Jump to content

Debitmetru de aer -probleme


kky
 Share

Postare recomandată

Ma bag si eu in discutie....

Citat de pe: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=148753&page=2

"Also, a good MAF will let the car rev right up to the rev limiter at 5150 rpm's while a bad MAF will not let the car rev above 4500 rpm's according to Drivbiwire. In neutral and with a warm engine, floor the accelerator and see what rpm's it attains. This will not hurt the engine at all."

A mai auzit/incercat cineva asa ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi sunt foarte fericit! pot sa spun ca mi-am rezolvat in sfarsit problema.... dupa ce am schimbat si debimetru si nimica. am cumparat actuatorul si mi la montat viorel de pe forum care are magazin in vitan.. a durat cam 1h jumate... am pus actuatorul si imi lua limp... 1.5 scotea presiunea turbina... am dat jos actuatorul si a mai scazut din tija lui mecanica.. lam pus iar si cand am plecat la test masina funciona perfect.. pacat ca nu am avut unde sa ai dau mai mult de 140-150 ca pe chei dambovita mai sunt si limitatoare de viteza mai nou+ trafic... o sa ies iar pe autostrada sa vad testu final 180-190 :D

Modificat de Cama
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate sa mai trebuiasca sa reglezi tija dupa un log in mers cu vag-com pe turbina, sa scoata exact cat trebuie.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai mia facut log si lam analizat.. merge prea bine :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai spus ca ai facut si loguri in mers, ai zis doar de viteza mare. Bine ca s-a rezolvat problema.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitase sau nu a prins ieri scutu calumea si la viteza de peste 100 mi se auzea un zgomot foarte ciudat... am zis ca cine stie ce sa mai stricat.. ma ingrijorasem enorm.. pana sa imi zica azi un prieten in mers ca imi atarna scutu in spate... mam dus si am luat de la reprezentanta vw 5 suruburi (5 lei) si prind diseara scutu calumea :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Salut ,

Uite unde se afla debitmetrul

2dw59jq.jpg

P.S: nu incercati sa curatati debitmetrul cu AER din compresor pt ca compresorul mai arunca si ulei si nici sa il bafati in fel si fel de solutii decat alcool pur...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. pot sa schimb singur un debitmetru de aer? sau tre sa ma duc la service pt unele setari .am un golf 4 1.9 tdi trebuie sa schim si filtrul de aer? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna la toti. Am si eu o problema care vad ca se incadreaza peaici pe undeva. Mun vwGolfIV 1.9 66kw 25Year si toate sunt ok doar CATE-ODATA cand e turata pe la 2500 se intapla ceva ciudat ca si cum as lasa de acc o secunda apoi ramane acolo turometru desi eu am pedala la podea. cum spuneam se intampla uneori doar si nu conteaza in ce trepta e chiar si in a 2 .daca o duc la reprezentanta astia ma usca baga pe factura cei mai rau desi poate nu e chiar asa de grav, as vrea sa ma informez inainte de a o duce la o reprezentanta. Astept comentarii si sfaturi.

mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza si vezi ce erori ai. Si un log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. pot sa schimb singur un debitmetru de aer? sau tre sa ma duc la service pt unele setari .am un golf 4 1.9 tdi trebuie sa schim si filtrul de aer? multumesc

Nu trebuie setat nimic, poti sa schimbi si filtrul de aer ca daca e inbacsit pote sa ti-l strice MAF-ul nou. Se poate face operatiunea si de tine doar ca iti trebuie ceva cu care sa dai jos colierul si imbus cu gaura in mijloc. Oricum nu cred ca merita daca nu ai sculele necesare ca nu iti ia multi bani, asta daca are obraz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, dar e un imbus in 5 colturi cu gaura in mijloc. Eu nu am gasut asa ca am folosit un patent si am scos suruburile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probalil sunt mai apropiate urechiusele de la de clema asta ca la cele de la supraalimentarea cu aer, nu tin minte, acolo nu mi se deschidea destul de mult patentul si am fost nevoit sa cumpar un cleste papagal.

Ok,deci clar nu e nevoie de mecanic, numai daca e vb. de comoditate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

xpert si MasinaPoporului va multumesc ptr ca miati aratat unde se afla demimetru. :)) :)

dar mai as avea o intrebare ce sintome sunt cand acesta nu mai functioneaza? daca putetzi sa imi dati nishte raspunsuri exacte ?

eu am ca sintome pe masina mea 1: niste mici goluri de putere i treapta 1 si treapta 2 si chiar si a 3 cand trag tare de ia ( solicitata la maxim)

2: un siflait chiar si la relantiu cateodata (nush dacai de la turbo sau din cauza debimetrului ca nu are destula aer sau prea mult , nu ma pricep)

3: nu imi mai sta acu de la temperatura pe 90 C

Modificat de Marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa vezi daca iti functioneaza bine debitmerul trebuie sa faci un log in mers ,. in legatura cu temperatura nu cred ca e din cauza uleiului sau debitmetrului, fa o scanare sa vezi ce erori ai, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza demibetrului cu temperatura ta nu are nici o legatura.. poate senzorul,au tendinta sa se strice... imi da eroare pe vag la el ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

poate cineva sa-mi spuna unde se afla debitmetrul de aer la un golf 4 1,4/75 sau sa imi arate o poza cu pozitia lui pe masina.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Ai citit integ topicul si nu ai gasit raspunsul?

La motorul 1.4 nu este debitmetru. Gaseai raspunsul si aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, fix aceeasi simtoma o am si eu, dar nu tot timpul, cateodata trage f bine, si totul e ok, dar altadata cand ajung in viteza a 3 la 3 mii de ture, 100 km la ora parca se taie ceva si nu mai trage nimica, si daca schimb viteza si daca incetinesc, o fi de la debitmetru de aer sau ceva injector infudat, de obicei in 3mii de ture schimb masina, adevarul este ca circul mai mult prin oras, si poate de aia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
MasinaPoporului

Salutare,astazi mam intalnit cu o problema cam ciudata:debitmetru de pe passat de 1.9 TDI 130 CP pus pe Golf 4 1.9 TDI 90 CP ALH.Se poate asa ceva?Omul l-a schimbat ca cel de pe masina fiiind nou avea un prag dupa 3000 de ture cand nu mai tragea.Se poate pune de 130 pe 90 si sa castigi si ceva CP? :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

dupa mine poti sa-l schimbi de pe o masina pe alta dar puterea nu se va modifica findca debitmetru da niste informati la bc cantitatea de aer ce intra

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

detin si eu un vw golf 3 gti an fabricatie 1996, fabricat in mexic, motor ABA. De nenumarate randuri am patit ca masina sa nu mai mearga la relanti, se oprea motorul instantaneu, fie in mers fie stationata, dar de fiecare data dupa 2-3 zile isi revenea, astazi s`a intamplat din nou, am fost la un service, mi`au scos mufa la debitmetru de aer sa vada daca e de vina, iar cu mufa scoasa acelasi rezultat. Mecanicul mi`a spus ca debitmetru e stricat si a ramas pe pozitia inchis. Mi`a zis ca nu se mai poate repara, dar unul nou costa intre 8-12 milioane. Va rog sa ma ajutati si sa imi spuneti daca se mai poate repara cel vechi, sau as putea gasi unul mai ieftin. P.S. sunt din roman jud neamt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Deci daca ar fi debimetrul nu cred ca ar face asa la relantiu eu stiam ca debimetru ai pierderi de putere (ceea ce am avut eu).

In legatura cu curatatul poti sa incerci sa il cureti eu asa am facut de aproape 2 luni si inca mai merge excelent (l-am curatat cu un spray degresiv si cu un spray anti umiditate).

Daca nu esti sigur ca asta ar fi problema cere la careva cu aceasi masina ca ata debimetrul lui si incearca sa vezi schimbarile. In legatura cu pretul, informeazate bine ptr ca ii cam mult ce ne spui tu, daca nu cumpara unu second hand...

have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi fain! Pe viitor am sa incerc sa nu ma mai grabesc. Pentru ca acum m-am grabit si nu am rezolvat problema! Am cumparat debitmetru cu 225 RON (Bosch), l-am montat ca e joaca de copil, i-am dat vreo 2 carje si nimic. Masina urla, scoate fum, dar nu merge corespunzator. Asa ca incerc sa trec mai departe. Si anume: sa ma duc la un tester sa vad ce-mi spune testerul, sa-mi curat turbina si sa localizez suieratul ala innebunitor!

Intrebari:

1. Suieratul mi se pare ca se aude mai incet. Se poate ca atunci cand ECU pune turbina in mod de protectie, sa functioneze la turatii mai mici?

2. De unde pot cumpara un cablu VAG pentru USB?

3. Stie cineva un tester prin BV?

Multam fain

aceasi problema o am si eu ai rezolvato???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!