Jump to content

Pierde apa din vas destul de multa


AlexandruGalati
 Share

Postare recomandată

Asa arata radiatorul de ulei termoflot https://m.autodoc24.ro/vika/14020715

Just now, AlexandruGalati said:

Nu baga apa in ulei nici invers ! Totul e perfect la masina , se deplaseaza pe orice distanta , dar cere apa , ca dispare la ceva timp ... !!! 

Atunci dacă nu baga apa in ulei mai poate fi fisurat bloc motor la un cilindru sau fisurata chiulasa intre supape di vreun canal de răcire din chiulasa, trebuie verificat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Poti sa ma faci si pe mine sa inteleg , cum sa fie fisurata chiulasa sau blocul motor , daca eu acum plec la drum cu ea si nu ia gram de apa in 500-600 km , iar la urmatorul drum ia apa ? Pai cand e fisurata trebuie sa ia continuu , logic , asta e logica mea , nu drumul asta nu ia apa iar urmatorul ia apa ...eu nu vreau sa cred ca are legatura cu chiulasa ci alta banuiesc ca ar fi problema ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă ai drum prin Bacău, treci la mecanicul EEXCALADE de pe forum. Toti din tara merg pe la el. Este foarte bun. Poate ca iti rezolva problema. Sa ii dai un pm pentru programare sau il suni la telefon înainte, are numărul la profil si pe forum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

@EEXCALADE Salut ! Din ce retin urma sa vina vreo 2 colegi cu aceasta problema la tine , ai reusit sa ii dai de cap exact acestei probleme ? Astept raspunsul tau , chiar si in privat , unde sa imi spui , defectul si costul si cand se poate sa o rezolvam ? Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Localizarea problemei necesita investigatii. (aceasta problema poate avea solutii total diferite)

Din ce am citit ,printre randuri,imi pare ca “reparatiile” facute nu sunt ce trebuie.

Incearca sa pleci de la ce e mai ieftin (verificari)

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Incep cu acel calorifer de interior , imi poti sugera ce sa mai fac apoi ? 
Sau , daca vin direct la tine o putem rezolva ( verificare exacta si schimbare exact ce necesita ) ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

👍Bafta AlexandruGalati sa o repari. A bagat o grămadă de bani ruda ta in reparatii la mecanic si nu e rezolvata problema. 

Vezi ca caliriferul iti lasa baltă pe jos, la locurile din fata. Ai fi văzut apa. Plus ca mirosul de antigel e specific, ușor dulceag. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Nu lasa nici o balta caloriferul , se infunda partial sau total din ce m-am documentat @rafa6

Intradevar a cheltuit destui bani , degeaba , dar deja a vorbit cu avocatul , isi va recupera banii ! 

Modificat de AlexandruGalati
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La infundarea caloriferului nu iti dispare apa. Unde se duce? 

Foarte bine ca ajunge in instanta pentru a recupera banii. Bafta multa. 

Trebuie pus sa plătească și cheltuielile de judecata + onorariul avocatului rudei tale. 

Va fi o lecție bună pentru mecanicul respectiv. Sa nu mai insele pe altii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Nu ajunge la racitor cum trebuie si o evapora , asa am inteles ! Trebuie sa ma ocup in amanunt sa vad ce pot gasii incat sa termine naibii odata problema asta ca are masina de 1 an si deja e enervant ... Masina merge zilnic , zero probleme inafara de asta cu apa , e ceva de nedescris , maxim de enervant ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa verifici toate elementele sistemului de racire.

Ar fi bine sa rezolvi problema la mecanicul care care sa apucat de reparatii (deja stie starea la o parte din componente)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Pe baza lui asa ramane masina sincer , pe el il va da in judecata sa isi recupereze banii aruncati pe geam ... 

Imi poti te rog enumera ce anume sa ma apuc sa verific , o sa merg la alt service si sa stiu la ce sa ii pun sa verifice , ca e greu cu mecanicii aici ... ! @EEXCALADE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica furtune in compartimentul motor, unde vine termostatul sa nu se prelinga pe la garnitura capacului de termostat. 

Verifica termoflotul cu radiatorul de ulei. 

Vezi radiatorul mare de apa sa nu fie ruginit sau fisurat și sa se prelinga usor apa. Vezi sa nu se prelinga apa pe la sonda de temperatura. 

Abia dupa ce ai verificat astea te uiti la calorifer in bord(acolo o sa ai de munca daca va trebui sa il desfaci sa il scoti afara). 

Modificat de rafa6
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AlexandruGalati Daca nu ai incredere in mecanici ...iti recomand sa mergi la reprezentanta ,asa iti repari masina si mai scutesti din procese/avocati...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, AlexandruGalati said:

Poti sa ma faci si pe mine sa inteleg , cum sa fie fisurata chiulasa sau blocul motor , daca eu acum plec la drum cu ea si nu ia gram de apa in 500-600 km , iar la urmatorul drum ia apa ? Pai cand e fisurata trebuie sa ia continuu ......

