Jump to content

Probleme servodirectie


dj-alexz
 Share

Postare recomandată

Lichidul nu trebuia sa fie verde? Ce original asa este din cate imi amintesc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 293
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Deadly

    20

  • marius1982.11

    14

  • F l o r i n

    12

  • Bogdan Moraru

    9

Trami mi-a pus lichid rosu cu ocazia inlocuirii casetei in oct. 2009.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi pe 2 grade C am pornit masina si totul a fost ok (pompa servo nu a mai bazait iar lichidul a stat la locul lui). Oare scap doar cu inlocuirea lichidului de servodirectie?

Modificat de tlc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate da, poate nu....

daca Trami ti-a pus rosu, banuiesc ca stie el ce stie, doar are mare experienta in astea.... ideea e ca pe OEM, nu merge cu rosu - iti strica garniturile, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun, merci Florin

asadar il asteptam pe Trami sa completeze pe linia punctata 5 post-uri mai sus ;)

in principiu tot OEM am (exceptie probabil simeringurile), fiindca e vorba de o caseta de G4 reconditionata

Modificat de tlc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!O problema am si eu cu servo si anume ca de vreo jumate de an stiu ca am joc in caseta, de curs nu curge, lichidu de servo e la locul lui, doar ca de astazi am observat ca la miscare finuta stanga-dreapta la volan, a inceput sa faca "clanc clanc", doar pe loc.In rest nu am nici o problema.Sa fie grav sau o mai duce ?Toate bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut au am un golf 4 si am pus Ulei ATF (rosu) in loc de ulei verde. Asta face oare ceva problema? Sau acceptabil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in teorie, se zice ca iti strica garniturile - oringurile - in timp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! De o vreme incoace am inceput sa aud si eu zumzaitul acela de la pompa servo,insa nu tot timpul fapt care ma ingrijoreaza. De obicei incepe sa se auda dupa ce iau un viraj mai strans in special stanga, si dupa aceea se aude continuu,chiar daca virez pe loc. Am verificat lichidul si este ok,doar putin peste nivelul maxim,iar din cate am inteles nu afecteaza cu nimic,dar ce ma ingrijoreza cel mai mult este faptul ca se aude tot mai tare,de fiecare data! Poate insemna asta,,inceputul sfarsitului" pompei servo,ca sa zic asa... Masina este un Vw Golf 4,1.9 TDI,cod motor ALH,90 CP,an 2002. (daca am deranjat sau am suparat pe cineva,imi cer scuze! Sunt nou pe forum).Orice sfat sau sugestie sunt utile!

Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun, merci Florin

asadar il asteptam pe Trami sa completeze pe linia punctata 5 post-uri mai sus ;)

in principiu tot OEM am (exceptie probabil simeringurile), fiindca e vorba de o caseta de G4 reconditionata

Ca idee , am un prieten care a completat peste cu ulei de cutie de viteze automata, shell, 150ron/l. :RO flag: . Pana in ziua de azi ii merge fara probleme, Eu cand am vazut flaconul l-am intrebat daca stie ce a complatat, cica aia i-au dat la magazin, mie nu imi vine sa cred ca ii merge fara probleme. Eu zic sa vb cu treami, sa ii intrebi care e parerea lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Multumesc de sfat!Oricum am aflat care e problema,tre schimbata caseta de directie,pierde ulei,deci alta solutie nu am decat sa o reconditionez sau sa o schimb cu alta second,buna..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, am si eu o mica problema, vreau sa verific lichidul de servo , dar nu reusesc sa ii desfac capacul. am cateva scurgeri pe furtune si vreau sa vad daca nu cumva sunt sub minim! 

post-35475-0-77255200-1363332371_thumb.j

post-35475-0-98465700-1363332372_thumb.j

post-35475-0-66578800-1363332373_thumb.j

post-35475-0-67136700-1363332374_thumb.j

post-35475-0-67557400-1363332375_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut!

 

In legatura cu problemele legate de directie, la mine treaba sta in felul urmator, pierd lichidul

de directie pe la racordul dinspre pompa catre caseta, dar supureaza in partea de jos

si din aceast motiv m-a pacalit si am crezut ca da pe la caseta.

Va rog daca stiti cum procur o conducta de presiune avand in vedere ca una noua e vreo 180 epuroi,

si una sh nu stiu sa o apreciez.

 

Numai bine!

 

Aa, era sa uit, am inteles ca uleiul G002000 nu s-ar mai fabrica, o fi adevarat?

Eu am gasit doar G004000 la bidon patrat.

Modificat de Flanker
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta pe net in zona ta firme care schimba furtune hidraulice,demontezi ansamblul de pe masina si o sa iti refaca ei racordul.

