Jump to content

Probleme servodirectie


dj-alexz
 Share

Postare recomandată

Domnilor am o problema , la masina din semnatura, uneori cand iau maxim dreapta sau stanga de volan, imi scade sub 600 rpm sau se opreste motorul. O idee de la ce poate fi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 293
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Deadly

    20

  • marius1982.11

    14

  • F l o r i n

    12

  • Bogdan Moraru

    9

munceste servo pompa din greu, de scazut turatia e normal, si eu o patesc... de oprit motor... aici poate sa fie uzura de vina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema zgomotului care se transmite in caroserie e mai complicata si trebuie sa gasesti un mecanic care sa asculte masina precum un doctor cu stetoscopul.Practic doar asa afla sursa zgomotului (vibratiilor).Exista un stetoscop auto care seamana cu cel medical doar ca are o tija in capatul de unde se preia zgomotul.

Iti dau mare dreptate.

Cu acest stetoscop sa asculte tot ce invarte cureaua respectiva: rola de ghidaj, de intindere, alternator, compresor ac, ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trami, am vorbit noi la telefon la un moment dat... am incercat fel si chip, am schimbat tot ce s-a putut prin caseta, tot asa directie grea si marait...

 

m-am enervat si am luat caseta noua originala, cu asta directia merge f usor fata de cea veche si chiar fata de alte golfuri, dar de maraiala la rotire n-am scapat

 

am schimbat 4 pompe, cu toate face la fel, am cumparat furtun nou, cel de presiune de la pompa la caseta(asta era mai mic in diametru) am luat din dezmembrari identic ca diametru, am schimbat si cel de retur, am inlocuit si vasul...

 

am incercat diverse tipuri de lichide, am aerisit pana la ultima bula

 

tampoane motor noi, pivoti, capete de bara, capete planetare, rulmenti si bucse sarcina telescop, toate noi de calitate

 

inlocuit intinzator si curea accesorii, inainte cu un an am inlocuit rulmentii la alternator si rulmentul din fulia compresor clima, inlocuit si fulia de la vilbrochen 

 

singura ameliorare am obtinut-o dupa ce am pus ATF220 (lichid rosu) cu care merg si acum, cu celelalte lichide cand acceleram si viram scotea un zgomot scurt si foarte puternic nu stiu cum sa-l descriu  

la rotirea volanului scurt stanga dreapta maraie si vibreaza din caseta, asta verificat sub masina, vibratie se transmite in podea...

 

am avut posibilitatea sa montez pe masina inca o caseta noua identica originala cu care facea la fel, noroc ca am prieteni la piese auto...

 

aceleasi zgomote si maraieli le-am avut si cu caseta veche si le am in continuare dupa ce-am inlocuit multe piese 

 

am facut 17 mii km si tot la fel face...

 

stetoscop comand maine!

Modificat de adi_bm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am inteles cu furtunul de presiune de la pompa la caseta.... daca e mai mic in diametru (interior) nu e bine vezi in pag 4-5 colegul  deadly cate a schimbat pana cand rezolvarea a fost acel furtun.

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu un audi a4 din 2002 1.9 tdi, cu o scurgere pe la caseta de directie dar umezeala este pozitionata deasupra partii superioare a burdufului care vine la capetele de bara acolo unde vine partea de la volan si 1 sau doua conducte. Are cineva o parere despre ce ar putea fi?

 

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adi_BM imi pare rau ca trebuie sa schimbi jumatate de masina pentru o vibratie care poate veni de oriunde.

Hai sa-ti dau un exemplu:

masina mea golf 4 (atunci) la virare stanga in mers se simtea in volan o trepidatie, ca si cand lipsea un dinte dintr-o roata dintata.

Toata lumea imi recomanda sa schimb caseta de directive.Am facut o excursie la trami, care a facut o inspectie la masina si pe loc si in trafic si rezultatul: ma trimis la plimbare, deoarece caseta de directie nu avea nimic.

Problema era in jantele masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cunosc f bine masina deoarece mi-am schimbat singur distributia de doua ori, turbina tot de doua ori, ambreiajul, planetarele, arcuri, amortizoare bucse si alte nimicuri...masina face multi km!

 

am pus furtun nou, diametrul exterior era mai mic fata de cel original, pe al meu l-am taiat din pacate deoarece eram curios sa vad daca are ceva probleme pe interior, ulterior l-am folosit pt o instalatie de verificat presiunea pompei...

 

am gasit furtun din dezmembrari identic ca diametru, l-am montat si nu s-a schimbat nimic...

