Jump to content

Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer


Doomy

Recommended Posts

  • Replies 886
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Doomy

    335

  • Muale

    94

  • grp

    41

  • Andrei_72

    34

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Aventura Exploratorului din Zakynthos s-a incheiat ,  pentru sotie concediul s-a inchieiat   ,  pentru  multi nu este diferenta in modul de exprimare , dar  este diferenta  uriasa in ochii unui pasion

Era timpul sa fac o schimbare......   dupa 9+  ani petrecuti in compania vechiului  Explorator era timpul pentru ceva mai nou .... si acel ceva mai nou a venit sub forma acestui Tiguan 2.0 TDI , 4moti

si mie mi-a dat o lacrima....cand am vazut capacele alea.....

Posted Images

multi km explorati impreuna. pana acum a facut cam putini

ce sedinta folo...👍

Link to post

Nice one! 😍

Spor la plimbari!

Link to post

Bine ai venit in club. Ma bucur sa vad ca ne inmultim cei cu Tiguan. 👍

Spor la modificari.

Link to post

Multumesc de urari tuturor ! 

Sa mai continui cu cateva informatii despre starea tehnica a Tiguanului si ce retrofituri au fost facute sau sunt in curs de executie .  

In istoricul ei cele mai importante de mentionat pe langa obisnuitele filtre si ulei sunt

  1. 45.200km Pompa Haldex schimbata pe garantie
  2. 61.500 km a fost schimbat uleiul  la Haldex
  3. 61.500 km a fost schimbat uleiul la cutia de viteze
  4. 61.500 km  a fost schimbat lichidul de frana
  5. 55.200 km (2015)  a fost schimbat parbrizul cu unul OE 

Sa zic ca singura problema tehnica care am reusit sa o identific ar fi ca discul de frana spate stanga are o urma de uzura inegala chiar pe mijloc , am reusit sa gasesc o bucatica mica de metal infipta in placuta de frana , oricum placutele pe spate sunt pe la 20% asa ca mai mult ca sigur voi schimba discurile si placutele pe spate. 

Cat a stat pe dreapta in asteptarea numerelor   am avut timp si eu de cateva modificari : 

1) Pedalele cromate  + presuri de cauciuc Bej sa dea bine in peisaj

page1.thumb.jpg.4ad5bf5471a709c1c79ad77396234a72.jpg

 

2) Full led interior , la picioare portbagaj si torpedou sunt facute custom de mine , sus in plafoniere sunt leduri din comert ( alb 5000k) 

Singurele leduri ramase pe checklist sunt Door Warning lights si Mirror Puddle Lights, dar ma voi ocupa si de acestea. 

page2.thumb.jpg.e38c9d97efceea994b8ab929fe0475ca.jpg

 

3) Leduri la parasolare si la numarul spate

page8.thumb.jpg.78052df475f19a2d966ffbf0af64bc85.jpg

 

4)  Bare Transversale  OE Volkswagen  , pentru ca noul Explorator va mosteni portbagajul Thule de la Golf  .  Cele OE mi-au dat cea mai mare incredere de stabilitate si rigiditate plus ca pot sa deschid si trapa cand sunt montate. (in poza de jos sunt puse temporar) 

page7.thumb.jpg.87c6a098f7d2068afb98189df8212f6b.jpg

 

5) Camera noua de trafic Viofo A119S cu filtru CPL si alimentare directa  , deocamdata doar o camera pe fata , vor urma si altele ( pentru a satisface piticii de pe creier)

page4.thumb.jpg.973176daf7efbbf7f4af25739f60ed14.jpg

 

6) Si acum devine interesant ........ Scut de metal  pentru ca ce vine OE pe masina este o gluma , din experienta fostului explorator , imi va salva sigur pielea de multe ori 

page5.thumb.jpg.cb3bb2d41f30d297ce5f5e7cfebd4726.jpg

 

7) Si in cele din urma , pachetul de arcuri de la Eibach dedicat tiguanului 5N si 5N2 pentru inaltarea +3cm (arcurile sunt pe drum in maxim 10 zile ar trebui sa fie pe masina)  :wub:

page6.jpg.8ac56923fdbba556544542f4fdf95370.jpg

Vor urma si altele , incep  vanatoarea de jante+anvelope de iarna   :)    nu sunt decis daca o sa merg pe 16 sau pe 17 , ramane de vazut , am timp sa ma decid . 

Edited by Doomy
Link to post
Laurentiu_LWR

Felicitari pentru achizitie...pana la urma e adevarata povestea cu masina cumparata de la un batranel :))

Daca o inalti ar merge niste cauciucuri mai fioaroase asa...gen BF Goodrich AT

Abia astept sa vad pe unde o vei plimba :)

Drumuri bune :Driver:

Link to post
mihai.onu94

Sa o stapanesti sanatos! Ai avut mare noroc ca ai reusit sa o gasesti in tara cu ce dotari voiai tu si mai ales ingrijita. De ce nu ai mers pe automata?

