Jump to content

Nu baga caldura in masina


albert
 Share

Postare recomandată

Cam asta e simptom de calorifer infundat.

Ai putea sa desfaci furtunele de la intrarea caloriferului si sa bagi apa cu presiune prin el, in ambele sensuri. Sa vezi daca ies ceva "crocodili" sau e prea mic debitul de apa la iesire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am si eu o problema cu caldura la masina. Am climatronic la ea, imi baga caldura dar daca folosesc doar 2 liniute, daca maresc ventilarea...sufla mai tare si aerul nu mai este cald..devine mai rece. Acum ma gandesc sa fie radiatorul infundat.Am pus mana pe furtunele ce duc la el..si le-am gasit caldutze. Acum astept sugestii in legatura cu problema mea. :rolleyes:

Cum zice si cosmin , fie radiatorul partial infundat in interior sau un robinet , fie accesul aerului la el obturat ( paletele de dirijare partial blocate de frunze de exemplu si aerul nu mai circula cum trebuie ) Solutia este demontarea a tot ce inseamna traseu apa si aer climatronic , curatare si remontare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine am sa mah apuc de treaba..si am sa revin cu solutia..asta in caz k o gasesc :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

aceeasi problema si la mine...caloriferul infundat.am fost azi la o spalatorie auto si am bagat apa cu presiune pe retur si pe tur,dar degeaba,nu s-a desfundat.tot nu baga caldura.cand o accelerez mai tare se aude cum trece apa cate putin prin calorifer.ce sa fac?cum il desfund?as prefera alte solutii in afara de desfacerea bordului....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apa fiarta cu soda caustica. Daca nici asta nu merge, trebuie dat jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@catabiti-esti sigur ca e caloriferul infundat???eu am avut aceeasi problema, la fel se auzea clipocitul si la mine cand o acceleram, si de fapt aveam o cupla fisurata si tragea aer pe acolo.am mai tratat problema pe un topic...e un fel de pipa care e atasata pe chiulasa si din ea un furtun intra in habitaclu.cum te uti la motor din fata, gasesti piesa in spatele motorului.e orientata in jos.la mine se vedeau scurgeri de antigel acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca e asta...pt ca anul trecut am patit la fel,era infundat,am fost la o spalatorie si l-am desfundat,dar acum s-a infundat iar si asa a ramas.eu am avut o problema acum un an si ceva...imi baga ulei in lichidul de racire din cauza unui racitor de ulei,dupa ce l-am schimbat nu a mai bagat.dar eu in loc de antigel in sistemul de racire aveam un fel de pasta...de-asta mi se infunda mereu

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

termostatu e bun ? se ridica acu la apa in bord ?

apa statea bine,mereu la 90 de grade,dar nu prea baga caldura.am fost ieri la service si mecanicul mi-a zis ca inainte sa schimbam garnitura de chiulasa sa incercam sa schimbam termostatul si sa vedem.l-am schimbat(80 ron +50 montajul)si acum vad ca baga caldura bine de tot...dar tot mi se aud bule prin calorifer si furtunul care intra de la motor in radiator sus mi se intareste mereu...deci tot e presiune pe instalatia de racire.acum nu stiu...asa trebuie sa fie?sa fie presiune?cred ca o sa merg cu masina asa deocamdata pana va prezenta alte simptome de garnitura ciupita...sau pana plesnesc furtunele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul acela trebuie sa prezinte ceva rezistenta la strangere, dar nu sa fie lemn, deoarece sistemul de racire functioneaza sub presiune. Si la mine si la altii, dupa ce am schimbat termostatul sau antigelul, au inceput sa se auda "bulele" clipocind in bird.

Rezolvarea am descoperit-o intr-o dimineata, cand eram plin de draci. Dupa ce am mers aprox 10 min cu masina (iarna) se tot auzea clipocitul prin bord. M-am dat jos, ar ridicat capota si, cu motorul pornit, am strans furtunul de care zici tu, de cca 25-30 de ori, ferm. In tot timpul asta , pe furtunasul subtire care intra in vas a aruncat antigel...cred ca si cu aer. De atunci nu am mai avut probleme. Stiu cativa colegi care au aplicat metoda asta si au scapat de clipocit. Incearca si tu (eventual cu mot cald - eu asa am facut) si zi-ne daca ai avut rezultate bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@catabiti, revin cu ce am scris mai sus;ai verificat piesa de care ti-am spus??mai jos am dat copy-paste la ce am scris pe un alt topic

in fotografia din pagina anterioara ai piesa 29.este o ”pipa”de plastic din care pleaca un furtun spre habitaclu.eu am gasit acolo o fisura foarte mica, si mi-am dat seama ca in zona aia e problema uitandu-ma atent peste tot la motor,cautand urme roz.acolo am gasit,asa ca am demontat crezand ca e furtunul spart, dar de fapt pipa era sparta.ATENTIE!!!nu se vede cu ochiul liber decat fffffff putin.eu am luat-o in casa,am sters-o bine si am facut un test foarte simplu.am luat apa in gura,am pus palma intr-un capat si prin celalat capat am suflat apa din gura si a inceput sa bolboroseasca intr-o margine.piesa este 50 ron,dar acum chiar ca nu mai am nicio pierdere,si la fel ca tien si eu, nu mereu pierdeam antigel.acum nu mai am niciun clipocit si antigelul e la nivel.este practic al treilea loc pe unde aveam pierderi.astept”cu mare interes ”urmatorul furtun fisurat.

