Jump to content

S Kodiaq Moon White


yanq

Postare recomandată

Am vazut folii la alții care foloseau masinile la vânătoare prin desișuri, mai încărcau câte un mistreț, aveau niste folii groase, zgâriate la greu, e drept ca era un regim mult mai sever de utilizare, nici macar nu mergeau pe drumuri. Ma gândeam ca se practică la offroaderi, poate ceva light in cazul de față sa nu stai sa te uiti după fiecare creanguță. :)

Modificat de ct_act
Link către comentariu

Păi nu mă uit după crenguțe. Merg pe premisa ca fiind verzi sunt si elastice si se emuleaza ele pe tablă ?

Link către comentariu

A fost un weekend plin de aventură și adrenalină...Lepșa-Covasna-Comandău-Vf Lăcăuți-Pasul Delușor-Refugiul celor 3 provincii.

 

FB_IMG_1595262810895.jpg

FB_IMG_1595262954209.jpg

FB_IMG_1595262959799.jpg

FB_IMG_1595262966986.jpg

FB_IMG_1595262940410.jpg

FB_IMG_1595262927214.jpg

FB_IMG_1595262861887.jpg

FB_IMG_1595262931983.jpg

FB_IMG_1595262886208.jpg

FB_IMG_1595262867308.jpg

FB_IMG_1595262877775.jpg

FB_IMG_1595262874118.jpg

FB_IMG_1595262891087.jpg

FB_IMG_1595262907491.jpg

FB_IMG_1595262901208.jpg

Link către comentariu

In primul filmulet, la 1:35, derapasei pe noroi? Sau ai apreciat gresit la inceput?

Modificat de andrei0241
Link către comentariu

Elan un pic prea mare pe viraj la urcare coroborat cu patinoarul clisos de pe jos s-a dus din inerție spre exterior.

Link către comentariu

Frumos.

Nu te deranjeaza senzorii, mai ales in zonele cu iarba inalta?

Link către comentariu

Am vazut pe net poze din Pasul Delusor, Varful Lacauti si Comandau. Peisaje de-a dreptul SUPERBE ! Mi-ar placea tare mult sa vizitez acele locuri iarna.

Link către comentariu

Păi și ce rețineri ai? În ultimii 3-4 ani am ajuns la Comandau si de 4-5 ori pe iarna. 

Cu urcatul pe Lăcăuți iarna e cam dificil in functie de stratul de zapada....care este mai tot sezonul din abundență.

Link către comentariu

La cati km a ajuns masina?

Si cam cati in offroad, aproximativ?

Link către comentariu

In prezent: 50624 km.

In offroad, greu de apreciat. Zic ca in jur de 8-10k.

Statistica de la ieisirea de ieri unde aprx jumatate din traseu a fost in afara asfaltului.

Screenshot_20200802-212449_KODA Connect.jpg

Link către comentariu
7 hours ago, yanq said:

Varianta dificilă de ascensiune in Masivul Siriu. Urcare din Crasna (dn10) la Lacul Vulturilor....cu nicio interdicție de acces.

 

Vreau sa iti ofer cateva informatii, legate de ceea ce ai scris mai sus:

Conform Codului Silvic, art.54:

(2) Accesul public în fondul forestier național cu autovehicule, motociclete, ATV-uri sau mopede este interzis, cu excepția activităților sportive, de recreere și turism, care se pot practica numai cu acordul:

a) șefului ocolului silvic, în cazul administrării;

b) proprietarului, cu avizul șefului ocolului silvic, în cazul asigurării serviciilor silvice.

Cu alte cuvinte, nici macar nu e necesar sa scrie ca accesul cu masina e interzis in padure, de facto, este interzis peste tot, iar amenzile sunt intre 2000 si 5000 lei. Daca nu ai avut acel acord postarea incalca si regulamentul forumului.

Link către comentariu

@dercos

Nu aborda un domeniu pe care nu îl stăpânești. Pentru ca nu ai dreptate în ceea ce afirmi. Nu incerca sa creezi aparențe nefondate sub acoperirea unor texte de lege citate pentru ca ajungi in sfera ridicolului.

Pot circula liber pe orice drum atat timp cat proprietarul fondului forestier nu isi indeplineste obligatiile prevazute de art. 17 alin.2 lit i precum si cele prevazute de art. 83 alin 3 din acelasi cod silvic invocat de tine.

Si cu asta am inchis definitiv subiectul. 

Link către comentariu

Nu ai inteles ceea ce scrie acolo, de aceea iti explic in continuare.

Acele articole se refera la marcaje forestiere ( proprietarii de paduri trebuie sa isi delimiteze suprafata proprietatii prin respectivele marcaje), respectiv la conditiile de acces pe drumurile forestiere pentru cei care le pot folosi conform legislatiei in vigoare, intrucat acestea sunt drumuri inchise circulatiei publice. Marcajele forestiere sunt amplasate pe arbori sau borne din beton marcand limite de hotar, unitati de productie, subparcele, parchete samd.

Repet, accesul in fondul forestier (padure) cu autovehicule nu este permis decat cu acordul proprietarului/administratorului, iar toate drumurile forestiere sunt drumuri tehnologice inchise circulatiei publice.

Ti-am dat cateva informatii care sa te ajute sa intelegi conditiile de acces in paduri si pe drumuri forestiere.

Link către comentariu

@dercos îi iei omului plăcerea de a colinda pădurile... Poate are pile la "ochi albastri" si tu vrei sa iti zica aici totul...

Link către comentariu

Se vede clar ca pozele si filmele sunt prelucrate (photoshop, ecran verde etc) Nu vad nicio incalcare a legii sau a regulamentului forumului. Poate doar sa se simta un pic rusinat ca de fapt nu se pricepe la off road ci doar la prelucrare de imagine :)

 

Link către comentariu
1 hour ago, dercos said:

Nu ai inteles ceea ce scrie acolo, de aceea iti explic in continuare.

Acele articole se refera la marcaje forestiere...

îți mulțumesc pentru intenție însă crede-mă că înțeleg sensurile, conținuturile și interpretările textelor de lege îndeajuns încât să colind în deplin acord cu prevederile legale pe astfel de drumuri.

Tu confunzi delimitarea proprietatii si mentinerea corespunzatoare a insemnelor de hotar (obligatii in sarcina proprietarului fondului forestier pentru opozabilitate) cu marcajele materialului lemnos.

Iar pe de alta parte ce nu intelegi din obligatia: "condițiile de acces se afișeaza pe indicatoare specifice, la intrarea pe drumul forestier"?  Vrei interpretare pe textul de lege? Pentru asta va trebui sa-ti facturez onorariu...

In lipsa tuturor celor de mai sus trimiterile tale la interdictii si sanctiuni au aplicabilitate zero (sunt inopozabile terților).

Modificat de yanq
Link către comentariu

Si eu urasc pe meltenii si - voiam sa zic tzaranii, insa jignim aceasta categorie sociala - care polueaza muntii si plajele cu nesimtirea lor. Insa tu nu te numeri printre ei. Nu esti unul din aia care se imbulzesc pe asfalt la Piatra Arsa si se opresc fin in drum pe Dichiu.

Apoi - in locul celor de la Skoda - Porsche Romania sau vreun dealer local - te-as fi cautat pentru niscai reclama. Cand vezi Kodiakul, dragut sclipitor cu chedere retractabile la usi si butonul puturosului la haion, nici nu iti da prin cap pe unde poate ajunge. Da, evident, conteza si soferul, chiar foarte mult, dar nici masina nu-i rea deloc!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!