Jump to content

Engine Fault Workshop


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

am refacut diagnoza aseara si pe langa alte erori asta pare sa cauzeze lipsa de putere si uneori intrarea motorului in avarie. Se poate repara ?

 

000665 - Boost Pressure Regulation 
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 84353 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2002.14.09
                    Time: 15:22:44
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 3542 /min
                    Speed: 89.0 km/h
                    Absolute Pres.: 2295.0 mbar
                    Absolute Pres.: 1825.8 mbar
                    Temperature: 31.5°C
                    Mass Air / Rev.: 770.0 mg/str
                    Lambda: 17.4 %
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@BobyCC

Uite aici legat de eroarea ta :

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16683/P0299/000665

Verifica furtunele de la turbo (dar nu cred sa fie ele de vina) .

Verifica DIVERTE VALVE aka BLOW OFF (daca e nevoie SCHIMBO) .

Uite si cum se face :

http://www.youtube.com/watch?v=lQfUQuACkNM

E indicat sa verifici si EGR-ul .

Si nu in ultimul rand VERIFICA / CURATA TURBINA (e posibil sa fie murdara sau sa aibe joc la axul de la paleti) si va trebui RECONDITIONATA . 

O zi buna .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista diverter valve la 2.0 TDI.

 

Problema s-a mai discutat de zeci de ori. In 95% din cazuri este vorba de actuatorul turbo care trebuie schimbat. Cu un search banal se gasesc informatii suplimentare, preturi, etc...

Daca nu este actuatorul (care se poate verifica usor cu o pompa de vid si un manometru sau... gura), atunci poate fi tubulatura sau valva de comanda a turbinei sau EGR-ul blocat deschis

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am curatat azi din nou turbina, incredibila cantitate de funingine in numai 1 an... acum insa s-au intors din concediu toti cei 140 de caluti !! merita operatiunea ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema ,cu Passat-ul , nu mai trage .... Am pus tester-ul pe ea si am urmatoarele probleme :

 

Cod P0299 Turbo/Super Charger Underboost

Cod P0473 Exhaust Pressure Sensor High

Cod P2002 Particulate Trap Efficiency Below Treshold

 

Mentionez ca am in bord aprinse, check engine si spirala care apare intermitent . Deci mașina nu se tureaza cum trebuie , prind viteza foarte greu ... 

Ce ar trebui sa fac ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba G450 ca altfel vei avea pb cu regenerarea DPF. Dupa schimb iesi la o regenerare cu masina. Vezi ce incarcare ai pe filtru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zilele astea am fost plecat cu masina (B6 2.0 TDI cr- 125 kw) vreo 1800 km in tara,masina a mers struna pana aproape de casa cand s-a aprins spirala si checkul cu 'engine workshop fault" iar masina nu trage cat sta spirala aprinsa , iar daca o opresc si ramane doar checkul aprins atunci se comporta normal . Am mers cu ea asa vreo 40 km .

Avetii idee ce ar putea fi ? Maine urmeaza sa ii fac o diagnoza dar pana atunci pentru linistea mea (sau nu :)  ) as fi vrut sa stiu spre ce sa ma orientez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, scanea si posteaza eroarea.

 

daca masina nu trage, in rest merge normal.... si martorii aprinsi sunt spira si check-ul - cel mai probabil te-a lasat actuatorul turbinei - pret 700 lei cel mai ieftin, la care trebuie sa adaugi si manopera.

 

daca se va aprinde si martorul DPF - atunci e posibil sa fie altceva.... g450, etc.

 

dupa cum ai descris, este prima varianta la tine.... scanarea va zice adevarul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am pornit-o si mai sta aprins doar checkul,masina se comporta normal .
Maine pun testerul si revin .

Mersi ptr raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Am si eu o mica problema. Pana acum cateva zile imi aparea pt o secunda in bord Engine fault workshop. Am fost la reprezentanta am pus testerul pe ea si au zis ca e clapeta de admisie ca nu mai inchide sau deschide bine ceva de genu.A doua zii mi`a aparut martoru de la motor si sta aprins acum.E posibil sa se fii blocat? Masina merge normal.Sfatul lor e clar si fara prea multe explicatii sa schimb clapeta care e in jur de 1100 ron. Am inteles ca se poate curata ca poate sa fie plina de ulei si asta sa fie un motiv pt care nu fuctioneaza bine. Imi puteti da cateva sfaturi? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă te referi la clapeta de cut-off, cea din fata clapetei EGR, sfatul meu este sa încerci sa o cureti ..... poate ai noroc sa fie de la depuneri, dacă nu merge, atunci nu ai încotro decât sa o schimbi.

Si eu am avut probleme cu clapeta respectiva, acum vreo 2 ani sau mai puțin. Eu am schimbat-o fara sa încerc sa o curat si apoi îmi părea rău ca am dat peste 1000 RON nu mai rețin exact fara sa încerc sa o curat ca doar na .. poate nu funcționa corect de la depuneri.

La mine, in prima faza, simptomele de funcționare defectuoasa, au fost atunci când opream motorul, acesta parca se sufoca, trepida, înainte de a se opri...nu se oprea lin fara sa se balbaie" .

