCDS temperatura care o baga stanga / dreapta in mod real ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am achizitionat recent din Germania un B8 2017, 2.0 TDI 190CP, 140 000km. Intampin aceeasi problema... Imi scade nivelul lichidului de racire foarte repede. Nu am nicio pierdere (scurgere), uleiul in motor e curat si isi mentine nivelul, incalzirea functioneaza.

Primul gand m-a dus la garnitura de chiulasa, dar istoricul service al masinii, aceasta imi apare inlocuita in Germania (probabil si nemtii, pt aceasta pierdere de lichid de racire, au crezut ca de vina este garnitura de chiulasa).

Care sa fie oare cu adevarat cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Ceva minor ne da problema asta , aproape sigur .... ceva ce imi mananca sanatatea :))) ! Dar ... nimic momentan ... Nu vad cum asa masini sa aiba probleme la chiulasa sau garnitura ei , eu am verificat-o cu acel lichid care trebuie sa se schimbe la culoare daca are gaze pe intalatia de apa si nimic , deci exclus chiulasa sau garnitura , este altceva ... daca gasiti problema poate dam de veste pe aici , eu inca sunt in cautarea ei :))) dar cam fuge de mine 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa consider si eu. Ca este ceva minor... Sper sa deslusim misterul cat mai repede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Chiar dacă nu am B8, m-am confruntat cu aceeași problema, de aceea postez la acest topic. Am un Golf 7, 2.0 TDI, 150 CP, motor CRLB, din 2015, și pe un drum Galați-Moieciu, care a durat 6 ore, s-a aprins a 2-a zi dimineața, martorul cu triunghiul rosu. Eram sus pe munte când am pornit și a apărut martorul în bord. Am verificat și mai avea puțin pe fundul vasului antigel. Am zis ca voi coborî în oraș ca sa cumpăr antigel. După vreo 15 km, am oprit și am verificat și surpriză, antigel ul revenise în borcan și era puțin sub minim. Martorul a dispărut când am pornit iar, și am hotărât sa îl las asa pana voi gasi sa iau G13. După o săptămână am ajuns acasă și am uitat de problema. La câteva zile apoi situația s-a repetat, identic ca prima data:martor aprins, vasul gol. Am pornit după antigel. Am luat G13 de la reprezentanta. Când am vrut sa completez în vas, nivelul iar crescuse pana puțin sub minim. Am completat totuși pana la mijlocul dintre minim și maxim, iar când a ajuns apa aproape de 90 de grade, am deschis ușor capacul pana s-a eliberat toată presiunea și am completat iar pana la maxim. 

Aceasta a fost acum 6 luni. De atunci nu am mai completat și nivelul e undeva mai sus puțin de jumătatea dintre minim și maxim, deci a mai scăzut puțin. 

Și eu am rămas puțin mirat de cele întâmplate. Eu am și Webasto OE, și m-am gândit ca sistemul de răcire e destul de mare și ca din acest motiv ar exista diferența asta de volum între antigelul rece și cel cald. Dar totuși, a existat o pierdere. Nu știu pe unde! 

O ținem sub observație! Dacă cineva s-a confruntat cu situație similara și a rezolvat problema, îl rugam sa împărtășească și cu noi soluția! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Fix asa se intampla , antigelul apare ca prin minune la desfacerea capacului ... Azi am fost la reprezentanta sa vad ce a schimbat la ea etc si aparea vasul schimbat in Germania si intrare in service pe tema asta , dar doar vasul l-au schimbat nimic altceva ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Așa greu e să schimbi caloriferul ăla?  De ce nu vrea nimeni sa l schimbe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am înțeles că recomandarea de schimbare a caloriferului ar putea elucida cazul, dar dacă as ști sigur ca este de la calorifer nu m-ar deranja foarte tare. În aceasta situație as fi împăcat cu problema și as completa o data sau de doua ori pe an (cel puțin în cazul meu), bineînțeles dacă nu se înfunda caloriferul. Abia atunci l-aș schimba.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Buna ziua,ati descoperit misterul antigelului?Ma confrunt cu aceeași problema și nu ii dau de cap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Salut ! La masina verisoarei , cea in cauza , de cand i-am completat ultima data nu a mai facut deloc , nici la drum nici in oras , eu banuiesc ca a fost aer pe instalatie , sm completat de 2 ori sau 3 cu apa si acum nu mai cere deloc , sper sa nu mai fie problema , daca vreodata mai cere apa automat ca schimba acel calorifer din interior , dar as vrea sa cred ca nu va mai fi problema ! Mentionez faptul ca am bagat mustar in vasul de expansiune ( o lingurita de mustar si am amestecat f bine ) de atunci am completat apa inca odata si apoi nu a mai cerut apa deloc , totul bine de cateva luni de zile ! Va salut ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nivelul este încă între minim și maxim după aproape 1 an de la completare, cu toate ca a scăzut putin: e mai aproape de minim.

Am parcurs însă distante scurte în oraș și destul de rar, aproape deloc drumuri lungi, în timpul cărora observasem golirea borcanului cu antigel.

Îl țin încă sub observație. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
AlexandruGalati

@deenman Salut ! Care radiator de sub bord trebuie schimbat la B8 ? Cel din stanga langa cutia de viteze sau mai e vreunu ? Cel de clima trebuie schimbat sau cel de apa ? Ca nu stiu de care are si care e  cel vinovat de problema ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!