Cand am vazut poza cu eibach, am crezut ca sunt arcuri sport. Ma speriasem :)) :)) 

Link to post

O pregătește de vacante. Sigur merge in Grecia. Cu golful ce faci? 

Link to post

zice ca "Golful ramane in continuare la mine , revin cu update cat de curand posibil . "

vreau si eu detalii despre pct. 1 (de unde ai luat pedalele / cum a mers montajul pt bucatile mari?) ,2 (custom - poze,detalii?),5 (de unde, cat?)

Link to post

Ce in forta intri cu modificarile. Felicitari!

PS: daca sunt intrebari...de unde ai luat leduri la parasolare si la numarul spate?

Ms

Link to post

Felicitări din nou pentru achiziție & welcome to the club!:icon_thumright:

E superb configurata! Sa te bucuri de ea și sa te poarte prin locuri frumoase!

Link to post

@Laurentiu_LWR   E o idee si asta , dar astept mai intai sa se duca anvelopele actuale si apoi vad spre ce ma orientez . 

@mihai.onu94  Multumesc !  Nu sunt adeptul automatelor  ,  plus ca dpdv al meu nu sunt cele mai fiabile se se gaseste pe gama VW .   Doar nu am stat atat de mult timp sa inalt golful si acum sa cumpar o masina inalta si sa o cobor.....:biggrin:

@deenman    sshhhhhhhhhh ^_^  sa nu stricam surpriza .  Golful cel mai probabil il vand , dar mai am nevoie de el acum inca o luna/doua  apoi il scot la vanzare la un pret corect si vedem daca gasim client , nu ma grabesc. 

@Muale am zis aia sa nu zica lumea ca l-am dat :))   Pedalele simplu spus sunt de pe OLX , am gasit modelul care sunt cu metal nu cu plastic  .  S-au potrivit la fix , doar putin fortat . Am adaugat eu adeziv universal la cele 3 pedale pentru a fii 100% sigur ca stau ok ( ca la Golf)  si stau perfect acum.    La footrest este destul de migalos de montat mai ales ca surubul lui este in spatele panoului de plastic, trebuie desfacut manerul de la capota ,apoi se poate departa panoul de plastic. Iti las PM cu anuntul de unde le-am luat.  

@sebip   Am zis ca vreau sa ajung cat mai repede cu ea la nivelul care il doresc , apoi sa ma bucur de ea din plin sa nu raman cu gandul ca mai "lipseste ceva"  .   Iti las PM cu site-ul de unde le-am luat. 

@Andrei_72   Multumesc !  Nu ai idee cat timp am fost stalker pe posturile celor cu tiguan ^_^ inclusiv pe al tau , trecand pe lista " To Do for the future "  .

 

 

Link to post

The sky is the limit..la propriu.

Care sunt drumurile pe care intri de este nevoie de o garda la sol asa de mare?

Tiguan +3cm mi se pare semnificativ.

Link to post

Da, e cat un Duster :))

Hai cu pozele pe coclauri

Link to post

@The_Ego  :D   Tiguanul 4motion are standard 17,5 cm garda la sol  +3 cm ar insemna 20,5  adica....cat Dusterul :)  limita perfecta.   Arcurile Eibach sunt 50%50  comfort/rigide . 

Drumurile pe care o sa ma incumet sa intru  ar fi ca acesta: 

Page4.thumb.jpg.7adbc4ac308735c7083cddaa32e095cd.jpg

Adica drumuri de genul Soft Offroad  la care Golful a zis "piua" . 

@cristi511  mi-ai luat vorba din gura cu Dusterul . Vin si pozele cu coclaurile , dar dupa ce punem scutul si arcurile .  Pana atunci sta cuminte pe asfalt :D   

Saptamana viitoare  o bag la verificare generala  pentru a testa toate suruburile existente pe ea, test de amortizoare , unghi de fuga ....sa fiu sigur ca pornim ok la drum.  

 

 

Link to post

Important e sa nu uiti ca diferentialul central de la 4mo nu poate fi blocat asa ca evita noroaiele :)).

Pentru ceea ce vrei tu arcurile, scutul si ceva anvelope mai capabile ar trebui sa fie suficient. In plus, cutia manuala te va ajuta mai mult decat o automata. Si, daca tot faci treaba, un soft custom care sa pluseze la capitolul cuplu este binevenit, zic eu. ;)

Iti urez distractie placuta 😎.

 

Link to post

@cristi511  Multumesc de avertizare , stiam de aceasta "problema"  , ma documentasem .  Softul este pe lista de "to do"  numai ca nu am vrut sa expun tot wishlistul aici :D   pe restul le las sa vina de la sine. 

:beerchug:

 

Link to post

Nu stiam. Dusterul isi ascunde bine garda la sol si cred ca are unghiuri mai bune. 

