Jump to content

Motorul AJM - probleme specifice , deosebiri ,etc


golfnik
 Share

Postare recomandată

Salutare, revin cu inca o problema, nu stiu daca numai mie imi pare suspecta, dar la acceleratie sau cand accelerezi intr-o treapta simti vibratiile motorului accelerat in volan. La suspensie mai sunt 2 chestii ce nu le-am schimbata acestea fiind arcurile si telescoapele restul le-am schimbat de 1 luna.Atata tot ca nu am fost cu ea la facut geometria la roti.Oare este vreo alta probelma la simptomele pe care le am acuma? Sau am eu ceva sus la mansarda :D

Nu cumva cand acceleriezi masina e subturara....sunb 1800-1700 rpm ? numai atunci cand ii dai talpa simti vibratiile nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar si cand e subturata scutura la greu dar si cand ii dau talpa dupa cum spuneam se aude o bufnitura ca si cum s-ar rupe ceva in motor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu fie un suport motor, daca auzi o bufnitura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica e posibil sa nu am suport motor, sa fie cazut sau ceva de genu? Mai e o chestie la trecerile pente denivelariile de pe sosea alea transversale de incetinire am impresia ca se rupe masina :) asa de tare bate puntea fata sau ce bate pe acolo ca zdrangane toata masina si mai presus de asta am impresia ca bordul are tendinte masochiste sa iasa afara din locul lui, cel putin asa vad eu cand trec peste denivelarile alea.Am uitat sa precizez ca am jante de 16 cu cauciucuri 205/55 si am umflat rotile cu azot, oare sa fie aceasta cauza?Chestia e ca nu as vrea sa schimb tot de sub ea pentru o problema care poate e venita din impresiile mele.Cu toate ca starea drumurilor lasa de dorit.De aia intreb si sper sa nu fiu prea agasant.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ai rupt un suport pe la motor . uitate la motor , misca de el sa vezi daca are joc mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,sunt posesor al unui golf cu motor ajm(6 trepte 115cp) de 2 luni si problema care am avut-o a fost chiulasa(cand am cumparat-o stiam ca are o problema dar nu ma asteptam la chiulasa)!problema sa rezolvat cu 500lei manopera si 690lei chiulasa!in rest motorul este ok,trage bine iar pornirea la rece este la sfert! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Ce problema ai avut la chiulasa?? Pretul de 690 a fost pretul chiuloasei second hand? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Ce problema ai avut la chiulasa?? Pretul de 690 a fost pretul chiuloasei second hand? Multumesc

Salut,chiulasa a fost fisurata!daca mergeam normal cu ea(pana in 120km/h)nu imi facea probleme dar daca saream si o tineam mult timp in forja crestea temperatura la motor si imi dadea apa afara pe la vasul de expansiune!Totul cred ca a pornit de la senzorul de la electroventilatoare!nu mergeau la turatie maxima!si daca temperatura la apa a urcat a fisurat chiulasa!In prima faza am zis ca poate este de la pompa de apa(era ok)am schimbat garnitura de chiulasa...tot asa facea...si acum o saptamana am schimbat chiulasa.acum merge fara probleme!da,chiulasa a fost second hand(am gasit-o extrem de ieftina.Pe net am mai gasit si la 300-350 euro).Noua la reprezentanta este putin peste 10.000ron fara nimic pe ea(supape etc etc)...

Modificat de Marius
Quote inutil. Foloseste butonul ADDREPLY!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am o problema cu uleiul, imi consuma destul de mult atunci cand merg cu ea mai turata. mi-a spus cineva ca asta e problema lor ,scapa ulei pe la turbo si intr-adevar scapa ulei pe acolo.este vreo garnitura care trebuie schimbata ?ar mai fi si un alt motiv inafara de acesta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am o problema cu uleiul, imi consuma destul de mult atunci cand merg cu ea mai turata. mi-a spus cineva ca asta e problema lor ,scapa ulei pe la turbo si intr-adevar scapa ulei pe acolo.este vreo garnitura care trebuie schimbata ?ar mai fi si un alt motiv inafara de acesta?

