Jump to content

Engine Fault Workshop


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Pai vezi ca e o mica mare problema .

La codul tau de ECU in ETKA nu da ca piesa inlocuitoare nici un cod .

Iar ca sa te convingi uite aici un Print Screen din ETKA :

post-20331-0-48308400-1409232275_thumb.j

Daca ar fi avut inlocuitor ar fi fost ca in Print-ul asta :

post-20331-0-24965600-1409232488_thumb.p

unde se vede clar ca ECU care are cod 03G 906 021 AN are ca inlocuitor codul 03G 990 990 A .

 

Deci se pune strict 03G906021DP care in finctie de ce fel de transmisie ai pe masina va trebui sa aibe urmatoarele coduri (probabil scrise pe el) .

G0C = Cutie manuala 5 viteze .

G0K = Cutie manuala 6 viteze .

G0L = Cutie manuala 6 viteze + 4 MOTION .

G0R = Cutie automata 6 viteze (nu specifica daca e DSG sau AUTOMATA NORMALA) + 4 MOTION .

G1A = Cutie automata 6 viteze (nu specifica daca e DSG sau AUTOMATA NORMALA) .

 

Parerea mea este ca daca ETKA nu da nici un cod de piesa ca inlocuitor nu vei putea sa-l pui pe cel de AUDI + ca tu daca schimbi ECU va trebui sa schimbi si MODUL-ul CONFORT care este situat dupa torpedou pentru ca la Passat in acel modul este si IMOBILIZATORUL iar la Audi am impresia ca este in Ceasuri (nu stiu sigur) .

 

Uite aici o licitatie pe ebay cu un ECU identic cu cel care a fost la tine pe masina :

http://www.ebay.de/itm/VW-PASSAT-B6-1-9-TDI-2005-2010-ENGINE-ECU-03G906021DP-/171429689959?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item27ea017a67 

Vb. cu cineva care face cumparaturi pe ebay poate te ajuta sa-l cumperi pe asta .

 

De curiozitate cine a incercat sa-ti resofteze masina ?

 

O zi buna .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru raspuns,nu e o problema de cumparat pentru ca iau des lucruri de ebay dar nu as mai fi vrut sa cheltuiesc alti bani.ciudata chestia cu ecu dar daca tu zici asa...acum se ecplica de ce nici un ecu edc16u34 care incercam sa il pun nu mergea.pana la urma am luat exact cu acelasi cod si a fost ok pana s-a blocat,acum o sa incerc sa fac din doua ecu unul bun dar nu am idee ce piesa s-ar putea defecta din cauza umezelei sa chiar apa care cred ca a intrat in el.cel de A3 banuiesc ca e pentru motor CR pentru ca am un consum excelent cu el,5.9-6.0L%km pe csnd cu cel original de passat mai putin 7,5 nu scot la drum lung.nu mai inteleg nimic.poate imi poti spune ce zice etka de ecu de A3.legat de cine mi-a facut remaparea ma abtin pana se conclude totul.multumesc frumos pentru efortul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cel de Audi am nevoie sa stiu din ce an era acel A3 .

Ca altfel sunt o gramada de ECU .

Sau ce an scrie pe ECU .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

07/11/5 ordinea AN/LUNA/ZI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu gasesc nimic despre el inafara ca a fost inlocuit cu 03G 997 058 SX care merge imperecheat cu codul 03G 997 058 SU care nu stiu ce este .

O zi buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

 

Inca o problema legata de "balenuta" mea.

 

Scenariul e urmatorul:

 

Desi nu obisnuiesc, ieri la plecarea de la semafor am fortat un pic treapta a 2-a (ducandu-o undeva intre 3000 - 3500 RPM), timp in care mi-a aparut Engine Fault Workshop si s-a oprit motorul. Am tras pe dreapta, dat la cheie si nimic. Dupa vreo 10-15 minute in care cautam solutii de tractare, am dat din nou la cheie si, spre norocul meu, a pornit si mi-am continuat drumul. Seara cand am vrut sa plec de la serviciu, masina nu a mai pornit. Dupa cateva "chei", "a luat-o" pentru vreo 30 secunde apoi s-a oprit din nou.

 

Primul lucru la care m-am gandit ar fi motorina... desi nu am ramas niciodata in pana de motorina (indicatorul de pe bord e destul de precis, pompa de motorina functioneaza), ieri aveam undeva la 50km range in bord. Am pus astazi vreo 5L motorina si am dat la cheie de mai multe ori, dar degeaba. Mi-a aparut si o spirala, care s-a stins, apoi un mesaj legat de Oil Pressure, iarasi intermitent.

 

Sa fie cumva problema cu pompa de ulei? Am mai auzit povesti legate de axul acela care se rupe si iti creaza disconfort si gaura in buget.

 

Ce parere aveti? Pana apuc sa pun un tester, orice sfat/sugestie e binevenita.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea: 50 km range inseamna ca aproximativ de 30 km esti cu martorul de refuel aprins. lucru nu prea indicat, mai exact, se trage tot ce e pe fundul rezervorului.

daca tot ai alimentat de ce nu ai pus sa ajunga macar la jumate rezervorul sa poti elimina pompa din rezervor ca defect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate, e posibil. 

Ma gandesc sa desfac capacul filtrului de combustibil, acolo se vede clar daca e gol sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am rezolvat problema. Nu era nici de la combustibil, nici pompa de ulei sau alte minunatii... era injectorul.