Cand este fisurata chiulasa, nu pierde apa in continuu ci, doar atunci cand merge constant la turatii mai mari dedi, poti sa te fatai in oras o sap[tamana ntreaga fara sa piarda gram de apa, sa mergi pe extraurban in regim normal de turatii fara sa piarda apa si sa faci 5....10 depasiri in forta pe un drum extraurban si sa ti piarda +0.5litri.

nu este suficient sa schimbe garnitura ci trebuie rectificata/planata chiulasa.... daca nu a schimbat o cum trebuie, este f probabil sa nu fi rezolvat.

Am patit cele de mai sus cand aveam un golf v, nu vorbesc din auzite.

Cam asta i singura posibilitate daca esti sigur ca nu ai pierderi pe nicaiesri.

Cand iti baga presiune n vas din cauza garniturii de chiulasa, apa iese pe afara pe la buson deci, trebuie sa ai urme de antigel sub vasul de exoansiune... verifica si asta.

Verifica si la  pompa de apa, sa nu ti piarda pe acolo si sa nu vezi.

Spor!

Modificat de cascadoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica etanseitatea intercooler-ului,este localizat in galeria de admisie.Am intalnit situatii in care datorita garniturii de chiulasa defecte s-a gasit si intercoolerul neetans.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, lucrurile sunt din ce in ce mai complicate. Daca inainte sistemul de racire era relativ simplu, acum la tipul asta de motor cuplat cu o transimie automata te doare capul la cate lucruri trebuie verificate. Bine macar ca racitorul de ulei al DSG-ului nu are obiceiul sa se strice pentru ca acolo e cu bonus la damage, mai ales daca nu rezolvi problema repede.

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

@EEXCALADE As merge direct la reprezentanta daca ei mi-ar gasii cauza reala si reparata ! Am ajuns sa nu mai am incredere in " mecanicii " din zona mea ... 

Nu am zis de proces ca sa deranjez , am zis pentru ca e normal sa il dea in judecata sa isi recupereze banii , a platit aiurea 40 milioane , nu e normal sa isi recupereze banii ? 
Eu nu caut acum mecanic pentru a deschide procese , doamne fereste , caut un mecanic care sa stie cu adevarat ce face si sa repare masina in cauza , de aceea si te-am cautat pt ca ai fost recomandat ! 

@cascadoru De aceea am fost eu la drum cu masina , 1 data la Bucuresti , 1 data la Constanta ! I-am dat de i-au iesit ochii ... nu a luat gram de apa la nici unul din drumuri , aia nu e chiulasa niciodata , in opinia mea ! 

Modificat de Manuel N.
Recomand sa ramanem ontopic!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruGalati

Habar nu am 🤦 Nu a stat nimeni cu masina acolo iar pe el daca il intreb oricum spune ca a facut totul nu e problema ... Aerisirea cum se face , doar cu program ? 
Imi poti da ********

Modificat de Manuel N.
Nu vrei sa cauti? - are numarul de telefon postat!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca e topic mare cum se înlocuiește antigelul și cum se aeriseste. Are câteva pagini. Folosește funcția Search a forumului :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aerisirea se face cu vcds-ul ,daca mecanicul nu stie asta ... iti dai seama de calitatea lucrarii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alexandru,  racitorul il poti verifica, are 2 furtune care intra in el, fie se probeaza cu aer faci presiune si vezi daca tine, fie il anulezi  si mergi o perioada cu el asa si vezi daca mai pierde. Dar daca spui ca iti pierde pe la vas, inseamna ca face presiune, deci ori fierbe pe instalatie, ori sufla motorul compresie pe undeva, trebuie luata din aproape in aproape.

Modificat de GabrielIoan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
AlexandruGalati

Problema la Passat-ul verisoarei mele s-a terminat ! 
Rezolvare : Am mers in service , am pus-o sub presiune 24 ore pe instalatia de racire ! Pierdea apa pe la furtunul care pleaca de jos la vasul de expansiune , era ciupit de o surubelnita fix sub colierul care il tine ! 
Dupa 1 luna jumatate de cand este schimbat furtunul si cca 2000 km facut in oras cat si la un drum de Galati - Bucuresti si retur , nu a mai disparut gram de apa !

Sugestie pentru cei cu aceasta problema care mi-a mancat sanatatea : Prima data mers in service ( Reprezentanta sau service autorizat ) si pusa masina sub presiune 24 ore pe instalatia de racire ( apa ) , verificat daca da apa afara si pe unde da , daca nu e de aici , verificat caloriferul de caldura din interiorul masinii cel care e sub / in fata cutiei de viteze , daca e infundat partial de schimbat , apoi verificat racitorul de gaze sub presiune / apoi de verificar chargecooler-ul daca se poate  verifica si daca problema inca persista abia apoi se ajunge la garnitura de chiulasa ( care personal cred ca nu se defecteaza la masinile astea ... ) 

Spor si sa terminati cu problema asta va doresc ca eu am zis ca o iau razna ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

O problema asemanatoare am si eu, la kick down si mers sportiv imi arunca apa pe supapa de la vasul de expansiune.Dupa nenumarate inlocuiri de vas expansiune, radiator apa, termostat, verificari pompe apa, sper ca s a rezolvat problema prin inlocuirea garniturii de chiulasa.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!