Jump to content

Motorul AJM - probleme specifice , deosebiri ,etc


golfnik
 Share

Postare recomandată

  • Administrator

Ai probleme la pompa de servo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , recent am devenit posesorul unui VW bora , 1.9 TDI 85KW/4000 tip motor AJM, si am vazut acest post dar eu in carte si in certifica nu gasesc cati NM are , ma poate ajuta cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius, cred ca ai vrut sa spui pompa de ambreiaj!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

fff ai dreptate! I-am rspuns si aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
marinam59@yahoo.com
Salut. Si eu sunt posesor de G 4 tip motor AJM 115 cp, 6 trept....super multumit. Masina are 200.000 km fara nicio problema. Am luat masina la 130.000 km din germania si nu a picat nimik, doar am schimbat distributia si filtrele. De consumat motorina consuma destul de putin si ulei dar in regim de FUGA....se intelege, in rest super multumit......

AM UN AJM 115 6 TREPTE 153000 KM DOAR O MICA PROBLEMA LA BORD UNEORI APARE MARTORUL ESP SI RAMINE APRINS DACA STA MASINA LA SOARE CITEVA ORE CIND PORNESC SE APRINDE APOI SE STINGE

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
cristi_HD07RAR

salut am un AJM de 3 ani de zile luat din germania, avea 145 000 km acuma mai are putin si face 200 000 si nu am avut deloc probleme la motor, mere ca uns, dar nu stiu ce cuplu are, am vaz ca sunt cu cuplu de 285 si de 310 Nm poate sa malamureasca si pe mine cineva, in talon nu scrie nimic de cuplu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca masina ta e din 2000 , deci este varianta cu 285n/m

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi_HD07RAR

ms pt informatie, chiar ma interesa deoarece vreau sa ii fac un chip :)

sti ce ma intreb eu???daca pieselede pe AJM si ASZ sunt compatibile intre ele at teoretic nu ar rezista si AJM la 310 Nm ca si ASZ, sau or fi la fel piesele numai sa fie facute din materiale cu alte STAS-uri???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

detin de aprox. un an un golf iv cu motor ajm cuplat la o cutie manuala 6+1. Masina luata la 189.000km, actualmente 215000km. Si acum este la fel de jucausa ca in prima zi.

Pana acum nu am avut nici un fel de probleme la motor (doar filtre si ulei la 15kkm).Nu consuma gram de ulei intre schimburi. Belele doar la anexe: furtun vacum, si bielete.

Modificat de ili2k2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ cristi_HD07RAR

daca nu il fortezi , ambreaijul stock(ajm) rezista cu brio la un chiptuning normal , asta insemnand pana pe la 340N/m . ambreaijul pus pe motorul de 150 cai , rezista si la 400N/m .

Modificat de nutzuXXL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum adica daca nu il fortezi. sa faci porniri de pe loc sau in ce sens sa il fortezi , ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut.

Sunt posesor AJM-ului din semnatura... tocmai am schimbat cureaua de distributie, cea de transmisie, cu tot cu role, pompa de apa, ulei. filtre.

Problema este ca ca a crescut putin consumul ....

Va intreb pe voi ... este oarecum normal sa creasca consumul ... sau creste o perioada pana cand se "rodeaza" componentele ...??

Printre altele dupa ce a schimbat distributia, nu a facut nici un reglaj din soft...

Modificat de george734
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este nevoie sa reglezi nimic din soft la schimbarea distributiei. Cauta in topicurile din aria TDI Forum si vei gasi 3-4 topic-uri legate de distributie.

Si inca odata, revin cu ce am spus acum cateva luni: Nu exista 2 tipuri de AJM, adica in sensul 285 si 310nm. Cel de 310nm , are cod motor AUY si are tot 115cp si este pus pe Sharan!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.

Am cautat ca un disperat si nu am gasit sau nu am obs mare lucru despre volant cu masa dubla folosita de AJM si anume am aflat de curand ca Valeo a scos o volant cu masa simpla care ar inlocui volant cu masa dubla.Diferenta ar consta in aceea ca trebuie schimbat tot kit-ul iar discul de ambreiaj ar fi cu arcuri pe el.

INTREBAREA MEA ESTE DACA CINEVA A FACUT ACEASTA MISCARE LA UN PD DAR MAI EXACT LA UN AJM?CUM SE COMPORTA CARE ESTE DIFERENTA.

Va multumesc si daca am gresit postarea imi cer scuze anticipat.

Merci mult.

volant SCZ.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Stimati domni,

Sunt si eu posesorul unei VW Bora Variant cu motor 1,9 TDI AJM. Problema mea se manifesta in felul urmator: in acceleratie, masina trage foarte bine de pe la aprox.2000rot/min pana pe la 3000poate 3200rot/min dupa care nu se mai simte turbina. (motorul parca isi pierde puterea). Din spusele unor colegi, ar trebui sa traga pana pe la 4000 rot/min.

Cum e normal sa fie? Daca e o defectiune, care ar putea fi?