L.E. topicul @pierd antigel”, postul 246. studiaza fotografia pentru a te lamuri despre ce vorbesc

Modificat de kelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvarea am descoperit-o intr-o dimineata, cand eram plin de draci. Dupa ce am mers aprox 10 min cu masina (iarna) se tot auzea clipocitul prin bord. M-am dat jos, ar ridicat capota si, cu motorul pornit, am strans furtunul de care zici tu, de cca 25-30 de ori, ferm. In tot timpul asta , pe furtunasul subtire care intra in vas a aruncat antigel...cred ca si cu aer. De atunci nu am mai avut probleme..

Care furtun l-ai sugrumat? Vreau sa-l torturez si eu putin :P , ma cam dispera clipoceala din bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel care intra sus, in radiator - partea dreapta a masinii.

th_Imagine0098.jpg

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult.

Maine am meci cu furtunul :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul acela trebuie sa prezinte ceva rezistenta la strangere, dar nu sa fie lemn, deoarece sistemul de racire functioneaza sub presiune. Si la mine si la altii, dupa ce am schimbat termostatul sau antigelul, au inceput sa se auda "bulele" clipocind in bird.

Rezolvarea am descoperit-o intr-o dimineata, cand eram plin de draci. Dupa ce am mers aprox 10 min cu masina (iarna) se tot auzea clipocitul prin bord. M-am dat jos, ar ridicat capota si, cu motorul pornit, am strans furtunul de care zici tu, de cca 25-30 de ori, ferm. In tot timpul asta , pe furtunasul subtire care intra in vas a aruncat antigel...cred ca si cu aer. De atunci nu am mai avut probleme. Stiu cativa colegi care au aplicat metoda asta si au scapat de clipocit. Incearca si tu (eventual cu mot cald - eu asa am facut) si zi-ne daca ai avut rezultate bune.

o sa incerc si in acest mod:) ms

@catabiti, revin cu ce am scris mai sus;ai verificat piesa de care ti-am spus??mai jos am dat copy-paste la ce am scris pe un alt topic

in fotografia din pagina anterioara ai piesa 29.este o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pipa aia nu ai cum sa o vezi de jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtunul ala nu il gasesc si eu pe undeva din silicon de culoare albastra ? :blah_: ... ca poate il spanzur pe asta si pun de silicon :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa ma mai fac....am fost la service si am schimbat termostatul iar acum baga caldura bine de tot,dar tot mi se aud bule in calorifer cand o accelerez si furtunul care intra in radiator e beton.plus ca pierd mult antigel si nu stiu pe unde... :D voi ce ziceti colegilor?ce naiba are?ma gandesc sa ma duc sa schimb garnitura de chiulasa si sa vad dup-aia cum se comporta...astept sfaturi :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu intrebarea-te-ai uitat la pipa de care ti-am spus???poate patesti ca mine si schimbi garnitura degeaba si apoi tot ai pierderi si clipoceala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat sa ma uit dar nu am gasit...m-ar ajuta daca ai niste poze...

Modificat de C o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite in zona in care ti-am desenat sageata. Sub pompa tandem.

Procedura prin care sa ajungi la acea flansa, e descrisa in postul meu, nr. 281, de aici http://vwforum.ro/index.php?showto...p;#entry1410821

post-30007-1287493840_thumb.jpg

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms florin o sa verific azi,dar nu cred ca e asta...ieri am descoperit ceva urme de apa in ulei...si pe la joja dar si pe unde se completeaza cu ulei.eu pierd f mult antigel,daca tot antigelul care se pierde ar intra in ulei ar creste nivelul uleiului,dar nu creste,am gasit doar niste urme...si am vazut ca scoate si fum cand o accelerez...unii au zis ca ar fi condens de pe esapament,dar nu cred...scoate prea mult fum.o sa fac o poza cu fumul si o sa o atasez aici

Modificat de catabiti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai este un loc unde poti verifica, si anume la dopul de cauciuc ce vine pe conducta din care ar trebui sa iasa furtunul pentru webasto.eu am avut si acel dop spart si pierdeam foarte mult antigel pe decelerare. o sa incerc sa gasesc o fotografie cu pozitionarea lui, sa vezi exact la ce ma refer.daca intre timp vreun coleg are o fotografie cu locul unde se afla, rog sa o posteze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catabiti, daca dispare destul de mult antigel, si scoate aburi masina (condens..) atunci e mai mult ca sigur garnitura de chiulasa. Cand se incalzeste, daca o accelerezi cu capacul scos la vasul de expansiune, creste nivelul, sau face ceva bule in vas? De fapt, ca sa vezi bulele cred ca trebuie sa bagi furtunasul subtire intr-un borcan cu lichid - sa nu sufle pe acolo.

Daca zici ca da cu aburi, poate sa nu iti creasca asa de mult nivelul la ulei, deoarece mare parte din antigel o "mananca" si o arunca pe teava, sub forma de condens.

Oricum, pune o poza cu aburii pe care ii scoate masina sau incarca un video.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!