Jump to content

Pierde apa din vas destul de multa


AlexandruGalati
 Share

Postare recomandată

Salut,

 

Vreau sa imi cumpar un Passat B8 2.0 TDI 190 de cai 4motion. Am fost cu vanzatorul la un mecanic si s-a depistat ca pierde antigel. Cauza nu s-a aflat si am decis sa nu mai continui. Azi vanzatorul mi-a făcut o oferta. El duce masina la mecanicul meu si dupa ce mecanicul rezolva problema el îmi scade prețul reparației din prețul mașinii.

 

Ce ziceți are rost sa ma bag intr-o asemenea afacere? 

 

Menționez ca masina are 100.000 de km verificați pe car vertical si in reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DACA mecanicul rezolva problema si pe tine nu te costa nimic, eu zic sa o iei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai verificat masinia, iti place si singurul inconvenient este acesta parerea mea este ca poti sa o cumperi linistit.

Nu imi este clar totusi cum mecanicul observa ca pierde antigel dar nu vede si pe unde, cum a observat asta ...conform MIN/MAX de pe vas sau? 

 

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Test compresie, ceva trebuie sa vada garantat.

 

Daca e garnitura chiulasa is curios daca scade vanzatorul 4000 lei din pretul de achizitie :D

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, este vorba despre un golf 1.6 tdi 2015, vreau să-i schimb termostatul, mă poate ajuta cineva cu procedura de aerisire? Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua. cat se poate merge cu masina in conditiile in care nivelul apei din borcan scade, ca urmare a aruncarii acesteia pe pe la supra-plin? Am schimbat intercoolerul, a mers ok 4-500km (350km legat, oradea sibiu), apoi a inceput calvarul. Iarasi...

Screenshot_20230716_094322_WhatsApp.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar temperatura uleiului si a apei ramane constanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intercooler defect nu da antigelul afara din vas.

Da antigelul afara cand :

1-fierbe (probleme sistem racire)

2-garnitura chiulasa arsa 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@EEXCALADEam inteles. Temperatura apei este constanta, deci ramane problema garniturii... Revin cu intrebarea cat as putea sa merg asa cu ea, cu completare de antigel din cand in cand (sunt in concediu, la mare si doar la oradea m-as apuca de o interventie de amplitudinea asta). Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum as putea sa-ti spun fara sa stiu exact ce are ?

Reparatiile nu se fac  pe ghicite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu pleci in concediu de la Oradea la Constanta cu o masina despre care stii ca are probleme?

De ce ai schimbat intercoolerul? Ce alte probleme mai avea masina? Nu-mi spune ca te-ai apucat sa schimbi o piesa de 2200 de lei doar asa de dragul de a face ceva la masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sylverbozvaci

e chiulasa fisurata, boala la 2.0tdi

sau bloc motor zona cilindri fisurat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@z e n i t h dupa o sapt de stat in service si teste in oradea (intercooler testat si dovedit a fi defect, sau cel putin asa mi s-a spus de la service), dupa ce am preluat masina nu a mai scapat antigel, pana spre sibiu (mers ceva mai tare). Daca persista problema, nu plecam cu ea...de aia m-am dus la service autorizat, ca sa ia fiecare piesa prin excludere...altcineva imi recomanda sa schimb egr-ul. Sincer, daca schimb fiecare piesa care se dovedeste a nu fi defecta, unde ajung...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de pierderea de antigel, ce alte simptome avea masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@z e n i t hatat... Are putere, baga aer cald, nu se vad urme de ulei in vas, fara urme de spuma pe busonul de ulei de la motor/joja, uleiul nu pare a fi diluat/schimbat la culoare, furtunul care iese din vas nu este foarte tare, temp de la apa nu are fluctuatii (urca constant pana la 90 grade si ramane acolo), temp de la ulei, la fel, constanta, 104 grade in conditii de mers pe autostrada la 130km/h, nu scoate fum alb. Doar partea de aruncare exploziva a antigelului din vas, cand are masina chef....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica tu te-ai dus la service cu problema la circuitul de racire antigel si ei ti-au schimbat intercoolerul? Esti sigur ca nu ai omis sa ne spui ceva?

De cat timp ai masina? A fost lovita? Cati kilometri are?

Sigur au schimbat intercooler si nu radiatorul de apa?

Daca vrei pot sa-ti recomand un service din Constanta

Modificat de z e n i t h
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@z e n i t hpassat b8 08.2018 2.0 tdi 150 cp + stage 1, e la mine de 2 ani jumate, 220.000km, 15-18.000km/an, fara accident. Chiar te rog sa-mi dai o legatura la cta, ceva serios, te rog. Multumesc

IMG-20230710-WA0037.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut la fel la un 1.6 TDI pe O3 și era de la radiatorul din bord parțial înfundat. 

