Jump to content

Tiguan 5N2 - 2.0 TDI - 4motion - The New Explorer


Doomy

Postare recomandată

8 hours ago, Doomy said:

 

1002643598_depus4.thumb.JPG.ccecaf8ca28c5bebb86e6005fa6cfb1f.JPG

Singurul regret la sfarsitul zilei este ca nu am avut mai multe conserve de fasole cu mine....

 

Screenshot_20200609-085538.jpg

Link către comentariu

DAca tot era asa frumos, un cui in scorbura, ceva?

 

Scuze...........daca deranjeaza

Link către comentariu

@mad_kat  Like-urile sunt irelevante pentru mine , daca cuiva ii place postul nu trebuie neaparat sa stiu si eu de asta .  

Legat de sistemele 4x4 , la Tiguan nu putem discuta de unul foarte performant , dar nici ultimul sistem din curtea scolii  nu este cand e vorba de performanta.   Unde se  diferentieaza in general sistemele 4x4 ? ....atunci cand intampina alunecare pe X roti si nu stiu sa transmita puterea la rotile cu aderenta....... cu anvelopele potrivite acea "alunecare" este redusa semnificativ , asa ca  toate 4 adera bine  si hop asa nu este nevoie de prea multa inteligenta.  

 

@Aerofan  ma bucur ca iti place   

Dpdv al meu  , curatenia masinii nu trebuie sa fie dependenta de modul de exploatare, indiferent  ca mergi pe asfalt sau in namol , la sfaristul zilei masina tot curata trebuie sa fie,  cu mai mult sau mai putin efort depus , dar un efort asumat de  de fiecare .  Oricum la sfaristul expeditiilor ma duc si spal masina Interior+Exterior+Dedesubt  ,  mizeria tot se strange dar intr-un ritm mult mai incet ,o data pe an investesc timpul necesar sa o curat bine.     La interior in afara de presuri si sters praf  nu prea am ce sa murdaresc , e treaba usoara. Chiar daca este namol , ramane pe presuri.  Pielea ramane curata mult timp  odata tratata , o laveta umeda face minuni in perioada asta. 

 

@Laurentiu_LWR  Bariera era larg deschisa  , am si intrebat pe cei doi paznici de la baraj daca este voie , mi-au zis ca da se poate trece si inconjura lacul .   

Din  pacate la intoarcere nu i-am mai gasit sa le arat cat de mult se poate inconjura :banghead:   Este si normal ca iarna sa fie bariera inchisa , daca e nasol dupa ploaie  traseul .....ce sa mai zic pe zapada si pe gheata.  Se justifica ca iarna  sa fie inchis. 

@Muale asa cum am zis mai sus , daca aveam mai multe conserve la mine , probabil retapitam scaunul  de la sofer , sau posibil ambele din fata :))

@skodamen    Nu trebuie neaparat o padure pustie sa bati cuie ;)  ,  doar ca pe ploaie  e nasol cu lasatul urmelor pe geamuri.....sau trapa ...

336c7e32a865582a0792cf29c2013f3e.jpg.fbfcd2862072773ad8fe520e4d6ccb23.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Intre timp am inceput sa mai dezmortim picioarele exploratorului , am facut 1300 km in 6 zile , cu diferite drumuri in afara orasului. 

Saptamana trecuta am avut drum prin Galati si Braila  , iar la intoarcere am descoperit si o "surpriza" la explorator   , care cel mai probabil a fost facuta intr-una din cele doua locatii. 

 page1.thumb.jpg.b13bcd53c16e45f78db3020a16c66c3b.jpg

Si oare ce surpriza..... Problema am descoperito la intoarcere cand spalam masina , am vazut ca atarna ceva la numarul din spate si cand ma uit mai bine , am vazut ca lipsea una din lampile de numar :