La Tiguan era optiunea de bara fata Track&Field care era mai pt offroad decat style sau cum se numea varianta de oras.

Link to post

Track  am cautat initial , dar 18 grade cum sunt pe  Sport & Style fata de 28 grade cum ofera Track& Style   eu zic ca sunt destul pentru ce imi trebuie .   Initial piticul mi se activase pe varianta Track dar am cedat pentru varianta actuala .  Oricum nici una din ele nu avea scut de metal echipare standard

TvsS.thumb.jpg.48e26a285a18f6105a541401fa79f933.jpg

Daca pe viitor piticul de pe creier nu este satisfacut  , voi schimba bara cu una de Track , mai greu sa dau explicatii sotiei decat sa fac modificarea , trebuie pregatita o scuza buna din timp......

Link to post

Când lucram pentru Romgaz la sonde aveau în dotare tiguanuri track, acu că ai pus poze mi am dat seama. Mașinile erau întreținute foarte prost, 80% din ele cu motorul refăcut în service pt că erau vechile tsi de 150cp cred, oricum erau din 2011.

 

Acu s a deșteptat și au luat Suzuki s-cross.

 

 

Edited by deenman
Link to post

Sa o stapanesti sanatos!

Singurul lucru ce l-as fi facut diferit: as fi luat bari Thule Edge Wingbar, sunt mult mai joase decat cele OEM si arata mult mai ok. Pentru trapa iti trebuie doar cativa cm, sa o poti deschide.

Legat de bara fata, nu spune nimic sotiei si poate nu va observa :lol:

Link to post

@Bebeee Multumesc ! 

Stiam de Thule Edge Wingbar , dar odata ce le-am vazut in realitate am zis pass  datorita prinderii de cauciuc care se infasoara in jurul barii transversale . Nu m-am indoit de rezistenta ei , m-am gandit doar la faptul ca daca vine cineva cu un cutter sau obiect mai ascutit si taie acel cauciuc  ( din diferite motive sa zicem general valabil ca traim in Romania)   posibil sa ma trezesc cu el zburand singur de pe masina. 

La barele OE  prinderile sunt de metal si se potrivesc 100% cu gaurelele din interiorul barelor transversale .

O fi ea blonda dar nu e chiar asa de blonda , sigur isi da seama macar ca va lipsi masina o zi :) 

 

Link to post

Am bifat o mica aventura Soft Offroad de o zi si aproape 500 km pe la Vulcanii noroiosi , Focurile vii si cam orice sat din imprejurimi care nu avea asfalt :)  O tura asa de  de imprietenire  sa ne cunoastem mai bine :D   Wasn't disappointed , trage mai bine decat ma asteptam. 

page1.thumb.jpg.861c6577138bfaa42068c9115c635264.jpgpage2.thumb.jpg.0c3f5fd38c47faaae533974716855beb.jpg20180519_125411.thumb.jpg.79d50a32e288b01bd9571ecb9fda7fe0.jpgpage3.thumb.jpg.d7dc5df7dd9a634e3bb21741bf10a03d.jpgpage4.thumb.jpg.c1c6164892ac7014a12560d51e6b71a4.jpg

Parca ii sta mai bine murdara asa de noroi.....

 

Intre timp mi-au venit si lampile pentru usi si ledurile aferente ::wub:

20180520_134523.thumb.jpg.e13f36765b8a60a6381e36cf2896d5d0.jpg

 

Link to post

Ale mele sunt pe drum. Nu au led inclus, trebuie sa mai fac o comanda? 

Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • andREI
      By andREI
      La proaspat achizitonatul Tiguan (care nu a venit cu carte service iar manualul e in germana) nu sunt sigur care este presiunea recomandata pentru anvelope.
      Presupun ca presiunea depinde de dimensiunea anvelopelor si de incarcarea vehiculului. In prezent am anvelope de 235 / 55 / R17 si m-ar interesa presiunea pentru utilizare normala (nu incarcare plina).
    • Michael
      By Michael
      Iata ce va mai primi Tiguan ca optiune anul viitor: "Next year an electronic suspension control system will be added. Tuning will then vary situation dependently between the levels Comfort, Normal and Sport". Sunt curios in ce va consta exact acest sistem
    • Tigu2011
      By Tigu2011
      Salut,
       
      Cred ca va trebui sa schimb bateria, da semne de oboseala desi inca nu e foarte frig afara. Am mai avut probleme cu ea in trecut dar dupa o incarcare in service la PBN a mers foarte bine. In general porneste la sfert dar daca sta mai mult de 2-3 zile trebuie sa tin cheia 3 sau 4 secunde pana porneste.
      Atasasez o poza cu ce am acum pe masina, aveti ceva recomandari dintre modele care se gasesc la noi pe piata? Trebuie ceva specific pentru modelul meu?
       
      Tiguan 2011 2.0 Tdi 140cp DSG 4Motion.
       
       

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri