Jump to content

Engine Fault Workshop


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Am inteles, multumesc mult pentru sfat! Cel mai probabil o sa merg la reprezentanta...nu prea am alta posibilitate sa fac acea scanare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad locatia ta ptr ca postez de pe telefon. Sunt colegi care te pot ajuta cu respectiva scanare. Ptr Bucuresti da-mi un tel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit toate cuvintele de lauda pe care le-ai primit de la baietii pe care i-ai ajutat si as fi mai mult decat incantat sa ma poti ajuta dar, din pacate, sunt din Iasi. Vin destul de des la Bucuresti dar daca respectiva eroare o sa imi apara din ce in ce mai des, cu siguranta nu ma pot porni la un drum asa lung cu masina...trebuie sa gasesc o solutie locala pentru o scanare sa fiu sigur ca nu e ceva grav deoarece nu prea as vrea sa stric un asemenea motor din cauza faptului ca am ignorat prea mult timp acea avertizare. Iti multumesc pentru buna intentie! Daca stii un baiat bun din Iasi care poate sa faca o diagnosticare si sa imi dea un verdict, contra cost bineinteles, as fi incantat sa aflu! O seara cat mai buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi in aria de prestari servicii sau in topicul dedicat unde erau toti colegii care fac scanari.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Stie cineva sa-mi spuna exact care este/sunt rolul/rolurile galeriei de admisie la passat 3C?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti cumva daca la schimbarea actuatorului vacuumatic, trebuie dat turbo jos? Am dus masina in service astazi pentru schimbare, insa se extinde lucrarea si pe maine ca nu reusesc sa dea turbo jos ca sa scoata actuatorul (adica reusesc, dar ca dureaza mult timp, deja au dat jos o groaza de chestii de pe masina). Mi s-a spus de la service ca pe golf 6 e mult mai usor, dar la passat nu exista nicio metoda de a ajunge la el. Din cate am mai auzit eu, toata operatiunea asta ar trebui sa dureze o ora jumatate...la mine va dura probabil peste 10 ore (montat si demontat etc. etc). Imi poate explica cineva, va rog, daca se poate scoate mai usor respectiva supapa? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde la cine schimbi. La mine a durat 2 ore la relanti fara  dat jos turbina la un service la Miroslava, cu rezultate excelente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Stie cineva sa-mi spuna exact care este/sunt rolul/rolurile galeriei de admisie la passat 3C?

Este fix acelasi rol ca la orice alta masina. Permite admisia aerului in cilindri.

 

 

Stiti cumva daca la schimbarea actuatorului vacuumatic, trebuie dat turbo jos? Am dus masina in service astazi pentru schimbare, insa se extinde lucrarea si pe maine ca nu reusesc sa dea turbo jos ca sa scoata actuatorul (adica reusesc, dar ca dureaza mult timp, deja au dat jos o groaza de chestii de pe masina). Mi s-a spus de la service ca pe golf 6 e mult mai usor, dar la passat nu exista nicio metoda de a ajunge la el. Din cate am mai auzit eu, toata operatiunea asta ar trebui sa dureze o ora jumatate...la mine va dura probabil peste 10 ore (montat si demontat etc. etc). Imi poate explica cineva, va rog, daca se poate scoate mai usor respectiva supapa? 

Nu trebuie data turbina jos, ci doar cautat un service cu oameni mai priceputi. Am pus pe undeva un document in l romana cu procedura de schimbare si reglare a capsulei

 

LE: Am cautat eu si am dat de postul acesta

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc foarte mult pentru raspunsuri...mai bine ma duceam in reprezentanta. asa trebuie sa astept 2 zile degeaba, eventual sa platesc n ore de manopera. of.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal! am acelasi motor ,acelasi an ! dureaza o ora juma ! operatiune in reprezentanta cybernet bacau! stat langa masina ! senzorul de la actuator e la vedere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti, sunt nou pe acest forum sper ca postez unde trebuie.. fratele meu si-a cumparat recent un golf 6 2.0 tdi cr 2009 cod motor cbdc. problema e ca i se aprinde intermitent martorul de la bujiile incandescente dar masina porneste la sfert nu merge intrerupt sau alte probleme.. stopul pe frana functioneaza deci switchul de frana cred ca e ok.. in schimb nu ii functioneaza nici un bec la marsarier.. poate fi asta cauza? multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are treaba cu switch-ul de frana.