Va multumesc.

Cu stima,

Stefan

Modificat de steffan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_alexandru_pma

salut! am si eu AJM pe golf mk4 TDI GTI Special, imi poate spune cineva cati NM are. in catrtea service scrie 310 si nu apare nicaieri 285, totusi nush ce sa zic, astept parerea unui avizat! multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un A6 dotat tot cu motor identic AJM 116 cai, dupa 275.000km am avut probleme cu injectoare scotea fum, am gasit la dezmembrare la 100 euro buc,vreo 2 am inlocuit, dupa ce am mai curatat turbo si merge perfect, sunt motoare foarte reusite. Recent am 330.000km fara probleme. :P

Am gasit si am si montat totodata un VNT 15, SH 200Euro, merge chiar foarte bine se aude si in relanti cum fluiera usor in tobe. Inainte de a o monta am curatat-o frumos.

Problema mare este ca inca am mult ulei in tobe si cam afum semafoarele...

Dai talpa in a 4-ra tine turometru la 3000 vreo 2km,. se curata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnu Mihai Alexandru daca citeai o pagina mai in spate vedeai si te lamureai cati NM are un motor AJM 285 in fine ,

Si eu am un vw bora ajm nu stiu ce sa zic dar trage super deocamdata nu am avut nici un fel de probleme are 130000 km este luata din ro de la tess brasov

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Stimati domni,

Sunt si eu posesorul unei VW Bora Variant cu motor 1,9 TDI AJM. Problema mea se manifesta in felul urmator: in acceleratie, masina trage foarte bine de pe la aprox.2000rot/min pana pe la 3000poate 3200rot/min dupa care nu se mai simte turbina. (motorul parca isi pierde puterea). Din spusele unor colegi, ar trebui sa traga pana pe la 4000 rot/min.

Cum e normal sa fie? Daca e o defectiune, care ar putea fi?

Va multumesc.

Cu stima,

Stefan

fai un test si o sa vezi ce apare;cel mai simplu ar fi furtune vacum roase,gaurite sau debitmetru des;urmeaza turbina,tija blocata

am un g4 115cp,ajm,6 trepte, de un an de zile ,si am schimbat o planetara,distributia,filtre;trage f.bine,multumit de ia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fai un test si o sa vezi ce apare;cel mai simplu ar fi furtune vacum roase,gaurite sau debitmetru des;urmeaza turbina,tija blocata

am un g4 115cp,ajm,6 trepte, de un an de zile ,si am schimbat o planetara,distributia,filtre;trage f.bine,multumit de ia

Verifica debitmetrul,senzor presiune valva turbina :Driver:

QUOTE / REPLAY (citatul) ajută c

Modificat de Marius
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristian37

dara19

Multumesc. :hainoroc:

Am facut un log in mers,postat ulterior pe forum pentru interpretare. Problema identificata a fost debitmetrul. :vaidecapulmeu:

L-am schimbat, si acum merge mult mai bine. ;)

Acum avem 187.000km(poate reali,poate nu), si alte probleme nu avem, cu exceptia unor trepidatii care se manifesta la relantiu, dar cand si cand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu o intrebare pentru voi, deoarece avem toti de pe acest topic ceva in comun cu motoarele AJM, stiti voi ce :D. La voi pe BC va indica cand se deschide o usa de exemplu usa de la sofer, sau pasageri? Va apare masinuta aia rosie de pe BC cu o usa deschide?Mie imi apare doar cand deschid portbagajul. Tipul de BC la mine este BOO Bosch.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o cautare mai adanca in topic-uri de vreo 50 min am gasit SOLUTIA!!!!! NU ESTE DOTATA.Cam nasoala treaba, depinde mult de tipul de masina.Imi cer scuze pentru postul de mai sus.Trebuia sa caut mai mult inainte sa postez.Sorry

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu o intrebare pentru voi, deoarece avem toti de pe acest topic ceva in comun cu motoarele AJM, stiti voi ce :). La voi pe BC va indica cand se deschide o usa de exemplu usa de la sofer, sau pasageri? Va apare masinuta aia rosie de pe BC cu o usa deschide?Mie imi apare doar cand deschid portbagajul. Tipul de BC la mine este BOO Bosch.

da sa este,nu arata decat la modelele mai noi,la fel ca la mine arata decat porbagajul si capota cand sant deschise;pentru usi ai plafoniera,care data in partea dreapta,o sa fie aprinsa cat timp este usa deschisa;

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, revin cu inca o problema, nu stiu daca numai mie imi pare suspecta, dar la acceleratie sau cand accelerezi intr-o treapta simti vibratiile motorului accelerat in volan. La suspensie mai sunt 2 chestii ce nu le-am schimbata acestea fiind arcurile si telescoapele restul le-am schimbat de 1 luna.Atata tot ca nu am fost cu ea la facut geometria la roti.Oare este vreo alta probelma la simptomele pe care le am acuma? Sau am eu ceva sus la mansarda ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!