Ulterior, după o buna perioada de timp s-a aprins filtrul de particule .... Doar atunci am considerat ca e musai sa merg la service, unde cei de acolo, mi-au zis ca nu se curată si ca tre sa o schimb, ca sa nu pierd si filtru de particule care se incarcase si nu reuseau sa ai facă regenerarea din cauza clapetei .... nu știu dacă este adevărat dar asta a fost explicatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea ai  ce curata la clapeta, mici sanse sa fie de la depuneri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De regula, la clapeta de admisie se strică angrenajele din plastic și e normal ca nu poți rezolva problema prin curățare. Prin curățare s-ar rezolva problemele generate de depunerile din clapetă, însă nu văd cum pot fi atât de mari încât să blocheze închiderea ei. Poate doar dacă folosești ulei și motorina foarte proastă sau ai chiar foarte mulți km. A mea la vreo 160000 km avea depuneri minime.

Cei din service nu te-au mințit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are 73 000 de km, si tot ce am schimbat la masina a fost numai in reprezentatanta . Asa au zis si ei ca pot sa am probleme si cu filtru de particule ca nu se mai regenereaza si au gasit si putin ulei pe langa ea. Eu ma gandesc sa fie si din cauza depunerilor pt ca anu trecut i`am facut regenerare la filtru. Prima oara i`am facut eu cum scrie in carte mers turat cu ea pe o anumita distanta dar a doua oara s`au aprins mai multe beculete si a trebuit sa ma duc la ei. Cam in ultimu an sa zic asa un an si jumatate alimentez de la un petrom care este mai aproape de mine.Inainte alimentam de la un mol si nu am avut nici o problema din 2008 pana anul trecut. Stiu ca trebuie sa o schimb pana la urma dar ma gandeam sa fie si alta varianta ca la dealer nu  stiu decat sa schimbe ca sa faca si ei un ban. Multumesc pt pareri. In concluzie trebuie sa o schimb si cu asta basta :)). Sa aveti o zii buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt sigur daca capacul de la angrenaje este capsulat sau nu .... incearca sa-l desfaci sa vizualizezi angrenajele. poate cine stie :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvan, despre ce masina/motor vorbesti?

La 2.0 TDI (CR) capacul este prins prin suruburi care se desfac foarte usor. Rotile dintate la a mea aratau ca noi, insa daca exista depuneri mari in corpul clapetei este posibil ca acestea sa fie fortate si sa nu mai functioneze cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

In urma cu cateva luni am avut exact aceeasi problema.

Pe scurt, acel ax pe care sunt prinse clapetele din interior, prinde un joc in lacasul sau care face imposibila sincronizarea cu parghia ce transmite miscarea de la motorasul din capatul galeriei.

O a doua problema ce poate aparea este defectarea motorasului cu pricina, insa se intampla destul de rar acest fenomen...

Oricum galeria vine doar cu tot cu motoras si nu se poate comanda separat..

Daca e cumva motorasul de vina(poti sesiza acest lucru daca scotind mufa de la motoras cu motorul pornit), te pot ajuta eu, al meu fiind functional.(eu l-am oprit cand am inlocuit galeria)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu vorbesti despre o alta componenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un 2.0 Tdi 140 cp CBA. Daca merg cu ea asa cativa km  i se poate intampla ceva mai grav?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa nu-si mai faca regenerarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Astazi am vrut sa fac un drum pana la Balea Lac, dar pe drum, aproape de barajul Vidraru, mi s-a aprins martorul acela sub forma de "Spira" si insotit de mesajul "Engine fault workshop". Am observat ca aparea acest martor doar la apasarea pedalei de acceleratie.

Dupa o mica pauza facuta la baraj am decis sa ma intorc acasa. La pornirea motorului mi-a aprins iar martorul sub forma de "Spira" si insotit imediat de martorul motor. :-(

Atasat va trimit scanat eroarea si v-as ruga sa ma ajutati cu un sfat cum sa rezolv aceasta problema.

Va multumesc anticipat!

post-94983-0-40587400-1402335078_thumb.j

Modificat de STOE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Florin pentru raspuns.

Astazi bag masina in service unde lucrez si sper sa fie de la conector.

Un coleg mecanic mi-a zis ca posibil sa fie de la injectoare, sa fie unul din ele pe duca. M-a cam speriat, ca stau foarte prost cu banii. :-|

Pana acum nu am avut probleme cu masina. Oricum, sper sa fie doar de la senzorul acela si sa scap ieftin.

Mersi din nou Florin.

 

O zi cat mai placuta sa ai!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm.. chiar ieftin nu e acel senzor....

 

injector - sigur nu este de la el.

 

stai linistit, asa cum ti-am zis si la telefon.... nu-i panica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este de la conector. Senzorul este dus. Vezi ca cel nou are alt cod si este mai scurt cu 1 cm, sa nu te sperii cand il vezi.

Este vro 660 lei la reprezentanta, la alte magazine vreo 380, mai ieftin nu l-am gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!