1371887895_page3.thumb.jpg.7fcf3f474091706f9cc7889741a9533a.jpg

274352729_page4.thumb.jpg.164dce629af2b837d74c4daf36b626b0.jpg

Vad ca i-a dus capul sa o forteze si sa o rupa , ca deh multa minte nu "este" ....  bine ca nu au lasat urme pe haion.   In fond nu lampa lipsa ma deranjeaza , ma deranjeaza ca am vazut dupa ce am spalat masina si am reusit sa bag apa in haion , indeajuns de multa ca sa ma atace pe creier. Am facut tot posibilul sa usuc , cu aer si am bagat si niste silica gel in interior. Acum sper sa nu fie si alte probleme pe viitor.  Ce sa faci....:ROflag:

Ca si concluzie de detectiv, a stat ~5 ore parcata in Galati pe o strada industriala si in Braila ~1 ora in complexul comercial . In rest nu avea unde sa se intample,drumul de dus/intors nu a avut opriri :tuktuk:  Temporar am pus o lampa OE cu bec pana vine noua lampa.    

 

In alta ordine de idei , avem si putin entertainment in masina  pentru momentele de plictiseala  dar si pentru momentele cand simt nevoia de relaxare.......ce facem oare ....tragem si noi un frag....... :icon_bounce: 

page2.thumb.jpg.ed5a0d6c0ec36c3dfd954b52232ca1e2.jpg

Privirea oamenilor care trec pe langa masina cand se aude "MonsterKill"  in boxe   este priceless. 

Link către comentariu
55 minutes ago, Doomy said:

am bagat si niste silica gel in interior.

Nu are rost, nu e ermetic, a curs toata pe jos, printre hayon si plastic. Stai linistit  eventual verifica si cealalta lampa, sa nu fie urechile sparte.

Link către comentariu

Sigur la Brăila te-a operat :cheers:. Sorry de incident, chiar mă gândesc ce naiba o face cu el spart?

Link către comentariu

poate i-au trebuit LED-urile de pe placa :))
Mda, nasol, si la prietenul meu i-au furat jentile din portbagaj. Bun, a fost si vina lui ca parcheaza in fata casei si a uitat-o deschisa. A zis ca s-a uitat peste tot in masina chiar si in portofel, numai ca nu avea bani in el si nu i-au luat actele.
Peste o saptamana ma duc in Arad, clar ca parchez masina la prieteni in curte :))

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am terminat si cu revizia mentionata mai sus , anul asta nu mai e programat nimic , dar se poate schimba asta in functie de km parcursi. 

page3.thumb.jpg.4edfff5ebcac09a167dd5340875b2236.jpg

Antigelul arata bine , o parte din el il schimbasem odata cu EGR asa ca acum e 100% fresh si asta ma face sa ma simt bine .  (100%)  fictiv spus ca am reusit sa scot doar ~5.2L din 6.5 asa ca tot nu este rau.  Stau linistit acum  cu temperaturile astea de vara  ca masina este racita corespunzatior   :) 

page5.thumb.jpg.619cb1dfa7f4862ffc9d49faf18ca4c5.jpg

Am trecut la lichidul de frana care are ~18.000km si putin peste 1 an de la ultimul schimb , la cum ma asteptam era destul de ars , nu era extrem de rau dar era indeajuns de ars incat sa se simta la deget consistenta.  Puteti sa numiti "placebo" dar la pedala de frana am simtit imediat diferenta  la cald , pedala este ferma la atingere si iti da mult mai multa incredere, cu uleiul vechi se simtea putina elasticitate la franari tari la cald. Cam asta e diferenta intre uleiul vechi si cel nou

page4.thumb.jpg.364a28d05ac35cce745c491008150ddb.jpg

 

Trecem mai departe la revizia sistemului AC  , care include si o curatare de instalatie:

page2.thumb.jpg.b9fe3ebde02ccc0f47637e92e199cdd8.jpg

Dupa programul de autocuratire au fost recuperati 570g de freon din 640 total din instalatie ( 640 introdusi anul trecut)  . Diferenta nu este mare , este in limitele normale (conform mecanic) dar m-am linistit abea dupa ce am facut un test de presiune pe instalatie care nu a scos la iveala vreo problema , dar totusi anul viitor vreau sa mai verific inca odata.  