Dădea apa afara pe la supraplin după regenerare DPF( racitorul egr deschide spre radiatorul din bord iar acesta fiind parțial înfundat, dădea cu virgula). 

 

Când se apuca sa dea la supraplin, se aude bolborosind în bord( în interior)? 

 

PS: Colegii au văzut semnătură și au crezut ca vorbești de 2.0 TDI pe Passat B6, pe B8 e cu totul alta mâncare de peste. 

PS2: Exista șansă ff mică sa fie și chiulasa fisurata dar dacă poți confirma ca pățești doar după regenerare DPF, eu zic ca sunt șansele cele mai mari sa fie radiatorul din bord. 

 

Pt Passat B8 trebuie sa vezi ce fel de sistem de climatizare ai( Denso sau Valeo) și sa iei schimbătorul de caldura( aka radiatorul din bord) specific. 2-3 L de antigel ( ori deja preparat ori antigel + apa distilată) și niște folie de plastic pentru a nu scapă antigel pe mocheta mașinii atunci când îl schimbi ca îl scoți ff greu.

De schimbat caloriferul din bord nu e extrem de greu dacă ai o trusa de scule ( + folie de plastic) dar acuma e în funcție de disponibilitatea ta și a service-ului. 

Ca idee, dacă schimbi doar radiatorul ala din bord nu ajungi sa scoți tot antigelul din instalație( antigel care e contaminat, de asta s-a și înfundat) iar într-un viitor apropiat e posibil sa pățești la fel. Recomandarea e sa schimbi tot antigelul ( + curățare sistem de răcire motor care app e destul de complex), caloriferul din bord ( pt ca la iarna dacă e înfundat pasagerul din dreapta o sa primească frig) .

 

Modificat de smecs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@smecsnu am auzit bolborosind in interiorul masinii. Mi s-a parut ca aud un pâsâit odata cu apasarea acceleratiei, doar sporadic, care parea ca vine dinspre vasul de expansiune (daca e posibil sa auzi asa ceva in mers)

Si am incercat azi sa dau la max la caldura cu motorul cald si baga normal, temp constanta la toate gurile de aerisire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie o manifestare ușor diferită la tine. 

De la Sibiu la Constanta ți-a mai dat apa afara? Și cam pe unde? 

Dacă e sa fie chiulasa, ți-ar face mereu. Tu ai zis ca ai plecat de la Oradea și abia pe la Sibiu ți-a făcut iar probleme( adică după aproximativ 300 de km, interval cam când DPF-ul isi face regenerare). 

Eu plecam de la Bacău spre București ( aproximativ 300 de km) și cum ajungeam în București și parcăm, cum îmi dădea apa afara, mașină părând ok pana în momentul ala. Am schimbat radiatorul din bord și nu am mai pățit. 

Eu am putut corela momentul în care îmi dădea afara apa cu momentul când isi termina DPF-ul regenerarea( monitorizam live starea DPF-ului).

Modificat de smecs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@smecsdupa ce mi-a dat prima data apa afara, am desfacut usor busonul de la vas si am completat putina apa, dar dupa 15 km, aceeasi problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut colegi . Passat 2015 150 CP 

Pierde apa din vas și o evacuează pe galeria de clima de la picioare în partea din spate . Cauze ? Mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

49 minutes ago, vasile20 said:

o evacuează pe galeria de clima de la picioare în partea din spate

Esti sigur ca iese antigel pe acolo ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna,

Am un passat b8 2.0 crlb, la care a aparut erroare de lichid racire lipsa, mesaj care apoi a disparut. Intr-adevar nivelul lichidului era jos in borcan, dar la desfacerea busonului de la vas, si-a revenit la normal, eliberand presiune de aer. E prima data ca patesc asa.. pe tester nu apare nici o erroare, am mai umblat cu masina de atunci si totul pare in regula. E ceva de care ar trebui sa ma ingrijorez ? urmeaza sa merg cu ea la un drum de vreo 2k km ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am revenit cu concluziile de la DFGA-ul meu. am completat la nivel cu antigel si am plecat spre oradea, incetut, incetut si cat am putut de constant, 110-115 km/h pe A2, 130-140 pe A1, regim normal de trafic pana la sibiu, apoi constant cu 160, pana la deva. deva-oradea destul de tarisor. fara probleme pana aici. cu 2 km inainte de casa, iar avertizarea specifica... dupa ce am pus softul original pe masina, am observat ca problema apare mult mai rar. in urma unei banuieli, am dus racitorul meu la verificat la alta firma, unde mi-au spus ca este ok. am revenit la service-ul initial, si mi-au dat jos motorul. garnitura era ok, insa chiulasa era usor stramba, rectificata 0.1mm (reparatie de 350 lei) si montat tot la loc, cu racitorul meu original. cei de la service au scazut din pretul lucrarii piesa pusa din greseala pe masina si am mai platit in jur de 1100 lei cu totul. oarecum mi-am identificat problemele cu ale masinii din video

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!