Jump to content

S Kodiaq Moon White


yanq

Postare recomandată

Stii gluma aia cum ca tu nu mori acasa?

 

Fain, imi place tare dusterul, pare ca se misca asa usor. Drept ca e si mult mai usor ca si masa a caroseriei.

Dar si skoda se misca fain. Ai curaj

Link către comentariu
On 12/24/2020 at 10:46 PM, yanq said:

Normalitatea si legile fizicii care actioneaza preferential doar pe o parte 🤬 ca sigur nu e vreun defect de fabricatie.

FB_IMG_1608842158234.jpg

 

 

Farul este (cat de cat)sigilat, fizica spune ca acel condens (aerul umed) nu are unde sa se duca.

Daca ai incalzit exteriorul, cand se raceste apare din nou condens, un fel de "circuitul apei in natura".

Ca sa fie cf legilor fizicii, usuca aerul din far, cumva, apoi asigura-te ca ramane in far acel aer.

Link către comentariu

Oare ar merge lasat o perioada un saculet cu silicagel in interiorul farului?

Modificat de catalinmiti
Link către comentariu

Haideți sa ne concentram pe unde se mai plimba mașina, va rog. Asta cu farurile a mai fost discutata, de multe ori... :)

Link către comentariu

ai zis ca unii au facut cale intoarsa, cum se face calea intoarsa in conditiile in care e doar un drum ingust si sleauri? dai cu spatele sau e si o varianta de intoarcere?

 

Legat de alunecarea Toyotei, aici e problema, ca urci, faci treburi, dar cand cobori sau o iei la vale cu spatele, uneori nu ai cum sa te mai opresti... 

Link către comentariu

Cei ce nu au putut urca au întors în locul de la min 12.03 din video (e o troiță din lemn pe stânga și erau urme de manevre de intoarcere acolo). 

Noi ne-am intersectat cu ei în primul gol alpin înainte de intrarea în padure. Doar ne-au spus că nu au putut urca dar nu și până unde reușiseră.

 

Când alunecă necontrolat și prinzi viteză pe coborâre o direcționezi în margine, altă variantă safe nu există.

 

FB_IMG_1609273122106.jpg

Link către comentariu

În lipsă de alte preocupări am compilat și coborârea de pe vârful Lăcauți din urmă cu 6 zile. 

 

Link către comentariu
On 12/29/2020 at 11:13 AM, Rave said:

Haideți sa ne concentram pe unde se mai plimba mașina, va rog.

 

De data asta s-a plimbat în service la revizie. A 3-a. Si nu oricare, ci cea de 60000 km (precedenta fiind la 45040 km, deci potrivindu-se la un interval de 15k).

Pot spune ca sunt cu o revizie in plus fata de intervalul indicat de fabrica 🙂

S-au schimbat toate filtrele: aer, habitaclu, motorina, ulei, dsg+filtru, ulei haldex si inlocuire lichid frana(aprox 230 lei manopera+lichid+curatare+stand franare) intrucat la inceputul lui martie oricum facea 3 ani.

Uleiul de haldex a fost optiunea mea sa fie inlocuit (291 lei uleiul+ 58 lei manopera), nu figureaza pentru schimbare.

 

In afara de o protectie din plastic+montaj ce apar pe bon cu 286 lei, si daca mai scad si haldexul si frana, revizia de 60k ajunge aprox 2900 lei pentru cine este interesat.

 

Filtrul de habitaclu era foarte imbaxit de praf fin, ar trebui sa-l schimb probabil la 10k km.

 

In rest masina este aptă de noi aventuri. Ar mai trebui si stergatoarele, dar le aman pentru primavara.

 

I s-a acordat atentia cuvenita timp de 6 ore si jumatate si pot spune ca nici eu nu am fost neglijat 🙂

 

Pentru farul/proiectorul aburit s-a deschis comanda separata si se asteapta acceptul fabricii pentru inlocuire pe garantie.

 

FB_IMG_1609858300250.jpg

FB_IMG_1609858306325.jpg

FB_IMG_1609858308716.jpg

20210105_162324.jpg

20210105_162604.jpg

Link către comentariu

Parerea mea e ca ar fi meritat sa dai jos pompa haldex sa cureti si filtrul, sa vezi cata mizerie e, avand in vedere conditiile tale "extreme" de utilizare :)

Link către comentariu

deci la haldex procedura spune doar inlocuire ulei, fara filtru?

ca din ce poze am vazut la altii de l-au schimbat in regie proprie,cre dca trebuie schimbat sau macar verificat/curatat.

Link către comentariu

Procedura nu presupune inlocuirea uleiului la haldex (e lifetime). S-a schimbat la cererea mea. Filtru mi-au zis ca nu exista pentru inlocuire.Am intrebat deja.

Link către comentariu

Pai normal ca numai la producatorii astia minune (BMW also included) exista uleiuri "lifetime" :screwy:. La ei lifetime-u oricum inseamna durata de exploatare medie a masinii probabil, adica 4-5-6 ani. Altfel cum dracu' sa reziste un ulei "lifetime" ?!

Date fiind conditiile tale de exploatare, parerea mea ca ai gresit nefacand inspectarea si curatarea acelui filtru (se face "manual") - exista destule referinte si pe topicul de Haldex (inclusiv de la mine). Al meu era curat, dar eu nu bag masina pe nicaieri...

Din fericire insa, operatiunea in sine este destul de banala, deci o poti efectua oricand doresti (la o adica).

