Jump to content

Alegere anvelope vara 2018


Marian
 Share

Postare recomandată

George Dimoiu

Anvelopele de vară se pot folosi până la 1,5 mm adâncime( uzura maximă legală) sau cel mai mult până la martorii puși de producător( acele ridicături ce se află de obicei pe șanțurile centrale).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pot folosi  pana la semnul de uzura, dar sub 3 mm. aderenta scade drastic, mai ales pe ud. Credeti ca de fraieri le dau nemtii jos, sa le cumparam noi sh.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine doreste poate, legal, sa foloseasca anvelopele si sub 3 mm, dar pe ploaie devine foarte riscant. La frane si cauciucuri nu e de facut economie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru 235 / 40 / 19 ce ati alege intre :

PIRELLI Cinturato P7 Seal Inside- 859 lei / buc

MICHELIN Pilot Sport 4 S - 1000 lei/ buc

M-ar tenta Pirelli datorita tehnologiei seal inside care permite sa mergi in continuare chiar daca ai luat un cui in roata  , aceasta se va repara singura chiar si daca scoti cuiul . Cauciucul are ca un fel de smoala pe trenul de rulare care nu permite pierderea presiunii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

235 40 dar 18 am eu cu seal insisde. Nu am avut ocazia sa beneficiez de aceasta tehnologie pana acuma. Pana acum sunt ok din toate punctele de vedere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pilot Sport 4S clar. Sunt in alta clasa fata de Pirelli, iar despre tehnologia minune...pana sa ajungi (daca ) sa o folosesti...in schimb, de calitatea si aderenta superioara a Michelin-urilor te vei folosi zi de zi. Bineinteles ca asta nu inseamna ca P7 sunt anvelope proaste. Eu as merge clar pe 4S

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Michelin rullzz , pana la urma am ales Michelin pilot sport 4s . Maine trebuie sa ajunga cauciucurile . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut eu am in carte indicele 94V am gasit hankook la 300Lei(la cele 94V scrie si XL,care in carte nu e trecut si nu stiu ce inseamna)  iar 91V la 235Lei.O sa fie probleme daca pun 91V?Multumesc anticipat.

 

Edit:Am gasit aceasi marca la 257Lei  94V de care am si in carte dar scrie si la acestea 94V XL.Afecteaza cu ceva?Care e diferenta intre 94V si 94V XL?...

Modificat de claumedel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

94 este indicele de greutate (670kg). La unele dimensiuni, spre exemplu 205/55/16, este considerat XL, deoarece normalul este 91, iar la altele (235/45/17) este normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am gasit intre timp,pana la urma voi cumpara cu 91V din cauza faptului ca nu stiu cum se comporta la drum cele XL,.Curios ca nimeni nu stie sa dea un site in romaneste.....Multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Reinforced tyres define models which are adapted to withstand loads and pressures greater than those laid down for standard tyres of a given size."

 Exact ce am spus si eu. La 205/55/16 94 este XL deoarece standard este 91. Iar la 235/45/17 94 este standard iar 97 este XL pentru acea dimensiune. Oricine are o gândire logica deduce ca cele cu indice de greutate mai mare, la aceeasi dimensiune, sunt ranforsate pe flancuri pentru a rezista la o sarcina mai mare. 

Între 94 si 94 XL nu e nicio diferenta, sarcina suportată este de 670 kg. Pe anvelope o sa fie trecut doar indicele de greutate, fara marcajul XL. Eu am raspuns la întrebarea referitoare la diferenta intre 94 si 94 XL. Sper ca acum a inteles toata lumea logica

L.E.: Nu cumpara 91 daca ai spus ca in C.I. ai trecut 94 pentru dimensiunea pe care o vrei.

Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De iarna am  Michelin CrossClimate 205/55 R16  de care nu am fost deloc multumit,inainte am avut tigar si pe unde cu tigar  mergema linistit cu Michelin aveam senzatia ca fuge de spate.De la continental ce recomandati?E rau ca majoritatea vand 91V.Poate e folositor cuiva:

Tabel indici sarcina:
numar sarcina pe anvelopa
60 250Kg 90 600Kg 120 1400Kg 150 3350Kg
61 257Kg 91 615Kg 121 1450Kg 151 3450Kg
62 265Kg 92 630Kg 122 1500Kg 152 3550Kg
63 272Kg 93 650Kg 123 1550Kg 153 3650Kg
64 280Kg 94 670Kg 124 1600Kg 154 3750Kg
65 290Kg 95 690Kg 125 1650Kg 155 3875Kg
66 300Kg 96 710Kg 126 1700Kg 156 4000Kg
67 307Kg 97 730Kg 127 1750Kg 157 4125Kg
68 315Kg 98 750Kg 128 1800Kg 158 4250Kg
69 325Kg 99 775Kg 129 1850Kg 159 4375Kg
70 335Kg 100 800Kg 130 1900Kg 160 4500Kg
71 345Kg 101 825Kg 131 1950Kg 161 4625Kg
72 355Kg 102 850Kg 132 2000Kg 162 4750Kg
73 365Kg 103 875Kg 133 2060Kg 163 4875Kg
74 375Kg 104 900Kg 134 2120Kg 164 5000Kg
75 387Kg 105 925Kg 135 2180Kg 165 5150Kg
76 400Kg 106 950Kg 136 2240Kg
77 412Kg 107 975Kg 137 2300Kg
78 425Kg 108 1000Kg 138 2360Kg
79 437Kg 109 1030Kg 139 2430Kg
80 450Kg 110 1060Kg 140 2500Kg
81 462Kg 111 1090Kg 141 2575Kg
82 475Kg 112 1120Kg 142 2650Kg
83 487Kg 113 1150Kg 143 2725Kg
84 500Kg 114 1180Kg 144 2800Kg
85 515Kg 115 1215Kg 145 2900Kg
86 530Kg 116 1250Kg 146 3000Kg
87 545Kg 117 1285Kg 147 3075Kg
88 560Kg 118 1320Kg 148 3150Kg
89 580Kg 119 1360Kg 149 3250Kg


Tabel indici viteza:

Y 300 km/h S 180 km/h L 120 km/h D 65 km/h A5 25 km/h
W 270 km/h R 170 km/h K 110 km/h C 60 km/h A4 20 km/h
V 240 km/h Q 160 km/h J 100 km/h B 50 km/h A3 15 km/h
H 210 km/h P 150 km/h G 90 km/h A8 40 km/h A2 10 km/h
U 200 km/h N 140 km/h F 80 km/h A7 35 km/h A1 5 km/h
T 190 km/h M 130 km/h E 70 km/h A6 30 km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca ai trecut in carte 94 pentru 205/55/16? Eu pentru aceasta dimensiune am 91.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

205/55R16 94V si 215/55R16 93V din ce am gasit continental 94V sunt cu 100Lei in plus la anvelopa....Initial plecasem spre continental,avand pe alta masina continental de vara prin 2010 si am urcat iarna si la munte fara probleme,si au tinut si mult.Dar vad ca sunt si care au cumparat Hankook si sunt multumiti de ele... Inca caut un pret bun pentru continental 94V daca nu raman la Hankook.  Anvelope bune fabricate in Romania nu avem?

Modificat de claumedel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stau foarte bine in teste si Hankook ventus prime 3 k125. Nu sunt o alegere rea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ramas la Hankook ventus prime 3 k125  257 Lei bucata sa vedem când vin.Daca are cineva Hankook pe masina va rog frumos sa faceti o poza cu DOT de pe cauciuc.Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ani si ani cu Conti Premium si Michelin Energy Saver, am zis ca e timpul sa trec la ceva nou:

Din pacate, doar saptamana viitoare o sa am timp sa le montez.?

11.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hankook ventus prime 3 k125. cumparate in aprilie , cu DOT 1018, fabricate in Ungaria. Foarte silentioase si aderente. ramen de vazut cum se comporta la uzura. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu a trebuit sa comand din alta parte sper pana joi sa ajunga.Revin cu poze.

Modificat de claumedel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 17 ore, andrei_221 a scris:

hankook ventus prime 3 k125. cumparate in aprilie , cu DOT 1018, fabricate in Ungaria. Foarte silentioase si aderente. ramen de vazut cum se comporta la uzura. 