Golful care avea peste 340.000km la momentul vanzarii in 9 ani cat a fost la mine nu a pierdut mai mult de 10 grame de la an la an si asta inseamna ca un pitic pe creier s-a activat.

image.thumb.png.9246386d52a937cd1629024955e9f74e.png

Intr-un final , am facut si flush sa scot tot uleiul vechi din instlatie  plus inca o recirculare  just to be safe si acesta a fost rezultatul : 

In stanga , portiunea indicata este de la Tiguan , restul de mai jos este ce a iesit de la alte masini :tuktuk: .  Conform experientei mecanicului culoarea reprezinta "inceput de sfarsit" adica intrase la "scadenta de schimbare"  .  Tot 1 an si ~18.000km   de la ultimul schimb.   Cred ca nu mai e nevoie sa zic ca in partea dreapta este uleiul nou cu care se face amestec si se introduce inapoi in instalatie. 

page1.thumb.jpg.c7bbfa335dcde4030a298c8e3b269ad5.jpg

Much better now ! 

Link către comentariu

Relax, nu e chiar asa grav, depinde si cat de calduroase au fost verile cu golful. Din fabrica se spune ca un 50g pe an e ok sa pierzi. Daca nu se foloseste clima des atunci se pierde mai mult. Oricum daca ai o fisura pierzi mult si repede. Restul se pierde pe la o-ringuri. Ca sa te linistesti complet la urmatoarea revizie inainte de a umple instalatia schimbi toate o-ringurile. Sunt vre-o 8 in total. 2 la compresor, 2 la codensator 2 la valva de expansiune si 2 la radiatorul de clima. Singurul loc unde e greu si complicat sa le schimbi e la radiatorul de clima din bord. So chill :D 

Link către comentariu

Varianta cu O-ringurile o gandeam eu  , dar tu ai spuso :)  tocmai ma documentam ca marja pentru tipul asta de compresor este  pana la 100 g / an sau 1000 ore de rulare , conteaza foarte mult orele de rulare nu neaparat KM /intervalul  .  Ideea e ca nu am gasit nimic specific in procedurile de service legate de metoda fixa si perioada predefinita la care trebuie facuta operatia , sunt mentionate dor "Inspection"...."Inspection" :scratch: 

Citind asta cu orele  mi-am adus aminte de noptile  in care faceam gratare romantice  la lumina de Xenon ............

Clima la mine e non-stop pe ON indiferent ca e vara/iarna , ma mir ca nu s-a ars ledul de la butonul AC :P

Link către comentariu

Bora o am din 2012, nu am umblat niciodata la clima, si inca merge si face chiar foarte frig. Daca pierdea 70 de grame/an, pana acum ar fi trebuit sa aiba sub limita de pornire a compresorului. La fel, socra-miu are un megan din 2007 si nu a umblat niciodata la AC... As verifica fitingaraia - sa nu fie slabit vreun holender. (de exemplu la bus mie mi-a pierdut pe la holenderul de la radiatorul din fata - nu se vedea cu lampa ca era in spatele tablelor, m-am prins eu intamplator cand am dat jos masca radiatorului din cu totul alte motive si am zis sa verific si alea daca tot erau accesibile)

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Dupa o baie facuta cu apa curata din Bega  , sta cuminte in asteptare de aventuri.

Momentan mananca asfaltul pe paine , dar asfaltul asta se termina si el odata....

page3.thumb.JPG.fbf3cde73aab44a19c9801cc6dafc6fe.JPG

page2.thumb.JPG.89650d1858c8d81094a594e0eabcdef1.JPG

Link către comentariu

Cateva pasari au vrut sa faca poze cu exploratorul, nu am putut sa le refuz ca altfel imi dadeau norocul de dupa spalare ?

