Jump to content

Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer


Doomy

Postare recomandată

Salutare ! Felicitari Doomy  pentru masina ta foarte frumoasa si bine intretinuta.  Am vazut ca ai folosit si vaselina pentru ungere  timonerie , poti sa mi spui si ce fel de vaselina ?

Link către comentariu

@Adrianxx18  Mi-ai pus o intrebare capcana :)  nu am documentat ce vaselina este , stiu doar ca este buna pentru plastic si nu il corodeaza. Este de aceiasi culoare cu cea OE care se mai gasea pe acolo. 

Link către comentariu
On 1/21/2020 at 10:04 PM, Doomy said:

Da , aveti dreptate trebuie recalibrare conform elsa.  

Eu sunt de aceiasi parere cu Boditza , va merge in continuare ok , nu cred ca vor fi probleme , mai ales ca suportul camerei este fix iar parbrizul are marja de milimetri la montaj .

se poate vedea pozitia de acum, si compara dupa inlocuire parbriz, vezi poza

clar e vorba de mm, dar care se transforma in metri la distanta pe sosea (pare sa fie masurata valoarea in microni chiar!)

calibration.jpg

Modificat de detinator
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am reusit sa ajung si eu prin zona Cheia , intr-un moment al zilei in care chiar te poti bucura de drum :)  :

page1.thumb.jpg.be02e83e1c1c9910d7e1fbedae8734b5.jpg

Am vrut sa vad si eu cu ochii mei dezastrul de la Cheia , cu padurea culcata de vant .  

Imaginea este dezolanta , arata de parca a explodat o bomba iar din puterea exploziei toti copacii din jur au fost spulberati  :( 

page4.thumb.jpg.8fcd9614afcd1be6a02056d9e6174852.jpg

page5.thumb.jpg.89d2fc6a0c30b49144783f362bb3eb28.jpg

page2.thumb.jpg.6253c644483951d819518b01064db4cf.jpg

 

Bineinteles ca hienele nu au stat departe de prada . Prada usoara de data asta..... 

page3.thumb.jpg.373eabdfb9b0f9a46cbecd0389ecd629.jpg

Link către comentariu

E superb drumul in cursul saptamanii - o singura data am fost cu VR-ul si in capatul liniei drepte pozate de tine, la pod, am inteles de ce are Golful frane atat de mari :D

Interesant numarul seii cu lemne...

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Deocamdata aduna km cuminte , asteptam primavara ,  ne-am saturat de noroaie si ploi :)  vrem sa vina vremea calda sa punem anvelopele cu muschi :icon_thumright:

Intre timp curatenie la greu , experimentam cu diferite solutii de curatare si "infrumusetare". 

599567262_page(3).thumb.jpg.5ccebf0141b95aae91cfa28b4c81c109.jpg

920961961_page(2).thumb.jpg.b64c042771063c86ca17a172b265436f.jpg

1329707407_page(1).thumb.jpg.e249fd0b2dce062796fe1ee47eb6a809.jpg

Link către comentariu

Felicitari pentru masina se vede ca este ff bine intretinuta te urmaresc de mult timp si chiar i mi place ca esti o persoana ce tii la masina.  ce folosesti pentru plasticurile externe pentru a le mentine ca si noi . ?

Link către comentariu

@Adrianxx18  Multumesc !  In  poza de mai sus este folosit  Black in a Flash de la Turtle Wax , stanga in poza de mai jos .  Black in a Flash tine mai mult dar atrage praful destul de tare ( rezista o spalare totusi si abea de la a doua se duce )  , cel din dreapta Tyre &  Bumper de la TurtleWax , tine mai putin , dar nu atrage praful asa de tare , dar in schimb se duce la prima spalare. 

page1.thumb.jpg.547f9d84b1a465c21a4376c6945c87b5.jpg

 

@Muale  Mingea aia e complet "stock" , parul albastru asa vine de fabrica, se gasesc de cumparat direct la culoarea asta  , volumul in schimb este dat de spalarea cu jet  :)   Am luat mai multe seturi special sa le pastrez pe cele albastre .....in rest ce pot sa zic , am facut multi catei fericiti cu mingi colorate :) 

1091726906_TenisALbastru.jpg.c11d724b9391aab8d0222453216d2fd8.jpg

Link către comentariu

Stiu pe cineva care inainte de a iesi de pe asfalt "trateaza" plasticele cu ceva pe baza de silicon...

Cica asa nu mai adera asa bine noroiul si se curata masina mult mai usor... 

Hai cu rotile cu muschi...ca desi am vrea...zapada nu prea mai vine  :))

Link către comentariu

Ha ! vezi cine stie :) cand sunt tratate constant nu mai adera si este dat usor cu apa jos . 

Zapada la noi nu prea mai vine dar mai am in plan niste zone unde inca trebuie anvelope , asa ca mai asteptam.  Astept pana la jumatatea lui Martie si apoi vedem. 

Link către comentariu
  • Administrator
17 hours ago, Laurentiu_LWR said:

Hai cu rotile cu muschi...ca desi am vrea...zapada nu prea mai vine  :))

ha ha. Eu ieri le-am scos. M-am saturat toata iarna sa huruie si sa consum in plus fara sa apuc sa ma duc la zapada. Am trecut inapoi la Goodyear 4seasons "de vara" ale mele.

