Jump to content

Motor 1.9 TDI AXR- functionare,probleme specifice


Dragosh26
 Share

Postare recomandată

Salut! Sunt proaspat proprietar al unui Golf IV Variant, prin urmare proaspat si pe forumul acesta! Ini poate spune cineva ce inseamna motorizarea de tip AXR? Avantaje...dezavantaje...etc? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Salut tuturor, am ahizitionat de vreo 4 luni un golf 4 din 2004 1.9 tdi 101cp cu motor AXR. In aceasta iarna intr-o zi cu temperatura mai scazuta, masina a pornit mai greu si s-au aprins becurile de bujii si cel de motor, cel de bujii clipeste iar celalalt sta aprins tot timpul.

Am fost pe la 3 service-uri...la primul mi-a facut o diagnoza si a dat eroare la senzorul de turatie, l-am schimbat si tot asa face. La al doilea service mi-au spus ca injectoarele nu sunt echilibrate si de aceea cateodata porneste bine cateodata nu. Am curatat si injectoarele si tot nu s-a remediat problema. La al treilea service le-am explicat situatia si au spus ca ei nu stiu ce are si sa ma duc la reprezentanta. Avand in vedere ca cei de la reprezentanta iti baga masina in service numai dupa cateva saptamani bune si te taxeaza exagerat nu vreau sa apelez la ei.

Daca stie cineva ce as putea face astept raspunsurile voastre. Multumesc

SALUT. PROBLEMA TA NU E LEGATA NICI DE FRIG, NICI DE SENZORUL DE TURATIE(SA FIE DEFECT), NICI DE ALTE MINUNI CE LE AUZI DE LA X MECANICI. II FOARTE SIMPLU. PROBLEMA ASTA O AU 99% DIN GOLFURILE CU MOTOR TDI PD AXR. DE LA SENZORUL DE TURATIE PLEACA UN CABLU CE INTRA IN COMPUTERUL MASINII UNDEVA SUB PARBRIZ. MUFA CE INTRA IN COMPUTER NU ETANSEAZA FOARTE BINE, SI SE FORMEAZA UMEZEALA (EROAREA APARE CAND PLOUA TARE AFARA, CAND NINGE PE MASINA SI SE TOPESTE ZAPADA, DUPA CE O SCOTI DE LA SPALATORIE....). INFORMATIA SE TRANSMITE PRIN PRIN SEMNAL ELECTRIC (IMPULSURI), SI IN COMBINATIE CU UMEZEALA = EROARE. DACA AI MERGE LA UN TESTER BUN, O SA VEZI CA EROAREA E CEVA DE GENUL "SEMNAL IMPRECIS SAU INEXISTENT" DE LA SENZORUL DE TURATIE CARE DA SI EL O COMANDA DE PORNIRE MASINII . DUPA 2-3 ZILE CAND DISPARE UMEZEALA, DISPARE SI EROAREA DIN BORD.

DAI JOS MASCA DE PLASTIC DE SUB PARBRIZ (IN EXTERIORUL MASINII INTRE PARBRIZ SI CAPOTA), TE UITI CARE ESTE MUFA CE VINE DE LA SENZORUL DE TURATIE, SI PUI PUTIN SILICON PENTRU ETANSEIZARE . SI AI REZOLVAT PROBLEMA. GARANTAT !!! 2 ANI DE ZILE AM CAUTAT SI EU O REZOLVARE LA ACEEASI PROBLEMA, AM FOST SI IN REPREZENTANTE VW UNDE ERAU GATA SA IMI SCHIMBE JUMATE DIN MOTOR (DESI MAI TARZIU AM AFLAT CA FIRMA VW-GERMANIA A ANUNTAT OFICIAL CA EXISTA ACEASTA PROBLEMA SI CUM SE POATE REMEDIA) , CA MAI APOI SA AFLU CAT DE SIMPLU PUTEAM EVITA TOATE ASTEA. BAFTA .