Am facut cu un prieten care lucreaza in domeniu,la un ford k toata instalatia de servo care era ciur. :icon_thumleft:

*reparam si confectionam furtune hidraulice sau de presiune pt utilaje,camioane,karchere spalatorii,diverse instalatii care lucreaza sub presiune

vindem orice tip de furtun industrial:aer,apa,gaze,aburi,lichide alimentare,ventilatie,ulei,combustibil,m ortar,beton,etc
Localitatea: BUZAU
Pret:
Contact:
0745173503
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Super idee, merci! Nu m-am gandit ca se poate si asa, stiu firma am facut la ei acum cativa ani

un racord flexibil de mare presiune pt un utilaj de ridicat, foarte eficienti si rapizi.

 

Va salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Momentan s-a reconstruit conducta de la intrarea in caseta, cu un furtun de presiune

si racordul din capat, ambele noi si sertizate la o societate care face toate falurile de furtune

de presiune, surpriza a fost cand l-au demontat pe cel vechi si am gasit in interiorul sau

o conducta subtirica din plastic translucid care avea sase gaurele, au pus baietii de la 

atelier si acea conducta. Maine dimineata merg sa o aplic pe masina, o sa va transmit

imediat rezultatul. Aveti cateva fotografii cu noua conducta si cu cea veche care arata

de parca a fost corodata de ceva acid, ca de la baterie, este o posibilitate de luat in calcul.

 

Numai bine!

post-80491-0-38484600-1365452959_thumb.j

post-80491-0-61117000-1365452970_thumb.j

post-80491-0-44001000-1365452979_thumb.j

post-80491-0-46096100-1365452999_thumb.j

post-80491-0-36107600-1365453006_thumb.j

post-80491-0-40639100-1365453013_thumb.j

post-80491-0-48705400-1365453021_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am o problema foarte ciudata, am cheltuit o gramada de bani si tot n-am rezolvat cu zgomotele servodirectie

 

ce poate cauza zgomot in viraje, vibratie,marait, care se transite in podea se manifesta atat in mers cat si in stationare la rotirea scurta a volanului?

precizez ca am inlocuit absolut tot ce tine de servodirectie si suspensie...caseta, pompa, furtune, vas de expansiune, am incercat si lichid servo original, si Febi si Swag ....

 

efectiv deja-mi sta mintea-n loc, am inlocuit tot, absolut si face la fel  :pale:

 

a mai patit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut


Pls help !!!  Miscand de volan foarte putin ( pe loc sau in mers ) simt ca si cum agata ceva .

Este posibil sa aibe legatura cu semnalizarea ? Este enervant sa mergi zilnic cu aceeasi problema !!!

 

Merci

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Agata unde? pe afara sau prin volan?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am si eu o nelamurire.

 

Am observat ca majoritatea golf 4 au un senzor pe pompa de servodirectie. 

 

M-am uitat mai atent si eu nu am. Am doar un surub. 

 

Intreabarea mea este cum isi regleaza ralantiul masina cand virez far acel senzor (am vazut ca unele modele au senzor altele nu, unii care au avut senzorul defect l-au inlocuit cu surub simplu fara a afecta functionalitatea masinii : http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5877524-DIY-Power-Steering-Pressure-Switch-Fix&p=82119179&posted=1#post82119179) ?

post-10002-0-50887600-1370689220_thumb.j

post-10002-0-18399400-1370689310_thumb.j

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare am si eu o problema legata de servodirectie cand pornesc dimineata si e motorul rece directia merge usor apoi cand se incalzeste motorul merge greu... care sa fie problema uleiul de servo? mentionez pompa nu face nici un fel de zgomot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil uleiul la cald sa isi piarda proprietatile si de aceea sa mearga volanul greu.

Incearca sa schimbi uleiul la servo,iti trebui 1litru si costa pana in 50 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema zgomotului care se transmite in caroserie e mai complicata si trebuie sa gasesti un mecanic care sa asculte masina precum un doctor cu stetoscopul.Practic doar asa afla sursa zgomotului (vibratiilor).Exista un stetoscop auto care seamana cu cel medical doar ca are o tija in capatul de unde se preia zgomotul.

Poate fi piese in miscare care ating caroseria, un amortizor de motor sau cine stie.

Deci putina rabdare Adi-bm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare am si eu o problema legata de servodirectie cand pornesc dimineata si e motorul rece directia merge usor apoi cand se incalzeste motorul merge greu... care sa fie problema uleiul de servo? mentionez pompa nu face nici un fel de zgomot

 

incearca sa schimbi uleiul. Daca tot asa va face la timp scurt, dupa schimbare - e de la pompa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!