#birdshitaftercarwash

Link către comentariu

Dronă? ? E cazul să creștem pretențiile în materie de video ?

Doar tu ai avea răbdarea să compilezi ceva în genul

 

Link către comentariu

@yanq pentru minutul ala de filmare de mai sus este investita peste o saptamana de munca .  Voi cresteti ce pretentii vreti , sunteti liberi sa faceti asta  :icon_thumright:

 

@Muale :soothe[1]:  nu a fost cu intentie :)  mai greu cu sa iti dai seama de jos fara ruleta. 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Hai ca nu m-am putut abtine ,  dureaza  ceva sa fac o postare corecta asa ca las un mic "Teaser"  a ce va urma . 

O plimbare printre nori :)  la propiu....... nu nori din aia de se trag in piept ..... 

page2.thumb.jpg.e5d0438f1ac5e0f3f816415c86a982f8.jpg

page1.thumb.jpg.2a65774a9fe1e6efce757a4796970ef1.jpg

Exploratorul este si el in prin poze numai ca este coplesit de peisaj ......de altfel.....si eu sunt :eek:

Let the exploring begin !

Link către comentariu

 

A fost o saptamana epica , plina de aventura si explorare , avand in vedere situatia actuala , am preferat sa ies si eu din oras intr-o zona mai familiara , am ales Sibiul pentru cazare si de acolo imi puteam intinde antenele pe toate zonele apropiate. 

Nici nu stiu cu ce sa incep , sunt atat de multe de povestit .......dar sa o luam pe rand.... 

Drumul de venire spre Sibiu a fost pe dn67C aka Transalpina...... un drum de care nu m-a satur, am ajuns la ora 10:00 la intrare si am prins un trafic definit de mine ca "moderat" . Aveam deja salvate cateva trasee pe care vroiam sa le bifez , speram doar ca vremea sa fie de partea mea .........si culmea , vremea a fost de partea mea , aproape deloc nori , soare blana ! si vantul aproape inexistent ........ "ce inseamna sa ai pile"  :rules: 

O ocazie buna ....sa vedem si noi traseele explorate dintr-o perspectiva noua , sa vedem si noi ce poate o drona in mainile unui amator "aka eu"   .  Asa ca dupa ~20 de ore de zbor in diferite locatii ( anterior deplasarii)  am considerat ca este suficient si ca pot sa dau jos "rotile ajutatoare" avand in vedere ca in 20 ore de zbor am lovit decat o craca de copac , fara pagube majore , ma consideram pregatit sa vedem ce poate sa iasa din mainile mele ...........ma rog si din mainile copilotului "aka sotia" care a primit instructiuni de baza la fata locului si anterior un training minimal ....

Urcarea pe Transalpina a fost "moderat" aglomerata dupa cum ziceam mai sus si se prezenta cam asa :

 

1174872778_page22.thumb.JPG.778066e50b0e29944cabbc1f784b3f30.JPG

Urcarea a fost placuta si nu foarte solicitanta , asa ca usor usor am continuat catre zonele "de interes" , mai precis drumul vechi care strabate varfurile  (majoritatea) , impracticabil si la 1 saptamana dupa ploaie , am zis totusi sa incercam sa vedem ce iese......

.....si a iesit conform planului , am strabatut 2 din 4 trasee planificate , cu gandul ca mai lasam si pentru alta data , dar nu neaparat asta a fost factorul de decizie , muream de ciuda ca mi se terminasera deja bateriile la drona , sus pe varfuri vantul era mai intens decat parea , asa ca am lucrat cu ce am avut. 