 

scaneaza sa vedem ce erori ai stocate pe Engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa au inceput simptomele si la mine, intai foarte rar se aprindea, la turatii peste 3000, apoi foarte des. Daca eroarea e p0299, trebuie schimbata capsula vacuumatica (supapa vacuumatica, supapa turbo - toata lumea are o alta definitie pentru ea).

 

Va ziceam intr un post mai sus ca la mine a durat 2 zile schimbarea, ca nu s a putut scoate pe deasupra. Mecanicul si acum insista ca la bluemotion cu start stop, nu se poate scoate pe deasupra ca nu ai cum sa tragi surubul respectiv pe nicaieri, ca e blocat) si ca intr adevar, la motoarele c.r fara start stop se poate scoate fara sa scoti juma de motor afara. Pretul final a fost de 1360 de lei, dar acum masina nu mai are nicio problema, a scazut si consumul, i a revenit puterea etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Salut din nou..revin cu nelamuriri (de data aceasta nu legate de cutia de viteze, desi nici referitor la asta nu am mai rezolvat nimic, ori nu mai face "figuri", ori m-am obisnuit eu..in fine). Luni dimineata am plecat la munte...vreo 200 km mers pe autostrada...totul bine si frumos pana aici. De la poalele muntelui pana sus au inceput "figurile" ...panta destul de mare, serpentine foarte "stranse" urcat cu 40-50 km/h..din cate am sezizat eu in general in treptele 2, 3, 4 la turatii peste 2500...(fiind automata si-a facut ea treaba cum stia), in timp ce urcam mi-a sarit in ochi indicatorul de temperatura a uleiului ...care nu mai indica 90 grade asa cum eram eu obisnuit sa vad de obicei..ci 110 grade....deja am inceput sa ma ingrijorez in acel moment....in fine..am lasat-o putin mai usor..si am stat cu ochii pe bord pana sus. Temperatura lichidului de racire era pana in 90 grade. Am urcat pana la cota 1700 in aceleasi conditi..pe un drum de aprox. 15 km..Ajuns acolo am parcat fara opresc motorul si am mers pana la receptia unui hotel, cand m-am intors surpriza: In bord Pomul de craciun : Mesaj pe comp. bord : engine fault workshop + martorul de la bujii se aprindea intermitent si pe cb si pe cadranul turometrulu +

martor "ceck" (cred ca asa se numeste: arata ca un o teava cu robinet deasupra si e de culoare galbena) + mesaj pe cb Exaust workshop (mesajul asta il am de cand am cumparat mashina dar acesta dispare la 2, 3 porniri si apare neregulat la 2, 3 ,4 luni in fine asta stiu ca e de la o clapeta care nu lucreaza in parametri normali).

Buuun...vazand "nebunia" din bord...opresc motorul..il las cam 20 minute cat imi fac treaba prin zona si cand revin pornesc..Pe bord ramas aprins doar ceck-ul cum ii zic eu (robinetul ) si mesajul Exhaust workshop.....moment in care m-am mai calmat...parchez mashina  si o las parcata 2 zile.

 Diupa 2 zile vine momentul sa plec... pornesc...acelasi martor aprins Ceck-ul ala si acelasi mesaj exhaust workshop..Plec spre casa...in spatele meu un alt amic cu masina. Inca de cand am inceput coborarea..mai mult in frana de motor...la viteze mici de pana in 50 km/h am vazut in oglinda ca iese fum albicios, destul de abundent,   lucru confirmat si de amicul ce cobora in spatele meu). Initial am crezut ca e doar abur mashina fiind rece, afara temeperatura de 3 grade Celsius, dar am inceput sa simt si miros intepator de fum...

Am coborat in conditiile astea pana jos neavand unde sa orpesc in serpentine. Cum am ajuns jos am si oprit cu prima ocazie...am verificat nivelul la ulei, era la maxim, temperatura lichidului de racire era cam la 80 grade...temp la ulei cam 60 grade.Dupa 3, 4 minute am pornit din nou la drum. De data aceasta fara nici un martor aprins in bord, fara nici un mesaj de eroare. Dupa aproximativ 1 km m-a sunat prietenul care mergea in spate sa mi spuna ca nu mai iese fum deloc. Am intrat pe autorstrada...i-am dat talpa...200 km/h...nici gram de fum...nimic...colegul din spate mi-a confirmat...am chinuit-o un pic...pe Sport..apoi iar in D talpa...mers usor...mers subturat, mers turat...nimic...200 km...ajuns acasa...fara fum fara martori in bord...CE SA FI FOST?  