 

Link către comentariu

Nu am gresit cu nimic. Service-ul nu efectueaza acea procedura de curățare.Ce sa fac? Sa ma duc peste mecanic in service să il curăț eu? 🙂

Link către comentariu

@yanq reprezentata iti curata si filtrul, daca le soliciti acest lucru :) si eu am solicitat acest aspect, au printat procedura, dar inainte sa dea jos pompa, m-au anuntat ca nu au pe stoc cele 2 o-ringuri necesare a fi inlocuite dupa ce s-a dat jos pompa, si ca nu risca. Am apreciat totusi ca mi-au zis inainte, nu dupa :lol: 

Deci, sunt dispusi, ca doar iti factureaza manopera, evident, si vor face, dar trebuie sa le soliciti.

Filtrul nu se schimba, pentru ca este defapt o sita de plastic, dar care se imbacseste rau de la mizerie, si ar fi bine sa fie curata parerea mea macar odata la 60k km sau 3 ani.

Unii o curata si mai des, nefiind o procedura foarte complicata :) 

Mai multe detalii si imagini cu filtrul imbacsit ( la unii chiar si la 30k km ) poti gasi si in topicul dedicat :

 

Nu e mult de lecturat :) 

 

@Muale - Haldex 5 are filtru, dar nu se schimba. E doar o sita de plastic, care se curata.

Modificat de acidone77
informatii suplimentare
Link către comentariu
35 minutes ago, yanq said:

Nu am gresit cu nimic. Service-ul nu efectueaza acea procedura de curățare.Ce sa fac? Sa ma duc peste mecanic in service să il curăț eu? 🙂

Bineinteles ca nu :) . Se comanda chitul de oringuri inainte si se plateste o manopera de montare/demontare pompa Haldex pentru astfel de operatiune. Trebuie doar sa o ceri explicit.

 

Link către comentariu

Curatarea acelei site este conditionata si de inlocuirea uleiului? Adica curge uleiul la scoatere?

Si ce este mai exact acea depunere? "Pilitura"?

O sa tin cont la urmatoarea revizie si o sa le precizez in mod expres.

Link către comentariu

Da, daca dai pompa jos, trebuie sa schimbi uleiul :) 

Un aspect foarte important, este si inlocuirea kit-ului de oringuri.

Per total, nu cred sa sara de 400-450lei toata operatiunea ( schimb ulei + oringuri + curatare sita pompa haldex )

Eu am facut operatia la 100k km la Passat, fara sa circule in conditiile tale, si prin prisma faptului ca am aflat si tarziu de aceasta operatiune, si era murdara dar nu exagerat totusi ( gesesti poze in topicul postat mai sus ).

 

Referitor la depuneri, poate te ajuta acest post, cu filmuletul respectiv:

 

Link către comentariu

La mine, schimb ulei Haldex a fost standard la revizia de 45k (aveam exact 3 ani la data respectiva).

Costurile au fost de 79 ron manopera, 283 ron ulei.

 

Link către comentariu

Acelasi Haldex folosit pe Volvo, are cod pt filtru, si de aici a plecat povestea, toata lumea comanda filtrul pe codul Volvo si il inlocuia sau macar curata.

 

Totusi, evolutia de Haldex de pe Kodiaq-ul de fata cica e mai "compact", nu se stie daca nu e un pic mai diferit. Logica spune ca acolo unde exista angrenaje in miscare, exista si "shavings", pilitura adica, si ar necesita un filtru. 

 

Deci cum spun si colegii, cele mai mari sanse sint ca exista macar o sita acolo care merita inspectata.

 

Daca tot nu ai in programul oficial de inlocuit uleiul (ciudata treaba!), as fi mers la un mecanic de pe forum, care in felul asta ar fi facut si operatiunea de curatare, si poate si ceva mai ieftin? desi pare mica manopera pt Haldex si la reprezentanta... Vezi si pe topicul lui Doomy, el il schimba chiar f des, cu succes

Link către comentariu

Doamnelor si domnilor vă anunț cu satisfacție faptul că dețin primul și singurul Kodiaq din Ro cu Predictive ACC activ si perfect funcțional.

 

Pe scurt: ajustează viteza în funcție de limitele preexistente în baza de date aferentă hărților precum și conform indicatoarelor rutiere detectate de cameră.

Ajustează viteza reducând în curbe, intersecții si sens giratorii. Nu a devenit o Tesla dar tinde spre astfel de comportamente 😁

 

Functionalitatea este universală, fără restricții de țară (land restriction disabled). Totul curat și fără erori.

 

In viitor o sa incerc sa captez si ceva video cum se comporta. Noaptea mai greu cu focalizarea si filmatul.

 

 

 

 

 

 

20210106_214811.jpg

FB_IMG_1609965845954.jpg

FB_IMG_1609965840108.jpg

FB_IMG_1609965842906.jpg

Link către comentariu
9 hours ago, yanq said:

... dețin primul și singurul Kodiaq din Ro cu Predictive ACC activ si perfect funcțional.

Dacă știe si traseele de pe munte atunci vreau si eu :))

Link către comentariu

@yanqFelicitari si sa ai parte de ea! O sa te rog cand ai timp si poti sa faci niste filmari sunt curios cum reactioneaza pe la curbe.

Tu ai MIB 2.5 ?Nu de alta dar sa imi calculez anii pana cand o sa pot sa fac si eu pentru MIB 3 :P:P:P

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!