Jump to content

Engine Fault Workshop


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Florin si Al Bundy, ma puteti ajuta cu un cod pentru acest senzor ca sa-l pot comanda?

Eu am gasit urmatorul cod 035 609 088, dar nu stiu daca este exact ceea ce imi trebuie.

Seria de sasiu este WVWZZZ3CZ9P025165 1.9TDI 105CP cod motor BLS.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm.. chiar ieftin nu e acel senzor....

 

 

 

vezi 03L 906 088 BS - costa vrei 650 lei la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

03L906088BS senzor temperatura gaze evacuare dupa turbina. G235

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi baieti, vreau sa-l comand astazi ca sa-l si pun maine, daca am noroc si soseste.

Revin. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am comandat dupa codul dat de voi. Pret 440 lei.

Maine il montez pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
costycirstea

Salutare.

Am un Passat B6 BMP 2.0 TDI 128.000 Km si azi in timpul mersului la o viteza aproximativa de 40 Km/h a aparut spirala in bord cu eroarea ""Engine fault workshop"" care dupa 2 minute a disparut fara sa opresc motorul sau sa fac ceva.

Am facut o scanare cu VCDS-ul si am gasit eroarea:

1 Fault Found

001027 - EGR Valve (N18)
               P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent
             Freeze Frame
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Mileage: 126843 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.07.09
                    Time: 17:05:43

             Freeze Frame
                    RPM: 1428 /min
                    Speed: 38.0 km/h
                    Duty Cycle: 0.0 %
                    Voltage: 13.76 V
                    Mass Air / Rev.: 470.0 mg/str
                    Duty Cycle: 19.9 %
                    Bin. Bits: 00000000
 

Ma puteti ajuta cu vreun sfat ceva?

 

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

costi, ai citit posturile anterioare.... problema si solutia/solutiile - sunt postate de multe ori.....

 

verifica siguranta, verifica cablajul si mufa la N18

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,de ceva timp in timpul mersului cand accelerez brusc puterea motorului scade si mi se aprinde in bord martorul spirala licarind.Apas pedala pana la podea si abia urca acul pana pe la 2400 rot,precizez ca turbina se aude suierand ,ma gandeam ca poate este dint turbina.Cand opresc motorul si pornesc dupa cateva min  nu mai este nici o prob.Mentionez ca problema nu apare de fiecare data ,cand are ea toane e posibil si dupa 1 luna 2.Am aceasta prob persista de  vreun an jumate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza ai facut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut da cand nu era martorul in bord aprins si nu aparea nimic totul era ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,de ceva timp in timpul mersului cand accelerez brusc puterea motorului scade si mi se aprinde in bord martorul spirala licarind.Apas pedala pana la podea si abia urca acul pana pe la 2400 rot,precizez ca turbina se aude suierand ,ma gandeam ca poate este dint turbina.Cand opresc motorul si pornesc dupa cateva min  nu mai este nici o prob.Mentionez ca problema nu apare de fiecare data ,cand are ea toane e posibil si dupa 1 luna 2.Am aceasta prob persista de  vreun an jumate.

 

ceva informatii suplimentare - despre ce masina vb, ce an de fabricatie, ce motor....?

 

dupa care, recomand sa faci si un log in mers, sa vedem ce valori inregsitreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vb despre un Passat b6 model 2006 2.0 TDI 140cp,155000km.Indicat zic eu este sa fac log-ul cand apare prob si as avea martorul aprins in bord,dar dupa cum am zis problema nu este in tot timpul si de aia intrebam daca aveti ceva pareri de la ce ar putea veni aceasta problema.Precizez ca injectoarele au fost schimbate toate pe la 120000 km cand incep sa pice la acest model :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da.... si sa faci scanare, dupa ce se aprinde iar. E posibil sa fie actuatorul turbinei de vina.... dar e doar o presupunere - pana nu vedem eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BluemotionTDI

Salutari,

De curand m-am confruntat cu o problema asemanatoare: cand mergeam cu peste 110 km/ora imi aparea sarma galbena si mesaj ''workshop engine fault".

Am intrebat mari mesteri la garaje si am primit raspuns: nu are nimic (au sters eroarea) si la primul drum aceeasi poveste.

Alt mester: 90% turbosuflanta - carute de bani unde sunt eu sa o schimbi (nu vreti sa stiti).

Pana la urma am vazut pe youtube asta:

Si de acolo erorile: MAF mizerabil (trebuie curatat din cand in cand). End of story with happy end.

Pe curand


Am uitat sa precizez: cand opream motorul disparea "sarma galbena" si se aprindea cand mergeam cu viteza de peste 110 km/ora din nou.

La scanare cu un dispozitiv mai primitiv (China),dar ieftin si eficace eroarea era P0299  - "Turbocharcher under boost".

Daca ramane eroarea aprinsa zicea un nene de pe youtube ca mai mult ca sigur se complicheaza situatiunea...succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica liniile de vacuum - furtunasele subtiri de vacuum, care vin la turbina / actuator - daca ai vacuum, cu motorul pornit, verifica actuatorul turbinei - vezi sa nu fie sparta membrana capsulei.... poti verifica cu un furtunas - baga-l in actuator si trage cu gura... daca tragi in gol - e spart.

 

daca e ok si nu ajunge vacuum la actuator, in afara de furtunase, poti verifica electrovalvele -N75 si N18

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor! Pentru ca nu vreau sa imi dau eu cu parerea si pentru ca am vazut multi baieti priceputi aici va rog sa va dati cu parerea la urmatoarea eroare: " P2563- Turbocharger  Boost Control Position Sensor  Circuit - Implausible Signal - Intermittent ". Mentionez ca masina este Passat, 2.0 CR, 2009, 110 CP si ca mi se aprinde in bord spirala galbena(intermitent) dar nu sesizez diferente in mersul masinii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cele mai multe cazuri, este vb de actuatorul de la turbina, spart....  trebuie facute cateva verificari cu vcds-ul sa vezi cum lucreaza si verificat cu un furtunas, daca e sparta capsula.

