Jump to content

Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer


Doomy

Postare recomandată

@andrei0241 nu l-am folosit pe tot , au mai ramas doua tuburi  , am luat in plus pentru ca intotdeauna este nevoie de mai mult brake cleaner 😄 

Am curatat toata zona discurilor , protectiilor de disc si etrier  dar si alte componente care trebuie "degresate"  si curatate cum ar fi prezoanele.

Tuburile alea par multe , dar daca te apuci sa dai si apoi clipesti , te trezesti cu tubul gol in mana😄

Ej0HcSEU0AMl5kS.jpg.77fef0270db5f0ac0239fd9371dee7b9.jpg

 

Link către comentariu

practic ai folosit brake-cleaner in locul uni jet puternic de apa :)

pe viitor ia in calcul sa iei un bidon de solutie si un pulverizator. iesi mai ieftin la capitolul asta.

 

scartaitul la frana cum s-a rezolvat, pe ce ai dat cu vaselina?

Link către comentariu

Nu prea mai am unde sa depozitez  daca iau cantitati mari , deja "depozitul" da pe afara :)  

 

Am pus pe tablitele de culisare de la placutele de frana

12.thumb.jpg.7ac935656ced8eca0fc19b0ef5fe3fec.jpg

 

Link către comentariu
5 hours ago, Doomy said:

Tuburile alea par multe , dar daca te apuci sa dai si apoi clipesti, te trezesti cu tubul gol in mana😄

Ej0HcSEU0AMl5kS.jpg.77fef0270db5f0ac0239fd9371dee7b9.jpg

 

S-a terminat tubul! :))

Clipești rar sau voiai să ne zici că poți lucra cu ochii închiși? ;)

Link către comentariu

@ct_act ma refeream ca se termina foarte repede , cateva secunde de tinut apasat si  puffff s-a golit tubul.

Link către comentariu

Văd așa abnegație exteriorizată aici încât de acum voi folosi 7 fise la spălatorie în loc de 5 🤓

Link către comentariu
în urmă cu 10 ore, Muale a scris:

pe ce ai dat cu vaselina?

Pe discuri :)) 

@Doomy eu folosesc pasta de cupru. Dau cu ea si pe exteriorul placutelor. Nu stiu daca trebuie dar nu mi-au scartait franele deloc pana acum. Asta e pasta:

 

98DBC785-E978-41E9-9599-8940963F3C8E.jpeg
o folosesc si la culise. Inca un pont. Gumele in care intra culisele sunt prinse pe etrier. Data aviatoare sa le dai jos sa le cureti, fac oxid si se stramteaza in asa hal incat nu mai culiseaza etrierul si uzeaza placuta dinspre interior, in cel mai rau caz ramane blocata si duce la incalzirea discului.

Link către comentariu

@Aerofan tot de la Liqui folosesc si eu  doar ca varianta spray,  mi se pare mai usor de aplicat :

 cupru.thumb.jpeg.a889eb3f519faadc62d081907b0684c3.jpeg

 

Am ales sa folosesc produsele dedicate pentru scartaitul de frane din doua motive  ->

1)  Solutia Liqui 3078 10g este 100% sintetica ,  contine ceramica si are factor foarte mare de respingere apa.   

2) Scrie pe ambalaj "Anti Scartait" .......deci am mers la sigur. :) 

 

 

PS :  Multumesc de sfat cu culisele , dar fac operatia de care zici anual , folosesc vaselina de la TRW dedicata culisantelor.  Este singura gasita pe piata la noi care este data pe cod OE pentru sistem franare TRW , cel putin asta am gasit in Elsa la Tiguan  .  Mai exista si alte alternative pe piata pentru aceasta solutie :  ATE Plastilube sau Teroson VR500.  

TRW.thumb.jpg.79c57f7251364f09ceb1da717f4f8adc.jpg

Link către comentariu
On 07.04.2021 at 13:48, Doomy a scris:

-> O curatare si mentenanta la trapa dar cu cateva operatii mai speciale de data aceasta , tot in aprilie planuiesc sa fac asta. 