Nu am verificat nivelui la antigel...dar odata ce nu aveam mesaj pe bord m-am gandit ca nu are cum sa fie scazut.

Daca are cineva rabdare sa-mi citeasca compunerea asta si sa-mi spuna o parere as fi recunoscator! Multumesc Anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa fie de la "regenerararea" filtrului de particule...?cu alte cuvinte sa fie de la momentele in care se proceseaza auto-curatarea ? fa o diagnoza si vezi ce erori ai stocate...cred ca e cea mai corecta varianta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-am idee....o sa-mi fac curaj luna asta...sa ajung la reprezentanta...(spun curaj pentru ca locuiesc in Italia si ma va ustura vizita la reprezentata) si cu ocazia asta o sa le povestesc lor ce si cum si cu ocazia asta poate gasesc si "problema" la cutie....cel putin as schimba uleiul in cutie, (numai operatiunea asta va costa 500-600 euro )


sa fie de la "regenerararea" filtrului de particule...?cu alte cuvinte sa fie de la momentele in care se proceseaza auto-curatarea ? fa o diagnoza si vezi ce erori ai stocate...cred ca e cea mai corecta varianta...

 

Dar sa fie doar "regenerarea" ce treaba sa aiba mesajul si martorii aprinsi? Engine fault workshop....plus martor bujie intermitent..plus temperatura uleiului. Stie cineva care sunt parametrii la temperatura uleiului?   De ex limita superioara a temperaturii lichidului de racire eu stiu ca tre sa fie 90 grade Celsius, dar a uleiulu poate sa fie mai mare ? dupa cum arata cadranul as tinde sa cred ca are voie sa ajunga pana in 120 grade....dar nu ma pricep...stie cineva exact ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai solocitat motorul e normal sa ii creasca temp la ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adevarat...dar cat de mult are voie sa creasca ? pana la ce temperatura e ok ?asta era intrebarea mea. Totusi zona rosie incepe de la 180 Grade, deci nu cred ca e pb la 120....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare , detin un Passat B6 3C din anul 2010 1.6 TDI 77 KW 105 Cp,  acum 2 saptamani mi-a dat eroarea aceea cu spirala, cand am plecat de acasa (masina fiind in garaj) , Iar martorul de "motor" acea pompa in bord... nu s-a aprins. Kk toate bune si frumoase aceea eroare a disparut. Peste 1 saptamana fiind in oras mi s-au aprins ambii martori (acea spirala si cel de la motor) cu semnificatia " Check Engine " "Service now! " , a fost tata cu ea la o diagnoza si mi-a dat eroarea " EOBD CODE : P2563 Turbocharger (TC) boost control position sensor - range/performance problem (tin sa mentionez ca masina tragea chit ca avea aceste erori la bord adica activa turbo nu avea nicio problema. Am mers la cativa mecanici si au zis ca s-ar putea sa fie senzorul de la turbo si ca acesta nu vine separat de turbina ,adica chit complet. Bun ok. Am sters acea eroare , dupa fix o saptamana adica azi a aparut iarasi ,dar in schimb turbo-ul se deschidea cand si cand, mai rar da decat nu. Am revenit la alt mecanic sperand ca el ne va lamurii, dar degeaba . In fine, am sters acele erori ce apareau in bord,iar masina surprinzator a inceput din nou sa deschida turbo la fel de bine ca inainte . Nu stiu ce ar putea avea masina , iar daca cineva ma poate lamurii ar fi bine. Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca firele de la actuator pana la ECU sunt ok,stunci posibil ca trebuie  schimbat actuatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imediat ce am sters acele erori masina si-a revenit miraculos de aia avem eu si tata nedumerirea asta !....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu tot cu montaj, undeva in jurul la 1000 lei din cate imi aduc aminte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare.

Am un passat variant 2007 motor 2.00 TDI 140 CP 3C si am urmatoarea problema
-din cand in cand imi apare martorul spirala intermitent plus mesajul engine fault workshop,masina merge perfect,iar daca opresc si repornesc motorul dispare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!