Modificat de Marius
Renunta la majuscule si citeste Regulamentul!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu cu pornirea greoaie la intervale neregulate si mai ales la umezeala. Eroarea dupa o astfel de pornire

1 Fault Found:

16705 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal

P0321 - 35-00 -

Am verificat continuitatea cablului de la senzor p.l. mufa ce intra in ECU si firul negru cu firul alb ajung la acelasi pin - este un scurt undeva pe traseu ? In ECU ajunge numai firul maro si firul negru. Pe aceste 3 fire sigur este unul ,,masa" dar care ? Cel negru sau cel alb ? Daca este firul alb masa unde duce acesta? Are cineva o schema electrica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut problema asta cu pornirea cind ploua sau o spalam,am rezolvat prin etansarea mufei care intra in ecu cu silicon.de atunci nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva o schema electrica?

Uite aici:

post-1788-1272209020_thumb.jpg

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc !!!!

Din cate vad eu pe schema firul negru si cel alb au o punte si duc la acelasi pin(102) exact ca la mine cind am verificat.

Deci ramane sa incerc metoda cu siliconul. Daca nu merge nici asa ma duc la reprezentanta pentru ca este o problema care ma enerveaza de mult timp :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Enrico daca nu-i dai de capat te trimit eu la cineva care a mai rezolvat aceasta problema. Se lucreaza in cutia de la ECU(se face un fel de ecranaj...nu am fost lasat sa vad):)

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...am rezolvat prin etansarea mufei care intra in ecu cu silicon...

Salut

Ca sa ajungi la mufa a trebuit sa dai stergatoarele jos, asa e?

Ai gasit o metoda mai usoara de dat jos stergatoarele? De obicei se intepenesc pe ax.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presa de scos stergatoarele de la DRAPER.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau iti faci una...Poti uncerca sa apesi de cateva ori in punctul unde se rabateaza bratul cu stergatorul lasat pe parbriz, eventual si putin spray pe ax. Daca nu merge asa doar presa te salveaza.

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...varianta ta am folosit-o dar ma gandeam ca e mai elegant cu o presa.

Am gasit ceva pe un site...http://www.sculesiechipamente.ro/Scule-speciale-auto/Extractor-rulmenti-2-brate-1397.html

O sa incerc sa construiesc una, asa pentru viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neee, nu incap bratele alea langa stergatoare. Am vazut azi una la service ;la baieti, am folosit-o si eu, e luata de la Draper, dar nu o vad in catalogul lor, ei o au pe asta: http://www.drapertools.com/b2c/b2citmdsp.p...1462&ipadd=

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut un Golf 4 cu motor AXR din 2006 cu probleme de pornire la umezeala (chiar si de 3-4 ori pe sapt). Dupa ce i-am facut mai multe teste, i-am schimbat pompa din rezervor, etc. fara rezultat, am scos mufa de la calculator, am dat bine cu WD4, am pus la loc tot si de atunci au trecut 2 luni si nici o problema !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

pt cei care vor avea probleme asemanatoare: mi s-a intamplat in mers sa se aprinda intermitent martorul de bujii impreuna cu mesajul ENGINE WORKSHOP!. La tester mi-a dat defect in switch(implausible... nu stiu mai cum).am dat switch-ul jos, l-am desfacut, l-am gasit blocat, l-am remediat, pus inapoi.dar am skimbat si siguranta 13 care era arsa.deci nu aveam stop pe frana. in rest, doamne ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...nu incap bratele alea langa stergatoare. Am vazut azi una la service ...

Salut

Am reusit sa-mi fac si eu o presa (de fapt un mic de-al meu mai priceput in de astea ). A mers foarte bine, chiar daca s-a indoit foarte putin din cauza unui brat de stergator "mai nesimtit" care mi-a dat batai de cap.

...si de atunci au trecut 2 luni si nici o problema !!

Sunt sigur ca va reveni problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt cei care vor avea probleme asemanatoare: mi s-a intamplat in mers sa se aprinda intermitent martorul de bujii impreuna cu mesajul ENGINE WORKSHOP!. La tester mi-a dat defect in switch(implausible... nu stiu mai cum).am dat switch-ul jos, l-am desfacut, l-am gasit blocat, l-am remediat, pus inapoi.dar am skimbat si siguranta 13 care era arsa.deci nu aveam stop pe frana. in rest, doamne ajuta.