Ciudat este ca NU mi-a aparut pe tester eroarea, nici in bord mesajul de "Engine Fault" si spirala nu a persistat (a fost intermitent la un moment dat).

 

Constatarea am facut-o la un service dupa ce m-am chinuit cu tractatul si tot ce presupune asta. Daca stiam de injector puteam sa il schimb singur si scuteam timpul, stresul si banii... bine ca nu a fost ceva mai complicat.

 

Cu ocazia asta, am terminat cu injectoarele vechi, acesta era ultimul original care ma asteptam sa pice din moment in moment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

  Salutare!Am un Passat B6 Variant 2.0 TDI 103 kw CAB cod motor din 2008.

Problema sta in felul urmator: atunci cand motorul e rece(temperatura apei sub 90 grade) si trec de 2000 de turatii,mi se aprinde pentru o clipa Engine Fault Workshop si acea spirala galbena(de la bujii cred),imediat se stinge si cum am schimbat treapta revine totul la normal.Am observat ca dupa ce se incalzeste motorul aceasta problema dispare total,putand sa schimb si la turatii mari fara sa imi afecteze performantele.

  Imi puteti da o indrumare?Din ce cauza apare aceasta problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare...altfel doar ne dam cu presupusul, din pacate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Speram sa fie ceva evident,ma gandeam la bujii,poate..tinand cont ca atunci cand e cald motorul nu mai face asa.Dar am sa revin cat mai curand pot,cu o scanare.Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, nu e asa. Martorul spira este un martor OBD. Acesta avertizeaza cand ai diverse probleme/erori, la motor sau alte componente

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.Cu un Auto Com cred ca pot identifica eroare,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Daca e ok, trebuie sa o citeasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa incerc si am sa vad rezultatul.Multumesc inca o data!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca e posibil sa fie actuatorul de la turbo.  Asa se manifesta odata la un Superb, evident dupa un timp a ramas aprins permanent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu rezultatele la tester:

 

o problema mai veche:(din cate stiu e vorba despre clapeta de aer,nu ma afecteaza la drum,consum s.a.m.d)

 

P2015: Senzor de Pozitie Regulator Debit de Aer Colector de Admisie/Intrerupt

-Permanent

 

o problema mai recenta:(de care imi este frica,sa nu imi afecteze motorul sau alte componente)

As dori si o recomandare aici:

 

P0016: Senzor pozitie vilbrochen-corelare ax came-Bank 1 senzor A

-Intermitent

 

Legat de eroarea aceasta,am avut probleme cu un senzor corelare ax cu came,pe care l-am inlocuit cu unul original si am schimbat si distributia in acelasi timp.

 

si cea mai recenta eroare pe care am observat-o pe tester:

 

P1946: Unitate de control ventilator de racire 1;defect

-intermitent

 

Deci ma puteti sfatui de ce ar aparea mesajul Engine Fault-Workshop si spirala galbena(mesajul sta aprins 2 secunde maxim)atunci cand e rece motorul si il turez?

Dupa ce schimb treapta si coboara turatiile,e totul in regula pana cresc iar turatiile.Atunci cand e cald motorul(90 grade apa) nu se manifesta aceasta problema.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DE la oricare din primele 2 erori. Cea cu ventilatorul nu aprinde check.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate remedia prima eroare,cea cu clapeta?Am desfacut-o o data,am curatat-o si la mecanism,unde e capacul negru de plastic.

Sau trebuie inlocuita fizic total?

 

Si cea de a doua eroare ce trebuie sa verific?

 

La fel si la cea de a treia eroare,ce trebuie sa verific,inlocuiesc?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta iti spun ca trebuie inlocuit tot ansamblul actuator/clapete galerie, altfel nu scapi de eroare.

 

Pentru cealalta: verifica punerea la punct a distributiei.

 a3-a: ventilatorul mare din fata sau firele pana la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am simtit sa imi afecteze cu ceva prima eroare,necesita schimb neaparat?Se poate agrava in timp?

 

Cea de a doua:am avut mult de munca cu distributia,senzorul de corelare ax cu came s.a.m.d

Mi s-a oprit din mers,fara nicio avertizare de niciun fel,am rezolvat problema prin schimbarea senzorului de ax cu came si tot atunci am schimbat si distributia.Eroarea a aparut dupa aceste operatiuni.Distributia am schimbat-o acum 6000 km.Vad ca merge in regula,si la viteze mari,si la consum.Din ce stiu de la mecanic a dat putin avansul mai mare.Atat,si in rest cica a pus-o la punct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

aceeasi problema am avut si eu cu limp mode, imi da in nas si ii taie toata puterea, merge in continuare dar nu trage deloc. O opresc o pornesc din nou si merge absolut normal dupa, pe tester mi-a dat ceva de la turbo din cate am inteles. am citit ca ar trebui curatata turbina, e cineva care cunoaste mai multa mecanica si e disponibil sa imi dea niste sfaturi? sunt satul de mecanici care nu cauta decat sa te stoarca de bani...am observat ca aici pe forum sunt oameni de calitate si care nu au interese ascunse. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Importanta era eroarea care ti-a dat-o: positive deviation overboost sau negative deviation. Un log in mers iti spune mai multe despre probleme. Ptr parte de turbo ia legatura cu al nostru coleg Cipos. Datele de contact le gasesti in aria de prestari servicii. 

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!