Link către comentariu

GY 4 seasons ale mele gen.1 dupa 5 ani, pe asfalt usor uned, la franare nu foarte puternica, a intrat abs ul si m am dus ca pe gheata.. .Sunt ca noi la cum arata, dar compozitia lor s a schimbat clar dupa acest timp. In aceeasi zi le am verificat cu accelerare mai tare in curba. ..la fel de dezamagitor...cu intrarea esp ului. Le schimb cat mai curand.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Exploratorul e bine , in perioada asta  sta mai mult in parcare :)  nu e obisnuit cu munca de acasa ....... Saptamana viitoare o sa il scot la dezmortit pana la Cluj ca nu are de ales ...

Intre timp ne facem de treaba prin parcare asa ca am curatat TRAPA !   Si bine am facut ca am curatato....... 

Operatia de curatare a decurs normal ....3,5 ore  mai tarziu trapa arata cam asa : 

page1.thumb.jpg.8200d76b3d242361bb4f47a300f93fcb.jpg

La sfarsit (asa este procedura mea) am testat si scurgerile trapei sa vedem daca sunt ok , cu mentiunea ca ultima curatare /testare am facuto in Ianuarie si a fost totul ok .  Dar de data asta surpriza ....

Am testat scurgerile din fata stanga/dreapta au fost OK , curgea apa sub masina perfect !  Apoi am turnat apa sa testez scurgerile din spate  si cand dau sa ma uit sub masina , in partea dreapta curgea perfect OK , dar in partea stranga absolut nici o picatura.....:blink:

Hai ca poate am stat in soare si am uitat eu sa bag apa cum trebuie, asa ca am mai bagat un jet  sa vedem daca iese......dar ce sa iasa . ZERO ...uscat..... :banghead:

Stiam exact ce e de facut .... rapid am golit porbagajul...si oare ce gasim noi acolo...

page2.thumb.jpg.8205d4857d74aed225e8503aca87264f.jpg

Gasim apa care o era de "negasit" pe sub masina.....asa ca ne-am pus pe dezasamblat  si doua ore mai tarziu....am ajuns la furtunul interior .......cei care au facut operatia asta stiu ce inseamna clipsurile gandite de VW pentru portbagaj :banghead:

Haos.thumb.jpg.86276037f825ca12282a4c8253efb018.jpg

Dar stati ......asta nu e tot , se da si roata si carenajul rotii jos pentru acces la mufa de scurgere care de altfel era infundata  :page5.thumb.jpg.e62ba9609cd7ad4b0d10dc97ff209ca6.jpgpage3.thumb.jpg.49b53eada2c021342612c2358c53d5c6.jpg

Erau mai multe ace de brad care au strans mizerie si cateva frunze (asa pareau) in descompunere....orice era , mirosea ingrozitor......

Problema a fost in felul urmator , scurgerea fiind infundata , mufa de scurgere s-a largit si a facut loc pe langa ea pentru apa sa iasa:page6.thumb.jpg.04963b62943ab59392c882e920efb59c.jpg

Am izolat furtunul si curatat mufa :page7.thumb.jpg.ed4949e6756eb9f8173773e91b2cd9ab.jpg 

Dupa doua ore de stat dezasamblata cu porbagajul deschis la soare , era uscata complet aas ca am trecut pe asamblare ..... 

Si uite asa o operatie de rutina s-a transformat intr-o zi de munca la propiu.....  bine ca facem lucrurile preventiv;)

Link către comentariu

Mufa aia pare o pacoste, oare nu se va înfunda iar? Nu există vreo versiune revizuită sau nu se poate renunța la ea? Să rămână doar furtunașul până la exterior?

Link către comentariu

Mufa aia se poate imbtaca intr=o plasa din aceea de tantari, a facut o un coleg, si nu mai are probleme deloc

Link către comentariu

@MyKe sunt chiar versiunile revizuite cele din poze  , sunt special facute asa ca sa nu iti intre in furtune diferite insecte sau lighioane .

Din pacate , alta solutie nu este ....poti prelungi furtunul si sa renunti la ele , dar eu personal nu vreau aceasta optiunie , prefer verificarile periodice  si curatarea colectoarelor superioare cat mai des. 

@john_skoda nu stii sentimentul de a merge cu trapa deschisa pe un drum pustiu de munte  :)  cred te va face sa te razgandesti....merita efortul . 

@skodamen stiu metoda , dar din pacate la Tiguan se poate aplica doar la cele din spate , la cele din fata nu functioneaza decat cu prelungirea furtunelor cu inca 30cm pentru a trimite scurgerea direct sub carenajul rotii , am studiat problema desul de mult . Implica dezasamblare ca la balamuc sa fie facuta corect. 

Link către comentariu

Două greșeli sesizez: mergi pe unde sunt ace de brad, care îți înfundă scurgerile și ți-ai luat mașina cu trapă :).

Lăsând gluma la o parte, îți dau dreptate cu clipsurile de la VW și accesul la anumite chestii, de parcă inginerii de la proiectare nu vorbesc cu mecanicii deloc. :screwy:

 

Link către comentariu

Atâta bătaie de cap cu trapa! Acum am si motivarea pertinentă de ce nu am bifat-o, daca mai erau motive de indoială...

Link către comentariu

@yanq asa cum am zis mai sus , ar trebui sa ii dai o sansa mai ales ca tu te duci pe drumuri de munte :)  apoi sa ii dai un verdict. 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!