 

Am bifat si aceasta operatie , nu stiu cum..... dar mi-am facut timp , am profitat de vremea buna de afara. 


Operatia consta in desfacerea plafonului de sticla din spate al trapei panoramice si curatarea canalelor colectoare , sine , rolere .....ce sa mai cuarare TOT . O operatie facuta ca la carte sa zic asa ( lauda de sine ) 

 

Avand in vedere ca nu am dat plafonul de sticla jos pana acum (la mine cel putin)  , ma asteptam sa gasesc mare mizerie , cate putin din toate padurile explorate .....  conditia gasita a fost asta: 

page13.thumb.jpg.e6a6f97ee96b676deead7486783a5301.jpg

 

page14.thumb.jpg.024bf617c2c51f5e46b73967ecb5d93e.jpg

 

La o prima vedere nu arata rau !  Mizerie la nivel mic spre mediu , din experienta vorbesc , se poate mai rau.......mult mai rau .......in altele am gasit frunze mucegaite si diverse bucatele de lemn , codite de frunze , ace de brad....etc.....     Toate acestea din urma sunt un big NO NO pentru scurgerile de pe spate ale trapei...... 

Sinele erau prafuite , dar pe interior lubrifiantul isi face treaba corect si era inca prezent si in spate , semn ca mentenanta periodica da roade.  Colectoarele nu erau obturate , permiteau trecerea corecta a apei. 

page2.thumb.jpg.1b1e5ab6c35b3abd9c1c49d73f362816.jpg

 

Scurgerile erau de asemenea libere , si nu erau obturate , erau doar jegoase.

page3.thumb.jpg.2c647b2718e838161a07dd8b8855d4ef.jpg

 

Colectorul din spate era si el murdar , dar in limite normale, fara obiecte ciudate in interior :

page4.thumb.jpg.0e0a06a4796f31fe3569608fe964884c.jpg

 

page5.thumb.jpg.0a6dfd82d00aefe1d8626d5b50f45c16.jpg

 

Panoul de sticla era si el destul de murdar , dar vaselina de la mentenanta era inca prezenta pe chedere: 

page6.thumb.jpg.c32d2e04a743e656ddc55603e6033967.jpg

 

page7.thumb.jpg.44e0614036b433206142ed150010a18e.jpg

 

Dupa ce am  studiat toate  colturile posibile am trecut la curatare apoi la lubrifiere si hidratare chedere apoi aplicare sealant pentru colectoare .  De aici incepe sa fie necesara rabdarea ca operatia sa fie facuta corect. Total pentru aceasta operatie au fost consumate aproape 6 ore din care ...4,5ore  a fost doar curatarea temeinica (fata si spate) , greu .....dar trebuie facuta . 

page11.thumb.jpg.87c0053fde23564f98c6934ed0cdacf1.jpg

 

Cu grija si rabdare garantat iese ceva de calitate , mai trebuie si niste picioare de fier ca sa stai cocotat pe pragurile masinii atata timp.....e ca si cum ai face stepper la sala , doar ca trebuie sa poti face asta mai multe ore consecutiv. 

La inceputul operatiei , minutele trec cel mai greu ....dar pe masura ce se scurge timpul , se vede si rezultatul ......si abea atunci incepe sa se vada lumina de la capatul tunelului.......sau sa mai dispara din stelele verzi care le vezi stand aplecat si concentrat atata timp. 

Rezultatul te consoleaza cel mai mult

page8.thumb.jpg.14e3068d87185123a0d1544f2f99db0e.jpg

 

page9.thumb.jpg.1e571260addb34c85613ecc137cb6f4b.jpg

 

page15.thumb.jpg.27c22f6b375ebcdfb5a6c27d288a203d.jpg

 

page1.thumb.jpg.da34fc32990c3127c4ef4b411471f9cf.jpg

 

page10.thumb.jpg.f3f37d756b55088a019fffba2539e6c0.jpg

 

La final , dupa ce a trecut perioada de asteptare pentru hidratarea chederelor , am trecut la asamblare  , aici necesita destul de multa atentie , are o singura pozitie in care trebuie pusa sticla pentru ca totul sa iasa perfect iar cele doua parti sa fie perfect aliniate , sa nu zic ca bucata aia de sticla are rama de metal lipita si are vreo 15 kg estimat......trebuie corp lucrat (nu de soarec de birou) sa o balansezi de unul singur deasupra masinii in timp ce stai cocotat pe praguri.... dar intr-un final am pus trapa pe pozitia perfecta ...... 

bd9ca8bb8674f90abeeaa5012d491dd8.jpeg.9d6336b236bba69e690a1d0a99e14166.jpeg

 

Urmand procedurile date de faimosul nostru producator , am facut la sfarsit si o calibrare de trapa care s-a completat cu succes. 

 

 

Frecat frecat frecat...... m-am simtit ca cenusareasa......am frecat de m-au luat spumele , dar ma repet , rezultatul final este cel mai important.  Sunt multumit si pot sa zic ca a meritat efortul ,  operatia asta ar trebui sa fie facuta cel putin la 2 ani pentru o buna mentenanta a trapei .  Asa ca o sa o introduc in lista anuala de to do :rules:

Pentru un obsedat de curatenie a agregatului personal ,  este o senzatie foarte frumoasa sa mergi cu trapa curata deasupra capului..... oricum acum pot sa dorm linistit stiind ca am bifat inca o parte importanta din mentenanta exploratorului :zzzzz: 

 

Ce rost are trapa curata daca nu este si folosita ?  ....La o zi dupa curatare , neaparat trebuia bagat prin praf ca doar nu sta exploratorul prea mult timp curat... 

 

Si asta e subiectul urmatoarei sesiuni de explorare sau cum ii zic eu mai nou : The Next Adventure

 

page12.thumb.JPG.389d7c5b8dbf0b3c64e3344efb48e29c.JPG

 

 

 

Link către comentariu

De data asta a fost doar pe relaxare fara emotii , cel putin pentru mine  :icon_cool:

 

Weekendul trecut am tras o fuga pana la mare  , cu gandul la plimbare, un drive linistit de o zi , asa mai pe pustietate .....mai pe pandemie cum se zice.   Asa ca am plecat fara stress pe la 8 dimineata , autostrada destul de aglomerata , nu am fost singurul care s-a gandit la asta  ....dar cu toate portiunile blocate pentru lucrari s-a mers destul de decent. 

 

Initial am luato spre Agigea , am gasit o parcare in care am asteptat comanda de mancare "la pachet"   , am ramas socat sa vad cat de multa lume era pe strazi si in terase ......stateau la coada si pe lista de asteptare cu orele , doar sa prinda un loc la masa....cand colo......comanda a fost livrata in mai putin de 40 minute ....:screwy:

Am luat mancarea si am pornit spre plaja Vadu ,era in plan un picnic pescaresc asa mai pe pustietate.  

In maxim 45 minute ajungeam deja pe drumul spre plaja Vadu , dar din pacate  nu a fost sa fie......

 

Inca de la inceput , drumul nu era chiar drum ....era mlastina , cu tot cu Anvelope AT  chiar era foarte nasol , efectiv baltile alea care le vedeai te furau la ochi si te bagai imediat pana la prag..... 

163683261_page2.thumb.jpg.103fb383c47511f73173c7f914b69c8c.jpg

 

Am zis totusi ca daca am trecut sa ne incercam norocul poate poate , reusim sa ajungem  ......asta dupa ce am verificat si ne-am asigurat ca avem semnal la telefon. 

Dar degeaba am inaintat  pentru ca am dat de o bucata de drum unde erau alti "eroi" deja impotmoliti  care erau deja cu morcovul in c** de zeci de minute incercand sa se scoata unul pe celelalt ......un X3 si un Kuga....aparent erau impreuna . 

Din pacate pentru X3 nu mai erau alte sanse de salvare deoarece trasese apa pe la admisie si era papa....luase balta din poza de mai jos in plin..... probabil ca soferul s-a gandit sa faca masina aia ofranda naturii. 

Cel cu kuga era impotmolit langa balta in namol......am pus sufa pe carlig si am intors si eu putina Karma prin ajutarea acestuia sa iasa din namol.  Cu toate ca el zicea ca e 4x4 kuga aia , nu am vazut sa se invarta ceva pe spate .... probabil ca doar in anuntul de vanzare de la samsar era 4x4....oricum la cizmele alea de anvelope de vara care erau pe kuga:tuktuk: ....mare minune ca a ajuns pana acolo.  

880457878_page3.thumb.jpg.ada098dffde99d0b1a8b93ee78b14700.jpg

 

L-am vazut pus in miscare , se organizau intre ei dupaia avand deja un mijloc de locomotie care nu era impotmolit......mi-am vazut de drum mai departe facand cale intoarsa......gluma gluma dar se racea mancarea..... 🤣

 

Avand in vedere ca Vadu a fost fail , destinatia de backup era Histria  , asa ca zis si facut...... drum pustiu , relaxant .....pe moment am si uitat de matzele care se auzeau in burtile noastre pline de cafea de benzinarie si rabdari prajite... macar atat , drumul a fost frumos.... 

1094351334_page1.thumb.jpg.3c0c06f4e15c9bd42cf1a710429820eb.jpg

 

Chiar daca nu am ajuns intr-un loc frumos undeva pe plaja sa savuram delicatesele comandate din conserve reincalzite  , am gasit un loc , numai bun , pustiu , exact cum imi place mie in care am pus de un picnic la portbagaj asa ascunsi dupa masina ,ca vantul nenorocit din acea zi  nu prea ne lasa sa punem patura pe jos.

Dupa ce am terminat de mancat , am mers in vizita si la cetatea Histria... ultima vizita fiind acum 10 ani.....ma asteptam totusi sa vad ceva schimbari .... dar e cam blocata in timp zona aia de acolo..... 

 

La plecare , nu era plimbarea plimbare daca nu exploram si eu un coclau , un drum .......ceva nou si fara asfalt :)     Wasn't disappointed !!!

 

 

La intoarcere nimic special .....am prins aglomeratie pe autostrada in punctele in care se lucra ....nimic neobisnuit aici :ROflag:

 

Urmeaza revizia.....

Link către comentariu

Big like pt postari ! 

Tu si Yanq bagati boala'n mine cu offroadul asta de placere. Din pacate niciuna din masinile actuale nu-mi permit mare lucru din cauza garzii la sol. (deh, suspensii sport).
 

Modificat de qwk
Link către comentariu

Man, m-am uitat pe YouTube la clip de aseară, super liniște așa cum mergi tu pe cărări, dar pe mine nu m-ar lăsa sufletul să fac offroad cu Tiguanul, chiar dacă ar fi pregătit :). Am văzut niște drăcii cu suspensii modificate, cu ecartament lărgit să încapă roți super mari și mă gândeam și la tine, dacă ți-ai lua o jucărie din asta, mă rog dacă ai avea loc de două, unde te-ai mai băga? 🙃

 

20210419_071342.thumb.jpg.d70dcc84f6f9631f15fc8c67640b1648.jpg

 

Link către comentariu

man, ce face Doomy cu Tiguanul e soft off-road.. Masina aia e pt offroad adevarat... 

Link către comentariu

Dragi colegi ,  asa cum v-am spus si in alte posturi nu sunt interesat sa cumpar o ragalie facuta special de off-road , deoarece eu sunt multumit cu limita actuala pe care mi-o ofera Tiguanul , daca vroiam o tigaie de offroad imi luam un Duster/jimny/vitara  si gata.....dar ma repet ......trebuie explorat momentul , daca sunt la 1000km de casa.....si gasesc ceva de explorat ....pai atunci pe loc se intampla......doar nu ma intorc din drum  pana acasa sa iau tigaia si sa ma intorc la locul gasit:scratch:

 

Plus ca aici este si pasiune pentru VW si in special pentru Explorator , asa ca Exploratorul & Soft offroad merg perfect impreuna ......trebuie sa intelegeti si versiunea cu pasiunea......

 

Desigur ca poti sa iesi la bal cu o grasa musculoasa cu mustata care din cand in cand mai da cate o basina ( rateu) dar totusi........ preferi sa iesi cu blonda aia cu tzate mari , mai rafinata si mai bine imbracata (dotata) ....stiti voi .....cea pe care ti s-a pus pata .....diferenta este ca doar una din ele se va plange daca ii troznesti esapamentul.......de vreo piatra ma refer .......ca cealalta sigur e obisnuita.....:coffee_lol:

 

 

Link către comentariu

Am reusit sa bifez si revizia de 10k km in the usual way ......in Bacau la Catalin @EEXCALADE . 

 

page1.thumb.jpg.cd3d56f2f30b91bfc2932214b472b900.jpg

 

Uleiul si toate filtrele  apoi aerisit ambreiaj  toate acestea intra deja in cotidianul fiecarei revizii  , pe langa acestea am facut si urmatoarele : 

 

- Curatat clapeta de acceleratie -> La 20k de la ultima curatare se prezinta aproape "impecabila" , nu doar de la curatare dar aici sunt mai multi factori care pot sa o mentina curata :  drumuri lungi , ulei de calitate , motorina de calitate......etc. ..

page5.thumb.jpg.6704fd862d829273c499d837ccd61757.jpg

 

- Verificare si curatare Degetar si conducta aferenta , ambele erau aproape impecabile :

page3.thumb.jpg.5edb3e99bf68a45f0c884ba00010ecfa.jpg

 

- apoi am verificat regulatorul de presiune operatia preventiva la fiecare revizie pentru a afla din timp daca problema cu spanul se manifesta -> pana acum totul ok si curat ! 

page6.thumb.jpg.91d405466a3cf046d5f0fdac5dbb3b40.jpg

 

-  Am bifat si schimbatul bujiilor la ~65.000km de la ultimul schimb.  Schimbate conform recomandarilor fara a avea erori in bord.  Aceasta operatie a fost inca o confirmare a zicalei " Este mai ieftin sa schimbi preventiv decat sa astepti sa pice " .... 

La prima incercare la cald , nici una din bujii nu a vrut sa se miste......din locul lor.....  eu deja aveam in cap scenariul dat de producator.....desfacutul chiuloasei... pentru a avea acces la bujii.  

Din fericire dupa ce au fost date cu degripant .....bujiile 3 si 4 s-au desfacut primele urmate la cateva minute si de bujiile 1 si 2...... deja eram ud de fericire :cheers:

 

Uite de ce  trebuie schimbate bujiile preventiv:  Din poza de mai jos cred ca va dati seama care este bujia noua si care sunt cele vechi. 

page7.thumb.jpg.94b2ee2d69876ae6fec3544ecd769aa9.jpg

 

Cred ca schimbul a fost facut la marele fix , erau maxim de oxidate ....dar bine ca intr-un final au iesit toate fara bataie de cap.  

 

Pentru evitarea acestei situatii pe viitor , au fost montate corect cele noi , cu pasta de cupru pentru a opri oxidarea si o desfacere usoara din filetul de aluminiu al ciuloasei:

page8.thumb.jpg.6723ea025d708aa3fae0e3a765b91dc0.jpg

 

vai de mine ce senzatie :

so_good.png.540b7cd20eb4343f211354dd1161e0e4.thumb.png.63eaea5117520cdfa4ae767808687a45.png

 

 

 

Si acum un mic exemplu dat de Catalin cu ce se poate intampla daca bujiile nu sunt schimbate la timp , exemplu de la motoare similare  ....de fapt , acelasi model de bujie...... 

