Jump to content

Engine Fault Workshop


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Ba exact aia este actuatorul sau ceva problema de vacuum. Auzi la ei, schimbare turbina fara macar sa se fi uitat la ea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca in cazul tau e vorba de geometria variabila - poate de vreun furtun spart/ sarit sau probleme la N75. La tine nu face presiune - daca era geometria aveai overboost condition.

Ai putea să spui pe scurt ce furtune sa verific și cum?

Dacă face suprapresiune care ar putea fi cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verificate liniile de vacuum - furtunasele subtiri, actuatorul.. si furtunele de la turbo. Trebuie luata toata la verificat, nu exista unul singur care poate sa fie cauza.... mergi pe circuit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact cum a precizat Florin. Ptr suprapresiune-geometrie murdara sau actuator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Eu am un passat din 2006 ,2.0 tdi, bmp si mia aparut in timpul mersului Engine fault workshop dar fara sa se  opreasca moturul sau sa patesc altceva . Am oprit motorul si apoi am pornit si a disparut eroarea. Am dus masina la scanat si mia aparut eroarea aceasta P0299. Cei de la service mi-au zis ca este ceva la turbo dar minor nu ceva grav. Poate cineva sa imi zica care a mai patit asa ceva si i-a aratat eroarea aceasta si ce piesa a schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa eroarea postata de tine, pare ca nu a facut presiunea care trebuie. Tot cei de la service, iti puteau spune de la ce este... ca asta era obligatia lor.

 

poate sa fie o problema pe linia de vacuum, electrovalva cu probleme..... sau actuatorul turbine - spre duca.

 

oricum, asteapta si vezi cat de repede revine eroarea..... in functie de asta vedem ce ai de schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geowany... iti intra dupa 120 km/h in limp mode ? Eu asa am patit in toamna, la 110-120 km/h imi aparea mesajul de Engine cu spirala...si nu ma mai lasa sa o calc, urca foarte greu. Opream masina, disparea, apoi o calcam la 120...aceeasi treaba. Am avut acceasi eroare si era actuatorul dus, nu mai tinea vacuum (l-au verificat cu pompa + din ala de bagat aer, imi scapa denumirea) si l-am schimbat, m-a ajuns ~800 ron cu tot cu manopera! Ai aici link :

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum ii zice si in titlu, in filmuletul de mai sus este o turbina cu wastegate, nu cu geometrie variabila. Chiar daca actuatorul arata si fnctioneaza similar, turbinele sunt complet diferite. Asta pentru cei care nu recunosc imaginile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus linkul ce am gasit pe Youtube doar pentru a vedea cum se face vacuum, nu ca si "descriere" a turbinei, nu am mai stat sa dau click pe ea. Oricum, mai mult ca sigur la el e problema de actuator (sau poate scapa doar cu un furtun fisurat, dar cam slabe sanse).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca revin sa va zic: nu imi intra in limp mode chiar daca am 120 sau 170 la ora nu se intampla nimic. momentan nu s-a mai aprins. Dar am uitat sa va spun:  ca am uitat sa schimb filtru de motorina, am rulat cu filtrul acela in jur de 40 000 de km si cine stie cat a mai rulat si neamtul. Acuma masina are 173 000  km si eu am cumparat-o cand avea 137 000 km si cine stie cand o fi schimbat si neamtul filtru de motorina. A sa ma uit in cartea service daca scrie cand a schimbat filtru. Este posibil sa imi fi cauzat probleme filtrul de motorina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nicolae Alin

se pare ca m-am lovit si eu de aceasta problema cu limp mode.. dar cred ca la mine e geometria avariabila de vina ...masina face in medie 3 km pe zi , nici nu apuca sa se ridice apa..abia in weekend mai vede ea apa ridicata..si de aceea ma gandesc simplu ca am depuneri de calamina ..ce sa fac sa o scot un pic pe autostrada la o forja mai intensa sau sa merg sa o curete(eroare stocata dupa aparitia spiralei in bord si engine workshop nu apare) ca si interval de aparitie pot spune ca a aparut pentru prima data acum 3-4 luni , dupa care pauza totala  pana asta seara......vreau sfaturi ???!!!

 

 

 

motorina poate sa fie o pb.. am mai bagat si de pe la ....care este :) ... alte surse..nu din peco??!!

Modificat de Nicolae Alin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica capsula vacuumatica de la turbina. Turbina nu se curata cu "forja"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nicolae Alin

cum mai exact ca nu prea ma pricep..multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca nu s-a mai aprins spirala si sa imi afiseze Engine fault workshop . MULTAM DE RASPUNSURI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin din nou si va zic ca s-a aprins astazi si intra in limp mode, nu mai trage .  Daca opresc si pornesc din nou totul functioneaza ok. Se aprinde cam de 1 pe saptamana .Deci ce pot avea stricat si ce trebuie reaparat? Si cam cat timp pot sa merg cu ea asa fara sa  se  strice ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina-geometria variabila. Trebuie curatata sau inlocuita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am eu actuatorul ce vine direct pe turbina de vanzare...l-am

Schimbat degeaba, masina se comporta fix la fel :)

E 800 lei unul nou, negocieri pe privat hehe ...haz de necaz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E 650 lei la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hm. Nu se vinde separat de turbina (mi s-a spus de catre Volksman..) . Dc ce zici e adevarat am

O problema (cu ei) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vinde separat. Spune-i celui care ti-a zis ca nu vine separat de turbina sa-si actualizeze programul.

 

Atentie, ofertele de vanzare se fac pe aria dedicata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, ieri am cumparat un vw passat 1.9tdi se 2001 , 130bhp , mi se aprinde martorul de la bujii ( cred ca este de la bujii este in forma unui arc galben ) si scrie engine workshop  . mentionez ca martorul nu era aprins, furtunul de iese din interculer era scos afara si il bagai la loc si prinsei clipsul, dupa ce am pus furtunul la loc si am pornit motorul dupa aproximativ 1 min s-a aprins acel martor.nu m-am mai plimbat cu masina, astept parerea voastra ! tin sa mai mentionez faptul ca atunci cand pun avariile  nu merge decat partea stanga si in bord si afara se aprind doar becurile de pe stanga iar daca semnalizez normal  ( stanga sau dreapta ) merge totul ok.doar cand e pus pe avarii nu merge ok,  stopurile pe frarna merg. si o alta problema cand am ajuns acasa cu masina turatia motorului era in 1000 ture fara sa o ating iar dupa 4-5 secunde a revenit la normal turatia.este vreo problema daca merg asa cu acel martor ? e grav ? eu sunt in anglia si peste 2 sapt o sa plec spre romania.pot pleca asa cu ea? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un Vag pe ea sa vedem si noi ce coduri de eroare stocheaza. Dupa ce ai erorile, le poti afisa pe forum si apoi o sa te putem indruma, altfel, e greu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@liviu87cr: ai citit ce ti-am scris in celalalt topic? ai verificat ce ti-am sugerat sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am citit regulamentul :D , sa ii dau o scanare adica sa o pun pe tester ? o sa vad daca gasesc pe cineva p aici, iar daca nu .. o sa merg la un service dar englezii astia sunt cam nepriceputi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi daca ai stopuri pe frana-asta ti-am spus sa verifici.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!