 

daca da, trebuie inlocuit actuatorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am un Passat B6 BKP 2.0 TDI 115.000 Km si in timpul mersului in momentul cand depaseam un tir in panta (era cam pe la 3000 RPM in viteza a patra) a aparut spirala in bord cu eroarea "Engine fault workshop"" si mi-a fost limitata viteza (LIMP mode). Am mai mers vreo 5 km asa, am oprit-o si la repornire a disparut spirala si a mers normal (doar ca nu puteam sa activez tempomatul). Au trecut de atunci vreo 3 sapatamani si am mai stresat masina, dar nu a mai intrat in LIMP mode si merge sa activez tempomatul. Atunci am facut o scanare cu VCDS-ul si am gasit eroarea:

000564 - Boost Pressure Regulation
               P0234 - 006 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 36
                    Mileage: 114264 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2014.07.14
                    Time: 19:14:47

             Freeze Frame:
                    RPM: 2976 /min
                    Torque: 272.0 Nm
                    Speed: 104.0 km/h
                        74.10 %
                    Voltage: 14.01 V
                    Pressure: 2151.3 mbar
                    Pressure: 2619.9 mbar
Readiness: N/A
 

Ma puteti ajuta cu vreun sfat, ceva?

Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata/inlocuieste geometria variabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat problema prezentata in post-ul 572. Inlocuit capsula vacuumatica turbina (cea veche avea membrana sparta) pret 715 ron piesa + 200 manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutari,se tin lant de vreo catva timp defectele la passat-ul meu.nu mai porneste si imi arata martorul de la frana de mana galben barat plus esp si mesajul cu frana de mana defecta consultati manualul sau ceva de genul...motorul invarte dar nu porneste si pornesc ventilatoarele,eu banuiesc ca a intrat apa in ECU pentru ca vad niste urme pe placa lui(a fost resoftata masina si nu s-a mai pus silicon pentru etansare).

am un ecu de audi a3 care l-a facut baiatul sa mearga pe passatul meu care daca il pun si masina porneste si merge normal cu exceptia erorilor care le avea si inainte...e o poveste mai lunga primul ecu care eu il aveam la resoftare s-a blocat dupa care am gasit unu de A3 tot EDC 16 (tot 105 cp) numai ca dupa ce a copiat tot ce aveam eu in ecu merge pe masina dar nu imi functioneaza aerul conditionat,imi stau stopurile pe frana mereu aprinse si nu merge tempomatul( banuiesc ca tot din vina erorii cu frana).Din cauza asta am cumparat alt ecu cu exact acelasi cod tot de passat care functiona corect pana acum cand s-a oprit motorul in mers,nu mai porneste si are erorile de mai jos:

 

00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000
01-Engine -- Status: Cannot be reached 1100
03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010
08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010
09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: Malfunction 0010
19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: Malfunction 0010
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010
53-Parking Brake -- Status: Malfunction 0010
56-Radio -- Status: Malfunction 1010
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
77-Telephone -- Status: Malfunction 0010
7D-Aux. Heat -- Status: Malfunction 0010

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

La ECU DE A3 care il am acum pe masina imi da erorile astea:

 

00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000
01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: Malfunction 0010
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: Malfunction 0010
19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: Malfunction 0010
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010
53-Parking Brake -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: Malfunction 1010
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
77-Telephone -- Status: Malfunction 0010
7D-Aux. Heat -- Status: Malfunction 001

 

 

 

 

Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No SW: 03G 906 021 RD    HW: 03G 906 021 AB
   Component: R4 1,9L EDC G000SG  1889  
   Revision: --H07---    Serial number: XXXXXXXXXXXXXX
   Coding: 0000031
   Shop #: WSC 06325 000 00000
   VCID: 72E1C4116DB4009

No fault code found.
Readiness: 0 0 0 0 1

-------------------------------------------------------------

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alea nu prea sunt erori, cu cel de A3 vad ca nu se alimenteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu ecu de A3 merge masina foarte bine cu exceptia aerului conditionat(probabil a3-avea climatronic) si stopurilor care raman aprinse plus tempomatul,in rest masina merge chiar mai bine decat cu ecu original de passat in sensul ca trage mai bine si consumul e mult mai mic.la consum instant de ex la ecu A3 am 0.5l/h si la ecu passat am 07-08l/h.

As vrea sa stiu ce piesa se strica de obicei intr-un ecu sa imi dea erorile sau mai bine zis ORORILE astea pentru ca din 2 sa fac unul avand in vedere ca un ecu s-a blocat la remapare si unul,zic eu ,din cauza ca ar fi luat apa.sau ar mai fi solutia sa il adaptez pe cel de A3,daca aveti vreo idee.multumesc

Modificat de manyx86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@manyx86

 

Ce cod de motor ai ?

Ce cod de piesa are vechiul ECU ?

Poate gasim unul pe EBAY .

O zi buna .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul ECU original Passat :03G906021DP

De gasit s-ar gasi el dar am cumparat deja doua (cel de a3 si cel care sa blocat acum) ca originalul care era pe masina s-a blocat la remapare.totusi as prefera sa il adaptez cumva pe cel de A3 .

Care ar fi diferenza din cele doua ECU de imi stau stopurile aprinse,nu merg tempomatul si aerul?

 

Cod ecu passat: 03G 906 021 DP

Cod ecu A3:        03G 906 021 RD

 

Difera doar ultimele doua caractere,ce semnificatie au?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!