Asa am luat si eu. Momentan foarte multumit la 1500 km de cand le am. Dimensiune 225/45/R17 94W. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa doua sezoane cu anvelopele cu care a venit masina din fabrica si 64 000 km (folosite in concomitent cu cele de iarna) Pirelli Cinturato P7, care la inceput erau cat de cat OK, dar dupa al doilea sezon au devenit plasticoase si foarte alunecoase pe umed, pe deasupra au suferit uzura atipica avansata in partea lor interioara, toate cele patru 40603845575_3c33fd3717_o.jpg, interesant ca anvelopele de iarna (Conti TS 860 nu au suferit de acea uzura pe interior),  am ales sa iau ceva mai calitativ si mai ales cu mai multa aderenta: Michelin Pilot Sport 4,  225/45 R17  , DOT 5117  si 5317, toate cele patru (mai noi nu am gasit ). 

Diferenta fata de vechile anvelope este enorma, au aderenta pe uscat si umed ca efectiv am ramas masca, nu mi-a venit sa cred . Au o singura proprietate negativa: sunt anvelope cu un flanc foarte rigid si transmit mai tare denivelarile asfaltului, fiind anvelope XL si indice viteza Y , trebuie traita cu faptul acesta. In rest cele mai bune anvelope de cand am masini si conduc, adica in ultimii 20 ani.  40524550460_0897a3f3ea_o.jpg41429846905_db045eaa00_o.jpg

Multumesc si pe aceasta cale colegului de forum The_Ego care a fost foarte amabil si mi-a impartasit observatiile sale in legatura cu aceasta anvelopa si altele de genul. 

Modificat de Andrei1980
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca revin si eu cu primele impresii despre M Pilot Sport 4:

- din moment ce am pus gumele astea, nu s-a intamplat sa mai piarda niciodata aderenta - nu va ganditi sa prostii (nu are rost sa le mai compar cu Energy Saver);

- ma asteptam sa fie rigide dar e exact invers! Nu stiu daca talonul de 16 e de vina dar nici acum nu-mi vine sa cred ce mare e diferenta fata de celelalte.

- ma asteptam sa fie zgomotoase; ce gluma! cele vechi plitzaiau efectiv pe asfalt si cu astea aud doar vantul in oglinzi si in montanti (la viteze legale, evident... :D).

Poate mai au si altii norocul meu: eu am luat gumele de la emag, cu ceva reducere si un pret final de cca 300/anvelopa, DOT 1218. Nu stiu cum sa le compar cu Conti Premium contact 5 dar gumele astea chiar sunt din alta liga. Cred ca DSG-ul meu e in culmea fericirii acum.

Dupa ce am facut vreo 70 de km cu ele in zona BV, am pus masina in Sport si numai asa am dus-o pe Valea Prahovei.:biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, fiindca cauciucurile tale sunt unele normale fara XL(extra load) si indice de viteza mai mic. Din pacate la marimea de 225/45 R 17, la pret omenesc doar XL si indice de viteza Y gasesti, cu un flanc foarte rigid...asta e. In rest la cele legate de aderenta, observatii la fel. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Salutare, am si eu o intrebare, am luat de pe un site din DE (stau aici) o pereche de Bridgestone Turanza T005 cu Felgenschutz (Protectie janta) .

Dupa ce le-au montat am observat ca fata de anvelopele vechi tot cu protectie care au o buza foarte proeminenta care protejeaza janta, acestea nu au deloc asa ceva si arata 

exact ca niste cauciucuri normale .

Am trimis mail la siteul de unde am cumparat cu o poza, si mi-au raspuns ca exista 2 tipuri de protectie janta, una cu acea buza proeminenta, si alta in care lateralul arata la fel, dar este un pic mai bombat .

Stie cineva daca e adevarat acest lucru, sau pur si simplu mi-au trimis cauciucuri normale si vor sa ma pacaleasca ?

Sa scriu oare un mail la Bridgestone cu exact tipul si seria cauciucurilor si sa-i intreb ce fel sunt ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • R_a_z_v_a_n a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!