 

oricum am inlocuit si jantele, dar nu din acest motiv 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un furtun cu diametrul interior mai mare. Ceva obtureaza traseul de pompa pana la caseta de directie.

Modificat de dic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

De ceva timp am sesizat un sunet destul de urat, un fel de scartit de rulement la pompa servo.

Ce sa ma sfatuiti sa fac? sa o reconditionez sau sa iau alta second?

 

Masina mea are 190.000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul la servo cand l-ai schimbat??

 

La 178.200km cand am schmbat si caseta de directie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit cauza, nu era de la pompa, erau rulmentii de la alternator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare revin si eu cu problema mea legata de servodirectie,cand pornesc dimineata si e motorul rece directia merge usor apoi cand se incalzeste motorul merge greu...

Am schimbat uleiul de servo am pus Febi si sa curatat instalatia si problema nu a disparut...

Intrebarea mea se poate reconditiona pompa de servo? nu vreau sa dau 800RON pe una noua

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare. Am si eu o problema la masina si tind sa cred ca este de la pompa de servodirectie. Mai exact masina scoate un zgomot destul de urat din zona pompa servodirectie si alternator.

Zgomotul se aude mai tare sau mai incet in functie de turatia motorului. Vreau sa precizez ca volanul se misca tot la fel ca si inainte, uleiul l-am verificat si nimic in neregula in afara de zgomot.

Mecanicul zice ca e pompa dusa si sa merg asa cu ea pana cand cade de tot dar eu nu vreau sa fac lucrul asta.

Intrebarea mea este : Sigur zgomotul este de la pompa sau nu cumva sunt rulmentii de la alternator. Nu vreau sa schimb pompa degeaba si sa raman cu aceeasi problema.

Modificat de dutza.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mecanicul i-a zis unei cunostinte ca trebuie schimbat compresorul (tot un zgomot se auzea) pana la urma era rulmentul rolei care tensioneaza cureaua de accesorii.

 

Da cureaua de accesorii jos si invarte la mana pe acolo vezi ce tine/scartaie/caraie/trosneste, eventual poti sa o pornesti asa sa vezi daca se mai aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu sunt mecanic doar imi dau cu parerea cineva imi spunea cand am avut probleme su servo ceva de niste rulumentii deci la sv ai putea sa le spui sai controleze cam pe toti care au treaba cu,cureaua de pe pompa succes

Nu sunt mecanic doar imi dau cu parerea cineva imi spunea cand am avut probleme su servo ceva de niste rulumentii deci la sv ai putea sa le spui sai controleze cam pe toti care au treaba cu,cureaua de pe pompa succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Imi poate da cineva o poza cu vasul pentru lichidul de servo?...ca mi.a curs ulei din pompa cand am schimbat senzorul de pe ea si acu cand virez volanul  se aude un vajait....si ma gandesc sa completez uleiul, dar nu stiu care e vasul. deci ajutor careva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce senzor?

 e cel cu capac verde din stanga motorului, cum te uiti din fata masinii, n-ai cum sa-l ratezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Motor 1,6 16 v BCB...La pornire, cu motorul inca rece , servodirectia merge normal,. Dupa un timp incepe sa mearga din ce in ce mai greu. Mi sa mai intamplat frecvent ca la relanti cand incerc sa parchez si iau maxim de volan sa se opreasca motorul. Pompa nu face nici un fel de zgomot, iar lichidul l-am verificat astazi, la rece si parea curat (verde) numai ca nivelul era undeva peste max. ( mentionez, fara sa pornesc masina, la rece, poate ca masina era inclinata usor spre fata.) Ce parere aveti, ce poate fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu stii de cand este uleiul in ea, mai bine il schimbi. Daca dupa schimbare, tot asa va merge, atunci trebuie sa te indrepti catre pompa de servodirectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Postez si aici video-ul cu sunetul pe care il am de ceva vreme la masina.

Pare sa fie de la pompa servo. Ce parere aveti?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer, nu cred ca sunetul e de la pompa de servo, dar nici nu-mi pot da seama de la ce e. :tuktuk:

Eu am avut probleme cu pompa de servo pe fosta masina si era diferit sunetul fata de cel pe care l-ai postat tu. Sper sa nu ma insel. :dry:

Modificat de Deadly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E de la filtrul de ulei, asa am patit si eu. Dupa ce l-am schimbat liniste. Se auzea decat la ralanti si la accelerare disparea zgomotul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost in service azi, nu e de la pompa servo. E ceva pe la galerie, au zis sa nu-mi bat capu, nu e grav, doar daca o sa faca mai tare sa revin pe la ei.

La mine cand accelerez si dau drumu se aude, sau cand parchez, in rest nu e deranjant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!