Partea a doua a traseului am surprinso din alt POV  , iar la intoarcere am avut parte si de o surpriza placuta  pe parcurs : 

 

Bunnnnnnnn, daca ati avut rabdare sa vizionati filmele de mai sus , clar va mertita ce va urma

Surpriza de care ziceam mai sus a constat in faptul ca la intoarcere m-am intalnit cu un grup de "Exploratori" din Clubul  Expedice Balkan (Slovacia)  , care aveau si ei masini din grupul VAG (sau nu) foarte interesante si modificate corespunzator :

  • Un pasat b5.5 4motion inaltat cu Ledbar pe portbagajul de pe plafon .....mergea pe drumurile alea de zici ca era "posedat"  , anvelope AT in echipare  , se vedea si dupa roata de rezerva de pe plafon. 

249851588_page66.thumb.JPG.3acd9858e36bc907f885527b147e75ad.JPG

  • Un Golf 3 "super inaltat" cu portbagaj de plafon si Led Bar pe acesta......care de altfel mergea ca la "rodeo" , cu un ditamai scut metalic vopsit rosu , se vedea de la o posta cand vine spre tine :)  Anvelope AT garantat 

1744906303_page77.thumb.JPG.f6f5cd893d7c613e6f87c96ae5a4ebf8.JPG

  • Un golf 4 in 2 usi (nu am prins daca era 4m)  dar era diesel clar  , avea inaltare garantat si scut de metal si un Led Bar pe bara de fata .... anvelope ceva Rugged ( AT-uri probabil. 

56515493_page99.thumb.JPG.abeba1a22ba35f3f5c1d39260f0425a8.JPG

  • Si mai merita mentionata si urmatoarea masina de "tuns iarba"  , un Renault Twingo , Inaltat , anvelope AT , portbagaj pe plafon , led bar montat si doua roti de rezerva cu anvelope AT, sa nu uitam si de camuflajul zebra......:rolleyes:  radem , glumim dar ascutitoarea asta mica le da clasa la multe suvuri 4x2 . 

           Vorba aia:  You may be coool,   but you'll never be Renault Twingo , lifted , at tyres , roof rack , led bar , and freacking zebra stripes cool ! :icon_cool:

416473223_page88.thumb.JPG.275643cd2f1ee45170df1983a38517a6.JPG

Efectiv , a fost un moment  "This just made my day ! ?"    A ajuns el  in Romnaia pe Transalpina ?  

 Nu stiu cum priviti voi situatia dar pentru mine a fost un moment unic din mai multe puncte de vedere  , indiferent de ce parere avem noi  despre acest mic explorator .....tot raman la ce zic ca aceasta "conserva" mica bate la poponetz multe suvuri 4x2 de pe piata. 

Asta a fost senzatia mea cand a trecut el pe langa mine

image.thumb.png.a71314594965e163e768470b49c41904.png

Bun , sa depasim acest moment si mai las inca o poza cu Exploratorul ( la al meu ma refer)  in acest peisaj de vis

1678856869_page33.thumb.JPG.49cdb7fb1c03641d7d01fd159ee79b75.JPG

Si cu asta am incheiat ziua de explorare , toata lumea a fost fericita si toate gainile au dormit linistite : THE END. 

 

HA !  daca credeati ca aventura se incheie aici , v-ati inselat , asa ca eu zic ca mai merita si continuarea , usor ...usor , cu inca o punga de popcorn , o bere rece sau un suc dupa caz intram usor in partea a doua a aventurii

Am apucat sa explorez si dealurile din zona Paltinis , drumurile acelea la capatul carora sunt numai corturi si gratare , dar pe care nu prea se incumeta nimeni sa le parcurga , de asemena ceea ce urmeaza este un traseu din lista de "to do" , nu are nume dar are o frumusete aparte

 

857287755_page44.thumb.JPG.8a513be32169c48e2338214e1e87929f.JPG

Incredibil de frumoasa zona , mai ales acum din aceasta noua perspectiva , sunetul apei , pasarile ....ce sa mai , a fost un pui de somn mai bun ca diazepamul.  

Exploratorul a fost in largul lui , fara probleme , anvelopele inca isi fac treaba cum trebuie si pe iarba umeda , noroi....pietris......cam tot ce le vine in cale. 