Cred ca o sa trageti singuri concluzia , dar intrebarea de baza ar fi ........unde este Elodia ?

 page9.thumb.jpg.f28873d4cdaca993609d27a38d292730.jpg

 

Pai sa va zic , Elodia a a cazut in camera de ardere si a fost "rontaita" bine de tot...... 

t42_38.jpg.e027c4458adc7876263437f0ae197953.jpg

 

...exact scenariul cel mai rau posibil care se poate intampla  mai ales daca esti departe de casa sau intr-un concediu.....  asa ca repet : " Este mai ieftin sa schimbi preventiv decat sa astepti sa pice "

 

 

La finalul operatiilor de revizie ,  Catalin a facut o inspectie pe sub masina  si a identificat un burduf de planetara rupt pe fata stanga , exact locul din care mi se pare ca am un inceput de "clancanit"  , odata ridicata maina am descoperit ca deja este vorba de intreaga planetara deoarece am joc si in tripoda nu numai in capul de planetara , asa ca in curand va fi remediata si aceasta problema. 

 

page4.thumb.jpg.af30271fbb39ddf45b20403e234eaaf6.jpg

 

:icon_bounce:

 

Link către comentariu

Accesul la bujii nu este facil?

Ma gandesc ca, pentru a evita griparea, ar putea fi desfacute si stranse inapoi la fiecare revizie

Link către comentariu

Accesul la bujii este semi-facil ,adica ai putin de desfacut sa ajungi la ele.

Sincer nu stiu sa iti raspund la intrebarea ta :scratch: , dar o sa ma interesez sa vad daca gasesc scris ceva de asta. 

Link către comentariu

Desi nu e locul potrivit de exprimat dar un "clancanit" se manifesta si la mine. Nu l-am investigat serios pana acum. Deduc ca se aude dinspre roata stanga față, se manifesta preponderent "la rece", adica dupa prima pornire a zilei si il pot "genera" la momentul cand tin acceleratia usor de tot la limita dintre a trimite forța la roata decelerare/accelerare exact la momentul respectiv. Daca accelerez ferm nu se manifesta.

Link către comentariu
1 hour ago, Doomy said:

Accesul la bujii este semi-facil ,adica ai putin de desfacut sa ajungi la ele.

Sincer nu stiu sa iti raspund la intrebarea ta :scratch: , dar o sa ma interesez sa vad daca gasesc scris ceva de asta. 

 

Sunt convins ca nu e accesul stupid de usor ca la ALH 🤣

Nu m-am gandit insa cand le-am schimbat la Bora in iarna la vaselina cuprata ... si aveam ...

 

Poate si ca s-au desfacut relativ usor chiar "la rece"

E drept, motorul nu l-am spalat niciodata cu jet (in ultimii 70k km) - posibil si asta sa aiba o influenta

mda - acum vad ca si @adrian001 a zis ceva de genul ...

Modificat de mad_kat
Link către comentariu
3 hours ago, Doomy said:

Accesul la bujii este semi-facil ,adica ai putin de desfacut sa ajungi la ele.

Sincer nu stiu sa iti raspund la intrebarea ta :scratch: , dar o sa ma interesez sa vad daca gasesc scris ceva de asta. 

 

Nu e nevoie sa pierzi timp sa imi raspunzi mai detaliat, eu doar venisem cu o sugestie pentru a evita pe viitor neplaceri cu bujiile.

E clar ca, daca la tine, care le'ai inlocuit la timp, si tot nu au iesit chiar fluierand, bujiile lasate pana nu mai porneste motorul iarna din cauza lor duc la demontat chiulase ... bucuria mecanicilor

Link către comentariu

@yanq   se poate verifica relativ usor cu masina ridicata acest joc ,  se iau rand pe rand articulatiile si  planetarele . 

 

@adrian001  Da motorul este spalat  de nenumarate ori (minim 15 )  in ultimii 65k  , fara presiune ,  suflat cu aer  si totdeauna uscare in mers  imediat dupa.

Nu la spalat vad eu problema , problema este ca la ultima instalare nu s-a urmat procedura corecta data de producator sarind peste pasul de lubrifiere corecta folosind vaselina corecta care previne intrarea umiditatii si care favorizeaza desfacerea lor  : 

image.thumb.png.e51c5014fd0a31517f2dc017ff25e33a.png

Odata aplicata aceasta vaselina ( care la baza este de cupru) nu vei avea probleme pe viitor si poti spala motorul de cate ori vrei  doar respectand cateva reguli simple de baza.  

 

în urmă cu 11 ore, andrei0241 a scris:

bujiile lasate pana nu mai porneste motorul iarna din cauza lor duc la demontat chiulase ... bucuria mecanicilor

Asta este tristul adevar  , care il fac pe roman sa creada ca " VW e proaste"   .......nu e "proaste"   sunt doar prost intretinute...... :vaidecapulmeu:

 

Daca este urmata procedura de instalare  , nu este nevoie de deschidere periodica ....asta este raspunsul corect:icon_thumright:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am bifat  si urmatoarele pe lista : 

 

1)  Am schimbat planetara cu problema  , am mers pe unitate completa de la SKF :

page2.thumb.jpg.14d1a48be40c336dae7ef83daeb07224.jpg

Mai putina bataie de cap cu instalarea  ,de aceea am mers pe modelul complet. 

 

Pot sa zic chiar ca am facut un upgrade:  am comandat modelul de CFGC  cutie manuala de 177 CP , are un cuplu constructiv mai mare si are capul interior pe baza de Tripoda nu este pe baza de inel cu bile  : 

page5.thumb.jpg.066567b5524b538bf6938ce2377efc8d.jpg

 

Old

page3.thumb.jpg.27f004df14b6037832d79fe717279171.jpg

 

New

page6.thumb.jpg.2b8470472d8b2b109ace16a09172d4f6.jpg

 

Am scapat de toate simptomele anterioare odata cu schimbul planetarei , testat si la viteze mari  si totul este in regula :cheers: revenim la zero probleme . 

 

2) Apoi am facut si o Revizie la AC - > de fapt revizia anuala la AC care consta in : scoaterea freonului vechi , extragere tot ulei vechi din sistem , igienizare instalatie , apoi reincarcat sistem si adaugat ulei conform specificatiilor producatorului. 

Diferente sesizabile in mod clar : ulei nou versus ulei vechi 

page1.thumb.jpg.a897a9d0a6cdd231d9e147d3a48cea3b.jpg

 

Clar uleiul se arde in timp ,isi pierde din proprietatile de ungere , compresorul lucreaza din ce in ce mai mult la "uscat" si uite asa se nasc conceptiile ca "VW e proaste" :scratch:....

 

page4.thumb.jpg.eb5a6238efb3e111a46ff862fdc5d129.jpg

 

3)  Am reusit sa fac si o curatare si o hidratare de piele , am folosit solutiile de la Mafra mentionate aici :

 

pentru scaunele din fata si solutiile de la Chemical Guys pentru bancheta din spate , vreau sa vad daca este diferenta in timp .  Pe loc nu este nici o diferenta , a iesit ca noua indiferent de solutie: 

page9.thumb.jpg.fd17399f668533de253c65ef8cf21940.jpg

 

 

4)  Am aplicat si sealant de caroserie de la CarPro cu o decontaminare de caroserie in prealabil -> degresant ( prietenos pentru trapa si cauciuc in special)  :

page8.thumb.jpg.2bf6361073768152e3abd9101ca65c18.jpg

 

Iar la final o poza de pitzipoanca de weekendul trecut ,  in rapita asa cum e la moda acum: 

page7.thumb.jpg.f03633b9d0ec64d6642b75239f5a77b0.jpg

 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!