Exact aceasi chestie am avuto si eu la aceasi masina

Insa cand am desfacut motorul :) ce credeti? 2 supape indoite si nu mai zic cum aratau lucrurile din nauntru(asta mentionez ca motorul a dus 2 turbo dincare una s-a facut zdrente acolo)

Rezolvare: schimbat motor si egr

Sper sa nu fie ceva si la tine, oricum verifica turbo un pic si egr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbo l-am schimbat ,nu a mai vrut sa functioneze deloc si tot atunci am schimbat si debitmetru. inainte de a schimba turbo consumul de ulei era si mai mare. ideea e ca motorul trage f bine ,daca era vreo supapa problema banuiesc ca nu mai tragea, pierdea ceva din putere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva ce cheie trebuie pentru a desface surubul de la baia de ulei? vreau sa-mi schimb singur uleiul si nu am apucat sa ma bag sub masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, as avea si eu o intrebare dupa ce am citit cateva posturi de mai sus cu problema legata de turbo.La mine din cate am observat precum si la altii consumul de ulei este un pic cam mare atunci cand conduci la turatii mari.Masina mea trage excelent, rupe normele, are 140CP inserati :D in germania, a venit cu omologarea de la ei pe cartea masinii. Acuma va intreb : oare daca imi consuma ulei s-a dus turbo? sau as avea alta problema? Vrea sa va zic ca in momentul in care am facut un drum de Italia si pe autostrada i-am dat ceva pufulet mi-a aparut pe bord"Ol stand pruffen" si martorul de la ulei.Am oprit am mers am luat ulei dintr-o benzinarie am colplectat si gata.Asta a durat ceva timp pana am ajuns in Romania iar la un drum de Bacau-Cluj cu o conducere sportiva in turatii mari, ajuns in Cluj s-a aprins becul din nou.In Italia am complectat 1 litru de ulei, si apoi in cluj 300ml.Vrea sa precizez ca schimbul de ulei l-am facut inainte cu 2 zile de a pleca in Italia. Uleiul este de la Mobil1 5W40.Ma puteti lumina si pe mine ca eu am ramas masca dupa ce am citit chestiile de mai sus din topic. ;)

Modificat de skorpyon_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si oare se poate curata chestia aia de catre mine sau mai bine cumpar unul nou? Am cautat cum se desface dar nu gasesc cum?

Oare e greu de desfacut ii mult de lucru?

Filtru epurator ii zice? sau are alta denumire?

Modificat de skorpyon_83
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am si eu acest AJM pe bora mea cu 6 trepte,o am de o saptamina ,de citeva zile de cind cu frigu acesta mare -20,am inceput sa am niste intreruperi in mers pe la 2000 de rot,ca si cum nu s-ar alimenta,am golit filtru de motorina dar nu am gasit gheata sau ceva de genu.motorul are un rontait cam ciudat,ma gindesc sa nu am probleme la tacheti sau la rampa pd si de acolo sa fie intreruperile.oricum astept sa se incalzeasca sa fac o inspectie vizuala acolo si eventual un reglaj la pd.astept pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme asata cu intrruperile o am si eu la rece dar dar dupa ce se incalzeste merge struna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm,a at citi km are?a mea 165000 cica....mai mult ca sigur ca a fost minarita,mai ales ca ie adusa din italia.de obicei problemele asta apar la peste 250000.a ta nu rontaie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut reglajul la pd si am scapat de intreruperi si tacaneli....erau niste diferente mari fata de ce trebuia sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se face reglajul la PD? La ce te referi? si ce reglaje ai mai facut?Deocamdata nu am asemenea probleme dar e bine de stiut.Merci mult.

Modificat de Marius
Quote inutil. Foloseste butonul ADDREPLY!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

noroc....a avut cine probleme cu debitmetrul la acest motor? cum s-a manifestat aceasta problema la voi? mie mi-a facut d ceva fitze in ultima vreme, nu mai tragea , parca se tura in gol iar dupa ce am repornit masina si-a revenit....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

noroc....a avut cine probleme cu debitmetrul la acest motor? cum s-a manifestat aceasta problema la voi? mie mi-a facut d ceva fitze in ultima vreme, nu mai tragea , parca se tura in gol iar dupa ce am repornit masina si-a revenit....

eu am avut si pur si simplu se tura foarte greu .....nu mai tragea ...nu accelera nu vroia nimic mergeam cu a 2-a maxim trapta a 3-a si tot nu depaseam 50-60

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa face si la mine .... am scos in seara aceasta mufa de la debitmetru sa vad cum merge si facea la fel ,deci e clar...... un prieten de-al meu cu un passat a avut tot o problema cu debitmetrul dar la el se manifesta altefel.....tragea de rupea pana la 130 si dupa aceea pauza ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!