Si uite asa am inchieiat a doua parte a aventurii .....usor usor ne apropiem de partea a 3-a ( si ultima din acest post promit) 

Partea a treia a constat intr-un traseu din muntii Fagaras ,care leaga Valea Oltului de Curtea de Arges  ,  pe harta este partial afisat , acesta a venit ca recomandare din partea unei cunostinte ,  pot sa zic doar ca nu am fost dezamagit :

 

96965763_page11.thumb.JPG.406e6b7cfd19b0b650c46251b351c6c8.JPG

Si cu asta incheiem o sesiune de explorare , revenim la "munca de acasa"  ,  iar cat priveste concediul din Grecia de anul acesta , deocamdata este pe "stand by" , asa ca nu este nimic sigur . 

Ne bucuram de vara asa cum putem si noi mai bine . 

:soare:

 

Link către comentariu

Super descris ca de obicei.

în urmă cu 14 ore, Doomy a scris:

iar cat priveste concediul din Grecia de anul acesta , deocamdata este pe "stand by"

Poti sa-i dai cancel linistit. Si noi am avut rezervat in Croatia si hotelul cred ca da faliment pentru ca au decis sa nu-l mai deschida anul asta, aveau turisti din Anglia multi. In plus cu cam toate tarile incep sa nu mai lase turisti fara testare, altele chiar cer la intoarcerea din concediu sa-ti faci test sau carantina 14 zile. Daca ai concediu 14 zile si te intorci si trebuie sa-ti faci test (care da si eroare), sau inca 14 zile carantina mai ca nu se mai merita sa mergi niciunde. 
Asta din cauza ca sunt cativa (multi) i.... care se duc la disco ca doar de aia e concediu, ca la ei in tara disco nu e, in loc sa mearga undeva sa se bucure de natura cat pot de mult, ei sunt la disco, apoi posteaza peste tot ce party tare au avut :screwy: Ca raspuns, tarile cu disco sunt pe lista de restrictii si toti ce vin din concediu se testeaza sau 14 zile acasa concediu fortat, oameni faini sufera ca nu mai merge nimeni la ei si uite asa e un cerc vicios.
Dar gata cu OT-ul

Link către comentariu

Am luat o decizie spontana si am schimbat navigatia cu ceva mai nou si mult mai performant : MIB866I :) 

Asa ca am trecut de la vechea navigatie de android : 

 la aceasta : 

page4.thumb.jpg.f08381853d0a551e9a6722630179773a.jpg

page3.thumb.jpg.91805b9a1bc1767e381146e26b189030.jpg

Are toate meniurile exact ca MIB OE  , se misca genial de bine , este Octa Core , 4Gb de ram si 32 GB internal storage , 2 carduri micro SD si 3 sloturi USB , slot de SIM si antena 4G dedicata separat   .  Asa ca am renuntat complet si la stickul de internet  , nu mai este nevoie de acesta.  

Nici nu pot sa compar cele doua navigatii ,  este ca si cum ai compara mere cu pere , in afara de faptul ca ambele erau pe android  ....nu prea am ce sa compar . Este net superioara aceasta cu MIB si intr-adevar se misca genial ! 

Cea veche avea 9 inch ecran , aceasta are 7 inch , m-am obisnuit repede cu noua dimensiune de ecran , chiar daca am sacrificat din marime , am castigat calitate !    Vorba aia ,nu marimea conteaza  ci cum o folosesti ! 

page2.thumb.jpg.87b6ce1985dd1e6e86fa89b0b685765b.jpg

Marele plus fata de MIB OE il consider ca are si partea de Android utilizabila , ceea ce inseamna ca am acces sa instalez ce aplicatii vreau eu  fara sa am telefonul conectat (android auto) . 

:cheers:

 

Link către comentariu

Arată super frumos. Spune-mi și mie cât a fost "halatul" și de unde l-ai luat.