Sa ne spui cand mai face probleme din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti sa va spun cum am rezolvat eu problema :cool:

poza 1 inainte

poza 2 dupa

De atunci au trecut 3 saptamani in care am spalat masina de 2 ori, a plouat afara , umezeala a fost - nu am mai avut nici o problema. Succes !!!!!

post-9097-1274273296_thumb.jpg

post-9097-1274273352_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TurboDIesel

Salut am si eu o problema asemanatoare la al meu golf 4 an 2003 motor ASZ (96KW) , cand porneste la sfert cand trebuie sa insist foarte mult ca sa porneasca . pana de curand mie nu mi se aprindea nimic in bord insa mai nou imi ramane becul de la ESP aprins . Odata pornita trage normal . Tin sa mentionez ca iarna trecuta mi`a cedat un furtunas de motorina si mi`a mozilit motorul . Pe tester aceeasi eroare cu senzorul de turatie ... help

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Ar fi bine sa faci o scanare cu vagcom sa vezi ce probleme ai si daca e ceva de la G28.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am si eu o problema asemanatoare la al meu golf 4 an 2003 motor ASZ (96KW) , cand porneste la sfert cand trebuie sa insist foarte mult ca sa porneasca . pana de curand mie nu mi se aprindea nimic in bord insa mai nou imi ramane becul de la ESP aprins . Odata pornita trage normal . Tin sa mentionez ca iarna trecuta mi`a cedat un furtunas de motorina si mi`a mozilit motorul . Pe tester aceeasi eroare cu senzorul de turatie ... help

ESP-ul apare nu pentru ca ar fi o problema ci fiindca tii prea mult la automat si exista fluctuatii de tensiune. Daca pe tester iti da G28 curata varful senzorului si verifica cablajul sa nu fie intrerupt.

Tin sa amintesc ca marea problema a acestui senzor este cablajul, nu senzorul in sine. Asa s-a rezolvat si problema mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut am avut aceiasi problema am scos grila de plastic de la stergatoare,bineinteles am rupto,si am izolate instalatia electrica care se uda frecvent,nu am mai avut probleme de atunci.M-A CHINUIT 2 ANI DE ZILE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,cu banda izolatoare,vreo 2 buc,dar am auzit ca nu este prea durabila si o sa pun peste si banda adeziva cu folie de aluminiu,care am vazut-o in dedeman la accesorii lindab,calculatorul doar pana in mufe,el este sus si este bine protejat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am prezentat intr`un post tot pe aceasta pagina o problema a masinii , cea cu senzorul de turatie , insa recent am fost la benzinarie , am facut plinul cu motorina , am pornit masina , dau sa plec si dupa 2 m moare motorul in mers (lucru care nu se intampla la simptomele anterioare). Descopar ca a murit pompa de motorina , motorasul mai exact (mentionez ca sunt la a 3`a pompa schimbata si ca nu merg sub 2 3 liniute de motorina). Dupa ce am schimbat pompa nu imi mai apar acele porniri greoaie .... sa fi fost oare de la pompa de motorina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa va spun si eu o intamplare ,poate cuiva ii va fi de folos= masina din semnatura pornea la sfert ,normal si intr-o zi pur si simplu nu a mai pornit, am dat la automat pana a aparut avertizarea de stop,am tractat-o ,nu aveam alta sansa si a pornit in cativa metri,au trecut cateva zile in care parca totul revenise la normal apoi aceeasi problema ,iar dat la automat la greu si nimic,iar tractata si pornit,pe parcursul a 2 saptamani a inceput sa faca acest lucru din ce in ce mai des,asa ca am pus testerul sa vedem care este problema si surpriza ,motorul nu comunica cu calculatorul masinii asa ca nu putea sa intre pe motor,a desfacut mai multe relee si degeaba probat curent injectoare ,etc si pana la urma cauza= calculatorul dupa cum stiti este asezat sub grila de plastic de la stergatoare si din cauza mizeriei s-au astupat acele scurgeri de la aripi si la fiecare ploaie sau spalare a masinii era scufundat in apaceea ce a dus la oxidarea unor contacte,s-a dat jos curatit cu sppray montat si gata,oricum ca si pozitionare este de toata jena.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Dragosh26

salut.aceeasi problema am avut si eu cu masina care este exact ca si a ta.eu am rezolvat problema , am avut un scurt pe firul de la senzorul de turatie care duce pana la computerul de bord.asa am luat-o si eu in freza cu cea reprezentanta ca e senzorul de turatie si multe altele, iar la final am luat-o mai stricata de cat era.deci eu iti recomand sa verifici tot firul ala pana la calc. motorului .bafta

Salut ! Eu sunt inscris decurand pe acest forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!