Jump to content

Debitmetru de aer -probleme


kky
 Share

Postare recomandată

Incearca cuaratarea lui...oricum nu mai ai ce pierde. Daca e sa se strice de tot ECU ii inlocuieste valorile cu una standard, dar macar stii ca ai incercat. Recomand acel spray, e descrisa si operatiunea.Sprayul e uscat nu ca WD40 uleios. Dupa evaporare ramane uscat

Vezi aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adygood trebuie sa incerci cu alt debitmetru, fa un log pe 003 , eroarea iti apare cand la un moment dat el iti da valoarea 0 dupa care sare inapoi la valoare normala.

@vicius, nici eu nu am auzit de acea calibrare, cu basic setings pe 003, poti sa verifici daca lucreaza egr, cand e on valaorea la maf real trebuie sa fie in jur de 200-250 mg, iar cand e off in jur de 400-450mg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca asa ca in imagine , dar pune-l intr-o arhiva .rar .. sau daca nu, pune fisierul pe fisier.ro

post-13364-1259831142_thumb.jpg

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema.

Am un audi a4 1.9 tdi 131 cai din 2003 cu 90 000 de km. Problema e ca de vreo 2 saptamani nu prea mai trage bine motorul. Am mers la cineva cu VAG com si mi-a zis k turbina nu e dusa, nici debitmetru. Ce ar putea fi ? Oare filtrul de motorina sa fie infundat ? Filtrul de aer nu era prea prafuit ca l-am verificat.

Atasez aici logul, poate se uita cineva cu mai multa experienta.

log audi SHG Ik 602.xls - 37.5 Kb

Orice parere e binevenita.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totul pare in regula..trebuie sa fie ceva mecanic... distributie sau ceva pe alimentare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distributie ?

ce ar putea fi?

pe partea de alimentare ori filtrul de motorina ori debitmetru. ori amandoua:))

o sa incerc la un service sa fac un test cu un alt debitmetru

distributie ?

ce ar putea fi?

pe partea de alimentare ori filtrul de motorina ori debitmetru. ori amandoua:))

o sa incerc la un service sa fac un test cu un alt debitmetru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtru de motorina : da in nas, iar la cate gunoaie mai sunt in Romania in motorina...exclus, doar sa fie intr-adevar motorina de sursa necontrolata ori filtru de peste 60.000km

Pompa alimentare : ai doua de fapt ca e de 131Cp, cea de alimentare propriu-zisa din rezervor si pompa tangem sau pompa de inalta presiune. La un mers normal chiar si fara cea din rezervor poti merge. Dar daca pompa tanfem nu baga presiune...ceea ce dupa 200.000km te poti astepta....atunci e grav. Verifici in spatele chiulasei acolo e montata sa nu fie balta de motorina pe partea din spatele motorsului spre habitaclu.

Distributia o vezi si pe vag com : 1-Engine, measuring blocks, primele canale, vezi acolo avansul la pornire si avansul dinamic . Cel de la pornire nu trebuie sa depaseasca +/- 3 grade . Vezi aici reglajul lui http://vwforum.ro/index.php?showtopic=56361

Poti incerca si cu o motorina mai buna omv sprint diesel de exemplu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul e OK, l-am verificat eu.

Eu am zis ca e filtrul de motorina. debitmetrul arata un pic mai mult, dar nu cred ca el e buba.

Si masina are doar 90000km.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta seara am ptiti si eu chestia asta nu se mai accelera mai exact nu mai intra turbina dadeam pedala la fun si nu mai tragea sa fie oare debimetru ??? si turmoetru este mai lent asta am observat nu mai urca in ture asa cum urca inainte . astept pareri ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cateva zile motorul nu mai trage cum tragea inainte. Parca se opreste turatia pe la 2000, plus ca ajunge foarte greu la acesta turatie chiar si cu pedala de acceleratie la fund.

Problema e ca dupa cateva minute de mers isi revine, dar oricum nu cum mergea inainte. Nu am reusit inca sa scot mufa de la debitmetru sa verific, pentru ca nu m-am descurcat sa o scot. Cred ca este o clema care trebuie apasata pentru a putea scoate aceasta mufa si nu o gasesc.

O fi debitmetrul defect?

Este vorba de un Golf IV 1.9 TDI de 90 Cp, nu de cea din semnatura.

Daca a mai patit cineva ca mine rog sfaturi/pareri.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat debimetru , filtru motorina acelasi simptome nu trage urca greu in ture , nu simt turbina care deobicei rupea cand intra ce o fi ?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta vine de undeva de pe partea de vacuum/comanda de vacuum.

Tine mana pe tija actuatorului de la turbina si pune pe cineva sa porneasca motorul. In acel moment ar trebui sa simti cum e tras actuatorul complet. Practic turbina are palele inchise complet cand actuatorul e tras complet.

Daca e tras actuatorul, inseamna ca ai vacuum, dar probabil nu functioneaza bine valva N75.

Fenomenul asta se intampla din prima la pornire, sau apare ca un limp, in timp ce urci in turatii? ;)

Modificat de Amy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masinile astea nu se diagnosticheaza dupa ureche... daia ai mufa de tester... sa o folosesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca toti vorbiti despre debitmetru la motoarele diesel...

La un motor benzina 1.6 SR AKL, nu am erori, cum verifica daca funcioneaza bine debitmetrul...am momente cand motorul trege mai prost, se simte ca o gatuire...mai ales cand e cald...

Pe ce canal ar trebui sa ma uit pt valori debitmetru, ce valori ar trebui sa aiba(banuiesc in functie de turatie)...merge sa verific valorile pe loc doar sau trebuie facute masuratori in sacrina?

La benzinare se poate face log? ce canale si ce turatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in sfarsit am sper ca am rezolvat cu debitmetru.am pus un debitmetru cu acelasi cod ca si cel de pe masina, cel vechi..si deocamdata merge.problema a aparut datorita faptului ca cei de la service mi-au dat debitmetru dupa tipul de motor, adica alh 19 tdi.in mod normal trebuia sa mearga maf-ul pe care mi l-au dat ei , dar motorul meu e alh din 2005 si e unul din putinele la care acel maf nu se potriveste si trebuie obligatoriu din ala care era si pe masina si care in mod normal este pt pompe duze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Poate nu scriu in topicul care trebuie dar nu am gasit unul mai potrivit. Este tot ceva legat de aer. In imaginea atasata componenta sapte ce vrea sa prezinta si daca vine undeva conectate la motorul din semnatura. Am obs ca la mine acesta sta in aer. Etka zice ca se numest eair cleaner. ms

post-48630-1260650642_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul care duce de la acel air cleaner din poza intra direct in EGR. Se pare ca piesa indicata de tine e un filtru minuscul de aer a sistemului de vacuum al EGR. Pentru ca EGR e electronic la motorul AUS, si putea sa verifici starea filtrului pentru a fi sigur de o buna functionare a EGR-ului :vinemosul:

post-15891-1260728181_thumb.jpg

Modificat de vicius_the_one
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa trebuie sa fie, am vazut si la AZD si tot asa credeam ca nu e normal sa fie asa, dar au confirmat cativa colegi ca sta corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha. ms M-am speriat ca ceva lipseste. Inca o intrebare. Valva PCV unde este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa lupte seculare am aflat ce avea :

Era filtrul de motorina.

L-am schimbat si acum merge foarte bine.

Mersi tuturor ptr sfaturi si mersi Al Bundy ptr log.

Hai ca sa fac si eu putin reclama sa stiti ca omul se pricepe bine la diagnoza si da si posibile solutii nu doar citeste erorile si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci am avut dreptate cu filtrul de motorina. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat si eu debitmetrul acum 1 - 2 ani. Aveam check engine aprins (System too Lean) dar masina mergea perfect in toata plaja de turatie. Am fost la un magazin si am cumparat un debitmetru dupa seria de sasiu si dupa ce l-am montat am obseravat ca nu e bun pentru masina mea. L-am schimbat la acelasi magazin cu unul Bosch si nu am mai avut probleme de atunci.

In acea perioada m-am documentat si am aflat ca debitmetru meu are in componenta MAF si IAT. Primul nu avea senzorul IAT deci lipsea fizic acea piesa care masoara temperatura din intake.

Dupa cum spunea si alt coleg de forum curatarea lui foloseste ca "aspirina pentru sida".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am facut o prostie, mi-am curatat filtru de aer putin si am zis sa vad si de debimetru, am dat cu spery pe ele, o iesit miserie neagra un fel de ulei era pe grila care se afla inainte de debimetru. Deci am curatat tot, filtru si debimetru, pun repede tot la loc si ma pun sa ii dau ture. Verdict: Gol putere, adica merge super, trage de rupe pana in 3 mi ture . Chiar cand turometru ajunge pe 3 imi da un mic gol de putere, lipsa dupa care iara ma impinge cam pana la 4 mi/tur. Faza ii ca trage pana in 3 mi ture ca niciodata de cand ii la mine. Ar fi fost super daca ar duce asa pana dupa 4 mi/tur fara pauza. Si ce ii si mai trist ca aceasta pauza se simte in orice treapta chiar si in 1 si 2 . In rest parca turbo suna mai incet (nu ca inainte un fluierat nervoz) dar mai mult adica chiar de la 17-18 mi/tur. O sa vad maine la viteza mare daca se simte ca acuma seara am mers incet.

Oare sa stricat de tot sau sa mai insist cu curatatu? L-am mai curatat odata si era ok dar acum ii altfel.

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!