S-o folosești fără probleme! :Driver:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am schimbat in sfarsit si parbrizul , am tot amanat si am amanat pana m-am plictisit de atatea amanari , imi era scarba de operatie in sine dar si de desfacut si repozitionat camerele + cabluri. 

Eram documentat deja , stiam ca vreau  SaintGobain sau Nordglass , pana la urma am mers pe NordGlass (Polonia) deoarece am citit mai multe reviewuri pozitive legate de duritate  ,  asa ca saptamana trecuta am sunat sa vad pe unde gasesc in stoc cu senzori+camera.  Am gasit la Ager Autoglass , m-au anuntat cand a intrat in stoc ( la 5 zile distanta de cand am sunat) , mi-au zis si pretul de ~1100 ron cu tot cu montaj......in gandul meu , wow ..... a scazut pretul ,la acelasi parbriz in aprilie am primit telefonic  ~1400 ron  , asa ca odata ce am fost anuntat , am programat a doua zi montarea.  

Am lasat masina la 8:30  si in jur de ora 17:00 era gata.  Minim 6 ore trebuie sa stea la ei dupa cum mi-au spus baietii de acolo.  Inca ~2 ore sa repozitionez toate camerele si cablurile + inca 2 ore o curatare de interior corespunzator ca nu prea au fost atenti la partea asta , a ramas multa "pudra de mastic" peste tot bordul  , si am gasit si mici pete pe scaunele din fata si pe cotiera. Nimic ingrijorator , e totul ca nou acum , dar se putea mai bine , asa ca per total lucrare as da un 8 din 10 :)   sa nu fiu rau ca au fost destul de amabili. 

778482042_page1.thumb.jpg.5e79182e28d98e038005794548b7587c.jpg

page2.thumb.jpg.24b31f950698f0214ca6fcac0acbf4a4.jpg

A venit si momentul ridicarii masinii , moment in care se face plata ,   ma duc cu "foaia" la consultant si ma intreaba daca platesc cash sau card,  am zis ca vreau card si cand ma uit pe Pos , am vazut 835 ron.... l-am intrebat totusi daca nu este o gresala , totusi de la 1100  e diferenta destul de mare , mi-a explicat ca au oferte la anumite parbrize , daca asa apare in sistem asa este , mi-a zis ca puteam sa ma uit pe devizul initial , dar nu m-a preocupat sa vad asta inca de la predarea masinii. :rules:

Ce sa mai zic , deja uitasem de mizeria din masina , am intrebat politicos daca pot sa mai cumpar unul la "pachet" pentru mai tarziu  dar au refuzat . 

Un parbriz nou merita si stergatoare noi , asa ca am gasit niste Bosch rapid in stoc la Autosoft  , sa fie totul fresh acum. 

Am si uitat cum era cu parbriz nou , toate microfisurile din cel vechi contribuiau la reducerea vizibilitatii, daca inainte totul se vedea FullHD acum e 4K :) 

 

Azi am avut si un drum pana la Ploiesti pe autostrada dus/intors si chiar am sesizat o diferenta de sunet in rulare , aveam un sasait specific vantului cu cel vechi  , nu era chiar sesizabil decat daca esti foarte atent, dar acum a disparut complet .  Am zis initial ca e placebo si ca sunt prea entuziasmat  .  La intoarcere am verificat dotul de pe parbriz sa vad daca pot sa aflu informatii suplimentare  si cand colo am dat de semnul cu urechea cu sageata....se pare ca parbrizul e de tip "Acoustic" si are stratul interior special pentru reducerea zgomotului in interior.   

PS : Lane assist functioneaza corect , fara probleme , parametrii din camera sunt aceiasi chiar si cu camera atarnata de cablu :) Toti parametrii salvati sunt de la ultima calibrare  , conteaza pozitia fizica a camerei raportata cu cea din calibrare , care in acest moment nu a fost schimbata considerabil sa faca diferenta. 

Winning ! 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!